Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    Har jeg ikke fulgt med, eller er der flere, der ikke har bemærket at Tom Hardy står på rollelisten til den kommende Star Wars film?

    Alle kan sådan set tilføje til IMDb, og det er med garanti bare ønsketænkning fra en fan. Det sker ofte med kommende film, da de ansvarlige fra filmstudiet ikke har kastet sig over IMDb-oplysningerne endnu.

    Kruse11-07-17 13:44

  • ★★★★★★0

    Alle kan sådan set tilføje til IMDb, og det er med garanti bare ønsketænkning fra en fan. Det sker ofte med kommende film, da de ansvarlige fra filmstudiet ikke har kastet sig over IMDb-oplysningerne endnu.

    Aha, det anede jeg faktisk ikke. Takker.

    T. Nielsen11-07-17 13:48

  • ★★★0

    Har jeg ikke fulgt med, eller er der flere, der ikke har bemærket at Tom Hardy står på rollelisten til den kommende Star Wars film?

    Aldrig hørt om ham, men efter lidt søgning:

    www.express.co.uk/entertainment/films/668930/Tom-Hardy-Star-Wars-Episode-VIII-cameo-James-Bond-Daniel-Craig

    Aranyhajú Nyárszépe11-07-17 14:07

  • 0

    Måske. Mig og min buddy har snakket lidt frem og tilbage, uden det blev til noget. Vi skal dog se Abernes Planet torsdag, det er et must. Jeg vil gerne se den, men ikke et must i bio, så meget glæder jeg mig ikke til endnu en Spider Man, men tror godt det er en fin film, hvis jeg skal sige noget på forhånd. 

    Ja okay, men jeg synes bestemt den var en biotur værd. :-) Bedste Spider-man siden Sam Raimi's 2'er.

    Kyllingebenet11-07-17 14:13

  • ★★★★★0

    Ja okay, men jeg synes bestemt den var en biotur værd. :-) Bedste Spider-man siden Sam Raimi's 2'er.

    Jeg havde heller ikke regnet med det store, men det er en 8/10'er i min bog. Den KLART bedste Spider-Man siden Raimis toer!

    David Lund11-07-17 14:16

  • ★★★★0

    Ja okay, men jeg synes bestemt den var en biotur værd. :-) Bedste Spider-man siden Sam Raimi's 2'er.

    Jeg må tilstå Raimis Spider Man ikke siger mig nær så meget i dag, men jeg har lidt svært ved at hive mig op til endnu en superhelte, så måske bedst at tage lidt afstand og gemme det til BD. Nu må vi se. 

    Babo11-07-17 14:27

  • 0

    Jeg havde heller ikke regnet med det store, men det er en 8/10'er i min bog. Den KLART bedste Spider-Man siden Raimis toer!

    Sådan havde jeg det også. Havde overhoved ingen forventninger til filmen, men blev glædelig overrasket. Jeg var virkelig godt underholdt, så jeg lander nok også på en 8'er.

    Kyllingebenet11-07-17 14:40

  • ★★★★★0

    Jeg er gået lidt i gang med podcasts. Jeg kunne godt tænke mig noget i stil med Han Duo (lidt nyheder, anmeldelser af nye film og lidt omkring gamle ting) på amerikansk - måske en anelse mere dybdegående. Findes den slags? Jeg har prøvet Hollywood Babble-On (sjovt men repetitivt og måske en anelse meget fokus på jokes), Fighting In The War Room (lidt for kedelige personligheder der snakker meget henover hinanden), Pop Culture Happy Hour (røvsygt) og Mad About Movies (fik kun hørt en episode i dag, og det her er måske den, der er mest mig - bare ærgerligt at der kun er plads til en enkelt anmeldelse i hver episode. Hørte den om den seneste Transformers i kølvandet på selv at have set den, og grinte en hel del). Nogle anbefalinger?

    David Lund11-07-17 21:23

  • ★★★★0

    Jeg lytter med, David!

    Generelt kunne jeg godt tænke mig at finde flere podcasts om især:

    - b-film og gamle horror film. Ja, Planet-X er lige startet, men jeg vil gerne have noget mere dybdeborene.

    - Metal. Igen noget nørdet, der borer ned i enkelte bands, album, genrer.. Gerne mere nørdet og detaljeret end P6 Elsker, som jeg ofte finder lidt for overfladisk og kedeligt.

    dyg11-07-17 21:49

  • ★★★★★★0

    Jeg har kun hørt to film podcast, You Must Remember This, som er ret low key med fortællinger fra det klassiske Hollywood, og så filmnørdens hjørne, som er ok. 

    Guldager11-07-17 21:50

  • ★★★★★★0

    Dyg - jeg har hørt meget godt om Metal Injection, men har ikke selv hørt det 

    Guldager11-07-17 21:53

  • ★★★0

    Jeg vil gerne hører noget om østeuropæisk film. Gerne fra før murens fald.

    The View Review podcast har behandlet det nogle gange. Det er forfriskende.

    Aranyhajú Nyárszépe11-07-17 21:55

  • ★★★★★0

    Filmnørdernes Hjørne og Planet-X skal jeg da lige få hørt i hvert fald!

    David Lund11-07-17 21:58

  • ★★★★0

    Jeg har kun hørt to film podcast, You Must Remember This, som er ret low key med fortællinger fra det klassiske Hollywood, og så filmnørdens hjørne, som er ok. 

    YMRT har jeg hørt lidt af, men det sagde mig ikke det store. Metal Injection må jeg lige checke ud, takker!

    dyg11-07-17 21:59

  • ★★★★★0

    Filmnørdens Hjørne er toppen, tjek især "After Dark"-episoderne. Både interessante, sjove og hyggelige. Overfører 20 kroner til dem hver måned af ren taknemlighed. 

    Lars!11-07-17 22:01

  • ★★★★★★0

    Har haft et døgn i helvede...

    I Ree Park i går middag ringede min søster, at min far var røget ind med en massiv hjerneblødning. Jeg havde lige snakket med ham før vi kørte, og der var ikke det mindste i vejen. Vi valgte at tage turen færdig, da det var "Den Store Tur" i ferien for ungerne. Vi fulgte med over telefonen, men sagde ikke noget til børnene. Det gav ligesom ikke mening. Da vi kørte hjem, ringede min søster og bad os komme til OUH, da lægerne havde givet ham mindre end et døgn at leve i. Så vi fik ungerne hjem til mine svigerforældre og vi hastede til Odense. Den gamle lå og snorkede og gispede, og vi var ved ham hele tiden. Han var ikke kontaktbar. Der kom venner og familie, og kl 3 i nat åndede han ud, mens jeg stod og holdte ham i hånden og sagde jeg elskede ham.

    Ungerne kom hjem i formiddags, og jeg tog den svære samtale med dem, at farfar var død. De har været opløst hele dagen, hvor vi har været ovre hos min mor. Hun har taget det rigtigt pænt og stærkt, som man nu kan når det kommer ud af det blå.

    Men nøj, det har været en drøj omgang, og en lorte start på ferien.

    Det er sgu lidt svært at begribe at fatter ikke er her mere..

    davenport11-07-17 22:21

  • ★★★0

    Det er jeg sgu ked af at høre Rene, det lyder også til at det har føltes som en lang dag med de tanker inden han døde. Jeg kondolere.

    MOVIE100011-07-17 22:33

  • ★★★★0

    Filmnørdens Hjørne er toppen, tjek især "After Dark"-episoderne. Både interessante, sjove og hyggelige. Overfører 20 kroner til dem hver måned af ren taknemlighed. 

    Jep, det er lige præcis den type nørderi jeg er ude efter, men der er meget langt mellem After Dark, og så kunne jeg godt tænke mig det samme om lidt mere obskure film.

    dyg11-07-17 22:35

  • ★★★★★0

    Jeg er gået lidt i gang med podcasts. Jeg kunne godt tænke mig noget i stil med Han Duo (lidt nyheder, anmeldelser af nye film og lidt omkring gamle ting) på amerikansk - måske en anelse mere dybdegående. Findes den slags? Jeg har prøvet Hollywood Babble-On (sjovt men repetitivt og måske en anelse meget fokus på jokes), Fighting In The War Room (lidt for kedelige personligheder der snakker meget henover hinanden), Pop Culture Happy Hour (røvsygt) og Mad About Movies (fik kun hørt en episode i dag, og det her er måske den, der er mest mig - bare ærgerligt at der kun er plads til en enkelt anmeldelse i hver episode. Hørte den om den seneste Transformers i kølvandet på selv at have set den, og grinte en hel del). Nogle anbefalinger?

    Filmspotting er min favoritpodcast når det kommer til filmanmeldelser. De anmeldeler de nyeste film og har også hver uge en top fem over et bestemt tema/emne/instruktør eller lignende, hvor de kan bringe ældre film på banen. Derudover anmelder de også en gang i mellem en "Sacred Cow"-film, som er en ældre klassiker, som de så anmelder og vurderer hvorvidt den fortjener dens status. De har også sommetider interviews med instruktører og så kører de også såkaldte Marathons, hvor de vælger en håndfuld film fra en instruktør/bølge/land osv. og anmelder dem. Senest havde de en Agnes Varda-marathon og før den en Luis Buñuel-marathon. 

    Kruse11-07-17 22:40

  • ★★★★0

    Kondolerer Davenport. Det gør mig ondt at høre :(

    Bruce11-07-17 23:22

  • ★★★0

    Jeg kondolere også Davenport. Det er hårdt, men det lyder til, at I har håndteret det godt.

    Benway11-07-17 23:36

  • ★★★★★0

    Kondolerer, Davenport. Det er jeg virkelig ked af at høre. 

    Alle de bedste og varmeste tanker til dig og din familie.

    NightHawk12-07-17 00:07

  • ★★★★★★0

    Sikken en trist nyhed Davenport. Kondolerer min ven.

    T. Nielsen12-07-17 00:41

  • ★★★★★★0

    Tak skal i ha. Nu vil jeg prøve at få min fars fætter (leder af Sdr. Jyllands Symfoniorkester i fordums tid) til at komme og trutte Indy Theme på trompet i kirken. Ved ikke om han er på ferie, men ellers tror jeg han er game. Han var i sin tid på scenen med John Williams, så han kunne måske lokkes. Kunne være en fed udgang for kisten!!!

    davenport12-07-17 01:02

  • ★★★★★0

    Filmspotting er min favoritpodcast når det kommer til filmanmeldelser. De anmeldeler de nyeste film og har også hver uge en top fem over et bestemt tema/emne/instruktør eller lignende, hvor de kan bringe ældre film på banen. Derudover anmelder de også en gang i mellem en "Sacred Cow"-film, som er en ældre klassiker, som de så anmelder og vurderer hvorvidt den fortjener dens status. De har også sommetider interviews med instruktører og så kører de også såkaldte Marathons, hvor de vælger en håndfuld film fra en instruktør/bølge/land osv. og anmelder dem. Senest havde de en Agnes Varda-marathon og før den en Luis Buñuel-marathon. 

    Tjek! Tak!

    David Lund12-07-17 06:16

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen