Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • 0

    En skam hende kusinen ikke blevet knocked the fuck out!

    Kyllingebenet27-06-17 19:49

  • ★★★0

    Hvad skulle det hjælpe?

    Aranyhajú Nyárszépe27-06-17 19:52

  • 0

    Overdrivelse fremmer forståelse. Undskyld at jeg ikke fik sat filteret til.

    Kyllingebenet27-06-17 20:22

  • 0

    Ja, for vold mod kvinder er simpelthen vejen frem.

    Træls oplevelse for børnene. Sådan noget kan godt sætte sig fast hos dem længe, så sørg for at snakke godt med dem om det.

    Bony27-06-17 20:26

  • 1

    Det er to kvinder der har været oppe og toppes, så hvem snakker om vold mod kvinder? Så lad være med at få den drejet over på, at JEG går ind for vold mod kvinder, for så skal jeg fortælle dig at jeg har set min far knalde tænderne ud på min mor da jeg var barn, og at jeg foragter den slags.

    Kyllingebenet27-06-17 20:36

  • 0

    Is på. Det var dig der snakkede om at blive "knocked the fuck out". Jeg fandt det bare upassende, det var såmænd bare det. Jeg har ikke drejet noget over på dig. Jeg tror heldigvis også de fleste foragter vold mod kvinder, dårlige oplevelser eller ej. Men jeg er ked af at høre, at du har oplevet den slags. Det bør intet barn udsættes for.

    Bony27-06-17 20:42

  • 0

    Jeg foragter vold mod begge køn, hvis jeg skal være ærlig. Men hvis jeg skal forsvare mig og mine, så ville jeg være ligeglad med køn. Men organiseret vold er jeg overhoved ikke fan af. Min kommentar var blot sarkastisk. Når det er sagt, så handler det også om hvem afsender og modtager er.

    Kyllingebenet27-06-17 21:03

  • ★★★★★★0

    Nej, det handler om, at det var en dum kommentar, og det er fint at påpege :) 

    Davenport: så må du hellere spise ekstra lag i din sandwich i aften! 

    Guldager27-06-17 20:50

  • ★★★★★★1

    men måske har Bruno og Kruse ret, måske burde man begynde at pakke hver eneste kommentar ind i vat. 

    1. Bland mig udenom diskussionen.

    2. Citér mig korrekt, half-assed fortolkninger kan ingen bruge til noget.

    3. Jeg har intet at tilføje til jeres diskussion.

    Carry on. :)

    Zero Cool27-06-17 20:52

  • 1

    Nej, det handler om, at det var en dum kommentar, og det er fint at påpege

    Nej, det handler faktisk om at læse og forstå (deriblandt også dumme kommentarer), og ikke at få ondt i røven over hver eneste sætning, der strider imod ens overbevisning. Sværere er det faktisk ikke.

    Kyllingebenet27-06-17 21:02

  • 0

    1. Bland mig udenom diskussionen.

    2. Citér mig korrekt, half-assed fortolkninger kan ingen bruge til noget.

    3. Jeg har intet at tilføje til jeres diskussion.

    Carry on. :)

    Fair nok, har slettet min half-assed fortolkning og blandet dig udenom, Bruno.

    Kyllingebenet27-06-17 21:12

  • ★★★★1

    Rolig unger! Skal vi ikke holde slåskampene i Davenports familie, hvor de hører til? :-)

    gi-jones27-06-17 21:07

  • ★★★★★0

    Jeg tager gerne nogle slag, hvis I har brug for at få aggressioner ud =)

    David Lund27-06-17 21:21

  • 0

    Overvejer at skifte mit mobilabonnement hos Tele2. Jeg kan se at de har fået et abonnement med fri data og naturligvis fri sms, tale (hvilket ikke er så vigtigt for mig, da mit forbrug er lille). 499 kroner om måneden.

    For mig kan det godt betale sig. Jeg betaler i øjeblikket 149 kroner for 20 GB data og uden fri sms og fri tale. Dertil betaler jeg 399 kroner om måneden for mobil bredbånd med 100 GB, som så er steget til 200 GB kan jeg se. Der er dårligt internet der hvor jeg bor, så bliver nødt til at bruge 4G.

    Så sparer faktisk 50 kroner om måneden + jeg får fri data og fri sms og tale. Jeg skal så bruge min mobiltelefon som mobilt hotspot i stedet for den mini router jeg har, men det gør ikke nogen forskel i hastighed. Hvis noget, så er netværkskortet sikkert bedre i min telefon :)

    At Tele2 så faktisk også har god dækning og god support her i Sverigeland gør ikke dårligere.

    Whispering Horse27-06-17 21:26

  • 0

    Jeg tager gerne nogle slag, hvis I har brug for at få aggressioner ud =)

    Nu har jeg godt nok raget mig uklart med nogle herinde, men jeg tror at jeg kan tale på alles vegne, når jeg siger at vi ikke går ind for vold mod kvinder. :-o

    Kyllingebenet27-06-17 21:27

  • ★★★★★★0

    Jeg har en tendens til at agte vold mod fugle, mest fordi jeg har fobi for den slags kravl. Men vold er ingen løsning, så jeg ynder at yppe kiv... Men fuck hvor har hende kusinen sat hele vores kamp mod det fucking angst voldsomme skridt tilbage. Nu var vi lige kommet så langt... :/

    davenport27-06-17 21:33

  • ★★★★0

    Jeg render rundt i det sydvestlige Litauen for tiden, og med 3s Like Home abonnement kan jeg frit roame i mange lande, deriblandt Litauen.

    Men pludseligt fik jeg tre sms'er næsten i rap:

    1. Velkommen til Rusland
    2. Du er begyndt at bruge data i Rusland
    3. Du har nu brugt for over 100kr data

    Jeg havde ikke skænket det en tanke, at jeg kunne ryge på en af masterne i Kaliningrad, men jeg nåede heldigvis at få slukket for mit mobildata inden jeg fik brugt en formue på det.

    dyg27-06-17 21:40

  • 0

    Jeg render rundt i det sydvestlige Litauen for tiden, og med 3s Like Home abonnement kan jeg frit roame i mange lande, deriblandt Litauen.

    Men pludseligt fik jeg tre sms'er næsten i rap:

    1. Velkommen til Rusland
    2. Du er begyndt at bruge data i Rusland
    3. Du har nu brugt for over 100kr data

    Jeg havde ikke skænket det en tanke, at jeg kunne ryge på en af masterne i Kaliningrad, men jeg nåede heldigvis at få slukket for mit mobildata inden jeg fik brugt en formue på det.

    I det mindste fik du en besked om det, så du kunne nå at stoppe det i tide. 

    Men ja, det er en af ulemperne ved at mobilen bare kobler sig på den nærmeste og bedste mast.

    Hvordan er Litauen i øvrigt ?

    Whispering Horse27-06-17 21:48

  • ★★★★★★0

    Tungere end Letland? Ik?

    davenport27-06-17 21:52

  • ★★★★0

    Hvordan er Litauen i øvrigt ?

    Det er dejligt. Eftersom min kæreste er herfra har jeg været her rigtig mange gange efterhånden, men jeg har primært været i Vilnius som har en virkelig hyggelig gammel bymidte.

    Denne gang er vi dog taget på roadtrip, og skal igennem alle tre baltiske lande på 10 dage. Turen fra Vilnius til Nida i vest har budt på en masse flotte kirker og herregårde, og rigtig flot natur, der minder en del om den danske natur.

    dyg28-06-17 08:36

  • ★★★★★0

    BORG/MCENROE trailer

    Ser ud til og være en af Shia's mere intressante roller. Og umiddelbart ser det da ikke skidt ud, må self. vente til filmen og se.

    Elwood28-06-17 09:07

  • ★★★0

    Det er dejligt. Eftersom min kæreste er herfra har jeg været her rigtig mange gange efterhånden, men jeg har primært været i Vilnius som har en virkelig hyggelig gammel bymidte.

    Denne gang er vi dog taget på roadtrip, og skal igennem alle tre baltiske lande på 10 dage. Turen fra Vilnius til Nida i vest har budt på en masse flotte kirker og herregårde, og rigtig flot natur, der minder en del om den danske natur.

    Ja, jeg har også rejst en del med arbejde i Litauen, men mest boet i Kaunas og Siauliai. Kaunas er bestemt også en flot by :) 

    MadMartigan28-06-17 09:24

  • ★★★★0

    BORG/MCENROE trailer

    Ser ud til og være en af Shia's mere intressante roller. Og umiddelbart ser det da ikke skidt ud, må self. vente til filmen og se.

    Den har længe været ude? Dejligt de har satset på troværdighed og jeg er spændt på kampene. Det må være en udfordring. 

    Babo28-06-17 10:14

  • ★★★★★0

    Den har længe været ude?

    Jeps jeg faldt bare lige over den i dag :)

    Ja ser ret spændende ud, og kan godt li at jeg kender ikke så meget til Tennis historien, men bare ud fra den her teaser vidste jeg hvad forskellen var mellem de to. Johan gav mig også lige hurtigt info omkring de to herre. Havde hørt navnene og kendte dem lidt, men aldrig rigtig deres personlighed.

    Elwood28-06-17 11:03

  • ★★★★0

    Jeps jeg faldt bare lige over den i dag :)

    Ja ser ret spændende ud, og kan godt li at jeg kender ikke så meget til Tennis historien, men bare ud fra den her teaser vidste jeg hvad forskellen var mellem de to. Johan gav mig også lige hurtigt info omkring de to herre. Havde hørt navnene og kendte dem lidt, men aldrig rigtig deres personlighed.

    Er selv stor tennis entusiast, så denne film skal ses og det er godt castet. 

    Babo28-06-17 11:07

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen