Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★0

Har lige hørt Third Ear podcasten- Jagten på den sorte Lotus, som handler om Magic kort verdenen. Den var virkelig spændende, og meget større univers, end jeg nogensinde havde troet. Kan anbefales.

@Guldager har du set en Sort Lotus IRL?

MadMartigan16-12-24 12:10

• ★★0

Skal købe en gave på 50-75 kroner til firma julespillet. Funderer på hvad jeg skal købe. Nogle gode ideer.

Kiyonji16-12-24 13:48

• ★★★★★0

Skal købe en gave på 50-75 kroner til firma julespillet. Funderer på hvad jeg skal købe. Nogle gode ideer.

Jakabov, pakket fint ind.

Elwood16-12-24 13:53

• ★★★★0

Man kan altid bruge en Jakabov!!!

Eller forloren skildpadde!

gi-jones16-12-24 14:41

• ★★0

Tvivler på jeg kan få det i Sverige. Jeg ved knap nok hvad jakabov er. Eller kender navnet men ikke hvad det indeholder.

Men med tanke på sikkerhedspjecen vi har fået er noget derfra egentlig ikke en dum ide. Det er da noget alle kan bruge.

Kiyonji16-12-24 14:49

• ★★★★★0

En dåse surstrømning.

Du skrev ikke om det sku være brugbart eller en for sjov ting.

Elwood16-12-24 15:06

• ★★★★★0

Jeg har boet i København i 24 år og har aldrig hørt nogen sige PA-lads, så jeg tror ikke, lige dette eksempel kan bruges som evidens for kjøbenhavneres eventuelle skørhed.

Måske er det en Østerbro ting. Der boede jeg i 90'erne.

S. Rico16-12-24 15:28

• ★★★1

Uha - jeg ville sige det sidste, men jeg er fra Jylland - og bare lokalt er der forskel på hvordan man udtaler Odder, eller Skanderborg :-)

Det staves Åjjer :)

Gorman16-12-24 17:19

• ★★0

Fik købt et køkkentermometer. Det er noget de fleste kan bruge.

Kiyonji16-12-24 18:19

• ★★0

Jeg har været i kontakt med en rekrutteringsagent fra Indien, som er bosiddende i UK. Mange af rekruterringsagenterne er fra Indien og har nogle en lidt anderledes stil end den vesteuropæiske eller i hvert fald nordiske.

Nu er jeg blevet spurgt hvordan jeg planlægger at transportere mig til arbejdet. Det kan jeg ikke huske jeg nogensinde er blevet spurgt om før. Da slet ikke hvis du bor i samme by som arbejdet.

Overvejede om jeg bare skulle skrive at jeg tager privatfly til arbejdet hver dag.

Nå ja og hvis du ikke har svaret dem i 30 minutter, så får du lige en mail eller også ringer de dig op for at høre om jeg stadigvæk er der. Indere er et specielt folkefærd en gang i mellem.

Kiyonji16-12-24 19:26

• ★★★★★★8

Nå, ja. Jeg bestod matematikken \O/

davenport16-12-24 21:00

• ★★★★0

Stræber!

dyg16-12-24 21:22

• ★★★0

Duks..

Gorman16-12-24 21:23

• ★★0

Når jeg ser videoer som disse, så får jeg helt lyst til at tage den tur engang. Det får mig også til at tænke hvad pokker jeg laver her.

Seattle til Chicago med tog : www.youtube.com/watch

Kiyonji16-12-24 22:16

• ★★0

Godt gået!!

Weird_J17-12-24 04:58

• ★★★★★0

Stort tillykke!

Kruse17-12-24 08:08

• ★★★0

Lærerens dengse! 

Og tilløk' med det.

Essal17-12-24 09:45

• ★★★★★0

Stort tillykke med det. Godt gået. 

NightHawk17-12-24 10:36

• ★★★★★★0

Smukt :-)

Wayne17-12-24 11:08

• ★★★★0

Godt gået, D.! 

thomsen17-12-24 11:40

• ★★★★★★1

Søndag havde vi 3 stk børnebørn med i Aarhus teater for at se Pagten - den yngste var med forældrene til et andet julearrangement.

Først hentede vi pigerne, på hhv 9 og 7 år - men da vi skulle samle barnebarn nr 3 - på 6 år op, var det helt bogstaveligt. Han kom cyklende ned ad en bakke i fuld fart og tog et styrt, så der måtte plaster på, og så skulle han ikke med i teatret.

Heldigvis fik vi ham trøstet- og da vi sad på Mac’en havde han glemt alt.

Pagten har været vist som julekalender, og skulle efter sigende være lidt uhyggelig- på grund af en is-heks, og et mobbetema.

Vi havde plads på 2 balcon, først og midtfor - og de labbede det i sig. Fantastisk forestilling- med uhygge, julemagi, sange og den forventede lykkelige slutning.

Bagefter tøffede vi forbi Sallings Lego udstilling- og videre til AROS hvor de fik lov til at vælge alt de de kunne kapere - og det er meget ;-)

Vi sluttede med at se et par udstillinger- og regnbuen, og de var nærmest ikke til at drive ud derfra.

Alt i alt en fantastisk vellykket dag på +8 timer, som vi afgjort gentager næste år.

Wayne17-12-24 12:02

• ★★★★★★1

Den her bliver jeg nødt til at bygge: www.youtube.com/watch

Er lidt usikker på, om vi har alle dele, men ellers kan de vel bestilles.

Guldager18-12-24 20:04

• ★★★★★★0

Har sendt eleverne afsted på ferie, så har fri nu (vi har skoledag på en lørdag, så vi har tidligere fri før sommer-, efterårs- og juleferie)

Men - skal stadig på arbejde i morgen alligevel. Der var ellers nogen, der havde forslået, vi kunne blive til kl. 18 i dag og få lavet det, vi skulle, men der var mange, der ikke ville. 

Guldager19-12-24 12:35

• ★★★0

Skal også bare have i aften overstået, så er der ferie til 6 januar. Det bliver dejligt.

Lørdag tager jeg sgu til rock koncert igen. Denne gang et Iron Maiden kopiband der hedder Maiden Aalborg. Det skulle vist være ret godt, nu hvor man ikke lige kan komme til den ægte varer. Denne gang drikker jeg dog nogle øl til. Det går ikke at hoppe rundt til Iron Maiden musik i ædru tilstand.

Aranyhajú Nyárszépe19-12-24 13:02

• ★★0

Skal arbejde 23. Igen 27. Men hjemmefra hvilket altid er mere afslappende, selv om arbejdsgiveren mener at vi altid skal arbejde fra kontoret.

De vil nu også have vi skal have profilbilleder på vores M365 konto, så det vises i Teams og Outlook.

Heldigvis har jeg så ferie til og med d. 6 januar som også er en röd dag og heldigvis falder på en mandag 

Kiyonji19-12-24 19:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen