Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Du sælger den godt. Jeg har ikke set videre siden sæson 3, som egentlig var en god slutning. Måske jeg burde!

    Jeg synes serien har holdt sit niveau siden sæson 1-3, så den får kun de varmeste anbefalinger af mig. Sæson 6 er i mine øjne en af de bedste i serien. :) 

    NightHawk21-07-17 20:33

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne også trænge til en god omgang solid spændingsfilm af den slags, så jeg giver den snart et skud. Tak!

    T. Nielsen21-07-17 20:45

  • ★★★★★0

    Jeg kunne også trænge til en god omgang solid spændingsfilm af den slags, så jeg giver den snart et skud. Tak!

    Velbekomme. :) Sæson 4 og 5 ligger i øvrigt på Netflix. :) 

    NightHawk21-07-17 20:52

  • ★★★0

    Du sælger den godt. Jeg har ikke set videre siden sæson 3, som egentlig var en god slutning. Måske jeg burde!

    Jeg e rlidt i samme båd som dig, har dog sæson 4 og 5 liggende men synes også sæson 3 sluttede fint :)

    MOVIE100022-07-17 01:06

  • ★★★★★★0

    Jeg e rlidt i samme båd som dig, har dog sæson 4 og 5 liggende men synes også sæson 3 sluttede fint :)

    Jeg gik i gang i går med sæson 4. Men ja den var fint afrundet.

    T. Nielsen22-07-17 06:23

  • ★★★0

    Jeg kan huske, at jeg så første afsnit af sæson 4, da det lige udkom. Og det fangede mig overhovedet ikke. Måske fordi jeg egentlig synes rigtigt godt om sæson 3's afslutning.

    Men har en god kammerat, der bliver ved med at tale for, at jeg forsøger igen. Måske er det nemmere nu, hvor hele historien fra de tre første sæsoner ikke står så klart i hukommelsen længere.

    HonoDelLoce22-07-17 15:30

  • ★★★★★★0

    Jeg havde også lidt svært ved at komme "ind" i serien igen, her da jeg så første afsnit af sæson 4. Tænker det måske kommer, når jeg ser videre. 

    T. Nielsen22-07-17 16:16

  • ★★★★★0

    Personligt kunne jeg bedre lide sæson 4 end 2 og 3. Men ja, man skal lige i gang igen. 5. sæson brød jeg mig slet ikke om, og jeg droppede serien et par afsnit inde i 6. sæson.

    David Lund22-07-17 16:30

  • ★★★★★0

    Jeg har set sæson 5 færdig, som var ganske middelmådig, og dropper serien herfra. Der er så mange andre tv-serier, jeg hellere vil se, og Homeland byder for mig at se ikke længere på noget ekstraordinært. Den er ikke blevet en konstant parodi på sig selv, sådan som 24 blev, men jeg føler til tider lidt, det går den vej. Jeg kan hurtigt komme i tanker om 10 andre serier, jeg hellere vil bruge tid på. 

    Lars!22-07-17 16:56

  • 0

    Apropos 24 så har jeg fornylig set alle 8 sæsoner plus film og spil, men ikke den seneste sæson. Det blev trivielt i længden, ikke mindst fordi hver sæson følger den samme skabelon og den på mange måder er upersonlig. De første par sæsoner er dog stadigvæk skruet godt sammen og er stadigvæk en nyskabende serie  i forhold til hvad der blev vist dengang. Ikke mindst på netværksstationerne.

    Whispering Horse22-07-17 17:12

  • ★★★★★★0

    Jeg så den første sæson af 24 da den oprindeligt kørte i Tv. Dengang vare er noget af det bedste jeg havde set (på Tv). Jeg gad dog (pudsigt nok?) ikke at se videre.

    T. Nielsen22-07-17 17:27

  • 0

    Jeg så også kun første sæson og lidt af anden sæson. Derudover har jeg kun set et par afsnit hist og pist når jeg tilfældigvis har zappet over på den. Nu har den dog lagt på Netflix i noget tid, så tænkte at jeg ville gå i gang med den.

    Whispering Horse22-07-17 18:00

  • 0

    Den bedste sæson er i øvrigt for mig, sæson 3 med Chase.

    Whispering Horse22-07-17 18:01

  • ★★★★★0

    Jeg har også været gennem hele 24. Ingen tvivl om at den med sit real-time koncept var ganske nyskabende, og Jack Bauer var en badass karakter. Tidskonceptet blev dog mere og mere fjollet, når du tænkte over, hvor mange som aldrig blev søvnige eller skulle på toilettet, og af og til kunne man godt mærke, forfatterne sled med det. Så var det også lidt latterligt hvor mange som vendte tilbage fra de døde. Det hele blev mere og mere overdrevet og tilsvarende fjollet. Men ingen tvivl om at den har presset mig ud på kanten af stolen og fået mig til at juble og græde og gå i chok, når den var på sit bedste. 

    Lars!22-07-17 18:27

  • ★★★★★0

    Stranger Things Season 2 "Thriller" Trailer

    Damm jeg glæder mig :)

    Elwood23-07-17 03:03

  • ★★★★★0

    Asguardians of the Galaxy aka. Thor Ragnarok ser dælme fed ud!

    Hver gang man ser Cate Blanchet er det som om hun lige er trådt ud af et gammelt Heavy Metal Album Cover :)

    damm jeg elsker det som Taika Waititi har gang i her :)

    Elwood23-07-17 11:25

  • ★★★★★★1

    Så fik jeg lavet mig en watchliste alligevel på IMDB. Jeg tænkte, at jeg ville finde de film, der både var på TSPDT TOP1000 og 1000 Films You Must See Before You Die. Det gjorde jeg så, men sorterede lidt i dem. Så det blev til denne liste:

    www.imdb.com/user/ur39458357/watchlist

    Der er selvfølgelig et sted mellem 10 og 14.000 andre film, jeg også gerne vil se, men disse vil blive prioriteret, når der skal handles ind :)

    Det er bl.a. Fellini, Fassbinder og en enkelt Jacques Rivette-film.

    Guldager23-07-17 15:00

  • ★★★★0

    Kæresten er smuttet ud til sin mor sammen med hunden og sin søster for at touren færdig. Så jeg har ro og fred til at læse, se nogle guides på YT og spille lidt Dark Souls 3. Eller det burde jeg have. Men de ringer hele tiden, fordi de åbenbart har pillet ved et eller andet forkert i Chromecast og ikke kan få det til at virke.

    Nu har jeg sendt dem et link til Googles supportside for Chromecast. Det er sgu lidt svært at lege support for noget, jeg ikke selv kender noget videre til - især når man kan mærke, at kæresten bliver mere og mere irriteret, fordi det ikke virker. Så jeg har sendt dem videre til kilden. 

    Jeg kunne sikkert godt finde problemet, hvis jeg var der, men når jeg ikke umiddelbart kan se, om de indtaster tingene rigtigt, så er det jo nærmest umuligt. 

    Jeg har aldrig rigtigt forstået, hvorfor nogle folk bliver så utålmodige med sådan noget. Jeg mener, hvis man ikke lige kan gennemskue det, så har de fleste ting i dag da ganske fornuftige brugsanvisninger, og ellers kan man helt sikkert google sig til en løsning. Om ikke andet er der garanteret andre derude, der har haft samme problem før. 

    Min far er på samme måde. Hvis elektronik ikke virker nærmest med det samme, eller han ikke kan gennemskue det, så er det "noget lort," som han "lige så godt kan køre tilbage til butikken med". :)

    thomsen23-07-17 15:53

  • ★★★★★★0

    Nogen der ved om "Danser Med Ulve" er at finde på nogle af tjenesterne? Obersten trænger åbenbart til at høre ordet Tatanka igen efter vores tur i Ree Park...

    davenport23-07-17 16:08

  • 0

    Jeg har set youtube videoer hele dagen. Eller nej, det er faktisk løgn, for jeg har også været i Lidl og handle og lige været i bad. Men ellers, så har jeg set youtube videoer hele dagen.

    BTW, er jeg den eneste der er hyped på GoT i morgen? ;-)

    Kyllingebenet23-07-17 16:59

  • ★★★★★★0

    Har også set YT hele dagen. UFO doku... Ja...

    davenport23-07-17 17:00

  • 0

    Nice, jeg tror mere på UFO'er og rummænd, end jeg gør på diverse religioner.

    Kyllingebenet23-07-17 17:02

  • ★★★★★★0

    BTW, er jeg den eneste der er hyped på GoT i morgen? ;-)

    Nope da, der skal nok være en enkelt eller 10 million mere der også er:-D Jeg er den "enkelte";)

    T. Nielsen23-07-17 17:05

  • 1

    Nope da, der skal nok være en enkelt eller 10 million mere der også er:-D Jeg er den "enkelte";)

    Det er satme Uffe at høre! Jeg spørger igen næste søndag! :D

    Kyllingebenet23-07-17 17:10

  • ★★★★★★0

    Det er satme Uffe at høre! Jeg spørger igen næste søndag! :D

    :-D

    T. Nielsen23-07-17 22:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen