Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Stort tillykke :D

    davenport 6-07-17 13:53

  • ★★★★★1

    Så blev de afgørende prøver taget (kikkert og vævs). Endeligt svar får jeg først i næste uge. De kunne dog sige at de ikke umiddelbart så noget graverende. Endskønt jeg var syg, så tror de også de ved hvad det er. Det er dog heldigvis det de kalder godartet. Så selv om jeg selvfølgelig først er endelig sikker, ved endeligt svar, så tror jeg på det:-D Så det er en lækker dag, selv om jeg er skidefuld af medikamenter:-) En økonomisk billig brandert, men mentalt kan presset slet ikke forklares, har man ikke været der tror jeg. 

    Det var dejligt at høre. :) Og så krydser jeg fingre for, at du også får en positiv tilbagemelding i næste uge. :)

    NightHawk 6-07-17 14:33

  • ★★★★★★0

    Én dag tilbage til ferie... Kun lige et par ender, der skal tilpasses, så kan jeg forlade arbejdet med god samvittighed, og uden at skulle tænke på det. Kan ikke vente på i morgen ved denne tid...

    davenport 6-07-17 14:43

  • ★★★★★★0

    Det var dejligt at høre. :) Og så krydser jeg fingre for, at du også får en positiv tilbagemelding i næste uge. :)

    Jeg tror på det!!! Ja positiv i den forstand at det ikke er lungekræft. Tænk det er så frygtelig en sygdom (og dødelig), at næsten alle andre ting mine lunger kan fejle, føles som en optur:) Jeg havde en del, hvad de mener er arvæv. Men pga jeg har en god grundform grundet mange års træning, var min lungekapacitet stort set max (som både jeg og Anette forstod dem). 

    Tak for tankerne:-D

    T. Nielsen 6-07-17 15:35

  • ★★★★★0

    Jeg prøver at finde ud af, om The Room bliver vist i Husets Biograf imorgen, men kan ikke finde info om det. Nogen der ved det herinde (Bruno måske)?

    David Lund 6-07-17 16:44

  • ★★★★★★0

    Jeg prøver at finde ud af, om The Room bliver vist i Husets Biograf imorgen, men kan ikke finde info om det. Nogen der ved det herinde (Bruno måske)?

    Jeg tror biografen holder sommerferie, indtil de laver udendørsforestillinger i august.

    Zero Cool 6-07-17 17:12

  • ★★★★★0

    Jeg tror biografen holder sommerferie, indtil de laver udendørsforestillinger i august.

    Æv. Har totalt lyst til at kaste med skeer =(

    David Lund 6-07-17 17:49

  • ★★★★★0

    Æv. Har totalt lyst til at kaste med skeer =(

    Kan du ikke bare gøre det inde i byen :)

    Elwood 6-07-17 18:38

  • ★★★★★0

    Kan du ikke bare gøre det inde i byen :)

    Effekten kan ikke sammenlignes! Og resultatet bliver markant anderledes!

    David Lund 6-07-17 19:02

  • ★★★★★0

    Effekten kan ikke sammenlignes! Og resultatet bliver markant anderledes!

    Ja du ville nok ende i Ekstra Bladet eller ligende :)

    Elwood 6-07-17 19:08

  • ★★★0

    CDON? eller PostNord?, bestilte en stak film sidste torsdag, fik hurtig informations ordren samme dag, fedt tænker jeg så går det nok hurtigt, som de også lovede 1-2 leveringsdage. Fik en mail idag at nu var pakken på vej og den pt er i Turku (Finland), blev sendt fra Lyngby (Sverige). Tvivler at pakken vil nå frem i den her uge, og er sgu lidt irriteret over det og forstår ikke logikken at sende det til Turku.

    MOVIE1000 6-07-17 23:03

  • ★★★★0

    Jeg havde et af mit livs nok mest sølle øjeblikke i går.

    Har reddet mig en eller anden slags 24-timers virus eller spist noget, jeg ikke kunne tåle. Så jeg startede morgenen med ondt i hovedet og kvalme, og det udviklede sig så i løbet af dagen til hele turen med koldsved, rysteture, diarré og opkast.

    Det stod bogstaveligt ud af begge ender, så jeg camperede mere eller mindre på toilettet i de værste timer.

    På et tidspunkt sad jeg på tønden og skulle samtidigt pludseligt kaste op. Alt, der kom ud, var flydende, og jeg havde ikke en jordisk chance for at afbryde strålen i den ene ende. Så jeg endte med at måtte ørle ud over mig selv og gulvet. 

    Det var sgu pænt ynkeligt. 

    Kæresten var hos sin mor med hunden og sine søstre, så jeg kunne ikke engang trække omsorgskortet eller i det mindste bare nyde frirummet til at se dårlige film, spise junkfood eller spille videospil hele dagen. Så er der sgutte meget ved at være syg.

    Nå, i dag lader det heldigvis til at være på retur. Maven rumler stadigvæk lidt, men hovedpinen er mere eller mindre væk, og jeg har lyst til mad. 

    thomsen 7-07-17 09:59

  • 0

    Min far er røg på intensiv i går med et slagtilfælde, men han er i bedring nu. Jeg har ikke selv talt med ham og alt komunikation foregår på skrift via nogle tyske familiemedlemmer som jeg ikke har snakket med i de sidste 20 år. 

    Kyllingebenet 7-07-17 10:34

  • ★★★0

    Har reddet mig en eller anden slags 24-timers virus eller spist noget, jeg ikke kunne tåle. Så jeg startede morgenen med ondt i hovedet og kvalme, og det udviklede sig så i løbet af dagen til hele turen med koldsved, rysteture, diarré og opkast.

    God bedring. Der er vist noget i omløb i øjeblikket. Halvdelen af familien har også lagt sig med influenza herovre. Jeg er også ramt men er dog sluppet for den helt hårde omgang, du har fået. Apropos dine maleriske diarré-oplevelser så havde jeg den ledeste omgang på en tur i Kina for mange år siden. Det er blevet en ret sjov historie at fortælle i muntert selskab nu, men det var satme ikke sjovt, da det skete. :)

    Min far er røg på intensiv i går med et slagtilfælde, men han er i bedring nu. Jeg har ikke selv talt med ham og alt komunikation foregår på skrift via nogle tyske familiemedlemmer som jeg ikke har snakket med i de sidste 20 år. 

    God bedring med ham.

    Benway 7-07-17 12:24

  • ★★★★0

    Godt at høre Thomas! :)

    Og ja god bedring til dig Thomsen og din far "Kyllingebenet".

    Bruce 7-07-17 12:44

  • ★★★★★0

    Jeg havde et af mit livs nok mest sølle øjeblikke i går.

    Har reddet mig en eller anden slags 24-timers virus eller spist noget, jeg ikke kunne tåle. Så jeg startede morgenen med ondt i hovedet og kvalme, og det udviklede sig så i løbet af dagen til hele turen med koldsved, rysteture, diarré og opkast.

    God bedring, Thomsen. 

    Min far er røg på intensiv i går med et slagtilfælde, men han er i bedring nu. Jeg har ikke selv talt med ham og alt komunikation foregår på skrift via nogle tyske familiemedlemmer som jeg ikke har snakket med i de sidste 20 år. 

    Også god bedring til din far herfra. 

    NightHawk 7-07-17 14:28

  • ★★★★0

    Fik lige købt billetter til Dunkirk 2D IMAX, forpremieren d.19. Damn jeg glæder mig. 

    Babo 7-07-17 14:36

  • ★★★★★1

    På et tidspunkt sad jeg på tønden og skulle samtidigt pludseligt kaste op. Alt, der kom ud, var flydende, og jeg havde ikke en jordisk chance for at afbryde strålen i den ene ende. Så jeg endte med at måtte ørle ud over mig selv og gulvet. 

    Kunsten er at sprede benene godt, rykke lidt tilbage og så ørle ned mellem lårene (uden at ramme Mr Hankey). 

    Lars! 7-07-17 15:07

  • ★★★★★★0

    Hvis det ligefrem er en kunst, bør man søge læge...

    davenport 7-07-17 15:19

  • ★★★★★★0

    ...Og så har den første gnavpande indfundet sig bag min skærm. Håber den når ud, inden den beslutter sig for at dø...

    davenport 7-07-17 15:21

  • ★★★★★0

    "Annabelle 2" klarer sig overraskende godt kritisk (indtil videre). 

    movieweb.com/annabelle-2-review-fresh-score-rotten-tomatoes/ 

    Lars! 7-07-17 16:41

  • ★★★★0

    Dunkirk interview: 

    m.youtube.com/watch

    m.youtube.com/watch

    Babo 8-07-17 13:14

  • 0

    Tak folkens. :-) Min far har været rigtig heldig denne her gang, men han ligger stadig på intensiv, dog er han i bedring. Men hold kæft det er skræmmende, når der sker ens forældre noget - jeg har været hele møllen igennem med min mor også.

    Kyllingebenet 8-07-17 20:30

  • ★★★★0

    Interview bagom en af de mest ikoniske filmscener fra en af de bedste film: 

    m.youtube.com/watch

    Babo 8-07-17 20:32

  • 0

    Og her gik man og troede, at man var blevet for gammel til rigtig festival og så bliver man lokket ud i en tur på Skanderborg. Aner ikke hvem der spiller, men trænger til at bo rigtig vådt og ulækkert og drikke tonsvis af øl.

    Bony 8-07-17 20:36

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen