Drengene er i panik. PS Network er nede, så de ved ikke hvad de skal med deres liv. Det ender jo med at de skal lege i virkeligheden.
Hvad laver du nu?
★★★★★★1
★★★★★★2
Jeg læser bind to af Calvin & Hobbes. Det er hyggeligt. Jeg elsker min box med fire bøger i en flot boks. Jeg fik den af min søster og mor i en kombineret gave. Tror min søster købte den i Fantask. Det er virkelig en lækker udgave, som jeg kun tager frem ind imellem, når jeg lige har brug for Calvins syn på tilværelsen. Alene det at bladre i den er en udsøgt fornøjelse.
★★★★★1
Jeg læser bind to af Calvin & Hobbes. Det er hyggeligt. Jeg elsker min box med fire bøger i en flot boks. Jeg fik den af min søster og mor i en kombineret gave. Tror min søster købte den i Fantask. Det er virkelig en lækker udgave, som jeg kun tager frem ind imellem, når jeg lige har brug for Calvins syn på tilværelsen. Alene det at bladre i den er en udsøgt fornøjelse.
Har det hard- eller softcover?
Jeg overvejer at købe den komplette amerikanske udgave - også fordi jeg kun har læst dem på dansk, da de oprindeligt udkom.
chandler75 8-02-25 14:38
★★★★★★1
Det er en engelsk boks med 4 bind i en case. Selve bøgerne er i en slags indbundne volumer.
Se her: bogreolen.dk/the-complete-calvin-and-hobbes_bill-watterson_9781449433253
★★★★★★1
De er iøvrigt ret godt oversat, men jo sjovere at læse på originalsproget. Og så i kronologisk rækkefølge ift. udgivelse med datoer og år.
Har også en del Gary Larson, som er pænt sjovt :D
★★★★★0
Det er en engelsk boks med 4 bind i en case. Selve bøgerne er i en slags indbundne volumer.
Se her: bogreolen.dk/the-complete-calvin-and-hobbes_bill-watterson_9781449433253
Jeps, jeg kender den godt. En gut har den til salg i en FB-gruppe for tegneserier...
De gamle er rigtig nok rigtig godt oversat af Niels Søndergaard.
chandler75 8-02-25 15:52
★★★★★★0
En legende!
★★★★★★0
True!
★★★★★0
Han er medlem af en oversættergruppe på FB, som jeg er administrator for, og han giver af og til sine sproglige besyv med.
Jeg kan i øvrigt se, at han får ca. 200.000 kr. om året i bibliotekspenge for alle de titler, han har oversat i årtier - det må være et meget rat supplement til pensionen...
chandler75 8-02-25 16:56
★★★★★★0
Han er medlem af en oversættergruppe på FB, som jeg er administrator for, og han giver af og til sine sproglige besyv med.
Jeg kan i øvrigt se, at han får ca. 200.000 kr. om året i bibliotekspenge for alle de titler, han har oversat i årtier - det må være et meget rat supplement til pensionen...
Ærligt fortjent - husker ham som redaktør på et utal af superhelte udgivelser.
★★★0
Havde brug for ro i hovedet, så holder nogle timers pause med filmkigning..
★★★★★★0
Hvad fanden laver du så?? Soduko?
★★★0
Hvad fanden laver du så?? Soduko?
Dog ikke, slapper bare af, på en anden måde!
★★★★★★1
Onani? Jeg ville vælge onani!!
★★★0
Onani? Jeg ville vælge onani!!
Ha Ha, nej dog ikke ;-)
★★★★★1
Ærligt fortjent - husker ham som redaktør på et utal af superhelte udgivelser.
Jeg tror ikke, Niels Søndergaard har oversat særlig meget superhelte. Tænker du mon på MORTEN Søndergaard aka. Marvel Morten? :)
chandler75 8-02-25 19:56
★★★0
Efter cirka tre timers pause og en rask gåtur, er jeg nu igen, klar til filmkigning.
Det var sgu opkvikkende med frisk luft!!!
★★★★★★0
Og onani? (Jeg havde valgt onani!)
★★★0
Og onani? (Jeg havde valgt onani!)
Er du det man kalder constant masturbator?!
Er du ikke gift med en kone, der kan tilfredsstille dig, da?!
★★★★★★0
Jeg tror ikke, Niels Søndergaard har oversat særlig meget superhelte. Tænker du mon på MORTEN Søndergaard aka. Marvel Morten? :)
Du har selvfølgelig ret ;-)
Niels har dog skrevet den eneste Superman historie tegnet i Danmark - Superman og Fredsbomben, og oversat en del Superman historier
★★★★★★3
Hvis min kone gjorde sit job, sad jeg nok ikke her og skrev??
★★★0
Hvis min kone gjorde sit job, sad jeg nok ikke her og skrev??
★★★1
Har besluttet at jeg ikke vil rejse til usa og lægge penge der sålænge landet adlyder Trumps vanvid. Ærgerligt, men så må pengene fx lægges i Europa og Danmark i stedet de næste 4 år. Det er også bedre for klimaet :)
Har nu besluttet at jeg gerne tager til Californien, der netop har afsat 50 mio dollars til at beskytte staten mod Trump
★★★★0
Overvejer om jeg skal slagte sparegrisen og smutte ind i faraos igen i dag og gøre et sidste lille indhug i forbindelse med deres udsalg. Der er en enkelt boks, jeg gerne vil have. Med de 20% rabat kommer den ned på samme pris som hos Laserdisken. Imusic-dk er lige en 50'er billig, men så kommer der porto oveni, fordi den er under grænsen til fri fragt. Det lokker også at kunne gå ind og bare vælge en i butikken i stedet.
PSN var nede i går, og jeg bruger ellers gerne lørdagen til at spille og chatte med min lille udenlandske vennegruppe (det kan kun lade sig gøre i weekenden, når man skal tage hensyn til hinandens arbejdstider og tidsforskellen mellem tre kontinenter). Kæresten var oven i købet ude af huset med hunden. Men så fik jeg da læst en del i stedet.
★★★★1
Jeg var i Faraos i går. Snakkede lidt med Morten Greis om brætspil til mig og min far. Hold kæft, hvor han bare ved meget om alle mulige slags brætspil! Og så er han virkeligt sympatisk!