Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Jeg kom lige i tanke om, hvorfor jeg ikke bor på Jylland.

    Fordi man kun kan bo "i" Jylland?

    MOVIE100028-05-17 18:25

  • ★★★★★0

    Fordi man kun kan bo "i" Jylland?

    Jeg tænkte det samme. Det hedder på Sjælland, men i Jylland! :) 

    Lars!28-05-17 18:29

  • ★★★0

    Åh ja, det er jo ikke en ø. Det er strengt taget en del af Tyskland. ;)

    Benway28-05-17 18:31

  • ★★★★★1

    Var det en af de mange ting du lærte af 1864? :) 

    Lars!28-05-17 18:35

  • ★★★2

    Var det en af de mange ting du lærte af 1864? :) 

    Ja, det mente Bismarck. Den stakkels hyggelige legeonkel, som pga. af vores tossede frådende konseilspræsident Monrad blev tvunget til at invadere Danmark.

    Men Monrad var jo også teolog, som Bismarck fremhævede i serien - den slags er bindegale.

    Benway28-05-17 18:42

  • 0

    Jeg har skidt i vores bålfad, men mest for at genere naboen. (Vi spiser kun lidt af det, så går vi ind og prutter!)

    Fixed

    Kyllingebenet28-05-17 19:01

  • 0

    Hvilken slags pølser byder du uventede gæster? ;)

    Lidt af de hurtige, lidt af de lange og lidt af de små tykke der kan hakkes i stykker. :i

    Kyllingebenet28-05-17 19:02

  • ★★★★★★1

    Suk... Vi bor på Tysklandsodde...

    davenport28-05-17 21:06

  • 0

    Hold nu kæft Travolta er blevet grim at se på.

    Kyllingebenet28-05-17 22:34

  • ★★★★★★0

    Det var satme heldigt... Obersten beordrede mig at hente is ude i fryseren i garagen. Jeg havde mine forbehold, men turde ikke sige nej. Da jeg kom derud så jeg så at en af ungerne havde slukket for fryseren. Fanme heldigt at den tykke skulle fodres op, for ellers var der mad for nogle tusinde gået tabt. 

    davenport28-05-17 22:50

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige sendt en mail til mesteren Neil Breen, for at høre om jeg kan købe hans fire film. Det bliver en herlig tilføjelse til den evigt voksende samling af dårlige film.

    Zero Cool29-05-17 09:55

  • ★★★★★★1

    En slags midlertidig slutning på mit lille "slagsmål" med PostNord om en opkrævning - efter 20 dage vendte de endelig tilbage til mig, ignorerede stort set alt i min mail og henviste igen til SKAT.

    Det er ligefør jeg overvejer om at kontakte Ekstra Bladet, ikke fordi gebyret betyder alverden for mig, men fordi det virker ret tvivlsomt på mig, at de kan opkræve gebyrer på den måde, uden at skulle dokumentere om de gør det rigtigt.

    Zero Cool29-05-17 11:30

  • ★★★★★0

    En slags midlertidig slutning på mit lille "slagsmål" med PostNord om en opkrævning - efter 20 dage vendte de endelig tilbage til mig, ignorerede stort set alt i min mail og henviste igen til SKAT.

    Det er ligefør jeg overvejer om at kontakte Ekstra Bladet, ikke fordi gebyret betyder alverden for mig, men fordi det virker ret tvivlsomt på mig, at de kan opkræve gebyrer på den måde, uden at skulle dokumentere om de gør det rigtigt.

    Do it! Det er lige præcis sådan en sag, de har brug for at få på sig! Jeg tror ikke der findes mange danskere, der er tilfredse med det lort de laver.

    David Lund29-05-17 11:42

  • ★★★★★★0

    Vi har en mand, der dagen lang sidder og råber og skriger på gangen lige udenfor mit køkken. Det er satme irriterende at høre på. Har radioen skruet godt op!

    davenport29-05-17 11:58

  • ★★★★0

    Ja Bruno - skriv til EB! De skal ikke dø i synden!

    chandler7529-05-17 12:00

  • ★★★★0

    Ja, det mente Bismarck. Den stakkels hyggelige legeonkel, som pga. af vores tossede frådende konseilspræsident Monrad blev tvunget til at invadere Danmark.

    Men Monrad var jo også teolog, som Bismarck fremhævede i serien - den slags er bindegale.

    :-D

    Bruce29-05-17 12:09

  • 0

    Vi har en mand, der dagen lang sidder og råber og skriger på gangen lige udenfor mit køkken. Det er satme irriterende at høre på. Har radioen skruet godt op!

    Hvorfor sidder du også ude på gangen og skriger???

    Kyllingebenet29-05-17 13:19

  • ★★★★★★0

    Jeg var tidlig færdig med maden... Hvad skulle jeg ellers lave??

    davenport29-05-17 14:13

  • ★★★★★2

    @ Bruno, Kruse, Michael Andersen og Thomsen.

    Velkommen til. :)

    Tak skal i have. :) Det er fedt endelig at være med igen, blandt jer andre filmnørder. :)

    NightHawk29-05-17 15:15

  • ★★★0

    Apropos 1864 så læste jeg Rasmus Glenthøjs bog om emnet i forbindelse med jubilæet (den kan i øvrigt varmt anbefales, men man kommer til at fortvivle endnu mere over seriens julekalenderagtige udformning). I et af kapitlerne stod der en hel del om Dannevirke, og jeg fandt et danmarkskort frem for at se dets præcise placeringen. Jeg ledte indtil det dæmrede for mig, at Dannevirke naturligvis ikke optræder på det danske kort - men på det tyske. Ak ja.

    Hvis jeg bliver statsmedister, så omdøber jeg forsvarsministeriet til krigsministeriet, investerer i en stor hær, og erobrer omgående det danske område tilbage fra preusserne!

    Benway29-05-17 15:28

  • 0

    Jeg var tidlig færdig med maden... Hvad skulle jeg ellers lave??

    Spise den? det havde vi andre gjort :o

    Kyllingebenet29-05-17 15:52

  • ★★★★★★0

    Og hva nu hvis jeg ikke kunne li det vi skulle ha??

    davenport29-05-17 16:25

  • ★★★1

    Og hva nu hvis jeg ikke kunne li det vi skulle ha??

    Så har du pænt at gå ind på dit værelse og gå sulten i seng.

    MOVIE100029-05-17 17:01

  • ★★★★★★1

    /door slams.waw

    davenport29-05-17 17:11

  • 0

    Du får ingen dessert hvis ikke du spiser op.

    Kyllingebenet29-05-17 17:24

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen