Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Der er en app, truecaller, der kan blokere for sådanne opkald 

    Guldager12-09-17 14:00

  • ★★★★★★0

    Ha ha ha ha:-D

    T. Nielsen12-09-17 15:21

  • ★★★★0

    Trailer til Paynes Downsizing

    m.youtube.com/watch

    Skør ide :)

    Babo12-09-17 15:43

  • ★★★★★0

    Mens vi venter på Johan får skrevet nyheden på Moovy.

    The Disaster Artist Trailer er blevet lagt op

    Damm jeg glæder mig, ser hel igennem fantastisk ud.

    Elwood12-09-17 16:10

  • ★★★★★0

    Trailer til Paynes Downsizing

    m.youtube.com/watch

    Skør ide :)

    Fed, og overraskende og se Søren Pilmark, lang tid siden man har set noget til ham i film, men ja fantastisk idé med filmen her, også fedt at de kun viser the happy side her, så man ikke allerede får afsløret en evt. drejning på hele setuppet.

    Fedt cast må man sige.

    Elwood12-09-17 16:20

  • ★★★★0

    Fed, og overraskende og se Søren Pilmark, lang tid siden man har set noget til ham i film, men ja fantastisk idé med filmen her, også fedt at de kun viser the happy side her, så man ikke allerede får afsløret en evt. drejning på hele setuppet.

    Fedt cast må man sige.

    Det er også en satirisk sci/fi komedie, så det ser ud til de rammer tonen godt. Fandt også det var virkelig godt lavet. 

    Babo12-09-17 16:29

  • ★★★★★0

    Disney og Lucas films is playing it safe/boring/predictable.

    J.J. Abrams afslutter trilogien.

    Elwood12-09-17 16:54

  • ★★★0

    Jeg har også prøvet samme trick. De ramte mig midt i en enormt stressende deadline, hvor det endte med at jeg tændte helt af på dem over, at de vovede at ringe og spilde min tid med sådan noget meningsløst bull shit. Jeg har heller ikke hørt fra dem siden. :D

    Dolphinfriendly12-09-17 20:26

  • ★★★★★★0

    Trailer til Paynes Downsizing

    m.youtube.com/watch

    Skør ide :)

    Den ser sguda frisk ud:-)

    T. Nielsen12-09-17 20:36

  • ★★★★8

    Jeg har sagt mit job op i går (blev først officielt idag). Det er et pænt stort skridt for mig, da jeg har siddet der i 14 år og været med at bygge afdelingen op fra bunden. Nu venter en spændende fremtid som selvstændig sammen med min kollega Martin. Jeg er ved at skide i bukserne :)

    gi-jones12-09-17 21:38

  • ★★★★★★0

    Jeg har sagt mit job op i går (blev først officielt idag). Det er et pænt stort skridt for mig, da jeg har siddet der i 14 år og været med at bygge afdelingen op fra bunden. Nu venter en spændende fremtid som selvstændig sammen med min kollega Martin. Jeg er ved at skide i bukserne :)

    Spændende og held og lykke. 

    T. Nielsen12-09-17 21:39

  • ★★★★0

    Held og lykke :)

    Bruce12-09-17 21:44

  • ★★★★★★0

    Der har været infomøde i dag om vores nye antenneanlæg her i bebyggelsen og valget står mellem YouSee og Waoo.

    Efter at have hørt begge "salgstaler", svinger jeg mest i retning af Woo, da priserne kommer til at ligge nogenlunde på det samme når det kommer til TV (som jeg fravælger), men vi kan få hurtigere og billigere internetforbindelser.

    Dog har jeg en fornemmelse af, at valget nok falder på YouSee, fordi "det har vi altid brugt" og jeg er omgivet af oldgamle mennesker her.

    På plussiden sparer jeg dog 450 kr. om måneden på TV, endelig. Så vidt jeg kan regne mig frem til, har jeg lagt små 65.000 kr. i løbet af de cirka 13½ år, som jeg har boet her, på at andre kunne se TV og få den store TV-pakke fra YouSee.

    Zero Cool12-09-17 22:24

  • ★★★0

    Jeg har sagt mit job op i går (blev først officielt idag). Det er et pænt stort skridt for mig, da jeg har siddet der i 14 år og været med at bygge afdelingen op fra bunden. Nu venter en spændende fremtid som selvstændig sammen med min kollega Martin. Jeg er ved at skide i bukserne :)

    Modigt, held og lykke, glem nu ikke os, selv hvis du skulle få travlt :)

    MadMartigan12-09-17 22:25

  • ★★0

    Yay så køre siden igen:-p

    Weird_J14-09-17 08:05

  • ★★★0

    Hvor længe var den nede, kunne ikke tilgå den hele dagen i går??

    MadMartigan14-09-17 08:14

  • ★★★★0

    Siden midnat i går morges :( Det var noget rigtigt lort.

    gi-jones14-09-17 08:16

  • ★★★★0

    Hvem anmelder Mother! ?

    Babo14-09-17 08:25

  • ★★★★★★0

    Hvad skyldes det egentlig?

    T. Nielsen14-09-17 08:26

  • ★★★★0

    Hvad skyldes det egentlig?

    www.moovy.dk/forum/moovy/Nedbrud

    gi-jones14-09-17 08:34

  • ★★★★★0

    Jeg købte lige "Silence" på Google Play for 39 kroner. Jeg begynder efterhånden at eje nogle film hos dem. 

    Lars!14-09-17 09:05

  • ★★★★★★0

    Jeg har aldrig rigtig gjort mig i "Klovn", men dette er satme en sjov udgivelse af serien:

    drafthousefilms.com/film/klown

    Zero Cool14-09-17 09:59

  • ★★★0

    Jeg har sagt mit job op i går (blev først officielt idag). Det er et pænt stort skridt for mig, da jeg har siddet der i 14 år og været med at bygge afdelingen op fra bunden. Nu venter en spændende fremtid som selvstændig sammen med min kollega Martin. Jeg er ved at skide i bukserne :)

    Uuuuhhh, jeg elsker den slags eventyr! Ville ønske jeg havde en god idé (og den der nødvendige indvendige trang) til at være selvstændig også.

    Håber på alt det bedste!

    HonoDelLoce14-09-17 12:01

  • ★★★★5

    Hvis nogen er nysgerrige i øvrigt, så er dette navnet på mit nye firma:

    www.abiggerboat.dk

    gi-jones14-09-17 12:35

  • 0

    Jeg er lige blevet ringet op af en af de der falske Microsoft-opkald, der vil have adgang til ens computer. De ringer forholdsvis tit. I starten smed jeg straks røret på, men efterhånden er der gået lidt sport i at se, hvor længe jeg kan holde dem i røret, og hvor meget jeg kan irritere dem, inden de mister tålmodigheden.

    I dag var samtalen nogenlunde således:

    Svindler (engelsk med tyk accent): Jeg ringer fra Microsoft, fordi der er problemer med din computer.

    Mig: Hvilken computer?

    Svindler: Din laptop eller en anden computer.

    Mig: Hvilken af dem?

    ...pause...

    Svindler: Din laptop.

    Mig: Hvilken af dem? Jeg har et par stykker.

    ...pause...

    Svindler: Bare en af dem.

    Mig: Ved du ikke, hvilken af dem den er gal med?

    Svindler: Den med nummeret 8873... og noget mere.

    Mig: Hvad var resten af nummeret?

    Svindler: Det er lige meget. Bare du tænder den.

    Mig: Lad mig lige høre resten af nummeret.

    Svindler: 88783...

    Mig: Du sagde et andet nummer før.

    Svindler: Det er lige meget. Vi kan se, hvilken det er, når du har den tændt.

    Mig: Men så ved jeg jo ikke, hvilken jeg skal tænde?

    Hvorefter røret blev smækket på. Ak ja.

    Hahaha .... Det er god stil, det der, Benway!

    (BN)14-09-17 12:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen