Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Timeslag. (Hvis du har glemt din telefon!)

    Armbåndsur?

    MOVIE1000 1-06-17 20:53

  • ★★★★★★0

    Iwatch, eller hvad tænker du på?

    davenport 1-06-17 20:55

  • ★★★★1

    Ser lige ny trailer til Baby Driver og det kunne ligne årets mest fornøjelige actionfilm, med Atomic Blonde lige bagefter. 

    Babo 1-06-17 21:30

  • ★★★★0

    Mht. nabostøj kan det selvfølgelig være en fordel at bo i hus, men jeg ved fx fra min far og hans kone, der bor i et villakvarter, at det kan være frustrerende, at folk - så snart vejret er godt - benytter lejligheden til at hive de tunge havemaskiner frem og larmer igennem til om aftenen. Og her er der stort set aldrig nogen "husregler", man kan henvise til.

    Mht. kirker bor jeg selv 150 meter fra en kirke, og selv efter at have boet her i 6-7 år, kan jeg stadig ikke rigtig hitte ud af, hvornår og hvorfor kirkeklokkerne ringer. Det er mest irriterende i helligdagene, hvor man gerne vil sove længe, og de begynder at kime om formiddagen, men på den anden side kan man vel takke dem for, at der overhovedet er helligdage...

    chandler75 1-06-17 21:31

  • ★★★0

    Forstår heller ikke hvorfor kirkerne spiller ude af synk.

    MOVIE1000 1-06-17 21:37

  • ★★★★0

    Jeg tog en musikquiz på DR forleden om nogle af de store sci-fi scores og opdagede bag efter, at DR's symfoniorkester laver en række koncerter, "Galaxymphony", her mellem d. 1 og 3 juni. Koncerten i morgen, som bl.a. byder på klassiske værker så som "Star Wars", "Aliens" og "Rumrejsen 2001", kan ses på DRK fra kl. 21.

    www.dr.dk/om-dr/programmer-og-koncerter/video-dr-symfoniorkestret-tager-paa-rumrejse-i-juni

    Fedt gad jeg godt se :)

    Bruce 1-06-17 21:48

  • ★★★★0

    Ser lige ny trailer til Baby Driver og det kunne ligne årets mest fornøjelige actionfilm, med Atomic Blonde lige bagefter. 

    Hvis den slår John Wick 2, så siger jeg hold da op :)

    Bruce 1-06-17 21:49

  • 0

    Jeg har lige købt mig en indbosforsikring, det var også på tide, så nu kan jeg gå i seng med god samvittighed.

    Kyllingebenet 1-06-17 21:55

  • ★★★★★★0

    Hvor bor du? Så kender jeg nogen, der kan få dig til at få glæde af den ;D

    davenport 1-06-17 22:04

  • ★★★★0

    Hvis den slår John Wick 2, så siger jeg hold da op :)

    Baby Driver tror jeg godt kan slå den. Men John Wick 2 havde godt nok noget god action. 

    Babo 1-06-17 22:09

  • 2

    Hvor bor du? Så kender jeg nogen, der kan få dig til at få glæde af den ;D

    Spørg obersten, hun kommer her ofte. :i

    eller vent... hvad???

    Kyllingebenet 1-06-17 22:17

  • ★★★★★0

    Baby Driver tror jeg godt kan slå den. Men John Wick 2 havde godt nok noget god action. 

    Jeg tror de er gode på hver deres måde. Tror vi får en del mere deciderede rendyrket Humor i Baby driver på grund af dialogen.

    Med det sagt så glæder jeg mig til begge to, Baby Driver fordi it's freaking Edgar Wright, og John Wick Chapter 3, på grund af det setup de laver til den i Chapter 2, det kan kun blive vildt :)

    Elwood 1-06-17 22:30

  • ★★★★0

    Baby Driver tror jeg godt kan slå den. Men John Wick 2 havde godt nok noget god action. 

    Jeg var ihvertfald solgt :) Det er den slags film, som sælger Atmos :) Og så er det fedt at se en mand stå op af graven og finde sin rette hylde. Sjældent jeg har set så meget frem til en 3'er bare for underholdningens skyldt.

    Men ja, Baby Driver ser god ud og Edgar Wright har humor.

    Bruce 1-06-17 22:48

  • ★★★★0

    Jeg var ihvertfald solgt :) Det er den slags film, som sælger Atmos :) Og så er det fedt at se en mand stå op af graven og finde sin rette hylde. Sjældent jeg har set så meget frem til en 3'er bare for underholdningens skyldt.

    Men ja, Baby Driver ser god ud og Edgar Wright har humor.

    Jup, der er knald på lydsiden i den film. Plottet fandt jeg tilgengæld søgt og filmen ligger op til endnu mere søgt efterfølger, men hvis de kan sælge den alene på actionfronten igen, så er man vel garanteret en fin film. Jeg har altid været glad for Keanu. 

    Babo 1-06-17 23:15

  • ★★★★★★0

    Jeg er ved at prøve at holde op med at ryge. Kæft det er svært!! Har røget et par stykker de sidste par dage. Men det er ingenting ift. de 20-25 filterløse jeg røg før. Det virker uoverskueligt, i mangel af bedre beskrivelse.

    davenport 2-06-17 14:49

  • ★★★0

    Jeg prøvede at nedtrappe inden jeg helt stoppede med at ryge. Jeg synes faktisk, det var hårdere at nedtrappe. Jeg sad ofte og stirede på uret og længtes mod den næste cigaret.

    Men det var sejt i det hele taget. Jeg tog en afhængighedstest, da jeg røg. Ud af 10 point scorede jeg 10. ;) Min første impuls, når jeg vågnede, var så også at tænke en smøg...

    Efter et par dage bad min kæreste mig om at begynde igen, da jeg var ulidelig at være sammen med. Det endte dog med at gå, idet jeg brugte en masse nikotintyggegummier og nøjes med at tælle dagene en af gangen.

    Benway 2-06-17 14:57

  • ★★★★★0

    Jeg er ved at prøve at holde op med at ryge. Kæft det er svært!! Har røget et par stykker de sidste par dage. Men det er ingenting ift. de 20-25 filterløse jeg røg før. Det virker uoverskueligt, i mangel af bedre beskrivelse.

    Det er da ikke svært, man skal bare lade være med at købe dem :p 

    Men ja, det er en svedig liste abstinenser... men de aftager jo også på et tidspunkt, og så er det jo det værd.

    Lars! 2-06-17 14:59

  • ★★★★★★0

    Jeg er ved at prøve at holde op med at ryge. Kæft det er svært!! Har røget et par stykker de sidste par dage. Men det er ingenting ift. de 20-25 filterløse jeg røg før. Det virker uoverskueligt, i mangel af bedre beskrivelse.

    Visse-vasse, man stopper bare.

    Zero Cool 2-06-17 14:59

  • ★★★★★★1

    Jeg stoppede i sommeren 2006, efter at have været oppe på 25-30 stykker om dagen. En af mine bedste valg i livet! Kæft hvor er det skønt at være fri for den nikotinabe der sidder kvælende på ryggen af en!!! Jeg brugte nikotintyggegummi i et halvt år, så almindeligt tyggegummi og så slet intet! 

    T. Nielsen 2-06-17 15:55

  • ★★★1

    Jeg stoppede i sommeren 2006, efter at have været oppe på 25-30 stykker om dagen. En af mine bedste valg i livet! Kæft hvor er det skønt at være fri for den nikotinabe der sidder kvælende på ryggen af en!!! Jeg brugte nikotintyggegummi i et halvt år, så almindeligt tyggegummi og så slet intet! 

    Jeg havde præcis det samme forløb. Jeg tygger dog stadig de alm. tyggegummier med jævne mellemrum. Jeg har meget sjældent lyst til en cigaret nu omstunder. Jeg havde det dog lidt i går, da jeg så Bogart tænde en. :)

    Benway 2-06-17 16:00

  • ★★★★0

    Jeg er fest/weekendryger. Jeg kan godt ryge et par stykker en gang imellem hvis jeg sidder og hygger med en film en lørdag aften, og hvis jeg er i byen eller til fest, kan der godt ryge en halv pakke sammen med alle de andre rygere ude på altanen.

    Til gengæld har jeg ingen problemer med ikke at ryge resten af ugen, og det er overhovedet ikke noget jeg tænker over, så jeg har åbenbart ikke det der afhængigheds-gen, når det gælder nikotin. Af samme grund er det selvfølgelig tåbeligt, at jeg ikke bare stopper helt...

    chandler75 2-06-17 16:05

  • 0

    Ikke for at blære mig, men jeg har aldrig røget.

    Kyllingebenet 2-06-17 16:23

  • ★★★★0

    Ikke for at blære mig, men jeg har aldrig røget.

    Aldrig? Øl uden smøg, er som bøf uden løg. :)

    Babo 2-06-17 16:39

  • ★★★★★★0

    Øl uden smøg, er som bøf uden løg. :)

    Med mindre man faktisk kan lide smagen af øl. :)

    Zero Cool 2-06-17 16:43

  • ★★★★0

    Hvis man ikke kan, svarer det til man ikke kan lide is. Dem er der vel ikke mange af? 

    Babo 2-06-17 16:46

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen