Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    There is glitch in the Matrix....

    Kruse26-04-17 20:48

  • ★★★★0

    Vi er startet oldboys sæson i fodbold. Spillede lige med Simon Kvamm, og så fik vi jo fejret sejren med øl. :)

    Babo26-04-17 20:48

  • ★★★★★★0

    Hvad skete der lige for det indlæg????? (2 op)

    davenport26-04-17 22:33

  • ★★★★★★0

    Årets skolefest er overstået. 1½ times skolekomedie, ½ times indmarch, og så gik landsbyDJen endelig på, og spillede tårnhøj techno, mens vi spiste vores mad, og forsøgte at tale sammen. Forestil dig en gymnastiksal med lige under 700 mennesker, og en bas der er det absolut eneste man kan høre i larmen. Og de gode folk på Bjert Skole havde valgt "vælg selv slik", hvilket bevirkede en kø på godt og vel 19 kilometer. Min datter fik købt slik kvart i ni.. Smart tænkt, at de skal spilde deres skolefest på at stå i kø. (De har afholdt det før!)

    Havnede overfor min datters venindes far der er fra Frankrig, og håbede på at kunne snakke fransk køkken, men det var umuligt at føre en normal samtale, med det euro-tramp der kørte i forgrunden.

    I min tid havde DJen da den øjebliksvurdering og høflighed at spille noget ordentligt musik ifa. Pearl Jam, Nirvana, GnR, Metallica etc. I dag er det bare HØJ BAS OG FISSE, gerne med hende der Nicky Minage, som jeg er ret sikker på at jeg ville have yppet kiv med, havde jeg mødt hende!

    davenport26-04-17 23:33

  • ★★★★★★0

    Har fået drukket lidt for mange hygge bajere i dag, og nu kan jeg ikke sove...skal mødes med læsegruppen i morgen, til opgavevejledning, holde fremlæggelse og have 3 timers matematik, som jeg har ikke har fået lektier til i morgen.

    Davenport: jeg har aldrig hørt om sådan et arrangement før...

    Guldager27-04-17 02:07

  • ★★★★★★1

    AMA med Val Kilmer: www.reddit.com/r/movies/comments/67qzrx/hello_reddit_i_am_actor_and_artist_val_kilmer_i/

    Det er good shit. :D

    Zero Cool27-04-17 08:24

  • ★★★★1

    Min datter og nevø er til begravelse nu med en stor del af skolen. Det bliver en forfærdelig dag for dem og jeg håber de kommer godt igennem dem.

    On another note. Alien. Håber på man har formået at spinde enderne sammen, med de mange uafklarede spørgsmål fra Prometheus og man nu ikke blot har forladt "sporet" for at gå all in på gys, horror og gore. Jeg er mere interesseret i ingeniørerne end xenofoberne ... undskyld xenomorpherne.

    Bruce27-04-17 10:15

  • ★★★★0

    Bruce, hvis den kan fordele tiden godt, så håber jeg også på god horror, samtidig med historien om ingeniørerne og bygge videre på det. 

    Prologue er online, men vælger ikke at se den. 

    Babo27-04-17 10:48

  • ★★★★0

    Bruce, hvis den kan fordele tiden godt, så håber jeg også på god horror, samtidig med historien om ingeniørerne og bygge videre på det. 

    Prologue er online, men vælger ikke at se den. 

    Ok tak. Jeg vælger også at holde nallerne væk :)

    Bruce27-04-17 11:05

  • ★★★★0

    I øvrigt er det segmenter FRA filmen, eller er det virale klip som sidst?

    Bruce27-04-17 11:09

  • ★★★★★0

    Jeg valgte ikke at se traileren, men så lige prologen, og den tyder i hvert fald på en direkte fortsættelse af Prometheus. 

    Lars!27-04-17 11:10

  • ★★★★0

    Jeg valgte ikke at se traileren, men så lige prologen, og den tyder i hvert fald på en direkte fortsættelse af Prometheus. 

    Ok tak!

    Bruce27-04-17 11:33

  • ★★★★★★0

    Der er godt nok langt fra Alien's ofte mere klaustrofobiske atmosfære til hvad det ser ud til at Alien: Covenant er. Det ligner i hvert fald big time sci-fic på den store skala. Intet negativt deri, hvis det opfattes sådan.

    T. Nielsen27-04-17 12:37

  • ★★★★0

    Men den er ikke i 3D så vidt jeg kan se, hvilket er......godt? 

    Babo27-04-17 13:14

  • 0

    Årets skolefest er overstået. 1½ times skolekomedie, ½ times indmarch, og så gik landsbyDJen endelig på, og spillede tårnhøj techno, mens vi spiste vores mad, og forsøgte at tale sammen. Forestil dig en gymnastiksal med lige under 700 mennesker, og en bas der er det absolut eneste man kan høre i larmen. Og de gode folk på Bjert Skole havde valgt "vælg selv slik", hvilket bevirkede en kø på godt og vel 19 kilometer. Min datter fik købt slik kvart i ni.. Smart tænkt, at de skal spilde deres skolefest på at stå i kø. (De har afholdt det før!)

    Havnede overfor min datters venindes far der er fra Frankrig, og håbede på at kunne snakke fransk køkken, men det var umuligt at føre en normal samtale, med det euro-tramp der kørte i forgrunden.

    I min tid havde DJen da den øjebliksvurdering og høflighed at spille noget ordentligt musik ifa. Pearl Jam, Nirvana, GnR, Metallica etc. I dag er det bare HØJ BAS OG FISSE, gerne med hende der Nicky Minage, som jeg er ret sikker på at jeg ville have yppet kiv med, havde jeg mødt hende!

    Åhh, skolefest. Jeg er selv fra en lille landsby, hvor jeg gik i en skole på trin 0-7 med omkring 110 elever. Jeg husker vores skolefester præcis som du beskriver det, omend vores ikke var med spisning? Jeg kan i hvert fald kun mindes, at gymnastikhallens gulv var lavet om til ét stort dansegulv, hvor en kammerat og jeg i dén grad imponerede damerne med en fræk lambada dans, med røven kørende i otte-taller, så man skulle tro vi fik penge for det. Nå ja, og da det endelig blev vores tur til at lave skolekomedie, så nailede jeg en komisk rolle som alle huskede i flere uger. Hvorfor blev jeg dog ikke skuespiller..? :-D

    Bony27-04-17 13:18

  • ★★★★★★0

    Men den er ikke i 3D så vidt jeg kan se, hvilket er......godt? 

    Jeg vælger 3D fra når muligt, så fint med mig hvis den ikke er!

    T. Nielsen27-04-17 13:22

  • ★★★★0

    Jeg vælger 3D fra når muligt, så fint med mig hvis den ikke er!

    Gad vide hvorfor, når Prometheus var skudt i 3D og Scott sagde, at han vil blive ved med at arbejde med 3D.

    Babo27-04-17 13:26

  • ★★★★★★0

    Gad vide hvorfor, når Prometheus var skudt i 3D og Scott sagde, at han vil blive ved med at arbejde med 3D.

    Dunno.....

    T. Nielsen27-04-17 13:29

  • ★★★0

    Jeg husker præcis mine skolefester som dig Davenport, med rock til drengene, og Grease soundtrack til pigerne, og så tæskede det mobile diskotek Sorbits tyggegummi ud smasken på os. Og aftenens højdepunkt var naturligvis Limbo... Ikke så godt for mig, da jeg var blandt de højeste i klassen :/

    MadMartigan27-04-17 13:37

  • ★★★0

    Lige kommet fra Manchester, og sidder nu i Kastrup. Har lige købt en juice, og en sandwich på Starbucks. 88,- kroner værsgo..

    MadMartigan27-04-17 13:39

  • ★★★★★★0

    Jeg mindes svagt skolefesterne fra jeg var ganske lille. De var for hele skolen, med skoleteater, boder som de større elever stod for, diskotek for de største hvor de kunne danse osv. De blev desværre droppet, efter flere voldelige sammenstød med diverse ungdomsbander osv. Husker stadig en ung fyr (husker ham som meget voksen, da jeg var 6-7 år kun), stå ved en håndvask med blod løbende ud af øjet, mens pedellen støttede ham og holdt en blodig klud mod hans ansigt, efter at han havde fået smadret en billardkugle i ansigtet og mindes også hvordan jeg stod og ventede sammen med mine forældre, med at kunne komme hjem, fordi der var kæmpe slagsmål ude foran indgangen (som vi kunne følge igennem vinduet). Jo jo, party i provinsen!

    T. Nielsen27-04-17 13:45

  • ★★★0

    Jeg mindes svagt skolefesterne fra jeg var ganske lille. De var for hele skolen, med skoleteater, boder som de større elever stod for, diskotek for de største hvor de kunne danse osv. De blev desværre droppet, efter flere voldelige sammenstød med diverse ungdomsbander osv. Husker stadig en ung fyr (husker ham som meget voksen, da jeg var 6-7 år kun), stå ved en håndvask med blod løbende ud af øjet, mens pedellen støttede ham og holdt en blodig klud mod hans ansigt, efter at han havde fået smadret en billardkugle i ansigtet og mindes også hvordan jeg stod og ventede sammen med mine forældre, med at kunne komme hjem, fordi der var kæmpe slagsmål ude foran indgangen (som vi kunne følge igennem vinduet). Jo jo, party i provinsen!

    Hehe, så vildt var det dog ikke i nordjylland, det vildeste vi gjorde i 7. klasse, var at gå ud i cykelskuret og ryge, og drikke øl.

    Husker også tydeligt boderne de store lavede, og en årgang stod for spøgelsestoget i kælderen uhuuu..

    MadMartigan27-04-17 13:48

  • ★★★★0

    Jeg husker kun et par enkelte skolefester, den ene vist nok med overnatning.

    Mens forældrene sad og tyllede rødvin, fes vi rundt på gangene og legede en "leg", hvor pigerne skulle fange drengene (jeg tror det var i 5. klasse eller deromkring). Hvis man så blev fanget, skulle man have et kys. Selvom legen gik ud på at undgå at blive fanget, var det overraskende, hvor langsomt vi drenge kunne løbe :)

    chandler7527-04-17 14:13

  • ★★★★0

    Dunno.....

    Jeg kan ikke finde nogle steder, om den er skudt i 2D eller 3D. Hvis den er skudt i 2D, så er det endnu et nådestød mod formatet, da Ridley jo tidligere sagde, at han ville skyde alt i 3D.

    Bruce27-04-17 15:00

  • ★★★★0

    Jeg kan ikke finde nogle steder, om den er skudt i 2D eller 3D. Hvis den er skudt i 2D, så er det endnu et nådestød mod formatet, da Ridley jo tidligere sagde, at han ville skyde alt i 3D.

    Imax Århus viser den i 2D. 

    Babo27-04-17 15:08

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen