Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Det her er nok noget af det sødeste jeg har set i lang tid.

    Lille Jyn-Erso giver Death Star plans til alle Princess Leia hun møder, sidste billede er dog det bedste :)

    Elwood23-04-17 23:46

  • ★★★★0

    Fandt lige "Kunsten at Græde i Kor" på loppemarked i går. Har lige læst den færdig. Det er virkelig en god historie. Jeg er imponeret over humoren omkring et så alvorligt emne. Det er sort og synnejysk.

    Det er en fremragende film faktisk!

    Bruce24-04-17 08:58

  • ★★★★★★0

    Ja, men bogen er bedre :)

    davenport24-04-17 13:03

  • ★★★★★★1

    Det lader til, at Guardians of the Galaxy vol. 2 høster ganske gode anmeldelser i USA. 92% på Rotten Tomatoes og en rating på 7,5/10, baseret på 37 anmeldelser.

    Zero Cool24-04-17 15:51

  • ★★★★0

    Det får mine forventninger ikke til at stige, men jeg tror den vil ligge på 6-7/10 for mit vedkommende. 

    Babo24-04-17 16:05

  • ★★★★★2

    Fedt fedt, jeg glæder mig godt nok til og se, hvad James Gunn og Co. har fået ud af Kurt som Ego :)

    Elwood24-04-17 16:20

  • ★★★★★★0

    Fedt fedt, jeg glæder mig godt nok til og se, hvad James Gunn og Co. har fået ud af Kurt som Ego :)

    Indeed :)

    Zero Cool24-04-17 16:25

  • ★★★★★0

    Så også lige et opslag med James Gunn fra hans FB side, hvor han fortæller om processen med og udvælge Extras der sku fungere med mere fremtrædende roller i filmen, man kan ikke andet end og elske den mand :)

    Elwood24-04-17 16:34

  • ★★★★★0

    Det lader dog også til at den får lidt kritik for ikke at bringe noget nyt på banen, men bare være mere af det samme. Men hvis det er det man ønsker med GOTG2, så burde det ikke være noget problem :)

    Kruse24-04-17 17:02

  • 0

    Det lader dog også til at den får lidt kritik for ikke at bringe noget nyt på banen, men bare være mere af det samme. Men hvis det er det man ønsker med GOTG2, så burde det ikke være noget problem :)

    Er det ikke meget kendetegnene ved de nye MCU film? Ikke at jeg ikke har været fint underholdt, men det er jo ikke just fordi de har bragt ret meget nyt på banen, da de med få undtagelser kører meget efter en fast skabelon. :-)

    Bony24-04-17 17:07

  • ★★★★★★0

    Har lige modtaget årets urter fra Albinus Frø, som skal plantes ud, når jeg får energi til det:

    Bronce-fennikel

    Kanel-basilikum

    Løvstikke

    Tallerkensmækkermix

    Morgenfruer i bronce

    Hjulkrone (alba)

    Det skal nok blive spas!

    davenport24-04-17 17:44

  • ★★★★0

    Flot af sølle Bio Mors at tage en film ind som The Handmaiden. Kan ikke nå aftens forestilling, men kører efter den i morgen, nu chancen er der. 

    Babo24-04-17 18:25

  • ★★★★★★0

    Ha ha Bio Mors.. Lyder lidt som om hvis vi havde Sdr. Stenderup Bio & Mejeri Forening :D

    davenport24-04-17 18:44

  • ★★★★0

    Ha ha Bio Mors.. Lyder lidt som om hvis vi havde Sdr. Stenderup Bio & Mejeri Forening :D

    NOT funny........man!!!! 

    :)

    Babo24-04-17 19:21

  • 1

    Det lader til, at Guardians of the Galaxy vol. 2 høster ganske gode anmeldelser i USA. 92% på Rotten Tomatoes og en rating på 7,5/10, baseret på 37 anmeldelser.

    Skal ind og se den på fredag, skal have min mor med i anledning af hendes 72 års fødselsdag. :P

    Kyllingebenet24-04-17 20:20

  • ★★★★★★0

    72??? Er du gammel, chicken wing?

    davenport24-04-17 20:23

  • 0

    72??? Er du gammel, chicken wing?

    Njaah, jeg bliver 37 om et par måneder.

    Kyllingebenet24-04-17 20:25

  • ★★★★★★0

    Men jeg blev ellers harm over vores retsvæsen i dag. En beboer kørte fuld på scooter til Rema, og der blev anmeldt til politiet. De mødte så op da han var tilbage, og selvom de kunne måle en promille på 1.67, så mente de ikke de kunne gøre noget, da de ikke var sikker på, om hvor længe der var gået siden han kom hjem. Og der er 20 vidner på, at han var fuld fra morgenstunden, og der var en medarbejder hos ham 15 sekunder efter hn kom hjem. Det er satme ikke i orden. Det er dovne betjente, der ikke gider bøvlet. Jeg har kraftedeme børn herude, og hvis det fordrukne fjols ramte en af dem, havde jeg satme slagtet ham, psykisk ustabil eller ej! Jeg er skuffet over ordensmagten, og deres dovne holdning. De havde endda overhalet HelmerJ hvor de ikke måtte, uden udrykning, så en klar overtrædelse af færdselsloven. Hvad fanden er det for noget???

    davenport24-04-17 20:38

  • ★★★0

    Men jeg blev ellers harm over vores retsvæsen i dag. En beboer kørte fuld på scooter til Rema, og der blev anmeldt til politiet. De mødte så op da han var tilbage, og selvom de kunne måle en promille på 1.67, så mente de ikke de kunne gøre noget, da de ikke var sikker på, om hvor længe der var gået siden han kom hjem. Og der er 20 vidner på, at han var fuld fra morgenstunden, og der var en medarbejder hos ham 15 sekunder efter hn kom hjem. Det er satme ikke i orden. Det er dovne betjente, der ikke gider bøvlet. Jeg har kraftedeme børn herude, og hvis det fordrukne fjols ramte en af dem, havde jeg satme slagtet ham, psykisk ustabil eller ej! Jeg er skuffet over ordensmagten, og deres dovne holdning. De havde endda overhalet HelmerJ hvor de ikke måtte, uden udrykning, så en klar overtrædelse af færdselsloven. Hvad fanden er det for noget???

    Da jeg læste sidste del troede jeg et øjeblik at det var HelmerJ der var beboeren på scooter :D, jeg må hellere gå tidlig i seng.

    MOVIE100024-04-17 20:46

  • ★★★★★★0

    HelmerJ er en slags beboer, bare i lokalsamfundet...

    davenport24-04-17 21:17

  • 1

    Hvis jeg pludselig stopper med at skrive indlæg herinde, så er det altså ikke fordi at jeg hader jer. Så er det fordi jeg er gået over til at barbere mig med ragekniv og det siges, at den slags er pisse svært. :-D

    Bony24-04-17 21:19

  • ★★★★★★0

    Svans! Jeg rager med machete, og er stadig habil i skrivende stund!

    davenport24-04-17 21:37

  • ★★★★0

    Svans! Jeg rager med machete, og er stadig habil i skrivende stund!

    Inkluderer det bollerne?

    chandler7524-04-17 21:56

  • ★★★★★★0

    Selvsagt! Det er dér jeg starter!

    davenport24-04-17 22:08

  • 1

    Inkluderer det bollerne?

    Der går faktisk snak om en fyr der bruger en straight razor til bollerne. Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig for om han er ekstremt sej eller ekstremt dumt. Hælder mest til det sidste.. :-D

    Bony24-04-17 23:27

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen