Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★★★★0

Marts startede med en fødseldag, stille og roligt lørdag - brunch og kage med familien.

Om aftenen spiste vi på MØF, hvilket var en god oplevelse - forretten var dog så spicey at man ikke kunne smage fisken. Hovedret og dessert var til gengæld fantastisk. Så alt i alt 4½/6 stjerner

I aften skal vi til Stand Up på Aarhus Street Food, vi spiser først og fra kl 19 skal vi så se hvad de kan. Der er en kendt blandt de optrædende og resten er talenter - så spændende.

Wayne 4-03-25 10:33

• ★★★★1

Om det så skyldes at vi flere gange har besøgt Kattegatcenteret, eller vi bare var trætte efter endnu en kold og vindblæst dag - det føltes bare ikke som om entreprisen (219 kr x 2) var oplevelsen værd. Men alting er selvfølgelig sjovere på en sommerdag.

Jeg synes hverken Kattegatcenteret eller Den Blå Planet er nogen kæmpe oplevelser. Men vi har da sæsonkort til sidstnævnte alligevel. Det tager trods alt kun 10 minutter at køre derud, og kommer man på lidt skæve tider, så er der ikke ret mange mennesker. Og om sommeren elsker ungerne (vand)legepladsen udenfor.

dyg 4-03-25 12:00

• ★★★★★★1

Jeg synes hverken Kattegatcenteret eller Den Blå Planet er nogen kæmpe oplevelser. Men vi har da sæsonkort til sidstnævnte alligevel. Det tager trods alt kun 10 minutter at køre derud, og kommer man på lidt skæve tider, så er der ikke ret mange mennesker. Og om sommeren elsker ungerne (vand)legepladsen udenfor.

Jeg tænkte også på udendørs området, da jeg skrev sommer - det er præcist det der gør det sidste for Kattegatcentret, at ungerne kan lege udenfor - samt at de kan se sæl show :-)

Wayne 4-03-25 14:22

• ★★★★5

Tænker over at hvis man nu navngiver et kommende europæisk forsvarssamarbejde til Joint European Defence Initiative (forkortet til JEDI), så kan amerikanerne selv reflektere over om de mon er på the dark side eller…. :)

Gorman 5-03-25 07:18

• ★★★★★★1

Lol fedt 

davenport 5-03-25 09:15

• ★★★★★★0

Var til Stand up på Aarhus Street Food i aftes. 

Vært var Gritt Jakobsen, som samlet udfyldte mindst en session i løbet af aftenen. Særligt hendes "danglish" historien hos frisøren vakte jubel - jeg havde hørt den før, men den kunne godt tåle en gentagelse.

Der var et "føl" på scenen som den første - han gjorde ok, trods af gentagne kig på mobilen for lige at holde øje med tid og materiale.

Næste var Per Sodemann, som nok kørte aftenens sjoveste og mest sammensatte show - særligt hans indlæg om at være fattig Stand-upper og spare på strøm og varme gav gode grin. Også at han og kæresten var glemsomme var ret sjovt. Han kørte generelt et stramt show, hvor han kunne vende tilbage til sine pointer, flere gange.

Aftenens overraskelse var Tobias Dybvad, som tydeligt ikke helt havde forberedt sig - men virkede som om han tænkte - den kører jeg lige på rutinen. Da han først var varmet op efter en lidt forkølet joke om svigerforældre og Molslinjen, fik han lidt mere gang i den med en betragtning af sig selv som barn, også en joke om oste gav fin respons. Dybvad er lige flyttet til Aarhus - fedt han lige ville troppe op og markere det.

Alt i alt en herlig aften.

Her til formiddag var det min tur til at booke billetter til næste show - det lykkedes, men allerede efter et minut var alle sæder solgt. Man skal være pænt hurtig!

Wayne 5-03-25 11:54

• ★★★★★★3

Pigerne er taget til "Ler" i Sdr. Stenderup. Jeg har efterspurgt et askebæger  der ikke brændes, men det ville de ikke. Det handlede vidst mere om at få et aftryk af enten hængepatter eller en amulet af ens klit til en halskæde. (Jeg håber virkelig det var for sjov!!) Ellers daler min holdning og respekt for Sdr. Stenderups menighedsforening nok i hvert fald 2 point. Men såvidt jeg forstod, er der også kage og kaffe, så måske det gøder vandene? 

davenport 6-03-25 19:37

• ★★0

Jeg er syg for en gangs skyld. Har nu været syg tre gange siden starten af februar, så det kunne være rart med en periode uden sygdom. Torsdag var så også den værste sygedag jeg kan huske jeg har haft. Kan ikke huske jeg har kastet op så meget som der.

Jeg kan så også læse at sygdomstalende er ekstremt høje for tiden.

Kiyonji 7-03-25 14:50

• ★★★★★★0

Du skal stoppe med at skurkeslikke på dine kolleger, ellers går det aldrig væk. 

(God bedring ;) )

davenport 7-03-25 16:46

• ★★★★★0

Så kom traileren til, The Last of us Sæson 2, og Damm jeg glæder mig.

Især spændt på, hvordan de introducere en ganske særlig gruppe af mennesker.

Jacksonville ser også virkelig godt ud.

nåja og Ellie og Joel har vidst også noget de skal ha talt ud om.

youtu.be/_zHPsmXCjB0

Elwood 9-03-25 01:05

• ★★★1

Jeg ser 

Gladiator ii, og er cirka 45 minutter inde i filmen...og kæft den er ringe... eneste lyspunkt er Denzel Washington som er alt for god til dette rodet makværk!!!...

Kommer med den endelige dom, når jeg har set filmen færdig, men tvivler på, at den udvikler sig til noget godt!!!

Ryder66610-03-25 21:23

• ★★★★★1

Jeg ser 

Gladiator ii, og er cirka 45 minutter inde i filmen...og kæft den er ringe... eneste lyspunkt er Denzel Washington som er alt for god til dette rodet makværk!!!...

Kommer med den endelige dom, når jeg har set filmen færdig, men tvivler på, at den udvikler sig til noget godt!!!

Den bliver kun værre som spilletiden skrider frem…

David Lund10-03-25 21:52

• ★★★0

Den bliver kun værre som spilletiden skrider frem…

Det har du desværre ret i...

Ryder66610-03-25 22:08

• ★★0

Skulle lige tjekke om jeg havde det korrekte telefonnummer på min tidligere chef, da jeg skulle bruge ham som rererence i forbindelse med et job.

Så finder jeg ud af at han er død af kræft tilbage i november. Jeg vidste han havde været ramt tidligere, men ikke at det var så alvorligt. Han var i øvrigt en fremragende chef. Nok den bedste jeg har haft.

Kiyonji11-03-25 07:42

• ★★★★0

Status på 2025 for min datter på 3år: 3stk forkølelse og nu 1stk skoldkoppevirus. Jubii! Men så er det da overstået!

dyg11-03-25 10:27

• ★★★★★★1

Sad lige og rodede lidt på min VPN. Netflix US har intet Star Trek. Det var jeg da noget overrasket over. Godt vi har det i DK. Jeg ser/sover til det hver aften. Det er nærmest et ritual. Lige nu Voyager ses 5...

davenport11-03-25 20:45

• ★★★0

Er jeg den eneste der oplever problemer med at komme ind på iMusic sitet??

Ryder66612-03-25 00:25

• ★★★★★1

Ja.

Elwood12-03-25 16:41

• ★★★0

Ja.

Fejlen blev løst, indenfor få minutter, så ved ikke lige hvad der gik galt...

Ryder66612-03-25 16:43

• ★★★★★★0

Jeg sov ikke fra kl. 2 i nat, så tog lige en fridag. Jeg var for smadret til undervisning. Har nu nærmest slet ingen fravær, så det gør ikke noget. Synes de andre, især hættemågerne, har et enormt fravær, og jeg kan slet ikke se hvordan de vil gennemføre uddannelsen. Ved ikke om det er deres mænd, der holder dem hjemme, men noget kan godt tyde på det. Det handler vidst mest om penge, for de ved ikke hvad vi undervises i på nogen måde. Held og lykke ude i plejen, når de skal røre ved en fremmed mands pik. Det kommer jo ikke til at ske. Men jeg er ved at lære arabisk. Jeg kan sige "kom nu" (jalla) og "tak" (shukran). I´m getting there! 

davenport12-03-25 16:56

• ★★★0

Har lige ordnet en lille opvask 6 glas, 2 store tallerkener, og noget bestik, så nu tager jeg en velfortjent pause og ser dagens afsnit af grænsepatruljen..

Ved ikke om jeg gider filmkigning alligevel selvom jeg havde tre stk linet op men måske jeg venter til imorgen...

Ryder66613-03-25 20:41

• ★★★★0

Har gjort klar til fejring af den ældstes 7års fødselsdag i morgen. Han får lidt smågaver fra morgenstunden, men efter skole bliver han overrasket, da han får sin store gave der. En weekendtur, alene med sin mama, til Paris. Så tager fatter her en hyggeweekend herhjemme med bettesøster, der stadigvæk er lidt plaget af skoldkopper.

dyg13-03-25 23:11

• ★★★★0

Har gjort klar til fejring af den ældstes 7års fødselsdag i morgen. Han får lidt smågaver fra morgenstunden, men efter skole bliver han overrasket, da han får sin store gave der. En weekendtur, alene med sin mama, til Paris. Så tager fatter her en hyggeweekend herhjemme med bettesøster, der stadigvæk er lidt plaget af skoldkopper.

Tillykke med knægten, lyder som om gaven er lige så meget til fruen :) 

Gorman14-03-25 06:19

• ★★0

Har prøvet for første gang i mit liv at tabe en telefon på gulvet. Skærmen er selvfølgelig revnet men fungerende. Heldigvis er det min arbejdstelefon, så det går nok. 

Min private har jeg apple care på så jeg heldigvis kan få det repareret billigt. Dette viser blot at det er godt at jeg har tegnet den forsikring.

Selv den bedste kan være uheldig.

Kiyonji14-03-25 07:30

• ★★★★0

Min private har jeg apple care på så jeg heldigvis kan få det repareret billigt. Dette viser blot at det er godt at jeg har tegnet den forsikring.

Jeg kører altid med en case og beskyttelsesglas på mine telefoner, jeg har smidt dem mange gange, men har ikke haft revnet glas siden jeg begyndte at bruge "beskyttelse".

dyg14-03-25 08:35

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen