Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

• ★★★★0

Vælg menupunktet "Forum". I bunden af siden, klik søg.

Ah tak. Det kan jeg godt huske nu - men sgu godt gemt af vejen :)

Gorman 9-04-25 23:14

• ★★★★★★0

Det nemmeste er faktisk at google den tråd du søger. 

davenport10-04-25 08:07

• ★★0

Fik udført fuld rengøring af min lejlighed i går og det er altså fantastisk at komme hjem fra arbejde og så er hele lejligheden skinnende ren. Første gang jeg har benyttet mig af det, men blive nok ikke sidste 

Kiyonji10-04-25 08:07

• ★★★★1

Ah tak. Det kan jeg godt huske nu - men sgu godt gemt af vejen :)

Ja, det trænger til en opdatering. I know :-)

gi-jones10-04-25 10:41

• ★★★★★★0

Er der kommet sand i dit tastatur? :D

davenport10-04-25 10:55

• ★★★★★2

Jeg har godt nok været meget på i dag. Først i formiddags til et jobsamtale angående jobbet som studentermedhjælper hos Sikkerhedsstyrelsen, og så er jeg lige kommet hjem fra en mundtlig eksamen her i eftermiddag. Jobsamtalen synes gik ganske godt, men jeg har selvfølgelig ikke hørt noget endnu. Min mundtlige eksamen gik ret godt, da jeg fik karakteren 10. Det er jeg godt tilfreds med.

Min dag er dog ikke slut endnu, da jeg nu kører til Kolding for noget aftenundervisning i ledelse.

Kruse10-04-25 15:42

• ★★★★★★0

Hey - er du i Knolding? Så skulle jeg da lige have givet en kop musserende bajer?

davenport10-04-25 15:55

• ★★★★0

Jeg har godt nok været meget på i dag. Først i formiddags til et jobsamtale angående jobbet som studentermedhjælper hos Sikkerhedsstyrelsen, og så er jeg lige kommet hjem fra en mundtlig eksamen her i eftermiddag. Jobsamtalen synes gik ganske godt, men jeg har selvfølgelig ikke hørt noget endnu. Min mundtlige eksamen gik ret godt, da jeg fik karakteren 10. Det er jeg godt tilfreds med.

Min dag er dog ikke slut endnu, da jeg nu kører til Kolding for noget aftenundervisning i ledelse.

Tillykke med de 10 :)

Gorman10-04-25 18:00

• ★★★★★0

Tillykke med de 10 :)

Tak.

Hey - er du i Knolding? Så skulle jeg da lige have givet en kop musserende bajer?

Jeg er hjemme igen. Hvis det ikke var fordi, at mine undervisningstimer lå så sent på en torsdag, og at jeg bare gerne vil hjem igen efter dem, så havde jeg taget dig op på tilbuddet.

Kruse10-04-25 21:15

• ★★★★0

Jeg overvejer for første gang seriøst, om jeg skal installere Ubuntu på det gamle hakkebræt, jeg sidder med. 

Jeg har ikke haft råd til at købe en ny Mac i et stykke tid, fordi jeg køber for mange film og har for mange dyrlægeregninger. Som verden ser ud lige nu, så har jeg egentlig heller ikke lyst.

Jeg sidder stadigvæk på svigermors aflagte low-end Lenovo uden dansk tastatur. Det fungerer sådan lige med nød og næppe med et eksternt keyboard, men det er ikke sjovt at skrive på, og computeren er så gammel og har så lidt hukommelse, at der konstant er problemer. 

Jeg har aldrig været den helt store fan af Windows og skiftede helt væk herhjemme i 2005, så det er kun af nød, at jeg sidder med det nu. 

Har dog hørt, at Ubuntu skulle være lidt mere effektivt, og lige nu er der jo et godt incitament til at skippe amerikanske produkter. Det ser ud til at være forholdsvist nemt at installere, selvom jeg kan se, at jeg skal have fat i et større flashdrive til at installere det, end jeg har liggende. Som det mindste slipper man for al det gejl, Lenovo automatisk har installeret på maskinen. 

thomsen11-04-25 10:14

• ★★★★1

@thomsen: Du behøver faktisk ikke installere det for at prøve det. Du kan køre det direkte fra et flash-drev og teste det igennem. Det virker ret fint, og så har du ikke slettet hele din computer for at prøve det. Du skal dog nok stadig ud og købe flash-drevet :-)

gi-jones11-04-25 12:04

• ★★★★★1

Afrimer fryser.

Elwood11-04-25 16:56

• ★★★★★★0

Afrimer fryser.

Husk du ikke behøver nogen håndklæder. Bare download teksten til Eminems "Lose Yourself", fjern det sidste ord i hver linje og så råb sætningerne højt.

The Insider11-04-25 17:19

• ★★★★★0

To late I am done.

Elwood11-04-25 18:08

• ★★★0

Har lidt hovedpine, har ellers været ude tre gange femten minutter idag, og har luftet ud i nogle timer. Men tænker at det måske er pga overtræthed. Har lige opløst to Treo brustabletter som forhåbentligt hjælper og dulmer den!!!

Ryder66611-04-25 19:06

• ★★★★★★0

Så tror jeg fjernsynet i stuen er stået af. Det vil i hvert tilfælde ikke registrere noget på nogle af de 4 HDMI indgange, ikke engang en chromecast direkte i TVet udenom forstærkeren. Synes livet er hårdt lige for tiden. Jeg håber snart jeg bliver ramt af en meteor, så alt det her fucking pis er ovre :/ Fuck hvor er jeg bare træt af alting! 

davenport11-04-25 21:14

• ★★★★★★2

Tjekkede ind i går på vores hotel i Prag, hvor vi skal være i fire dage. Var selvfølgelig ude og teste at de stadig kan brygge ordentlig øl. Det kan de!

Wayne13-04-25 07:01

• ★★★★★★2

Jeg er spændt på de tre næste dage. Skal arbejde på et plejehjem for demente, da jeg ikke har optjent feriepenge endnu, og er ansat af Kolding Kommune. Vi sidder jo hver dag med teori og cases, så det bliver spændende at komme ud i plejen, og få "jord under neglene". Jeg er som regel god til at møde mennesker og hurtigt tilpasse både min retorik og tilgang, så håber på nogle gode relationer - borger som personale. 

Den anden dag havde vi "nedre hygiejne" hvor vi bla. skulle vaske en mandlig dukke forneden. Jeg sagde så til hende fra Polen, at hun ikke skulle vaske for godt rundt om pikhovedet, for det er jo dér smagen sidder :D Hun måtte lige forlade rummet 5 minutter :D Jeg kommenterede også på størrelsen af plasticdilleren. Det var en god replica, men den var jo ikke lige så stor som en rigtig :D 

(Vi havde en fest, og jeg er nu god til at lave nedre hygiejne - også på kvinder, men der holdte jeg så kæft!)

davenport13-04-25 13:27

• ★★0

Kan ikke lige finde den rigtige tråd, så det bliver her jeg spørger.. Nu har jeg jo købt et par 4k blu-rays og de er jo regions fri, så det er dejligt. Men de medfølgende almindelige blu-rays er ikke. Så nu begynder man at have lyst til at købe en regions fri afspiller. Kan se laserdisken har fået på lager igen, men 3000kr er også en slags penge, er der er en billigere løsning, nogle af jer andre der har regions fri afspillere og har gode råd?

Weird_J13-04-25 17:38

• ★★★★★★0

Har alle afspillere ikke en snydekode til at omgå nazisterne?

davenport13-04-25 17:55

• ★★0

Har alle afspillere ikke en snydekode til at omgå nazisterne?

Ikke min “billige” fra Bilka, så vidt jeg kan se:-)

Weird_J13-04-25 18:04

• ★★★0

Har lige været oppe og handle, og trække noget frisk luft, så fik købt en liter flaske Gallo Family Whiskey til 29,50kr. Kender den ikke, men til en fornuftig pris, blev jeg nødt til at købe den...det var et sørgeligt udvalg, af sprutrester der var tilbage. Men det tror jeg da fanden da de har 50% rabat på alle varer!!!

Ryder66613-04-25 20:08

• ★★★0

Har lige været oppe og handle, og trække noget frisk luft, så fik købt en liter flaske Gallo Family Whiskey til 29,50kr. Kender den ikke, men til en fornuftig pris, blev jeg nødt til at købe den...det var et sørgeligt udvalg, af sprutrester der var tilbage. Men det tror jeg da fanden da de har 50% rabat på alle varer!!!

Læste vist forkert, på flasken. Det er tilsyneladende ikke whisky, men ligner mest rosévin ... hvilket giver god mening, ifht den lave mængde % af alkohol 

Ryder66613-04-25 22:31

• ★★★★★★2

Første aften i Prag fandt vi vores favorit pizza sted, og var heldige at få et bord en lørdag aften.

Dag to drak vi kaffe med udsigt over Prag by, der var ca 20 grader og fuld sol - herligt.

Efter en god travetur tog vi et par timer med dampbad og romersk bad på hotellet og prøvede en treretters tjekkisk middag. Ok - men hovedretten var lidt spøjs, de er ret glade for deres brød som var skåret ud i små firkanter - krydrede og dampede? i en stor rund kugle. Kødet og saucen var god men alt for lidt grønt.

I dag går turen til Prags “Eiffel” tårn og vi har for længe siden bestilt bord på Porks.

Wayne14-04-25 06:23

• ★★★★★1

Første aften i Prag fandt vi vores favorit pizza sted, og var heldige at få et bord en lørdag aften.

Dag to drak vi kaffe med udsigt over Prag by, der var ca 20 grader og fuld sol - herligt.

Efter en god travetur tog vi et par timer med dampbad og romersk bad på hotellet og prøvede en treretters tjekkisk middag. Ok - men hovedretten var lidt spøjs, de er ret glade for deres brød som var skåret ud i små firkanter - krydrede og dampede? i en stor rund kugle. Kødet og saucen var god men alt for lidt grønt.

I dag går turen til Prags “Eiffel” tårn og vi har for længe siden bestilt bord på Porks.

Lyder fedt :-)

Jeg synes ellers at have hørt om forfærdeligt vejr i syd- og østeuropa. Men det er åbenbart lidt længere væk?

S. Rico14-04-25 09:01

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen