Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Teaser til Annihilation

    m.youtube.com/watch

    WOW!!!!!!

    Babo28-09-17 13:01

  • ★★★★★★0

    Vent til du kommer i himlen, så får du halvdelen af mine jomfruer :)

    Du.....du....du planlægger at blive.....(shiiiiiiit fuuuuuuck).....martyr??? 

    Derudover er jeg sikker på vi to ikke ender i samme himmel, men gavmildt af dig, så tak:-D

    T. Nielsen28-09-17 13:39

  • ★★★★★★0

    Man kan vel godt "overføre" omtalte jomfruer, hvis man alligevel beskæftiger sig i trylleriets verden??

    davenport28-09-17 13:43

  • ★★★★★0

    Halvdelen af 0 er vel stadig 0. Så det løfte er ikke så svært at holde =)

    David Lund28-09-17 14:02

  • ★★★★0

    00 til dig for den udtalelse. 

    Babo28-09-17 14:04

  • ★★★★★0

    00 til dig for den udtalelse. 

    Ikke halvdelen af 00?

    David Lund28-09-17 14:06

  • ★★★★★0

    Man kan vel godt "overføre" omtalte jomfruer, hvis man alligevel beskæftiger sig i trylleriets verden??

    Trylleriets verdener har dog også regler. Ellers kunne Gandalf jo have destrueret Ringen med en prut. 

    Lars!28-09-17 14:15

  • ★★★★★★0

    Trylleriets verdener har dog også regler. Ellers kunne Gandalf jo have destrueret Ringen med en prut. 

    :-D

    T. Nielsen28-09-17 14:26

  • ★★★★★★0

    www.hollywoodreporter.com/news/blade-runner-2049-behind-big-bet-by-alcon-a-sequel-1043128

    Blade Runner 2049 har et budget på 150 millioner dollars og i følge artiklen, skal den runde 400 millioner for at være en økonomisk succes.

    Dét er sgu en heftig sum. Selvom den originale Blade Runner står stærkere end nogensinde, har jeg lidt mine tvivl om hvorvidt den står så stærkt i popkulturen, til at en efterfølger kan hive den slags penge hjem.

    Zero Cool28-09-17 16:04

  • ★★★★★★0

    Var originalen ikke også en lille fiasko oprindeligt, der så på sigt har tjent lidt ekstra?

    T. Nielsen28-09-17 16:08

  • ★★★★0

    Jeg tror, den flopper.

    Jeg har ikke set særlig mange reklamer for filmen, og jeg tror, de får svært ved at få kommunikeret ud, hvad det er for en størrelse (art house-sci-fi? sci-fi-action? sci-fi-thriller?). Og ja, der er mange, der kender den oprindelige, men også virkelig mange yngre publikummer, der ikke gør.

    chandler7528-09-17 16:15

  • ★★★★★★0

    Var originalen ikke også en lille fiasko oprindeligt, der så på sigt har tjent lidt ekstra?

    Den tjente vist ikke ret meget, men til gengæld fik den dårlige anmeldelser. Jeg tror først den for alvor har tjent penge på hjemmemarkedet, mens der stadig var et.

    Jeg tror, den flopper.

    Jeg har ikke set særlig mange reklamer for filmen, og jeg tror, de får svært ved at få kommunikeret ud, hvad det er for en størrelse (art house-sci-fi? sci-fi-action? sci-fi-thriller?). Og ja, der er mange, der kender den oprindelige, men også virkelig mange yngre publikummer, der ikke gør.

    Ja, jeg frygter også at den flopper, mest fordi det kan betyde at vi ikke får en ny Dune-film.

    Zero Cool28-09-17 16:23

  • ★★★★★★0

    Den tjente vist ikke ret meget, men til gengæld fik den dårlige anmeldelser. Jeg tror først den for alvor har tjent penge på hjemmemarkedet, mens der stadig var et.

    Ja mindes godt den ikke fik overvældende anmeldelser i sin tid (SÅ gammel er jeg;-)

    Åh ja, hjemmemarkedet kan måske ikke længere gøre en afgørende forskel, hvis den nye her tjener skidt!

    T. Nielsen28-09-17 16:33

  • ★★★★0

    150 mio, næsten tre timer og en R rating. Den er nok dømt til at floppe økonomisk. Men jeg tror ikke Villeneuve kommer til at mangle job tilbud, uanset hvad der sker. 

    Babo28-09-17 16:35

  • ★★★★★★0

    Jo jo, han skal nok få arbejde, jeg er dog mere interesseret i om han kan få lov til at arbejde videre på Dune, fordi det bliver ikke en billig produktion, hvis det skal gøres ordenligt.

    Åh ja, hjemmemarkedet kan måske ikke længere gøre en afgørende forskel, hvis den nye her tjener skidt!

    Just præcis. Rettigheder til streamingtjenester og den slags, kan slet ikke konkurrere med DVD-salget for 10 år siden og VHS-salget før det.

    Zero Cool28-09-17 16:51

  • ★★★★0

    Det tror jeg, han vil gøre. Andet projekt, ny mulighed, så jeg tror ikke Blade Runners succes kommer til at spille nogen rolle. De stoler på mandens evner kunstnerisk. 

    En som Snyder fik også lov til at køre videre med big budget superhelte efter flop med Watchmen og han fik endda middelmådige anmeldelser oveni. Alt kan ske i den branche. 

    Babo28-09-17 17:06

  • ★★★★★★0

    Den oprindelige bioudgave af Blade Runner fik en blandet modtagelse - den med voice over og happy ending, men Directors Cut fra 1992 blev rigtig godt modtaget. Den oprindelige udgave er sgu heller så god... 

    Guldager28-09-17 20:21

  • ★★★★★★0

    Sidder og filosoferer lidt over, at jeg egentlig aldrig har prøvet ikke at ryge så længe, siden jeg var ca. 14... Det er satme mange år, og jeg er dagligt glad for min beslutning om at holde op. Og så er jeg glad for, at jeg ikke er typen, der efterfølgende er blevet hellig. Måtte dog lige smide en finke af fadet i dag, da en (rygende) kollega brokkede sig over sin satans hoste, og jeg lige måtte sige "ikke noget et lille rygestop, ikke kunne gøre noget ved" (Synes det var ok..) Jeg var nemlig selv bekymret over min egen hoste, som var tiltagende, og som nu ikke er der mere. Håber i mit stille sind, at jeg har klaret frisag!

    davenport28-09-17 22:19

  • ★★★★★★0

    Sidder og er i neutralt humør... Trods at jeg har spist oksemørbrad, og drikker Zinfandel og ser TNG... Nok fordi vi i anledning af 4-års fødselsdag skal ha to hold i morgen, morgen og til middag.. Og så kommer min mormors kæreste, som er skudt i hovedet. Alle absolut hader den mand, som ikke kan snakke om andet end WWII og Marilyn Monroe.. En af dagene er der nok en fætter, der klasker ham én.. Han mener at han er selvudlært læge, fordi han har læst så mange blade... I beg to differ... Selv er jeg autodidakt gynækolog, men det er sagen uvedkommende...

    davenport29-09-17 23:53

  • ★★0

    Sidder og er i neutralt humør... Trods at jeg har spist oksemørbrad, og drikker Zinfandel og ser TNG... Nok fordi vi i anledning af 4-års fødselsdag skal ha to hold i morgen, morgen og til middag.. Og så kommer min mormors kæreste, som er skudt i hovedet. Alle absolut hader den mand, som ikke kan snakke om andet end WWII og Marilyn Monroe.. En af dagene er der nok en fætter, der klasker ham én.. Han mener at han er selvudlært læge, fordi han har læst så mange blade... I beg to differ... Selv er jeg autodidakt gynækolog, men det er sagen uvedkommende...

    Good luck - have fun!

    Tiany30-09-17 08:09

  • ★★★0

    Sidder og er i neutralt humør... Trods at jeg har spist oksemørbrad, og drikker Zinfandel og ser TNG... Nok fordi vi i anledning af 4-års fødselsdag skal ha to hold i morgen, morgen og til middag.. Og så kommer min mormors kæreste, som er skudt i hovedet. Alle absolut hader den mand, som ikke kan snakke om andet end WWII og Marilyn Monroe.. En af dagene er der nok en fætter, der klasker ham én.. Han mener at han er selvudlært læge, fordi han har læst så mange blade... I beg to differ... Selv er jeg autodidakt gynækolog, men det er sagen uvedkommende...

    Det lyder da ellers hyggeligt. De fleste middelklasse danskere ævler jo om villa, volvo, vovhund og andre ligegyldigheder. Hvad skal man bruge det til. ww2 er et stort emne med gode muligheder for at diskuttere teori der også har betydning i dag.

    Man kan finde meget på nettet om helbred og sygdom. også disideret lægefagbøger, så i teorien kom man vel godt selv blive ret klog på det på den måde. Da jeg fik blindtarmsbetændelse havde jeg da selv stillet diagnosen inden jeg kom til lægen, ud fra hvad jeg kunne læse på nettet.

    Aranyhajú Nyárszépe30-09-17 08:29

  • ★★0

    Alt kommer vel også an på hvordan han kommunikere sin store viden ud :-).

    er ved at gøre mig klar til en dag i Legoland, det bliver vidst en våd fornøjelse, godt man har godt regntøj, så må man bare prøve at holde humøret oppe.

    Weird_J30-09-17 09:05

  • ★★★★★★0

    Den selvlærde læge siger tingene helt op i hovedet på en, og så omtaler han altid dem om bordet, som om de ikke var tilstede.. Og alt hans ævl om WWII er yderst upassende. Dagen efter min far var død, og vi alle sad samlet i sorg, råbte idioten begejstret op, om en hollandsk lufthelt, der hed det samme som en af de tilstedeværende. Og så fremledes....

    davenport30-09-17 10:35

  • ★★★★★0

    Legoland er klart bedst i regnvejr. 

    Lars!30-09-17 14:28

  • ★★★★★★0

    Våde klodser?

    davenport30-09-17 17:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen