Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Har sæson 10 været vist på tv herhjemme. ? 

    Ja, de har kørt på DR3 og været tilgængelige i DR's app :) Men de er allerede utilgængelige igen, så tror måske kun, de har været tilgængelige en uge hver :/

    HonoDelLoce17-07-17 14:35

  • ★★★★★0

    Ja, de har kørt på DR3 og været tilgængelige i DR's app :) Men de er allerede utilgængelige igen, så tror måske kun, de har været tilgængelige en uge hver :/

    Ah, pokkers også. Det har jeg slet ikke været opmærksom på. Nå, men jeg må se det på BD, når anden del af sæson 10 kommer her d. 24 juli. Trods min kritik af Steven Moffat, så er jeg stadig spændt på, at se hvordan han får afsluttet sin periode som kaptajn på serien. Det lyder meget interessant mht. det, som du skriver om The Master. :) 

    NightHawk17-07-17 14:48

  • ★★★0

    Ah, pokkers også. Det har jeg slet ikke været opmærksom på. Nå, men jeg må se det på BD, når anden del af sæson 10 kommer her d. 24 juli. Trods min kritik af Steven Moffat, så er jeg stadig spændt på, at se hvordan han får afsluttet sin periode som kaptajn på serien. Det lyder meget interessant mht. det, som du skriver om The Master. :) 

    Faktisk synes jeg, at sæsonen som helhed er lidt af en meeeh-oplevelse. De sidste par afsnit er ganske fine, og der er et par enkelte undervejs, som også er helt fine, men det er godt nok ikke meget fra sæsonen, der sidder tilbage i hukommelsen.

    Men der er dog en meget interessant storyline omhandlende The Master/Missy, som jeg hermed ikke vil sige mere om :)

    HonoDelLoce17-07-17 15:01

  • ★★★1

    Og så lader Moovy til at køre normalt igen. Puha. En stund frygtede jeg, at det var starten på zombie-apokalypsen. Jeg var lige ved at finde armbrøsten og samurai-sværdet frem.

    Benway17-07-17 17:30

  • ★★★★★★0

    Og så lader Moovy til at køre normalt igen. Puha. En stund frygtede jeg, det var starten på en zombie-apokalypsen. Jeg var lige ved at finde armbrøsten og samurai-sværdet frem.

    Troede folk som dig satte deres lid til kors og vievand;-)

    T. Nielsen17-07-17 17:31

  • ★★★0

    Troede folk som dig satte deres lid til kors og vievand;-)

    Mit motto er: "Stol på Gud og hold krudtet tørt."

    Benway17-07-17 17:33

  • ★★★★0

    Jøsses, den nye trailer for Blade Runner 2 får mine forventninger op! 

    thomsen17-07-17 18:00

  • ★★★★★★0

    Mit motto er: "Stol på Gud og hold krudtet tørt."

    Ha ha ha:-D

    T. Nielsen17-07-17 18:12

  • ★★★★0

    Jøsses, den nye trailer for Blade Runner 2 får mine forventninger op! 

    Mine ned. Så jeg kan kun overraskes positivt. 

    Babo17-07-17 18:25

  • ★★★★★★0

    Mine ned. Så jeg kan kun overraskes positivt. 

    Hvad er det du plejer at sige om film der deler...."den er nok ikke for alle".....

    T. Nielsen17-07-17 18:38

  • ★★★0

    Jeg er heller ikke oppe at køre over den ny BR2 trailer, hvor den første ellers lovede fint med sin elegante pacing og fotografering. I forvejen er jeg ikke særligt begejstret for Villeneuve, og det ser i højere grad ud til at universet trækker i en retning, jeg ikke finder interessant. Håbet er dog stadig lysegrønt.

    Dolphinfriendly17-07-17 18:45

  • ★★★★0

    Hvad er det du plejer at sige om film der deler...."den er nok ikke for alle".....

    Lidt for tidligt at konkludere dens modtagelse :) Jeg vil så gerne elske den og måske kommer jeg til det, men mavefornemmelsen er ikke voldsomt god her. Dermed ikke sagt jeg synes den ser ringe ud. Men lidt a la Ghost in The Shell. Er 'meh' det rigtige ord? 

    Babo17-07-17 18:45

  • ★★★★0

    Jeg er heller ikke oppe at køre over den ny BR2 trailer, hvor den første ellers lovede fint med sin elegante pacing fotografering. I forvejen er jeg ikke særligt begejstret for Villeneuve, og det ser i højere grad ud til at universet trækker i en retning, jeg ikke finder interessant. Håbet er dog stadig lysegrønt.

    Jeg elsker til gengæld Villeneuve (som du ved) men....der er noget 'men' her, som jeg ikke helt kan sætte finger på hvad der bekymrer mig. Altså, Deakins skal nok hive et par points på kontoen, det er givet på forhånd. 

    Babo17-07-17 18:48

  • ★★★0

    Ingen tvivl om at den teknisk nok skal imponere. Men jeg har det på samme måde som dig. Måske fordi historien fremstår enormt konventionel, og fordi det i højere grad virker til at blive mere et actionbrøl end neo noir.

    Dolphinfriendly17-07-17 19:10

  • ★★★★0

    Ja + bange anelser om Leto. Synes han svinger noget så gevaldigt. Men også Ford virker udslidt og kunne man da ikke have fundet på en historie uden ham som fanservice? Indtil videre køber jeg ikke castet i det hele taget. 

    Babo17-07-17 19:12

  • ★★★★★★0

    Lidt for tidligt at konkludere dens modtagelse :) Jeg vil så gerne elske den og måske kommer jeg til det, men mavefornemmelsen er ikke voldsomt god her. Dermed ikke sagt jeg synes den ser ringe ud. Men lidt a la Ghost in The Shell. Er 'meh' det rigtige ord? 

    Muligvis er "meh" det rette ord. Jeg har ikke gidet spilde tiden på at se den nye trailer.

    T. Nielsen17-07-17 19:12

  • ★★★0

    Ja + bange anelser om Leto. Synes han svinger noget så gevaldigt. Men også Ford virker udslidt og kunne man da ikke have fundet på en historie uden ham som fanservice? Indtil videre køber jeg ikke castet i det hele taget. 

    Gosling synes jeg er noget nær perfekt castet, men ellers er jeg også enig med dig om cast i det hele taget. Særligt Leto har slet ikke gennemslagskraft til at løfte rollen.

    Dolphinfriendly17-07-17 19:17

  • ★★★★★★0

    Særligt Leto har slet ikke gennemslagskraft til at løfte rollen.

    Leto er sådan en ofte irriterende "se mig, jeg er god" skuespiller lidt a la Christian Bale, endda bare værre. 

    T. Nielsen17-07-17 19:21

  • ★★★★0

    Bale har så noget at have det i. Leto... han virker blot overspillende så tit. Han var dog forrygende i Dallas Byers Club. 

    Babo17-07-17 19:24

  • ★★★★★★1

    Har Bale så det? Bare fordi han kan tabe sig til en rolle og derefter tage en masse muskler på, gør ham ikke automatisk til en fantastisk skuespiller. Men der er da 2-3 film, hvor han hæver sig lidt over sit sædvanlige ok niveau.

    Zero Cool17-07-17 19:28

  • ★★★★★★0

    Har Bale så det? Bare fordi han kan tabe sig til en rolle og derefter tage en masse muskler på, gør ham ikke automatisk til en fantastisk skuespiller. Men der er da 2-3 film, hvor han hæver sig lidt over sit sædvanlige ok niveau.

    Helt enig!!!

    T. Nielsen17-07-17 19:28

  • ★★★★0

    Det er så din mening. Jeg mener så tydeligvis noget andet og synes han er fantastisk skuespiller og ikke alene fordi han taber sig, men fordi han er dygtig og alsidig. 

    Babo17-07-17 19:32

  • ★★★★★★1

    Det er så din mening.

    Øh, ja?

    Zero Cool17-07-17 19:32

  • ★★★★★★1

    Øh, ja?

    Men men men....jeg troede måske du på en eller anden mystisk vis skrev min:-P

    T. Nielsen17-07-17 19:39

  • ★★★★0

    Øh, ja?

    Bedste svar du kunne få ovenpå lidt dum kommentar, som om andre der godt kan synes Bale er fantastisk, må være fordi han har tabt sig. Har du overvejet der kunne være andre muligheder?

    Babo17-07-17 19:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen