Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★★★★0

Har fået julegave fra arbejdet.

Vi skulle stemme om 4 ting, som alle så fik:

• Escape room - men jeg gider simpelthen ikke have en gave, hvor jeg skal bruge en aften på det
    • Tapas og film - se ovenstående 
    • En trøje med skolens logo - Well, nej tak
    • Julelækkerier- som heldigvis vandt. Summerbird-chokolade og andet kvalitet

Guldager19-12-24 19:40

• ★★0

Altid godt med noget der kan spises:-).

jeg valgte en airfryer, som så ikke virker som den skal, yay!

Weird_J20-12-24 05:01

• ★★★★0

Escape room - men jeg gider simpelthen ikke have en gave, hvor jeg skal bruge en aften på det

Er det tvunget, at det skal være en aften? Kunne du ikke tage knægten med om eftermiddagen? Der er flere escape rooms, hvor børn godt kan være med, især når de er så skarpe som Lauge.

dyg20-12-24 08:34

• ★★★★1

Er i gang med at se tredje sæson af Orville. Nu forstår jeg hvorfor Johan aldrig kommer til at se serien (eller hvis han gør, så går han i stå i tredje sæson i hvert fald). De spiller You'll Never Walk Alone!

dyg20-12-24 09:29

• ★★★★★★0

Er i gang med at se tredje sæson af Orville. Nu forstår jeg hvorfor Johan aldrig kommer til at se serien (eller hvis han gør, så går han i stå i tredje sæson i hvert fald). De spiller You'll Never Walk Alone!

Hæ, hæ - jeg skal til at se det sidste afsnit af tredje sæson. 

Hvis han er fan af Dolly Parton, så kan det måske opveje Liverpool referencen? :-D

Wayne20-12-24 10:33

• ★★★★2

Hæ, hæ - jeg skal til at se det sidste afsnit af tredje sæson. 

Hvis han er fan af Dolly Parton, så kan det måske opveje Liverpool referencen? :-D

Selvom Dolly er fantastisk, så tror jeg ikke, at hun overgår hans had til Liverpool :) Ikke engang alle de Star Trek cameos har jo fået ham til at hoppe på vognen.

Men jeg synes virkeligt, at der er skruet op for kvaliteten i 3. sæson.

dyg20-12-24 10:44

• ★★★★★★0

Men jeg synes virkeligt, at der er skruet op for kvaliteten i 3. sæson.

Helt enig!

Wayne20-12-24 10:47

• ★★★★★★0

Er det tvunget, at det skal være en aften? Kunne du ikke tage knægten med om eftermiddagen? Der er flere escape rooms, hvor børn godt kan være med, især når de er så skarpe som Lauge.

Det ville være Escape Room med kollegaerne.

Tror Lauge vil elske det, for i øvrigt. Han er ret vild med mystik, gåder osv.

Guldager20-12-24 11:55

• ★★★★0

Det ville være Escape Room med kollegaerne.

Ah, det kan nu være fint nok. Har været afsted 3-4 gange med mine kolleger. Kommer dog meget an på, hvem man kommer afsted sammen med.

dyg20-12-24 12:17

• ★★★★★★0

Shiiiit! Heldigvis har jeg ikke nogen stærke følelser om Celtic, så jeg bør kunne sluge dén kamel! Men at den ikke er på Blu-ray, gør den selvfølgelig fortsat uslugbar :-/

The Insider20-12-24 12:38

• ★★★★★★0

Ah, det kan nu være fint nok. Har været afsted 3-4 gange med mine kolleger. Kommer dog meget an på, hvem man kommer afsted sammen med.

Jojo, men skal da ikke have en julegave, som jeg skal bruge fritid på :)

Guldager20-12-24 13:25

• ★★★★0

Jojo, men skal da ikke have en julegave, som jeg skal bruge fritid på :)

Enig, vi har også bare gjort det som almindelig team building. Men i det mindste får du en julegave, vi får intet. Vi skulle endda kæmpe for at få lov til at holde fri med betaling (uden at bruge vores egne feriedage) den 24. og 31. i år, noget som vi ellers har haft som standard de sidste 8 år jeg har været i virksomheden.

dyg20-12-24 13:26

• ★★★★★★0

Enig, vi har også bare gjort det som almindelig team building. Men i det mindste får du en julegave, vi får intet. Vi skulle endda kæmpe for at få lov til at holde fri med betaling (uden at bruge vores egne feriedage) den 24. og 31. i år, noget som vi ellers har haft som standard de sidste 8 år jeg har været i virksomheden.

Jeg er ikke helt afgjort med, om offentlige ansatte skal have julegave eller ej. Ferie som lærer er selvfølgelig ikke noget problem:)

Er det er amerikansk firma?

Guldager20-12-24 15:25

• ★★★★★★5

Så er alt kørt i stilling. Jeg er optaget på SOSU skolen, er blevet ansat som voksenlærling af Kolding Kommune og i dag bestod jeg min prøve i Ergonomi. Så nu kan jeg holde juleferie med ro i maven :)

davenport20-12-24 15:51

• ★★★★★★0

Sådan :)

Guldager20-12-24 16:05

• ★★★★★★0

Så er alt kørt i stilling. Jeg er optaget på SOSU skolen, er blevet ansat som voksenlærling af Kolding Kommune og i dag bestod jeg min prøve i Ergonomi. Så nu kan jeg holde juleferie med ro i maven :)

Herligt, god jul!

Wayne20-12-24 16:25

• ★★0

Godt at høre, du er mega sej:-)

Weird_J20-12-24 17:05

• ★★★★0

Fedt Dave! Stort tillykke!

@Guldager, oprindeligt dansk, nu amerikansk. Har aldrig fået julegaver der. Men jeg er egentligt også ret ligeglad, jeg har sjældent fået en god firmajulegave.

dyg20-12-24 17:52

• ★★★★1

Jeg er allerede taget hjem til jul. Jeg skulle egentlig først have været afsted søndag, men kæresten havde pludselig fri fredag til søndag, så jeg nuppede en tidligere afgang.

Så har jeg lige et par dage alene med de gamle, før min niece kommer søndag.

Det vides stadigvæk ikke, om min fætter og hans hustru kommer op fra Tyskland for at holde jul sammen med os lige som sidste år. Det var vildt hyggeligt sidst, og de har spurgt, om de må kommer igen. Men min fætter er åbenbart styrtet på sin cykel for nogle uger siden og har fået en jernplade og nogle skruer i skulderen, så det er ikke sikkert, at han kan magte den lange køretur. Tror, at min mor ringer til dem i morgen for at høre, før vi begynder at tage ænderne op af kummefryseren. 

Jeg håber ret meget, at de kommer, for det er en lidt trist jul bare at sidde os fire. Så kommer man meget til at mærke, hvor meget min søster mangler i selskabet. 

thomsen20-12-24 22:44

• ★★0

Er på vej til Danmark efter et mærkeligt år. Hele tre forskellige arbejdspladser. En masse stress og lidt fritid. Er nu begyndt at trade lidt i det små med en demokonto på $50.000, som kan blive min hvis jeg skaber profit på först 10 procent i förste challenge og så 5 procent i näste. Det handler i bund og grund bare om at köbe og sälge med profit og omvendt. Heldigvis er der en masse eksperter at folge og er oppe med knap $1.000 i profit efter knap en måned, da jeg bare folger andres handler i ojeblikket mens jeg larer mere.

Kunne vare fedt at forlade slavemarkedet eller i hvert fald bare drosle ned. Spenderer jo 10 timer om dagen på det lige nu.

Kiyonji22-12-24 11:55

• ★★★1

Der var ikke så mange mennesker til den rockkoncert med Maiden Aalborg i går. Det var lidt ærgerligt, men det var jo så nemt at komme til at stå i midten foran. Når jeg skulle hente en øl, kunne jeg også uden problemer gå tilbage til min plads på første parket.

Selve musikken var fed nok. Det var måske lidt med lyden i starten, hvor jeg synes det var svært at høre hvad forsangeren sang.

Den ægte varer kommer jo til Danmark til sommer, men efter hvad folk sagde til koncerten, så er der allerede udsolgt. Var ellers begyndt at overveje det, da det ikke er til at vide hvor længe de bliver ved. Nicko har jo lige trukket sig tilbage fra turnelivet.

Aranyhajú Nyárszépe22-12-24 15:48

• ★★★★★★0

Der blev udsolgt på 20 minutter:)

Skal afsted sammen med to andre, men kommer til at sidde for mig selv. Der var simpelthen ikke 3 pladser ved siden  af hinanden.

Der bliver så 6. gang, jeg skal se dem

Guldager22-12-24 17:01

• ★★★0

Iron Maiden er et fedt live band har selv set dem 2 gange..

2. gang kørte ham der spiller Heino i Polle Fra Snave/Polle Fiction, os til koncerten i Aalborg Gigantium. Vi var også hjemme ved ham, før vi kørte, hvor han viste os hans enorme Maiden vinyl samling. Det var sgu en fed oplevelse!!!

Ryder66622-12-24 18:15

• ★★★0

Iron Maiden er et fedt live band har selv set dem 2 gange..

2. gang kørte ham der spiller Heino i Polle Fra Snave/Polle Fiction, os til koncerten i Aalborg Gigantium. Vi var også hjemme ved ham, før vi kørte, hvor han viste os hans enorme Maiden vinyl samling. Det var sgu en fed oplevelse!!!

Han bor her i Faaborg og har blandt andet kørt Taxa, men han har desværre haft nogle problemer alkohol. Var ikke klar over at han også var Iron Maiden fan.

Aranyhajú Nyárszépe22-12-24 18:25

• ★★★0

Han bor her i Faaborg og har blandt andet kørt Taxa, men han har desværre haft nogle problemer alkohol. Var ikke klar over at han også var Iron Maiden fan.

Okay, da vi besøgte ham, var det i Årup på Fyn...det kan selvfølgelig tænkes at det var noget andet af hans familie der boede der, men han havde ihvertfald en god bunke Maiden plader...

Ryder66622-12-24 18:59

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen