Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★★★★1

Drengene er i panik. PS Network er nede, så de ved ikke hvad de skal med deres liv. Det ender jo med at de skal lege i virkeligheden. 

davenport 8-02-25 11:08

• ★★★★★★2

Jeg læser bind to af Calvin & Hobbes. Det er hyggeligt. Jeg elsker min box med fire bøger i en flot boks. Jeg fik den af min søster og mor i en kombineret gave. Tror min søster købte den i Fantask. Det er virkelig en lækker udgave, som jeg kun tager frem ind imellem, når jeg lige har brug for Calvins syn på tilværelsen. Alene det at bladre i den er en udsøgt fornøjelse. 

davenport 8-02-25 14:06

• ★★★★★1

Jeg læser bind to af Calvin & Hobbes. Det er hyggeligt. Jeg elsker min box med fire bøger i en flot boks. Jeg fik den af min søster og mor i en kombineret gave. Tror min søster købte den i Fantask. Det er virkelig en lækker udgave, som jeg kun tager frem ind imellem, når jeg lige har brug for Calvins syn på tilværelsen. Alene det at bladre i den er en udsøgt fornøjelse. 

Har det hard- eller softcover?

Jeg overvejer at købe den komplette amerikanske udgave - også fordi jeg kun har læst dem på dansk, da de oprindeligt udkom.

chandler75 8-02-25 14:38

• ★★★★★★1

Det er en engelsk boks med 4 bind i en case. Selve bøgerne er i en slags indbundne volumer. 

Se her: bogreolen.dk/the-complete-calvin-and-hobbes_bill-watterson_9781449433253

davenport 8-02-25 15:41

• ★★★★★★1

De er iøvrigt ret godt oversat, men jo sjovere at læse på originalsproget. Og så i kronologisk rækkefølge ift. udgivelse med datoer og år.

Har også en del Gary Larson, som er pænt sjovt :D

davenport 8-02-25 15:45

• ★★★★★0

Det er en engelsk boks med 4 bind i en case. Selve bøgerne er i en slags indbundne volumer. 

Se her: bogreolen.dk/the-complete-calvin-and-hobbes_bill-watterson_9781449433253

Jeps, jeg kender den godt. En gut har den til salg i en FB-gruppe for tegneserier...

De gamle er rigtig nok rigtig godt oversat af Niels Søndergaard.

chandler75 8-02-25 15:52

• ★★★★★★0

En legende!

davenport 8-02-25 15:59

• ★★★★★★0

True!

Wayne 8-02-25 16:04

• ★★★★★0

Han er medlem af en oversættergruppe på FB, som jeg er administrator for, og han giver af og til sine sproglige besyv med.

Jeg kan i øvrigt se, at han får ca. 200.000 kr. om året i bibliotekspenge for alle de titler, han har oversat i årtier - det må være et meget rat supplement til pensionen...

chandler75 8-02-25 16:56

• ★★★★★★0

Han er medlem af en oversættergruppe på FB, som jeg er administrator for, og han giver af og til sine sproglige besyv med.

Jeg kan i øvrigt se, at han får ca. 200.000 kr. om året i bibliotekspenge for alle de titler, han har oversat i årtier - det må være et meget rat supplement til pensionen...

Ærligt fortjent - husker ham som redaktør på et utal af superhelte udgivelser.

Wayne 8-02-25 17:20

• ★★★0

Havde brug for ro i hovedet, så holder nogle timers pause med filmkigning..

Ryder666 8-02-25 18:40

• ★★★★★★0

Hvad fanden laver du så?? Soduko?

davenport 8-02-25 18:44

• ★★★0

Hvad fanden laver du så?? Soduko?

Dog ikke, slapper bare af, på en anden måde!

Ryder666 8-02-25 19:04

• ★★★★★★1

Onani? Jeg ville vælge onani!! 

davenport 8-02-25 19:05

• ★★★0

Onani? Jeg ville vælge onani!! 

Ha Ha, nej dog ikke ;-)

Ryder666 8-02-25 19:18

• ★★★★★1

Ærligt fortjent - husker ham som redaktør på et utal af superhelte udgivelser.

Jeg tror ikke, Niels Søndergaard har oversat særlig meget superhelte. Tænker du mon på MORTEN Søndergaard aka. Marvel Morten? :)

chandler75 8-02-25 19:56

• ★★★0

Efter cirka tre timers pause og en rask gåtur, er jeg nu igen, klar til filmkigning.

Det var sgu opkvikkende med frisk luft!!!

Ryder666 8-02-25 21:05

• ★★★★★★0

Og onani? (Jeg havde valgt onani!)

davenport 8-02-25 21:15

• ★★★0

Og onani? (Jeg havde valgt onani!)

Er du det man kalder constant masturbator?!

Er du ikke gift med en kone, der kan tilfredsstille dig, da?! 

Ryder666 8-02-25 21:17

• ★★★★★★0

Jeg tror ikke, Niels Søndergaard har oversat særlig meget superhelte. Tænker du mon på MORTEN Søndergaard aka. Marvel Morten? :)

Du har selvfølgelig ret ;-)

Niels har dog skrevet den eneste Superman historie tegnet i Danmark - Superman og Fredsbomben, og oversat en del Superman historier 

Wayne 8-02-25 21:21

• ★★★★★★3

Hvis min kone gjorde sit job, sad jeg nok ikke her og skrev??

davenport 8-02-25 21:39

• ★★★0

Hvis min kone gjorde sit job, sad jeg nok ikke her og skrev??

Ryder666 8-02-25 22:17

• ★★★1

Har besluttet at jeg ikke vil rejse til usa og lægge penge der sålænge landet adlyder Trumps vanvid. Ærgerligt, men så må pengene fx lægges i Europa og Danmark i stedet de næste 4 år. Det er også bedre for klimaet :)

Har nu besluttet at jeg gerne tager til Californien, der netop har afsat 50 mio dollars til at beskytte staten mod Trump

Gorman 8-02-25 22:50

• ★★★★0

Overvejer om jeg skal slagte sparegrisen og smutte ind i faraos igen i dag og gøre et sidste lille indhug i forbindelse med deres udsalg. Der er en enkelt boks, jeg gerne vil have. Med de 20% rabat kommer den ned på samme pris som hos Laserdisken. Imusic-dk er lige en 50'er billig, men så kommer der porto oveni, fordi den er under grænsen til fri fragt. Det lokker også at kunne gå ind og bare vælge en i butikken i stedet.

PSN var nede i går, og jeg bruger ellers gerne lørdagen til at spille og chatte med min lille udenlandske vennegruppe (det kan kun lade sig gøre i weekenden, når man skal tage hensyn til hinandens arbejdstider og tidsforskellen mellem tre kontinenter). Kæresten var oven i købet ude af huset med hunden. Men så fik jeg da læst en del i stedet. 

thomsen 9-02-25 12:16

• ★★★★1

Jeg var i Faraos i går. Snakkede lidt med Morten Greis om brætspil til mig og min far. Hold kæft, hvor han bare ved meget om alle mulige slags brætspil! Og så er han virkeligt sympatisk!

dyg 9-02-25 12:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen