Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    <Bruce>Jeg læste en artikel i går fra 2015 om en dansk instruktør, som tog til Wales for at undersøge de ufatteligt mange teenage selvmord i byen Bridgend. Han boede der i en årrække. Det lyder uhyggeligt. <\Bruce>

    Det kom der en film ud af, med den samme titel. 

    Steffan Rasmussen21-04-17 15:39

  • ★★★★★★0

    Så har jeg fået bikset mit magic-deck sammen til i aften, og jeg er klar til at tage til FNM!

    Men først lige en tidlig gang carbonara til mig og kranen...med lidt grøntsager i...

    Guldager21-04-17 16:34

  • ★★★★1

    Selvom det er et barsk emne, så blev jeg - som en der har haft det helt inde på livet - faktisk glad for at læse, at man stadigvæk kan have en sober snak om selvmord, uden at nogen forfalder til de der forfærdelige klichéer om, at det er "kujonagtigt" eller "den nemme udvej," som man ellers så ofte hører, når lige det emne kommer på tale. Kudos til jer allesammen. 

    thomsen21-04-17 16:37

  • ★★★★★0

    Så har jeg fået bikset mit magic-deck sammen til i aften, og jeg er klar til at tage til FNM!

    Men først lige en tidlig gang carbonara til mig og kranen...med lidt grøntsager i...

    Magic deck til Faith No More?!

    David Lund21-04-17 18:32

  • ★★★★★★0

    Gav inspiration:

    www.youtube.com/watch

    davenport21-04-17 19:12

  • 0

    Andre der skal på jagt til Record Store Day i morgen?

    Kyllingebenet21-04-17 19:12

  • ★★★★0

    Andre der skal på jagt til Record Store Day i morgen?

    Der er et par enkelte ting, jeg er interesseret i, men de udkommer i så store oplag, at jeg regner med at kunne få dem andetsteds senere.

    chandler7521-04-17 19:43

  • 0

    Der er et par enkelte ting, jeg er interesseret i, men de udkommer i så store oplag, at jeg regner med at kunne få dem andetsteds senere.

    Ja okay. Jeg skal selv på jagt i morgen og håber at komme hjem med nogle hip-hop skiver og måske noget Aqua. :D

    Kyllingebenet21-04-17 21:17

  • ★★0

    Bor i en by, hvor der ikke er nogle steder at gå på jagt :-(

    Weird_J21-04-17 21:49

  • ★★★★★★0

    Hvad er det i snakker om? (Ikke loppemarked på Sdr. Stenderup Skole i morgen vel? For så ses vi sgu der!)

    davenport21-04-17 21:49

  • 0

    Det er Record Store Day, alle pladebutikker verden over fejres på denne dag. Så der kommer en masse genoptryk/limiterede udgivelser. :-)

    Kyllingebenet21-04-17 22:05

  • ★★0

    Men i dag kommer mange af tingene også online jo??

    er stor Blur fan, og har rigtig meget med dem... men deres record store Day sang for nogle år siden, kom også på youtube og kan vel findes endnu.. så syntes det er lidt fesen. 

    Weird_J21-04-17 22:18

  • 0

    Nå ja, men for mig handler det lidt om selveste jagten/oplevelsen. Alle andre dage på året kan jeg jo bestille online. Jeg trænger desuden også til at komme lidt ud. :P

    Kyllingebenet21-04-17 22:26

  • ★★0

    Nå ja, men for mig handler det lidt om selveste jagten/oplevelsen. Alle andre dage på året kan jeg jo bestille online. Jeg trænger desuden også til at komme lidt ud. :P

    Hvis jeg boede i en større by, tror jeg også jeg var på jagt, ingen tvivl om det! Der er mange fede ting, man kan få fingrene i:-). Men er vel kun Århus Ålborg og København der er noget at hente i.

    Weird_J21-04-17 22:43

  • ★★★★1

    Også bl.a. Moby Disc i Odense.

    Og en del af titlerne udgives kun i begrænsede oplag og bliver hurtigt udsolgt, så hvis man senere vil have fingre i dem online, kan man nemt komme til at skulle give det dobbelte eller mere fra flippers.

    chandler7521-04-17 22:45

  • 2

    Hvis jeg boede i en større by, tror jeg også jeg var på jagt, ingen tvivl om det! Der er mange fede ting, man kan få fingrene i:-). Men er vel kun Århus Ålborg og København der er noget at hente i.

    Det er selvfølgelig en fordel at bo inde i byen. Jeg kommer selv fra Grenå og vi har en enkelt pladebiks, men det ser ud til, at han har gjort meget ud af det i år, så jeg håber da at jeg får fingrene i nogle lækkerier. :-)

    Kyllingebenet21-04-17 22:47

  • ★★1

    Det er selvfølgelig en fordel at bo inde i byen. Jeg kommer selv fra Grenå og vi har en enkelt pladebiks, men det ser ud til, at han har gjort meget ud af det i år, så jeg håber da at jeg får fingrene i nogle lækkerier. :-)

    Nice, håber du finder noget godt :-).

    bor i Viborg og der er intet tilbage :-/.

    Weird_J21-04-17 22:50

  • 0

    Nice, håber du finder noget godt :-).

    bor i Viborg og der er intet tilbage :-/.

    Jo tak, skal gøre mit bedste!

    haha, Viborg kan umuligt være mere død end Grenå - Grenå er jo udkantsdanmark! :P

    Kyllingebenet21-04-17 23:06

  • ★★★★★★0

    Jeg ville købe alle mine CD'er og LP'er i Moby Disc, hvis jeg stadig brugte penge på musik! Men har solgt det hele for 4 år siden.

    Guldager21-04-17 23:13

  • ★★★★0

    m.youtube.com/watch

    Måske har vi årets horror film i vente?

    Babo22-04-17 13:29

  • 0

    Lige kommet hjem fra Record Store Day... og 1200kr fattigere.

    Kyllingebenet22-04-17 13:35

  • ★★★★0

    Lige kommet hjem fra Record Store Day... og 1200kr fattigere.

    Gik du alt det du gik efter?

    chandler7522-04-17 14:39

  • ★★★★0

    Siddet og hørt La Vie en Rose i ti versioner i dag. Louis Armstrongs fik mig til at flæbe.

    Bruce22-04-17 19:07

  • 0

    Gik du alt det du gik efter?

    Ja, det gjorde jeg faktisk + lidt mere til. 

    Det blev til:

    David Bowie - No Plan EP'en
    Kim Larsen - Midt om natten (picture disc)
    Aqua - Aquarium :i
    The Notorious BIG - Born Again
    Muggs presents the Soul Assassins - Chapter 1 (picture disc)

    og så købte jeg nogle andre plader der ikke var RSD relateret. :)

    Kyllingebenet22-04-17 21:23

  • ★★★★★★1

    Fandt lige "Kunsten at Græde i Kor" på loppemarked i går. Har lige læst den færdig. Det er virkelig en god historie. Jeg er imponeret over humoren omkring et så alvorligt emne. Det er sort og synnejysk.

    davenport23-04-17 13:27

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen