Er lige kommet hjem efter en mundtlig eksamen i Formidling og strategisk kommunikation. Det har været hårdt de sidste tre dage med alt det forberedende arbejde vi lavede, men det bar frugt da fik jeg 12 :)
Stort tillykke med 12-tallet. :)
Er lige kommet hjem efter en mundtlig eksamen i Formidling og strategisk kommunikation. Det har været hårdt de sidste tre dage med alt det forberedende arbejde vi lavede, men det bar frugt da fik jeg 12 :)
Stort tillykke med 12-tallet. :)
Sidder og venter på Predator badland anmeldelsen….. kom nu Johan :)
★★★★★★0Jeg har engang spist af ThejillXo´s krop, men så vågnede jeg og gik ud på lokum og kiggede i spejlet. (og skammede mig, som jeg tit gør)
Jeg fik Michael Winslow til at lave en improviseret lyd, som den eneste publikummer til messen i Sverige. Det var et stort øjeblik. Plus det var et plaster på såret, da jeg ikke nåede at købe billet til begge sound machine shows, som fandt sted senere, samme aften. Fik dog heldigvis til det ene, hvor selveste Lawrence Makoare sad blandt publikum.
★1Sandt ;-)....jeg har også mødt den "rigtige" Ryder, John Ryder....(Rutger Hauer) Mit allerstørste idol, inden hans bortgang
Det havde godt nok også været sært, hvis du mødte ham efter han var død.
Det havde godt nok også været sært, hvis du mødte ham efter han var død.
Lol, ja...
Mit avatar, er iøvrigt det brev, jeg fik af Rutger Hauer, fra dengang man kunne skrive direkte til ham, via hans hjemmeside. Og som tak, tilsendte han iøvrigt et signeret foto fra Blade Runner . Fik det gratis kvit og frit. Brevet er nu indrammet og over 20år gammelt.
Brev fra 2004
Mødet var i 2011
Hans bortgang i 2019
Sidder og venter på Predator badland anmeldelsen….. kom nu Johan :)
Tak for at spørge! <3 Har desværre ikke tid til en gennemarbejdet anmeldelse, men jeg kommer med en kort bedømmelse undervejs i interview-videoen, der netop er røget op :-)
Men hvis jeg skulle give stjerner... 5 små :-)
The Insider 6-11-25 22:36
Fuck hvor er jeg træt af forsininkede pakker.
Siden kl 09:00 imorges har den stået stille og siger på vej til DaoShop.
Pakken har til kl 20 hvor shoppen lukker, og jeg tvivler ærligt talt på at den når frem idag. Men så sparer jeg da tid, penge og gåtur, idag
Dao plejer ellers at være hurtige....what the hell happened?!
Det ironiske er, at PostNord var hurtigere med levering, end Dao...denne gang!!!
★★★★★★2Var det den oppustelige ged, du snakkede om? Eller var det en film om det?

Var det den oppustelige ged, du snakkede om? Eller var det en film om det?
Nej det var Michael Paré i ulvekostume

Bad Moon på Blu Ray.... heldigvis har jeg den på DVD, men den trængte til en opgradering. Klokken er så mange så jeg orker ikke en gåtur
Kunne ret godt lide Tæt på sandheden og fandt Spang ret god deri. Men lidt trist at det viser sig at han sandsynligvis er et røvhul.
Kunne ret godt lide Tæt på sandheden og fandt Spang ret god deri. Men lidt trist at det viser sig at han sandsynligvis er et røvhul.
Same

Det tætteste jeg kommer på en kendt musiker, var da jeg ramte Michael Bundesen med en mariekiks i Legoland.
Til sidst havde jeg kun hele ruller, med ind til Open Air i Øster Hurup. Jeg har ramt Michael Hardinger over knæet, med en hel rulle mariekiks :D
Vi havde en der hed Store Ole, han kunne smule hele kiksruller, ind mellem benene.
MadMartigan 7-11-25 21:43
Lol, jeg har også været til Shubidua koncert, men havde ingen kiks med :/
Det havde en stor del af publikum tilgengæld
Har fået fistbump af Kiefer Sutherland, som den eneste, under hans koncert..
Har fået håndtryk og autograf af kris Kristofferson efter hans koncert.
Gavin Rossdale fra Bush, stillede sig lige foran mig, da han så jeg stod og tog billeder.... hjalp ham, efterfølgende, op på scenen da han gav tegn til at han gerne ville op under deres show. Fik lov til at føle på hans guitarstrenge. Jeg fik greb om guitarhalsen.
Lenny kilmister fra motorhead jokede om blitzen på mit kamera, da jeg mødte ham
Ryder, du burde jo (og kan tilsyneladende) skrive en hel bog om alle dine kendis oplevelser på et tidspunkt :)
Ryder, du burde jo (og kan tilsyneladende) skrive en hel bog om alle dine kendis oplevelser på et tidspunkt :)
Ved ikke om mit ordforråd, kan række sig til en hel bog, men den behøver selvfølgelig ikke at være på mere end et par hundrede sider:)
Jeg ser åbningsscenen til filmatiseringen af bogen, hvor Ryder, kommer gående med alle de kendte, alla slow scenen i Reservoir Dog hvor de alle går i sorte jakkesæt, ned af gaden.
The Doors - Riders on the Storm, spiller så på lydsiden, og så kommer titlen frem i bedste Tarentino stil!
Ryders on the Storm
MadMartigan 8-11-25 07:05
Jeg kontaktede Dao angående manglende pakke, og sagen er nu, ved at blive undersøgt. Fandme irriterende, at man nu, heller ikke, kan regne med dem
Dog var kundeservice hurtig til at reagere, men det er stadig træls
Dukker den ikke op, meget snart, overvejer jeg, at holde en pause, på ubestemt tid, med at handle!
★★★★★★0Jeg stod op kl 5 da min kone kom hjem efter jubilæumsfest med sin folkeskoleklasse. Hun er nærmest aldrig fuld, da hun ikke drikker, men hun havde monteret en hel flaske råstof, så hun var godt lakket til :D
Jeg plejer jo at stå op ved den tid, så jeg gad ikke sove mere. Nu kommer min søster og niece om en times tid til en kop kaffe, og så er dagen ligesom i gang.
Startede dagen med at se første afsnit af Pluribus, men det bliver nok kun ved det ene afsnit, da jeg slet ikke forstår Apples steaming. Man skal betale 150 for at have det, og så betale for det man ser?? Det gider jeg ikke!
★★★1Startede dagen med at se første afsnit af Pluribus, men det bliver nok kun ved det ene afsnit, da jeg slet ikke forstår Apples steaming. Man skal betale 150 for at have det, og så betale for det man ser?? Det gider jeg ikke!
Jeg ved ikke helt hvad du har betalt for, men Apple TV koster 79,- pr. måned.
Davenport bor (så vidt vides) i Schweiz af skattemæssige (og strafferetslige) årsager. Men det har også ulemper.
★★★★★★0Ja, vi har det hårdt hernede. Og vi har jo ikke de goder i har på Mauritius, eller hvor du nu kalder hjem nu om dage? (Håber ikke hængekøjen gnubber for meget i enden?) Spis en hummer og drik en spitzer for mig, M8!

Efter sagen om min manglende pakke, blev undersøgt igår, af Dao's kundeservice, blev den sorteret, og er efterfølgende på vej til DaoShop...men jeg sætter forventningerne lidt i bero, og stoler ikke på dem, før jeg kan se, at den ligger klar til afhentning.
Ikke en film jeg som sådan mangler, men det var mere tiltænkt som en opgradering da jeg har den danske DVD udgave, som iøvrigt er udgået. Jeg var blot nysgerrig efter at se transferet på Blu Ray.
Og sker der ikke noget idag, heller, kontakter jeg dem igen imorgen for at høre om status på pakken, om hvorfor den ikke rykker sig yderligere.
Det er mega træls...har heldigvis kun brugt 120kr på den inkl forsendelse, men for mig, er det mere en principsag end noget andet.
Det drejer sig om Bad Moon som er en varulvefilm med Michael Paré i hovedrollen. På Blu Ray.
★★★★★★039 29 39 09