Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Kaunas er bestemt også en flot by :) 

    Vi tager Kaunas på den sidste dag af turen, efter en overnatning på et lækkert spa hotel 40km derfra. 

    dyg28-06-17 11:10

  • ★★★★★★0

    Jeez, 105 anmeldelser af Baby Driver og den rocker en solid 98% på Tomatometeret og en gennemsnitlig score på 8,3/10.

    Det lover godt.

    Zero Cool28-06-17 11:56

  • ★★★★0

    Jeg synes ofte det er omkring de høje procenter, det begynder at være farligt. 

    Babo28-06-17 12:06

  • ★★★★★★2

    Har taget en fridag, da jeg skulle med Obersten til afsluttende møde ifm. afklaring af hendes angstproblematik. Det gik rigtig godt, og nu sigtes der efter en måde, hvorved hun kan vende tilbage til arbejdsmarkedet. Jeg synes vi har fået en fantastisk behandling af Jobcenteret. Hun er ikke blevet jagtet rundt i systemet, og de har givet de helt rigtige tilbud, der betyder at hun stort set er rask. Det har været drøje år, og det er selvsagt ikke ovre endnu, men vi svømmer i den rigtige retning. Fedt!

    davenport28-06-17 12:12

  • ★★★★0

    Godt at høre, Davenport! :)

    Min mor fik svar i går fra den scanning, hun var til i sidste uge. Det var et ikke-svar, dvs. de kan stadigvæk ikke sige, om det kræft eller en infektion, så nu skal hun til Odense to gange torsdag og fredag og gennem den store tur med en biopsi fra lungen under fuld narkose. 

    Hun tager det heldigvis mere roligt nu. 

    Jeg er dog lidt irriteret over, at der kommer til at gå 14 dage, før hun får et endeligt svar. Jeg skulle nok ikke have læst op på lungekræft i går. :/

    thomsen28-06-17 12:59

  • ★★★★★★1

    Jeg læser selv op på sygdomme. Selvom jeg læser dårlige statistikker bliver jeg ikke mere bekymret, til gengæld kan jeg ikke klare ikke at vide, hvad der kan ske. 

    Guldager28-06-17 13:12

  • ★★★1

    Nej, når det er lungekræft er der vist ofte ikke så gode udsigter.
    Kender en der er blevet helbredt ved at få noget af lungen opereret væk. Det kommer nok an på hvor det sidder og om det har spredt sig.

    Aranyhajú Nyárszépe28-06-17 13:18

  • ★★★1

    Min far blev erklæret rask efter han fik operet noget af lungen væk, men de % man fik i smidt i hovedet af deres latterlige folder info om kræft, var ikke rare at se efter man lige har fået diagnose, ihvertfald ikke som pårørende.

    MOVIE100028-06-17 13:30

  • 1

    Nu vi er ved emnet. Et nært familiemedlem blev indlagt i dag med kræft i ribben og rundt om hjertet, så de venter et hjertestop når som helst. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor skrækkeligt det må være blot at ligge og vente på det uundgåelige. :-/

    Bony28-06-17 23:47

  • ★★★★0

    Kimmel er sgu grineren;

    m.youtube.com/watch

    Babo29-06-17 15:13

  • ★★★★0

    Nu vi er ved emnet. Et nært familiemedlem blev indlagt i dag med kræft i ribben og rundt om hjertet, så de venter et hjertestop når som helst. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor skrækkeligt det må være blot at ligge og vente på det uundgåelige. :-/

    Shit! Det gør mig ondt at høre, Bony! Varme tanker herfra. 

    thomsen29-06-17 15:32

  • ★★★★0

    Også varme tanker herfra. 

    Babo29-06-17 15:53

  • ★★★★0

    Fik lige reserveret billetter til War for the Planet of the Apes. I 2D. 3D'en er vist næsten helt udraderet i min lokale bio.

    Babo29-06-17 16:43

  • ★★★★★★0

    Har lige ryddet op og gjort rent, samt vasket tøj. Nu glæder jeg mig til, at min familie kommer hjem i morgen. Jeg savner dem ret meget efterhånden. (Nogle ord jeg sikkert fortryder når de igen sviner, råber og slås..)

    davenport29-06-17 18:13

  • 0

    Er obersten kommet op på hesten igen?

    Kyllingebenet29-06-17 18:27

  • ★★★★★★0

    Well, tror det hjælper at komme hjem igen. Tror hun er træt, efter en uge med mange børn og regnvejr. Nu har jeg gjort det hele rart, og så kan vi hygge hele weekenden. Lige en uge mere, så har jeg to ugers ferie. Kan godt mærke det er tiltrængt.

    davenport29-06-17 18:55

  • ★★★★★★9

    Fik en optursmelding i dag, da lægen fra lungeafdelingen ringede efter at have kigget på min CT scanning og sagde, at det ikke lignede lungekræft jeg havde. Som han sagde, så kunne han naturligvis ikke udelukke det, men han havde set mange lungebilleder og det her var ikke et kræftbillede. Så han synes ikke jeg behøvede at bekymre mig om det. Han ville naturligvis tage de sidste prøver, så vi var dels 100% sikre, da jeg havde flere pletter på lungerne. Prøverne var dog i hans optik mere for at se hvad jeg rent faktisk fejlede. Han hældte mest i retning af, at det var en lungebetændelse, der havde sat spor i lungerne og givet en form for permanent betændelsestilstand. Det har været de længste, værste, mest skræmmende og angstfremkaldende 7 dage i mit liv, men nu tror jeg atter på at det nok skal blive godt igen. Nøj hvor har jeg grædt ved tanken om at mine små piger skulle risikere at miste deres far i så tidlig en alder og at min vidunderlige kone Anette skulle blive enke så hurtigt. Anette har været så støttende, stærk og fantastisk i hele det her, at alene for det vil jeg elske hende resten af mine dage, om det så skulle blive til 50-60 år mere eller lidt til <3 Det lyder muligvis banalt, men nu kan jeg atter smile med hjertet og ikke kun med munden, mens jeg græder med hjertet når jeg ser/tænker og leger med pigerne. Det har krævet så meget mentalt, samtidig med at jeg har forsøgt at opretholde facade, når pigerne så mig. Man skulle tro det var nemmere, men det blev bare sværere og sværere og jeg følte mig faktisk mere og mere fysisk syg som dagene gik. Ja lige indtil han sagde at han ikke mente der kunne være tale om kræft. Så lettede alt 90% og jeg kunne se hvor meget det mentale kunne spille ind på det fysiske.

    T. Nielsen29-06-17 20:23

  • 1

    Det var sgu godt, Thomas! :-) Det er sgu gode nyheder på en regnvejrsdag!

    Kyllingebenet29-06-17 20:27

  • ★★★★★★1

    Tillykke min ven :) Gå ind og gi dem et godnatmøz! Godt at høre :)

    davenport29-06-17 20:28

  • 0

    Well, tror det hjælper at komme hjem igen. Tror hun er træt, efter en uge med mange børn og regnvejr. Nu har jeg gjort det hele rart, og så kan vi hygge hele weekenden. Lige en uge mere, så har jeg to ugers ferie. Kan godt mærke det er tiltrængt.

    Nice, jeg går også på 2 ugers ferie fra i morgen af. Det er tiltrængt, men jeg ved overhoved ikke hvad jeg skal bruge de to uger på. 

    Kyllingebenet29-06-17 20:28

  • ★★★★★★1

    Lotion med granatæble fra Matas! Du får ingen sår, eller noget,

    davenport29-06-17 20:31

  • ★★★★1

    Fedt Thomas! Så forstår jeg godt, at du har være AWOL på Moovy den senste uges tid :)

    chandler7529-06-17 20:34

  • ★★★★★★0

    Jo tak:-) Og ja, med al respekt så har film, Moovy og lignende slet ikke virket betydningsfuld i ens liv i de dage og det store billede af livet blev også atter sat i et andet perspektiv. Jeg er naturligvis ikke rask (endnu), men nu synes jeg trods alt at håbet er lysegrønt og ikke dunkeltsort som før han ringede. Naturligvis sidder frygten stadig i kroppen, den glemmer jo ikke, men den fylder ikke stort lige nu. Man har jo den der, hvad nu hvis følelse. Men den er indrømmet lille lige nu, sammenlignet med hvad jeg følte før. Tænk at jeg havde fået madlede (også noget der kan være et tegn på lungekræft) og manglende/faldende appetit. I går og i dag, har jeg måtte tvinge bare lidt i mig. Det gjorde mig jo ekstra sikker på, at det her var SLEMT. Men efter hans opkald, var madleden pist væk og lysten til at spise tilbage, hvis ikke 100%, så i hvert fald 95%. Tænk at så meget kan sidde i en mentalt. Det vidste jeg egentlig godt, har jo læst masser om den slags, men det skal vist prøves for at virkelig forstå hvor slemt det kan virke.

    T. Nielsen29-06-17 20:48

  • ★★★★★★0

    Nice, herr Hansen.

    Zero Cool29-06-17 20:55

  • ★★★★0

    Rigtig ked af at høre Bony :(

    Bruce29-06-17 21:06

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen