Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★0

Vil tage to pamoler og så lægge mig til at sove ved 21 tiden... orker ikke filmkigning idag!!

Ryder666 3-02-25 19:26

• ★★★1

Og derfor tager vi på onsdag til Floridas varme i 2 uger. Lige nu siger vejrudsigten høj sol og 27 grader fra og med torsdag.

Vi tager selvfølgelig selv alt vores mad med hjemmefra, så vi ikke behøver at lægge nogen penge til det amerikanske marked ;-)

En seriøs kølekuffert I har :)

Gorman 3-02-25 20:21

• ★★★★★★1

Du skal være velkommen. Der er et extra bedrooom vi ikke kommer til at bruge i den lejlighed vi har lejet de første fire dage :-)

Det kunne ellers være hyggeligt, tak for buddet :-)

Wayne 3-02-25 20:30

• ★★★★★0

En seriøs kølekuffert I har :)

Min far var sømand, så vi tager bare en masse beskøjter med. De kan holde sig evigt i al slags vejr.

S. Rico 3-02-25 23:06

• ★★0

For dem kan lide ALF. Findes denne som kan køre i baggrunden: www.youtube.com/watch

Kiyonji 4-02-25 08:48

• ★★1

Jeg sidder og søger lidt jobs her og der engang imellem. En ting som jeg tror gør at folk ikke vil søge et job er når du først skal oprette en profil på en hjemmeside førend at du kan søge jobbet.

Jeg har brugerprofiler på alle mulige rekrytteringsbureauer og andet, fordi det kræves inden du kan søge jobbet. Jeg er med på at det for dem der rekrutterer er fordi de anvender et HR system hvor de nemt kan sorterere og søge på folk og giver et bedre overblik. Det er bare ærgerligt at næsten alle firmaer bruger hvert sit, så du hurtigt har en bruger på 10+ forskellige sider.

Kiyonji 4-02-25 19:12

• ★★★★★★0

Har lige været til Art Club på ARoS - folk er fandme hyggelige efter rødvin og portvin.

Skål

Wayne 4-02-25 21:51

• ★★★0

Ser det nyeste afsnit af Masterchef Danmark på Viaplay...

Kan generelt godt lide at se madprogrammer selvom jeg, ironisk nok, ikke er specielt kulinarisk...

Ryder666 5-02-25 03:20

• ★★★0

Ser

Ramsay Kitchen Nightmares USA s08e08 på Viaplay og så er det ellers sovetid når det er slut!!!

Ryder666 5-02-25 04:13

• ★★★0

Har taget to paracetamoler på 500mg og der går længere tid før smerterne i benet vender tilbage, så det går heldigvis den rigtige vej. Sidste gang jeg tog nogle piller var ved 23-tiden igår aftes...og jeg må få op til otte om dagen, men det har kun været nødvendigt med fire i løbet af et døgn...

Ryder666 5-02-25 07:51

• ★★★★★★1

Få din læge til at udskrive Paracetamol 650 mg. Tag to af dem - de virker!!!

davenport 5-02-25 08:45

• ★★0

Få din læge til at udskrive Paracetamol 650 mg. Tag to af dem - de virker!!!

ja ca 30% bedre, svarende til øgede mængde paracetamol. Og du går til sygeplejeske m/k

HelmerJ 5-02-25 09:14

• ★★★★★★1

Det er din mor der har anbefalet dem, og de virker...

davenport 5-02-25 09:18

• ★★0

Det anfægte jeg ikke, men Ryder siger han er smertedækket med det halve af anbefalet daglig max dosis. Du anbefaler ham at tager stærkere medicin for at opnå samme resultat

HelmerJ 5-02-25 09:35

• ★★★★★★1

Would you like to sniff or inject?

davenport 5-02-25 09:39

• ★★1

altid nål til mig tak, efter jeg startede med B12 til hjemme injektion er jeg blevet utroligt vild med både ketamin og lidt æblemost  

HelmerJ 5-02-25 09:42

• ★★★0

LoL, har overvejet stærkere mg,.men synes nu at dem på 500mg har en okay virkning. Hvis jeg får et akut behov for noget stærkere, kontakter jeg lægen, for det er ikke fordi jeg er pylret, og langt de fleste tilfælde, bider jeg smerterne i mig..

Sidste gang jeg faldt forstuvede jeg højre arm, og fik ikke andet end alm pamoler og nu kan jeg bruge armen normalt. Men der gik dog flere uger, før den var 100% funktionsdygtig...

Ryder666 5-02-25 10:41

• 1

Nu har Nordisk Film Biografer trukket det tilbage med ikke at have en pause under "The Brutalist" og holder en alligevel. Det står endda på deres hjemmeside at der vil være en pause under den.

Ericmase 5-02-25 11:07

• ★★★★★1

Nu har Nordisk Film Biografer trukket det tilbage med ikke at have en pause under "The Brutalist" og holder en alligevel. Det står endda på deres hjemmeside at der vil være en pause under den.

Der må være foreningen af folk med lille blære der har taget kontakt.

Men fedt nok at høre, det var jo direkte med i visningen af filmen så weird at de ville fjerne den.

Elwood 5-02-25 11:37

• ★★★★0

Er der nogen af jer, der har styr på smukke hytter beliggende ved søer i det sydsvenske, og hvor man nemmest finder dem? Jeg leder efter en fødselsdagsgave til fruen.

dyg 5-02-25 22:57

• ★★★★★★0

Er der nogen af jer, der har styr på smukke hytter beliggende ved søer i det sydsvenske, og hvor man nemmest finder dem? Jeg leder efter en fødselsdagsgave til fruen.

Jeg ville prøve med Stena Line - vi har et par gange lejet gennem dem, det giver mening fra Jylland med en samlet pakke.

Fra Sjælland måske ikke helt det samme - ellers prøv Novasol, de er vist store hinsidans.

Wayne 5-02-25 23:24

• ★★0

Skal på et jobinterview i næste uge over Teams. Har desværre lige været syg, så det må blive en tur til lægen. Bliver spændende.

Kiyonji 7-02-25 19:14

• ★★★★0

Har været forbi Haaning Collection i dag, og blandt andet set den lille samling af biler fra film og tv. I år havde de DeLorean fra BttF, Bonds Aston Martin, Herbie, Lightning Mcqueen, Blues mobile, Ford Anglia fra Harry Potter, Olsen Bandens bil og vigtigst : den oprindelige Bat Mobile!

Generelt en rigtig fin udstilling af gamle biler og motorcykler, kan klart anbefales hvis man har lidt interesse.

dyg 7-02-25 22:29

• ★★★★★★0

Vi landede på Langeland i aftes ved syvtiden. Hyggeligt sommerhus - og udsigt til vandet og en lille nærliggende havn.

Til morgen kørte jeg til Snøde, hvor jeg hentede rundstykker i Brugsen - og sandelig om jeg ikke kom forbi Sofie Lindes hus. Det så ikke ud til at nogen var hjemme, men sjovt at se det “live”

I dag kører vi en tur til Rudkøbing- og så skal vi ud og trave i lokalområdet i eftermiddag.

Wayne 8-02-25 09:53

• ★★★★★★0

Brugsen i "hovedstaden" har i øvrigt en fantastisk delikatesse. 

davenport 8-02-25 10:47

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen