Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    4K Sucker Punch i Dolby Atmos hos Bruno, everybody!

    David Lund15-06-17 09:22

  • ★★★★★★1

    Så kommer Sucker Punch klubben og hænger ud;-P

    Ruben har prædiket så godt for filmen, at jeg regner med at købe den og gi' den et gensyn. Jeg har vist ikke set den siden jeg oprindeligt så den på Blu-ray i sin tid.

    Så måske bliver jeg en del af klubben, eller hulen, om du vil.

    Zero Cool15-06-17 09:23

  • ★★★★★★0

    Er det ikke unormalt, at en person kan få en 4-værelses i almen boligbyggeri? 

    Guldager15-06-17 09:24

  • ★★★★★1

    Ruben har prædiket så godt for filmen, at jeg regner med at købe den og gi' den et gensyn. Jeg har vist ikke set den siden jeg oprindeligt så den på Blu-ray i sin tid.

    Så måske bliver jeg en del af klubben, eller hulen, om du vil.

    Jeg regner med, at du køber 12 La-Z Boys, så vi alle kan sidde godt!

    David Lund15-06-17 09:25

  • ★★★★★★0

    Er det ikke unormalt, at en person kan få en 4-værelses i almen boligbyggeri? 

    Jo, jeg er heller ikke 100% sikker på, at det kan lade sig gøre. Mine forældre siger dog, at en single pige uden børn, havde kigget på den lejlighed de bor i.

    Zero Cool15-06-17 09:25

  • ★★★★★★0

    Jeg regner med, at du køber 12 La-Z Boys, så vi alle kan sidde godt!

    Haha, så skal jeg sgu lige have et job, som giver lidt mere end mit eksisterende.

    Zero Cool15-06-17 09:26

  • ★★★★0

    Suk. En af mine absolutte TV serie favoritter, Quarry, får ikke en sæson 2 :(

    Man havde taget en fotograf direkte fra "skolen", som simpelthen lavede den fedeste billedside. Den havde fede karakterer, intensitet, autencitet og et super soundtrack. Og så viste Logan Marshall Green sit potentiale.

    Nu har Cinemaxx så slukket The Knick og Quarry og man vil "rebrande" sig med high octane serier.

    Øv :(

    Bruce15-06-17 10:32

  • ★★★0

    En skam - jeg kunne også ret godt li "Quarry".

    Dolphinfriendly15-06-17 10:41

  • ★★★0

    Hvad er en "High  octane" serie?

    gi-jones15-06-17 10:52

  • ★★★★0

    Hvad er en "High  octane" serie?

    Formentlig noget i stil med "hoved under armen" og en pose popcorn underholdning :)

    www.hollywoodreporter.com/live-feed/quarry-canceled-at-cinemax-1008945The rebranding at Cinemax was also the reason cited for the cancelation of the period medical drama The Knick. When the pay cabler confirmed The Knick would not be returning for a third season in March, Cinemax programming president Kary Antholis cited the channel's return to "high-octane action dramas" such as the upcoming female-centered Strike Back revival.


    Bruce15-06-17 11:13

  • ★★★★★★0

    Hvad er en "High  octane" serie?

    Noget der går for stærkt til ældre mennesker som Bruce, der ikke længere kan følge med og skal have tingene serveret slowly but surely;-P

    T. Nielsen15-06-17 11:23

  • ★★★★0

    Jeg har hørt noget med at man kan købe en dosis slo-mo på recept fra filmen Dredd :)

    Babo15-06-17 11:29

  • ★★★★★★0

    Jeg har hørt noget med at man kan købe en dosis slo-mo på recept fra filmen Dredd :)

    Ha ha ha good one:-D

    T. Nielsen15-06-17 11:29

  • 1

    Yes, jeg er ikke sikker på, at jeg kan få en 4V'er, men jeg gi'r det et skud. Sådan en som mine forældre har, koster godt nok 2000 kr. mere om måneden end den jeg har nu, men efter lidt regning på det, kan jeg godt få det til at køre rundt, selv hvis jeg skulle være uheldig og ryge på a-kasse igen. Hvis jeg får en 4V'er, så dedikerer jeg et værelse til en lille hjemmebiograf.

    Sweeet! :D

    Så kommer Sucker Punch klubben og hænger ud;-P

    Hahaha, yesssss! ;D

    evermind15-06-17 11:54

  • ★★★★0

    Nu har Cinemaxx så slukket The Knick og Quarry og man vil "rebrande" sig med high octane serier.

    Øv :(

    Damn, jeg vidste ikke det med The Knick... Man kan krydse fingre for, at fx HBO overtager den, selvom det nok er tvivlsomt.

    chandler7515-06-17 12:15

  • ★★★★1

    Jo, jeg er heller ikke 100% sikker på, at det kan lade sig gøre. Mine forældre siger dog, at en single pige uden børn, havde kigget på den lejlighed de bor i.

    Er du skrevet op på sådan en prioritetsliste, som man i hvert fald i AAB kan, når man er i fast arbejde. Så er man pludselig et attraktivt aktiv for de almennyttige boligselskaber, og så skulle det være ret nemt at få i hvert fald en 3-værelses (som eller normalt er forbeholdt folk med børn).

    Jeg søgte selv en 3-værelses hos AAB (boede i en 2-værelses i en af afdelingerne), inden jeg flyttede i min nuværende bolig. Jeg troede, at nu hvor jeg både var deltidsansat hos Filmz og havde egen virksomhed som oversætter, ville jeg blive betragtet som en af "aktiverne" (ingen af mine andre fire naboer var i arbejde).

    Desværre viste det sig, at det ikke var tilladt at have virksomhedsadresse der, hvor man boede, så jeg kunne alligevel ikke komme i betragtning - hvilket jo er hul i hovedet. I stedet købte jeg en andelsbolig.

    chandler7515-06-17 12:23

  • ★★★★★★0

    Fleksibel anvisning, jep. Jeg kan få en 3V'er, det ved jeg med sikkerhed, det store spørgsmål er, om jeg kan komme helt op på en 4V'er. :)

    Zero Cool15-06-17 12:28

  • 0

    Så kom billetterne endelig!

    Kyllingebenet15-06-17 14:56

  • ★★★★0

    Trailer 2 til Detroit

    m.youtube.com/watch

    Så mon ikke også denne formå at blive kontroversiel fra Bigelow. 

    Babo15-06-17 16:38

  • 0

    Trailer 2 til Detroit

    m.youtube.com/watch

    Så mon ikke også denne formå at blive kontroversiel fra Bigelow. 

    Ser godt ud og et meget aktuelt tema, og godt at se John Boyega i noget andet end Star Wars.

    Kyllingebenet15-06-17 18:20

  • ★★★0

    Jeg har lige købt billet til DJ Shadows "Endtroducing..." 20 års jubilæum-tour i Pumpehuset. Det markerer dermed også samme jubilæum for hvornår jeg så/hørte manden sidst, dengang med mine ungdomsbolig-kammerater, som også tager med her senere på året. To årtier siden. Fandme en vild tanke.

    Dolphinfriendly15-06-17 18:48

  • ★★0

    Ser Le Mans test, have godt nok bestemt mig for jeg ikke ville gå,så meget op i det i år, men kan mærke det kribler i mig alligevel, så bliver nok en weekend uden søvn :-D.

    Weird_J15-06-17 19:35

  • 0

    Jeg kan godt sove for dig, hvis det er. :P

    Kyllingebenet15-06-17 19:48

  • ★★0

    Jeg kan godt sove for dig, hvis det er. :P

    TAK, det ville være perfekt :-D

    Weird_J15-06-17 19:49

  • 0

    Begynder i aften når jeg går i seng, trænger satme til at sove igennem! :-o

    Kan se at Run The Jewels snart kommer til DK igen, men desværre i København.. ÅH!

    Kyllingebenet15-06-17 20:22

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen