Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Hvad der lignede rigtig flot omtale på Mother!, begynder nu at tegne sig et billede af delte meninger. Nu bliver det rigtig interessant :) Jeg er spændt på torsdag. 

    Babo11-09-17 18:59

  • ★★★★★0

    Aronofsky deler ofte vandene. Men jeg lander som regel på den positive side alligevel, så jeg er ikke så bekymret. 

    Lars!11-09-17 21:28

  • ★★★★★★0

    Har fået noget madforgiftning... Det samme har min klassekammerat. Har eddermame været på toilet mange gange her til aften.

    Skal man anmelde sådan et sted, hvis det blot er en almindelig madforgiftning og ikke salmonella eller lignende? 

    Guldager11-09-17 21:35

  • ★★★★0

    Aronofsky deler ofte vandene. Men jeg lander som regel på den positive side alligevel, så jeg er ikke så bekymret. 

    Jeg er skam heller ikke bekymret. Ifølge ham var filmen faktisk designet til at skabe debat og sende fuckfinger til konventionerne, så det lover godt. 

    Babo11-09-17 21:40

  • ★★★★★★0

    Allan - beskriv lige situationen. Var i ude og hvad fik i?

    davenport11-09-17 21:51

  • ★★★★★★0

    Allan - beskriv lige situationen. Var i ude og hvad fik i?

    Buffet - fløde kartofler og glaseret skinke.

    Guldager12-09-17 01:34

  • ★★★★★★0

    Det kan være en genopvarmningsfejl, hvis kartoflerne ikke har fået nok varme. Hvis i fik fadøl, kan det også skyldes et beskidt anlæg. Det er svært at pege på noget direkte.

    davenport12-09-17 07:40

  • ★★★★★★0

    Jojo, eller folks lortefingre...det var mere om man gjorde noget i forhold til sundhedsstyrelsen. Men når det kun er en normal madforgiftning og ikke salmonella eller andet, så kan man nok ikke gøre noget 

    Guldager12-09-17 07:56

  • ★★★★★0

    Ta deres smileys! 

    Lars!12-09-17 08:09

  • ★★★★★★0

    Altså, intet er jo fejlfrit. Tror alle gør deres bedste, for at servere noget ordentligt. Mener først SS skrider ind, når mange melder det samme ind.

    davenport12-09-17 09:11

  • ★★★★★★0

    Ja, meld det til Fødevarestyrelsen, jeg ved at de har en anmeldelsesformular på deres hjemmeside, fordi jeg har brugt den en enkelt gang.

    Zero Cool12-09-17 09:22

  • ★★★★★★0

    Var der snusket eller noget?

    davenport12-09-17 09:24

  • ★★★★★0

    Ring til Gordon Ramsey! 

    Lars!12-09-17 09:53

  • ★★★★★★3

    Det blev lige sjovere at være mig på arbejde: Pga. dårlig information fra vores økonomiafd. viser det sig at mit budget lige stiger 18.000,- i måneden O.O Nu skal der trylles :D

    davenport12-09-17 10:02

  • ★★★★★★0

    Nej nej, det var skolens buffet, den er helt reel 

    Guldager12-09-17 11:06

  • ★★★★★★0

    Nå, så var det nok ikke fadøl ;D

    davenport12-09-17 11:14

  • ★★★6

    Jeg er lige blevet ringet op af en af de der falske Microsoft-opkald, der vil have adgang til ens computer. De ringer forholdsvis tit. I starten smed jeg straks røret på, men efterhånden er der gået lidt sport i at se, hvor længe jeg kan holde dem i røret, og hvor meget jeg kan irritere dem, inden de mister tålmodigheden.

    I dag var samtalen nogenlunde således:

    Svindler (engelsk med tyk accent): Jeg ringer fra Microsoft, fordi der er problemer med din computer.

    Mig: Hvilken computer?

    Svindler: Din laptop eller en anden computer.

    Mig: Hvilken af dem?

    ...pause...

    Svindler: Din laptop.

    Mig: Hvilken af dem? Jeg har et par stykker.

    ...pause...

    Svindler: Bare en af dem.

    Mig: Ved du ikke, hvilken af dem den er gal med?

    Svindler: Den med nummeret 8873... og noget mere.

    Mig: Hvad var resten af nummeret?

    Svindler: Det er lige meget. Bare du tænder den.

    Mig: Lad mig lige høre resten af nummeret.

    Svindler: 88783...

    Mig: Du sagde et andet nummer før.

    Svindler: Det er lige meget. Vi kan se, hvilken det er, når du har den tændt.

    Mig: Men så ved jeg jo ikke, hvilken jeg skal tænde?

    Hvorefter røret blev smækket på. Ak ja.

    Benway12-09-17 11:35

  • ★★★★0

    For helvede Benway :D

    chandler7512-09-17 11:29

  • ★★★★★★0

    LOL :D

    davenport12-09-17 11:47

  • ★★★1

    Jeg fik også et af de der meget servicemindede opkald for et par måneder siden. Det fandt jeg lidt underligt, for som jeg sagde til den ellers garanteret flinke fyr, så har jeg ikke haft en Windows-computer i mit hus i flere år.

    Det vidste han tydeligvis ikke lige helt, hvordan han skulle reagere på, for han lagde også bare på.

    HonoDelLoce12-09-17 12:07

  • ★★★1

    De blive rådvilde, når man afviger fra manuskriptet. Det er noget af det sjove.

    Jeg havde en i røret for et stykke tid siden, hvor jeg af nysgerrighed over, hvor højt jeg kunne få ham til at råbe, lod som om jeg havde svært ved at høre ham. Jeg bad ham så gentagende gange om at tale højere, indtil han råbte ind i telefonen. Så talte vi lidt videre, men når der så var gået lidt tid, og hans stemme efterhånden igen var faldet ned til et næsten normalt leje, bad jeg ham om at tale højt igen. Da vi havde været den tur igennem fem-seks gange, mistede han tålmodigheden og smækkede på.

    Benway12-09-17 12:18

  • ★★★★★1

    Haha, sådan skal de have det,  Benway. :D

    Jeg havde også den tvivlsomme fornøjelse at blive kimet ned af samme type fusker. Jeg havde smækket røret på flere gange, indtil jeg en dag til sidst fik nok og sagde så med en meget kras og seriøs stemmeføring om hun/de var klar over, at de havde ringet til politiet. Så lød der en masse mumlen i baggrunden og pludselig blev røret smækket på i en fart. Jeg har aldrig hørt fra dem siden. :) 

    NightHawk12-09-17 13:00

  • ★★★0

    Smukt. :)

    Benway12-09-17 13:06

  • ★★★0

    For at det ikke skal være løgn, er jeg lige blevet ringet op en gang til af en anden person, der forsøgte det samme. Sært, at de ikke koordiner deres opringninger bedre.

    Nå, men jeg svarede stort set på samme måde som ovenstående, hvilket tilsidst frustrerede hende så meget, at hun gav røret videre til en anden - formodentlig hendes chef. Vi kørte så rundt i den samme mølle endnu engang, indtil jeg kunne mærke, at hun også var ved at blive opgivende.

    Da spurgte jeg hende så, om hun mente den computer, som jeg brugte for det meste. "Ja!" sagde hun tydeligt opmuntret. "Åh" svarede jeg, "den er desværre til reparation."

    Så knaldede hun røret på.

    Benway12-09-17 13:44

  • ★★★★0

    :D

    chandler7512-09-17 13:50

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen