Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    Fedt at høre Thomas. Dejlig nyhed :)

    Bruce29-06-17 21:07

  • ★★★0

    Det kan jeg godt forestille mig må være en noget af en opløftende melding at få. Jeg var gået på vild druk.

    Aranyhajú Nyárszépe29-06-17 21:09

  • ★★★★★★0

    Pyha, gik lige tilbage og læste lidt. Har ikke fulgt ret meget med den sidste uge og de gange jeg kiggede ind, kunne jeg ikke koncentrere mig om at læse med. Det er godt nok en trist omgang Bony. Tanker herfra til familien.

    T. Nielsen29-06-17 21:22

  • ★★★★★★0

    Det kan jeg godt forestille mig må være en noget af en opløftende melding at få. Jeg var gået på vild druk.

    Ha ja det kan jeg godt sætte mig ind i. Men udover at jeg dog ikke er helt rask, så må jeg indrømme at jeg har brugt dagen derfra med familien og især pigerne, indtil de faldt i søvn i mine arme her til aften. Det er trods alt det største og bedste i mit liv (vildere bliver det så ikke:-)

    T. Nielsen29-06-17 21:24

  • ★★★★★★0

    Nice, herr Hansen.

    Har du skrevet forkert, mener du mig eller hvem er denne Hansen?

    T. Nielsen29-06-17 21:28

  • ★★★1

    Thomas, det var dog en lettelse af høre. Som vi allerede tidligere har snakket om, så ved jeg, hvor bekymret man kan blive for sin egne men også i høj grad på sine børns vegne, så jeg kan let forestille mig, det må have været rigtig hårdt.

    Benway29-06-17 21:32

  • ★★★★1

    Hvor er det godt at høre, Thomas! Forhåbentligt får du også has på det sidste skidt med lungerne snart. Varme tanker herfra! 

    thomsen29-06-17 21:39

  • ★★★★★★0

    Har du skrevet forkert, mener du mig eller hvem er denne Hansen?

    Jeg tog bare en tilfældig massebetegnelse og håbede at jeg ramte rigtigt.

    Zero Cool29-06-17 21:44

  • ★★★★★★0

    Hvor dejligt arrogant, ikke at interessere sig for præcis hvad folk lige hedder :D

    davenport29-06-17 21:46

  • ★★★★★★0

    Thomas, det var dog en lettelse af høre. Som vi allerede tidligere har snakket om, så ved jeg, hvor bekymret man kan blive for sin egne men også i høj grad på sine børns vegne, så jeg kan let forestille mig, det må have været rigtig hårdt.

    Nemlig, man (som i jeg) ønsker jo ikke at dø (endnu) i det hele taget, men børnene har fyldt mest i den ligning. 

    Tak for tankerne folkens:-) De kommende prøver må vise hvad der kan gøres ved det. 

    T. Nielsen29-06-17 21:48

  • ★★★★★★0

    Glæder mig personligt til de kan putte noget biotech i os. Ville gerne af med min sukkersyge. Ikke fordi jeg har problemer, men det er ikke ligefrem sundt for kroppen i længden. (Og så vil jeg ha en arm, der kan smadre ting samtidig!!)(Og røntgensyn!) (Og en længere og tykkere diller!!!) (Og bedre ånde!)

    davenport29-06-17 21:52

  • ★★★★★★0

    Hvor dejligt arrogant, ikke at interessere sig for præcis hvad folk lige hedder :D

    Jeg kanaliserer min indre Ron Swanson.

    Zero Cool29-06-17 21:58

  • ★★★★★★0

    Jeg tog bare en tilfældig massebetegnelse og håbede at jeg ramte rigtigt.

    Ha ha ja okay:-D

    T. Nielsen29-06-17 22:02

  • 1

    Dælme dejligt at læse, Thomas! :-D Og fortsat held og lykke med det. :-)

    Og Tonny, dét gør mig til gengæld ondt at læse. :-\

    Men kram til jer begge, smukke mænd! <3

    evermind30-06-17 01:23

  • ★★★0

    Glæder mig personligt til de kan putte noget biotech i os. Ville gerne af med min sukkersyge. Ikke fordi jeg har problemer, men det er ikke ligefrem sundt for kroppen i længden. (Og så vil jeg ha en arm, der kan smadre ting samtidig!!)(Og røntgensyn!) (Og en længere og tykkere diller!!!) (Og bedre ånde!)

    Så du vil have en arm der kan smadre din diller?

    MOVIE100030-06-17 09:58

  • ★★★★★★0

    Tja...

    davenport30-06-17 11:57

  • ★★★★★0

    Og pludselig - fra det ene øjeblik til det næste - så havde jeg fri.

    Så nu skal der ikke passes traumatiseret temperamentsfuld knægt igen de næste 9 dage! Og vejret er fantastisk.

    Lars!30-06-17 12:00

  • ★★★★★★0

    Jeg har bestemt for at denne uge, er vegetar-uge. Så i onsdags var jeg for første gang inde på en restaurant (vietnamesisk street food) for at spørge, om de havde noget uden kød - de havde de ikke, så jeg gik igen. Bagefter slog det mig, at så kan deres mad ikke være helt hjemmelavet, hvis de ikke kan lave forårsruller uden kød i. 

    Eller - helt korrekt så er det en lacto-ovo-vegetar uge - som jeg egentlig har tænkt mig at holde, men med tilføjelsen af fisk - så min kost bliver hovedsagligt lacto-ovo-pescotarisk...:)

    Guldager30-06-17 12:20

  • ★★★★★1

    Nu vi er ved emnet. Et nært familiemedlem blev indlagt i dag med kræft i ribben og rundt om hjertet, så de venter et hjertestop når som helst. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor skrækkeligt det må være blot at ligge og vente på det uundgåelige. :-/

    Det er jeg sgu ked af at høre, Bony. Varme tanker herfra. 

    Fik en optursmelding i dag, da lægen fra lungeafdelingen ringede efter at have kigget på min CT scanning og sagde, at det ikke lignede lungekræft jeg havde. Som han sagde, så kunne han naturligvis ikke udelukke det, men han havde set mange lungebilleder og det her var ikke et kræftbillede. Så han synes ikke jeg behøvede at bekymre mig om det. Han ville naturligvis tage de sidste prøver, så vi var dels 100% sikre, da jeg havde flere pletter på lungerne. Prøverne var dog i hans optik mere for at se hvad jeg rent faktisk fejlede. Han hældte mest i retning af, at det var en lungebetændelse, der havde sat spor i lungerne og givet en form for permanent betændelsestilstand. Det har været de længste, værste, mest skræmmende og angstfremkaldende 7 dage i mit liv, men nu tror jeg atter på at det nok skal blive godt igen. Nøj hvor har jeg grædt ved tanken om at mine små piger skulle risikere at miste deres far i så tidlig en alder og at min vidunderlige kone Anette skulle blive enke så hurtigt. Anette har været så støttende, stærk og fantastisk i hele det her, at alene for det vil jeg elske hende resten af mine dage, om det så skulle blive til 50-60 år mere eller lidt til <3 Det lyder muligvis banalt, men nu kan jeg atter smile med hjertet og ikke kun med munden, mens jeg græder med hjertet når jeg ser/tænker og leger med pigerne. Det har krævet så meget mentalt, samtidig med at jeg har forsøgt at opretholde facade, når pigerne så mig. Man skulle tro det var nemmere, men det blev bare sværere og sværere og jeg følte mig faktisk mere og mere fysisk syg som dagene gik. Ja lige indtil han sagde at han ikke mente der kunne være tale om kræft. Så lettede alt 90% og jeg kunne se hvor meget det mentale kunne spille ind på det fysiske.

    Det var fanme en dejlig nyhed. Stort tillykke med det, Thomas. :) og hvor er det i øvrigt rørende at læse, det du har skrevet om din kone og dine børn. 

    NightHawk30-06-17 12:30

  • 0

    14 dages ferie nu... what to do?

    Kyllingebenet30-06-17 14:42

  • ★★★★★★0

    Der er noget i vejen på arbejdet. 11 opsigelser siden nytår.. Alene 3 i denne uge inkl. en leder. Chefen er på ferie i en måned, og det vælter ind med udadreagerende borgere. Godt jeg er låst væk i mit køkken!

    davenport30-06-17 14:50

  • ★★★★★★0

    Det er jeg sgu ked af at høre, Bony. Varme tanker herfra. 

    Det var fanme en dejlig nyhed. Stort tillykke med det, Thomas. :) og hvor er det i øvrigt rørende at læse, det du har skrevet om din kone og dine børn. 

    Tak:-) Så håber jeg de endegyldige prøver også går min vej. 

    T. Nielsen30-06-17 20:50

  • 0

    Jeg sidder og overvejer om jeg skal købe "Batman Knightfall Omnibus 1" eller den nye "Spider-man Omnibus" der lige er kommet.

    Kyllingebenet30-06-17 22:29

  • ★★★★★0

    Why not Both!

    Elwood30-06-17 22:26

  • 0

    Ville også gerne begge, men jeg tænker også at jeg vil begrænse mig, men mangler noget læsning her i min ferie. :-) 

    Kyllingebenet30-06-17 22:29

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen