Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Filmz-Morten blandt prominente filmfolk? Tjo, så kan jeg også kalde mig Roger Ebert. Men en bruger skrev: 

    'Føj, en selvfed overskift! "Prominente danske filmfolk." Nej Morten, det er du ikke.... Du er anmelder på en hjemmeside. Ja, undskyld jante-lyden, men det er simpelthen for langt ude.'

    Babo25-04-17 08:42

  • ★★★★0

    Filmz-Morten blandt prominente filmfolk? Tjo, så kan jeg også kalde mig Roger Ebert. Men en bruger skrev: 

    'Føj, en selvfed overskift! "Prominente danske filmfolk." Nej Morten, det er du ikke.... Du er anmelder på en hjemmeside. Ja, undskyld jante-lyden, men det er simpelthen for langt ude.'

    Lidt prominent er han nok. Meget lidt. Noget kedelig liste i øvrigt. Er der døde blandt de prominente?

    Bruce25-04-17 09:14

  • ★★★★★0

    Når jeg åbner den hjemmeside på mobilen, så er det lidt som at spille et NES spil i en emulator, charmerende og nostalgisk et par sekunder, men så vil den ikke rigtig, som du vil, og et minut senere har du allerede fået nok og lukket for lortet. 

    Lars!25-04-17 09:15

  • ★★★★★0

    Lidt prominent er han nok. Meget lidt. 

    Han har helt sikkert markeret sig. Alene det at han er chefredaktør (og ejer?) for det engang så banebrydende Filmz må jo give adgang her og der. 

    Lars!25-04-17 09:33

  • ★★★★★0

    Kingsman: The Golden Circle

    I Approve of the Music Choice :)

    September Damm glæder mig, første var fantastisk underholdende, så jeg er spændt på om Matthew Vaughn og Co. kan holde niavuet eller om det blir Kickass 2 om igen

    Elwood25-04-17 09:36

  • ★★★★0

    Post heads up: 

    Hvis i bor i Kbh området og har tænkt jer at bestille noget, der skal sendes som pakke, og som i gerne vil have rimeligt hurtigt, så UNDGÅ Postnord!

    Jeg har en pakke, der har ligget stille i Brøndby Pakkecenter i en uge nu, og da jeg ringede til Postnord for at klage fik jeg blot beskeden "Vi har nogle forsinkelser i det pakkecenter, der er ikke noget at gøre udover at vente". Spaghettimonster, hvor jeg hader Postnord!

    Heldigvis besindede jeg mig, og skældte ikke den søde lille supportmedarbejder ud, for hun må godt nok høre meget lort!

    dyg25-04-17 10:41

  • ★★★★★★0

    Det kan måske forklare hvorfor jeg stadig venter på diverse pakker fra Amazon, som har været 3-4 uger undervejs.

    Zero Cool25-04-17 10:47

  • ★★★★★★0

    Har sandwich, cola og is - og Nashville på BD, så nu vil jeg nyde de næste 3 timer før konen kommer hjem!

    Guldager25-04-17 10:56

  • ★★★★★★0

    Jeg er lidt skuffet.. Det var meningen at vi skulle have opført et væksthus på arbejdet, så jeg kunne dyrke grøntsager og urter, samt at det blev til et sanserum for vores beboere. Fik et overslag på 67000,- med sikkerhedsglas og trægulv. Det blev blankt afvist fra ledelsen. Tænker bare lidt, om de troede det ville være gratis? Nu har det også kun taget godt et år at få igennem. Jeg giver bare op på det, og blander mig udenom. Og køber mine varer som jeg plejer!

    davenport25-04-17 11:22

  • ★★★★0

    Han har helt sikkert markeret sig. Alene det at han er chefredaktør (og ejer?) for det engang så banebrydende Filmz må jo give adgang her og der. 

    Han er ikke ejer.

    chandler7525-04-17 12:35

  • ★★★★★★0

    Kathleen Kennedy udtaler sig om muligheden for at udsende de originale biografudgaver af Star Wars: screenrant.com/star-wars-lucasfilm-no-plans-restore-theatrical-cut-original-trilogy/

    Spoiler: der er ingen planer om at gøre det.

    Dog er det interessant, at LucasFilm samt Disney faktisk har muligheden for at gøre det. Jeg troede ellers at Lucas sad hårdt på dem og prequel-trilogien, når det kommer til rettigheder og Disney kun fik muligheden for at producere nye film.

    Zero Cool25-04-17 12:42

  • ★★★★★0

    Det får du sgu ikke et like for, Bruno =( =(

    David Lund25-04-17 12:54

  • ★★★★★★0

    Det får du sgu ikke et like for, Bruno =( =(

    Don't hate the player, hate the game!

    Zero Cool25-04-17 13:03

  • ★★★0

    Han står jo bag måske danmarks største filmside, så lidt prominent er han vel.

    Aranyhajú Nyárszépe25-04-17 13:45

  • ★★★★★★0

    Jeg havde lavet en aftale om at købe en brugt ismaskine over DBA - men har lige i sidste øjeblik fundet ud af, at den var uden kompressor! Og det gider jeg ikke bakse med...den står ellers på price runner til at have kompressor.

    Guldager25-04-17 14:14

  • ★★★★★0

    Han er ikke ejer.

    My mistake. 

    Lars!25-04-17 14:58

  • ★★★★★★0

    Jo, han er ejer af siden. Og jeg vil da mene, at han er mindst ligeså prominent som andre af de 115 adspurgte.

    Guldager25-04-17 15:13

  • ★★★★★★0

    Domænet ejes åbenbart ikke af ham, men af et firma, han ikke ser ud til at være involveret i, men alt kontakt ser ud til at gå til Morten, hvis man kigger under info:

    filmz.dk/om-os/kontakt

    Men om han ejer siden eller ej, betyder jo ikke så meget. Uanset hvad man så mener om ham, førte han siden igennem en noget turbulent tid og har smid rigtig meget arbejde i den.

    Zero Cool25-04-17 15:18

  • ★★★★★★0

    Han står som ejer under crew, og der var også en nyhed engang om, at newz.dk solgte det til ham.

    Guldager25-04-17 15:16

  • ★★★★★★0

    www.techstart.dk/index.php

    Guldager25-04-17 15:17

  • ★★★★★★0

    www.techstart.dk/index.php

    i.imgur.com/fTOhNRh.png

    Det er dog lidt spøjst, at han ikke ejer domænenavnet og ejeren er et firma i Aarhus, så det kan jo være at han har solgt det videre siden dengang.

    Zero Cool25-04-17 15:20

  • ★★★★★0

    Dette er nok lidt åbent for fortolkning:

    filmz.dk/filmz-skifter-haender-og-fortsaetter

    Han holder liv i siden, så den vil jo nok fortsætte, så længe browserne kan læse den. 

    Lars!25-04-17 15:21

  • ★★★★0

    i.imgur.com/fTOhNRh.png

    Det er dog lidt spøjst, at han ikke ejer domænenavnet og ejeren er et firma i Aarhus, så det kan jo være at han har solgt det videre siden dengang.

    Ejeren er rigtig nok virksomheden Manatee, der ligeledes ejer Newz.

    Hvis han står som ejer, er det ikke korrekt. Men jeg kan se, at der er en del forældede oplysninger på siden, fx under FAQ - Om Filmz. Der er ikke længere noget, der hedder Filmz ApS, og Filmz er så vidt jeg ved ikke længere medlem af Foreningen af Danske Interaktive Medier (FDIM)...

    chandler7525-04-17 15:37

  • 0

    Hvis det står på nettet, så passer det.. ;-)

    Bony25-04-17 16:15

  • ★★★0

    Under kontakt er det angivet at firmaet hedder Just Inc.

    Hvis man kigger på MANATEE's hjemmeside, så er det vist nogle der laver mobilapps.

    Aranyhajú Nyárszépe25-04-17 16:45

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen