Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Joss Whedon krydser grænser og skal lave en "Batgirl"-film for DC.

    Super godt valg! Det vil jeg glæde mig til!

    David Lund30-03-17 19:27

  • ★★★★★★0

    Sidder endelig ned efter en lang dag. Vi fandt lige ud af at der var afslutningsfest i børnehaven fra 17-19, så der var run på i eftermiddag. Nu er madpakkerne smurt, og jeg skal ikke mere i dag, end at betale en regning, og det gør jeg nu....

    davenport30-03-17 20:50

  • ★★★★0

    Ny trailer til Abernes Planet. 

    www.movies.com/movie-news/new-war-for-the-planet-of-the-apes-trailer/22380

    Babo30-03-17 20:51

  • 0

    Jeg har i dag købt en momentnøgle, da jeg på grund af min massive styrke er i risiko for, at overspænde og smadre mine stålfælge. Med døden til følge. Altså fælgene. Voksen og sexet, som den kære Bjarke B-boy ville sige. :-D

    Bony30-03-17 21:17

  • ★★★★★★0

    Holy shit Band of Brothers er god!

    T. Nielsen31-03-17 07:19

  • ★★★★★★0

    Holy shit Band of Brothers er god!

    Jep.

    Zero Cool31-03-17 07:23

  • ★★★★★0

    David Schwimmer bedste rolle.

    Jeg tænkte ham altid kun som ham der Ross fra Friends, så da han tonede frem på min skærm i den her serie overraskede han mig.

    Elwood31-03-17 08:34

  • ★★★★★★1

    David Schwimmer bedste rolle.

    Selv om jeg aldrig har fulgt med i Friends, så har det kørt nok til at jeg har opfanget hans rolle deri sådan lidt blød. Er det korrekt? Ud fra det gør han det dæleme godt som rå hund og det er guld værd, da skjoldet krakelerer:-)

    T. Nielsen31-03-17 08:33

  • ★★★★★0

    Præcis han var nemlig den her lidt akavede karakter i Friends, så han overraskede fuldstændig i BOB, og bare hele scenen med Currahee viste perfekt hvorfor han var rå og ubamhjertig i starten.

    Bastogne, er dog nok stadigvæk det afsnit jeg husker allerbedst. Elsker den måde det stortset er centreret omkring en bestemt karakters rolle i serien.

    Men ja den serie er fantasktisk, og så gør det heller ikke noget det ledsages af Michael Kamens smukke musik :)

    Elwood31-03-17 08:45

  • ★★★★★★0

    Skal til at lave en flødetomatsauce til konen, så hun kan nøjes med at koge tortellini, varme sauce og blande sammen. For så kan jeg med helt god samvittighed tage ud at drikke i Eventyrhavne i Odense kl 15 :)

    Guldager31-03-17 09:20

  • ★★★★★★0

    Præcis han var nemlig den her lidt akavede karakter i Friends, så han overraskede fuldstændig i BOB, og bare hele scenen med Currahee viste perfekt hvorfor han var rå og ubamhjertig i starten.

    Bastogne, er dog nok stadigvæk det afsnit jeg husker allerbedst. Elsker den måde det stortset er centreret omkring en bestemt karakters rolle i serien.

    Men ja den serie er fantasktisk, og så gør det heller ikke noget det ledsages af Michael Kamens smukke musik :)

    Så langt er jeg ikke kommet endnu, så nu glæder jeg mig ekstra meget til at se videre. 

    T. Nielsen31-03-17 09:38

  • ★★★★★★0

    Indimellem er regler/lovgivning altså ret åndssvage. I et opgangsfællesskab, der er privatejet, hvor der pt bor 5 beboere (snart 6 igen), er der et vaskerum. En af beboerne har en mani med at vaske på alle mulige skæve tidspunkter, gerne hver dag og ofte kun et stk tøj. Det er selvfølgelig en udfordring på flere planer. Men det korte af det lange er, at vi nu får forslået løsninger som at os støttepersoner kan have en "genstartsnøgle", så der ikke er strøm til maskiner uden den. En anden forslået løsning er en timer. Så langt så godt. Så er det vi spørger, hvorfor ikke den nemme løsning. Vi lukker og låser døren. Der er jo ikke andet i rummet end vaskemaskine. Men nej, det må man ikke får vi at vide. Jeg ved godt at sådanne regler (eller love?) skal ses i et større perspektiv. Det virker bare totalt latterligt at vi skal bruge tid på møder, tid på at få det etableret osv, når vi har en nøgle og bare kan låse og Wupti Peder, var det løst.

    T. Nielsen31-03-17 10:34

  • ★★★0

    Kan vedkommende ikke bare få sin egen vaskemaskine

    MOVIE100031-03-17 10:54

  • ★★★★★★0

    Skyldes det ikke, at beboerne har fuld rettighed over deres opgang, fordi de ikke er umyndiggjort? 

    Guldager31-03-17 10:55

  • ★★★★★★0

    Kan vedkommende ikke bare få sin egen vaskemaskine

    Det er undersøgt. Måtte de ikke for ejerne (som er LEV). 

    T. Nielsen31-03-17 11:08

  • ★★★★0

    Det var virkelig ærgerligt, at "The Pacific" på ingen måder kunne leve op til "Band of Brothers".

    chandler7531-03-17 11:15

  • ★★★★★★0

    Skyldes det ikke, at beboerne har fuld rettighed over deres opgang, fordi de ikke er umyndiggjort? 

    Jo, det er det større perspektiv som det skal ses i. Det virker blot meget firkantet, når det alligevel er et lukket rum kun til det hvor vi så åbenbart må have en "genstartsnøgle". 

    T. Nielsen31-03-17 11:17

  • ★★★★★0

    Det var virkelig ærgerligt, at "The Pacific" på ingen måder kunne leve op til "Band of Brothers".

    Har faktisk ikke fået den set.

    Elwood31-03-17 11:22

  • ★★★★★★0

    Planlægger at få den set efter jeg er færdig med BoB. Min far, fra hvem jeg skal indrømme jeg har arvet bd udgaver af begge fra, "advarede" mig godt i sin tid, om at The Pacific slet ikke kunne leve op til BoB. 

    T. Nielsen31-03-17 11:27

  • ★★★★0

    Nolan lukker lidt op for posen ang. Dunkirk. 

    www.fandango.com/movie-news/exclusive-interview-christopher-nolan-on-why-dunkirk-is-like-nothing-youve-ever-seen-before-752098

    Babo31-03-17 11:50

  • ★★★★1

    Jeg så The Pacific igen for et par måneder siden, efter også at være blevet skuffet første gang (den den var ny). Jeg vil dog sige at den vandt ret meget ved gensyn, og ved ikke at blive sammenlignet med BoB. Nej, den har ikke helt det samme karaktermæssige impact, men den skildrer nu alligevel ret godt hvor sindsygt det må have været at deltage i den konflikt, og den gjorde et væsentligt stærkere indtryk anden gang.

    gi-jones31-03-17 12:23

  • ★★★★★0

    Nolan lukker lidt op for posen ang. Dunkirk. 

    www.fandango.com/movie-news/exclusive-interview-christopher-nolan-on-why-dunkirk-is-like-nothing-youve-ever-seen-before-752098

    Times like these jeg ville ønske Danmark havde bare en rigtig IMAX biograf.

    Elwood31-03-17 12:30

  • ★★★★★0

    Bemærkede lige at Iron Fist får 17% på Rotten Tomatoes. Det er godt nok skidt - nu må Marvel tage deres tv-folk lidt i ørene. 

    Lars!31-03-17 23:17

  • ★★★★★★0

    Ha ha - læste lige at Gulddreng tjente 50 jern på at Morten vandt X-Factor i aftes på bookmaking. Det var angiveligt en dyr aften for Danske Spil generelt.

    davenport 1-04-17 15:36

  • ★★★★★★0

    Så blev jeg færdig med at pre-screene film for Odense Internationale Film Festival...250 kortfilm.

    I aften eller i morgen skal jeg så til at se 14 kortfilm lavet af 8. klasser i Odense til Odense Skolefilmfestival. Det er supersjovt at være med til, og det er virkelig fedt at se, hvad unge mennesker render rundt og tænker på. De får også en fed dag ud af det, hvor de klæder sig i galla-tøj og holder en prisfest i Biocity Odenses store sal.

    Guldager 1-04-17 17:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen