Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • 0

    Riqon, jeg læste godt dit indlæg inde på Facebook og fandt det meget inspirerende. Vi har selv kastet os ud i planlægningen af et udlandseventyr herhjemme og planen er, at vi forhåbentligt rejser engang næste år. Det har længe været en drøm, men jeg har manglet modet til at springe ud i det. Det lyder som en kliché, men min jævnaldrende fætters pludselige død gav mig det spark der skulle til.

    Bony 8-08-17 12:42

  • 0

    Er dog ret skuffet over, at Kujo slet ikke blev nævnt.

    Kyllingebenet 8-08-17 12:53

  • ★★★★★★0

    Jeg har kun været i Norge en gang, og på overfladen virkede det som en bedre version af Danmark :) 

    Også mig og maden var dog, umiddelbart, langt mere ringe (medmindre man var ved muffen måske?)

    T. Nielsen 8-08-17 13:29

  • ★★★★★★0

    Jojo, svigerforældrene betalte nærmest alt, så måske ville jeg tænke anderledes, hvis jeg selv skulle betale deres priser deroppe :) 

    Guldager 8-08-17 13:51

  • ★★★★★0

    At køre over Haukelifjellet, når der er sne, er uvirkeligt og himmelsk, noget af det flotteste jeg har set. 

    Lars! 8-08-17 13:53

  • ★★★★★0

    Er dog ret skuffet over, at Kujo slet ikke blev nævnt.

    Til gengæld fodrer jeg jo instagram med billeder af hende i et væk. 

    Lars! 8-08-17 13:59

  • ★★★★★★0

    Jeg kørte tværs over Norge i egen bil, alene, skulle besøge et vennepar i Larsnes, hvor hun var læge. En sindssyg smuk tur og kæft hvor er der majestætisk på vestkysten. 

    T. Nielsen 8-08-17 13:59

  • ★★★★★★0

    Vi var på bilferie - fra Larvik til Sognefjord og Geiranger Fjord og tilbage igen. Det var en god måde, synes jeg, men vi var desværre kun 1 dag hvert sted.

    Guldager 8-08-17 14:35

  • ★★★0

    Jeg syntes danskerne er nogle svin.

    Rusland? Det er jo i bund og grund en stor gangsterdreven benzintank.

    Aranyhajú Nyárszépe 8-08-17 14:39

  • 0

    Sidder bare tænker på om Davenport er ok.

    Kyllingebenet 8-08-17 19:26

  • ★★★0

    Han kan da bare lade være med at holde op med at ryge.

    Aranyhajú Nyárszépe 8-08-17 20:02

  • 0

    Eller købe sig en fidget spinner.

    Kyllingebenet 8-08-17 20:04

  • 0

    Han kan da bare lade være med at holde op med at ryge.

    Det kan jo også være, han har svært ved at holde med at lade være med at holde op med at ryge.

    ;-)

    (BN) 8-08-17 20:20

  • ★★★★★0

    Det kan jo også være, han har svært ved at holde med at lade være med at holde op med at ryge.

    ;-)

    Så kan han jo bare lade være!

    David Lund 8-08-17 20:26

  • ★★★★★★0

    Jeg er hvert fald glad for, jeg ikke er i nærheden af Davenport... Folk, der prøver at stoppe er pænt cranky :) 

    Men held og lykke med det, jeg er sikker på, at du vil blive glad for det om et par måneder ;) 

    Guldager 8-08-17 20:44

  • ★★★0

    Kan også være han sidder nede på den lokale bodega og er passiv ryger eller skynder sig at tage skoderne og ryge dem færdigt.

    MOVIE1000 8-08-17 20:55

  • ★★★0

    Ja, øl og smøger. Det er sku godt!

    Aranyhajú Nyárszépe 8-08-17 21:00

  • ★★★★★★3

    Nej, nej, det går fint! Fik fat i nogle sugetabletter i dag, som gør tricket. Har spist to hele dagen, og jeg har ikke den store rygetrang som sådan. Hvis det ikke bliver værre end det her, så tror jeg jeg kommer igennem med skindet på næsen.

    davenport 8-08-17 21:00

  • ★★★★★0

    Hold ud. Du gør dig selv og alle omkring dig en kæmpe tjeneste. 

    Lars! 8-08-17 22:05

  • ★★★★★★0

    Ja ja, det er heller ikke svært, nu hvor jeg har noget til erstatning. Det skal selvfølgelig ikke bare træde i stedet for, men det er godt til en overgangsperiode. Jeg må sige, at jeg bestemt ikke savner selve røgen og hosten, og jeg har heller ikke trang til de søde sager, så jeg tror sgu den går :) (Eller det skal det, der er ikke noget alternativ!!!)

    davenport 8-08-17 22:24

  • ★★★★★0

    Sådan en rygehoste lyder også pænt ubehagelig, selv om mit hovedreferencepunkt er Bryan Cranston i Breaking Bad. 

    Lars! 8-08-17 22:31

  • 0

    Ja ja, det er heller ikke svært, nu hvor jeg har noget til erstatning. Det skal selvfølgelig ikke bare træde i stedet for, men det er godt til en overgangsperiode. Jeg må sige, at jeg bestemt ikke savner selve røgen og hosten, og jeg har heller ikke trang til de søde sager, så jeg tror sgu den går :) (Eller det skal det, der er ikke noget alternativ!!!)

    Som sagt, køb dig en fidget spinner!

    Kyllingebenet 8-08-17 22:35

  • ★★★★★★0

    Den har jeg ikke set, men det med at hoste er noget lort!

    Men jeg føler mig lidt isoleret på arbejde, for jeg står for det meste alene, og mit sociale sammenværd var på terrassen, og der er ligesom ikke nogen grund til at gå derud nu..

    KB: kan låne en af ungernes 75 stykker..

    davenport 8-08-17 22:36

  • 0

    Jeg tænker at det måske kunne hjælpe på din trang? Mange gange er det jo sådan, at man savner at have en cigaret i hænderne, og hvis noget så simpelt som et stykke legetøj kan erstatte denne trang, så ville det måske være værd at overveje.

    Kyllingebenet 8-08-17 22:50

  • ★★★★★★0

    Har kun fysisk trang. Rullede Bali i Rizla, så det var ikke fordi jeg hygge-røg.

    davenport 8-08-17 23:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen