Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    ...Og nå ja, 3 uger som ikke-ryger og det går fint :)

    Flot :-D

    Bruce28-08-17 23:32

  • ★★★0

    På den ene side, syntes jeg næsten man skulle ryge noget mere i protest over alle de her sundhedsfacister, der med heksejagt og latterlige forbud, forsøger at tvinge andre til ikke at ryge.

    På den anden side syntes jeg godt at jeg kan mærke alt min kæderygning, når jeg har været på druk. Jeg tror næsten det er værre en tømmermændene.

    Det er sikkert fint at holde op med ryge, men drop undertrykkelsen af rygerne.

    Aranyhajú Nyárszépe29-08-17 15:55

  • ★★★★★★3

    Nu mener du vel ikke mig specifikt, vel? For jeg har ikke prædiket efter jeg er stoppet. Jeg er bare stolt over at ha gjort det. Jeg hostede hele tiden, hvilket er holdt op, og jeg har det meget bedre fysisk. Min grund til at stoppe var en direkte konsekvens af min fars død. Han gik og suttede på sin snadde hele tiden.

    davenport29-08-17 16:09

  • ★★★0

    Nej, det var mere generelt. For eksempel sådan noget som forbud mod rygning i arbejdstiden eller folk i boligblokke der beklager sig over at de kan lugte at underboen ryger.

    Jeg kan jo selv mærke det, men jeg er ikke hård nok til at holde op når jeg nyder alkohol.
    Til dagligt ryger jeg ikke.

    Aranyhajú Nyárszépe29-08-17 16:26

  • ★★★★★★0

    Det med at ryge i arbejdstiden kan jeg som sådan godt forstå fra arbejdsgiverens side i mange jobs. Det giver ikke meget mening at en vejmand ikke må ryge, men på f.eks. et kontor, hvor man skal ned i en gård eller lign., så bonger det godt på tiden, og det koster jo.

    davenport29-08-17 16:38

  • 0

    Der er satme også mange der udnyttter rygepauserne i arbejdstiden, og det er sgu irriterende for os ikke-rygere, for vi står jo ikke stille imens. Når det er sagt, så må folk sgu selv om hvad det går og laver i deres fritid, det skal jeg sgu ikke blande mig i. 

    Kyllingebenet29-08-17 16:44

  • ★★★0

    Selvom man arbejder på kontor, har man jo også ret til pauser? Det tager også tid at gå ned til kaffemaskinen.
    Nu kan selvfølgelig være fordi det er kommunalt, men jeg har også tit set ikkerygende kollegaer der kan bruge meget tid på at stå og sludre ikke arbejdsrelateret ting. Omvendt, så kan man jo også behandle arbejdsrelaterede emner imens man står og ryger.

    Jeg har engang hjulpet til på at plejehjem. Her var der også rygeforbud i arbejdstiden. Det platte var jo så bare, at beboerne på plejehjemmet godt måtte ryge på deres værelser. Det er jo betegne som deres private bolig og derfor er det ikke ulovligt (endnu).

    Så syntes jeg bare det bliver tydeligt, at der at tale om et flertals tyranni, hvor nogle forsøger at presse deres holdning til rygning ned over hovedet på andre.

    Aranyhajú Nyárszépe29-08-17 17:40

  • ★★★★★★0

    De steder jeg har været de sidste mange år, har der ikke været ret meget hyggesnak blandt rygerne. For det meste er de ikke engang gået ud samtidig, sikkert pga. bevidstheden om, at der sidder kollegaer som ikke ryger og det er dårlig stil at bruge sin rygning som undskyldning for at holde flere/længere pauser.

    Zero Cool29-08-17 17:46

  • 0

    Det sgu også så irriterende at pædagogerne ikke må ryge i børnehaverne. 

    Kyllingebenet29-08-17 17:46

  • ★★★0

    Det sgu også så irriterende at pædagogerne ikke må ryge i børnehaverne. 

    Ja øv? Det kunne ellers være hyggeligt med en jordfed i skovbørnehaven.

    Det er også ganske normalt at man som ansat i børnehaver ikke må drikke sodavand for eksempel. I sidste ende må det være op til forældrene.

    Aranyhajú Nyárszépe29-08-17 18:07

  • ★★★★★6

    Når folk ryger, påvirker det mig så ekstremt, at jeg til tider må gispe efter vejret. Har jeg været til en fest med indendørsrygning, har jeg store bylder i halsen dagen efter som gør pisseondt. Ligeledes kan jeg ved bare at stå ved siden af en ryger ved et busstoppested, lugte røg i mit skæg og på mit tøj indtil skæg er vasket og tøj er skiftet. Nu er jeg som sådan ikke efter rygerne, men jeg er rigtig glad for, at folk ikke må ryge i arbejdstiden, og især at det næsten fuldstændigt er stoppet ved indendørs koncerter og på barer. Jeg ville da også flytte hvis jeg havde en underbo der røg meget. 

    David Lund29-08-17 18:27

  • ★★★★★★1

    Når folk ryger, påvirker det mig så ekstremt, at jeg til tider må gispe efter vejret. Har jeg været til en fest med indendørsrygning, har jeg store bylder i halsen dagen efter som gør pisseondt. Ligeledes kan jeg ved bare at stå ved siden af en ryger ved et busstoppested, lugte røg i mit skæg og på mit tøj indtil skæg er vasket og tøj er skiftet. Nu er jeg som sådan ikke efter rygerne, men jeg er rigtig glad for, at folk ikke må ryge i arbejdstiden, og især at det næsten fuldstændigt er stoppet ved indendørs koncerter og på barer. Jeg ville da også flytte hvis jeg havde en underbo der røg meget. 

    Samme her. Der er givet fjollede regler, men jeg er grundet min lungesygdom ikke særligt fysisk tolerant. Får let vejrtrækningsproblemer. 

    T. Nielsen29-08-17 20:02

  • ★★★★★★1

    Kæft et par skrawl!! I finder jer lige en pixibog og et glas kærnemælk med sukker, så i klarer den natten over!!!

    davenport29-08-17 21:30

  • 0

    Jeg får aids af at andre ryger. 

    Kyllingebenet29-08-17 21:33

  • ★★★★★★0

    Kæft et par skrawl!! I finder jer lige en pixibog og et glas kærnemælk med sukker, så i klarer den natten over!!!

    Kaldte du mig lige svin?

    T. Nielsen29-08-17 21:44

  • ★★★★★1

    Kæft et par skrawl!! I finder jer lige en pixibog og et glas kærnemælk med sukker, så i klarer den natten over!!!

    Siger manden der tudede som et pattebarn, da han havde svært ved at stoppe med at ryge!

    David Lund29-08-17 21:46

  • ★★★★★0

    Jeg er så glad for, at kulturen har ændret sig, og at samfundet er kommet til fornuft ved at indføre rygeforbud her og der. Det tog lang tid, men endelig har vi fattet, at det er noget svineri at udsætte andre for passiv rygning. Nogen rygere fatter det og gør en indsats for at tage hensyn, men andre er clueless og fortsætter med at ryge i stuen, selv om børnene har fået astma... 

    Lars!29-08-17 21:58

  • 0

    Power Rankings! fra Tim Goodman er vendt tilbage.

    Power Rankings! Dramas You Need to Watch Before Anything Else : www.hollywoodreporter.com/lists/power-rankings-dramas-you-need-watch-before-anything-1026691

    Power Rankings! Comedies You Need to Watch Before Anything Else: www.hollywoodreporter.com/lists/power-rankings-comedies-you-need-watch-before-anything-1028924

    Power Rankings! Summer Escapism Edition : www.hollywoodreporter.com/lists/power-rankings-summer-escapism-edition-1032853

    Whispering Horse29-08-17 22:00

  • ★★★★★★0

    Siger manden der tudede som et pattebarn, da han havde svært ved at stoppe med at ryge!

    Harsk...Men sandt :-D

    T. Nielsen29-08-17 22:11

  • ★★★★★0

    Harsk...Men sandt :-D

    Som Metallica siger - Fight fire with fire!

    Selvfølgelig er det dog ment som let dril =)

    David Lund29-08-17 22:14

  • ★★★★★★0

    Som Metallica siger - Fight fire with fire!

    Selvfølgelig er det dog ment som let dril =)

    Jeg ville blive seriøst skuffet, hvis det var tænkt på anden måde Hr. Lund :-)

    T. Nielsen29-08-17 22:48

  • ★★★★★★0

    Personligt har jeg ikke noget imod rygning. Vil ikke have derhjemme pga. baby, men tager selv altid på rygerværtshus. Men jeg er mest på ikke-rygernes side, for 2. hånds-rygning er noget nasty shit.

    Og så kommer folk med argumentet: "jamen, skal man også forbyde biler, fordi de oser?" - hvortil man kan svare: "det har ikke noget med rygning at gøre...så lad os lige komme tilbage til emnet"

    Guldager29-08-17 23:01

  • ★★★★★★1

    Jo jo, i to spradebasser... Faktum er jo at jeg ER holdt op, og i stadig er et par bøsserøve, der kun tænker på hvornår den næste buttplug bliver smurt op! Jer, og jeres rygeheroin... Og så skal i gøre jer til dommer?? I mean: Pleeaze!

    davenport29-08-17 23:10

  • ★★★★★★0

    Piv:-D

    T. Nielsen29-08-17 23:15

  • ★★★★★4

    Jo jo, i to spradebasser... Faktum er jo at jeg ER holdt op, og i stadig er et par bøsserøve, der kun tænker på hvornår den næste buttplug bliver smurt op! Jer, og jeres rygeheroin... Og så skal i gøre jer til dommer?? I mean: Pleeaze!

    Det eneste jeg kunne læse der var "waaah waaaaaaah waaaaah". Såså lille davenport, du skal nok komme igennem det.

    David Lund30-08-17 06:11

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen