Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    INFERNO #12 koster 99 kr. og kan købes bl.a. i Fantask og hos Another World Entertainments. www.homeuniverse.dk/shop/inferno-%23-12-3183p.html

    Desværre er det nok bare et one-shot i anledning af jubilæet, for der er ikke økonomi i at lave den slags blade mere i dag. 

    Jeg har tilladt mig lige at linke til selve bladet - håber det er ok :)

    Og sejt! Jeg kan huske, at jeg så det hos Fantask i midt-90'erne, men økonomien var dengang kun til amerikanske tegneserier og en gang imellem Fangoria.

    Selvom det måske kun er et oneshot, er det da rimelig ambitiøst:

    Nummeret indeholder bl.a.

    201 SERIEMORDER-film fra hele verden, der listes og anmeldes efter årstal

    En gennemgang af AMYTIVILLE HORROR

    Interviews med DENNIS LOWE, der var modelbygger på Ridley Scotts Alien

    og den danske makeup-ekspert MORTEN JACOBSEN

    Portræt af en VHS-COLLECTOR

    BOOK OF THE DEAD - en EVIL DEAD Fan film

    chandler7524-10-17 18:59

  • ★★★★★★0

    Jeg sidder og ser Underverden og overvejer om Dar Salim er blevet oplært af Kim Bodnia.

    Zero Cool24-10-17 19:18

  • ★★★0

    Jeg har et lille showdown med min kat, Frankie (Blue Eyes). Det er nemlig ved at udvikle sig til ren Frank vs. Harmonica, eftersom den bliver ved med at tisse præcis samme sted i mit køkken, som IKKE er i kattebakken. Det skal den lade være med, men det pisser den godt nok højt og flot på. 

    Dolphinfriendly24-10-17 20:30

  • ★★★★★★2

    Torsdag, fredag og lørdag er der Occult Film & Music Festival i Husets biograf, som starter med "The Love Witch" på glorværdig 35mm.

    Jeg er selv derinde på fredag, hvor jeg står i caféen (og sikkert ser nogle af filmene) og hvis jeg ikke er alt for udbombet, kigger jeg nok også forbi på lørdag.

    Se mere info her: www.facebook.com/HusetsBiograf/ eller her: huset-kbh.dk/

    Zero Cool24-10-17 21:09

  • ★★★★★1

    Hvorfor vil børn ikke i seng, når de er trætte? Hvad er forklaringen? Ved de ikke hvor skideheldige de er, at de får lov at lægge sig så tidligt? 

    Lars!24-10-17 21:12

  • ★★★2

    Det er et super fedt arrangement, Bruno. Jeg overvejer at kigge ind til et gensyn med “La Chute de la maison Usher”. Én af mine favoritstumfilm.

    Dolphinfriendly24-10-17 21:37

  • ★★★★★★0

    Nice! Jeg har aldrig set nogle af dem, men der bliver nok mulighed for. :)

    Zero Cool24-10-17 21:50

  • ★★★★★★6

    Havde en virkelig god MUS-samtale i dag. Ledelsen var helt med på, at med større borgertilgang, så skal min kapacitet også op. SÅ jeg får en til at servere både morgenmad og middagsmad, samt at tage opvasken, så jeg får tid til at lave de ting jeg egentlig gerne vil. FX at bage rundstykker i stedet for at købe dem etc. Så nu kommer alt den tid jeg har efterspurgt endelig, og jeg kan koncentrere mig om maden i stedet for alt det slave-shit der også er. Lederen spurgte fx til, hvorfor grøntsager var fra frost, og jeg måtte jo bare sige, at jeg jo ikke som en mand har tid til at stå og skrælle gulerødder til 45 folk. Så inden så længe bliver det igen spændende, i stedet for at være irriterende og ikke fagligt. \O/

    davenport24-10-17 23:05

  • ★★★★★★0

    Godt at høre Davenport <3

    T. Nielsen24-10-17 23:21

  • ★★★★★★0

    Thx, jeg er også glad. Mit problem er, at jeg er meget alene og altid frygter det værste, ex at miste mit job. Men nu har jeg lovning på, at der er planer for min stilling over de næste par år, og det betyder jo, at jeg gør det rigtige. Fik at vide, at bestyrelsen vil holde deres næste møde hos os i januar, så jeg er jo allerede igang med at lave en vild menu. (Hun sagde at jeg virkelig skal shine, så vi er ude i total gourmet på top restaurantniveau!) vi snakker spejlæg af vagtelæg osv ;) nu vil jeg gå i seng som en happy camper! 

    davenport24-10-17 23:31

  • ★★★★0

    Hvad er det for en virksomhed? Et lille sted?

    De er ikke så store i DK (omkring 40 ansatte vil jeg tro), men de har afdelinger verden over. Nogen helt lille biks er det bestemt ikke.

    dyg25-10-17 08:44

  • ★★★★★0

    De er ikke så store i DK (omkring 40 ansatte vil jeg tro), men de har afdelinger verden over. Nogen helt lille biks er det bestemt ikke.

    Uber? ;) 

    Lars!25-10-17 08:47

  • ★★0

    De er ikke så store i DK (omkring 40 ansatte vil jeg tro), men de har afdelinger verden over. Nogen helt lille biks er det bestemt ikke.

    Kongehuset?

    MadMartigan25-10-17 10:04

  • ★★★★★★1

    Så kom den mellemste, og ytrede de ord man aldrig håber at høre fra en barnemund:

    "Far, jeg har smadret min Ipad..."

    Suk!

    davenport26-10-17 17:46

  • ★★★★★★0

    En bande (Mongols hedder de vist) forsøgte i går at køre en kvinde ihjel her på vejen hvor jeg arbejder og går hen ad næsten alle arbejdesdage og mordforsøget var lige foran det hus, hvor jeg bruger mange timer. For ikke så længe siden der var et brandattentat lige 50-75 meter herfra i en af disse banders kiosker og tidligere skyderi mod selvsamme. 

    Det giver sådan en hyggelig følelse når jeg skal hjem herfra, særligt om aftenen, hvor man er begyndt at tænke, man ikke håber de tager fejl eller man står i vejen for idioterne. 

    T. Nielsen26-10-17 18:39

  • ★★★★★★0

    Synes dit Messias-paradox er lidt vildt! Hvem fanden gad bruge en kugle på dig? Du er jo bare en gammel familiefar, der kun kan smide din stok efter dem.

    JEG ville have et problem, der imod!

    davenport26-10-17 21:35

  • ★★★★★★0

    Synes dit Messias-paradox er lidt vildt! Hvem fanden gad bruge en kugle på dig? Du er jo bare en gammel familiefar, der kun kan smide din stok efter dem.

    JEG ville have et problem, der imod!

    Ha ha ha ja ja men i mørket er alle katte grå ved du nok;-)

    T. Nielsen26-10-17 21:38

  • ★★★★★★0

    Not the ones that shine ;D

    davenport26-10-17 21:38

  • ★★★★★★0

    Haha sødt:-)

    T. Nielsen26-10-17 21:47

  • ★★★1

    Ville det ikke være konge hvis alle medierne enedes om at kalde det for "Mongolerne"? 

    gi-jones26-10-17 22:02

  • ★★★0

    Og så kom jeg lige til at Google bandenavne i DK:

    www.b.dk/danmark/oversigt-over-bander-i-danmark

    Highlights:

    "Svineridderne"

    "Dårlige Fyre MC"

    "Snavsede Hunde"

    gi-jones26-10-17 22:05

  • ★★★★★★0

    “Snavsede Hunde” Hahaha

    T. Nielsen26-10-17 22:12

  • ★★★★★★0

    Det er satme underligt. Jeg har lige fået en mail fra Amazon om, at en pakke er kommet retur og jeg får refunderet pengene. Det underlige ved det er, at i følge trackingnummeret, nåede den aldrig til Danmark.

    Zero Cool27-10-17 06:29

  • ★★★0

    Bander er langt hen af vejen et resultat af fattigdom og social udstødelse. Hvis man syntes man vil tvinge nogle grupper ud i fattigdom og ikke give den nødvendige støtte, så er bandekriminalitet noget man må leve med.
    Og det kommer nok kun til at blive værre, for det tager nogle år før at alle de her "stramninger" der rammer børn i dag, kommer til kunne mærkes på samfundet.

    I dit mindste har vi Exit-programmer idag, hvis jeg skal skrive noget positivt. De har en vej ud, når det går op for dem, at det ikke er værd at sætte deres eget og deres familiers liv på spil.

    Aranyhajú Nyárszépe27-10-17 07:04

  • ★★★0

    Bander er langt hen af vejen et resultat af fattigdom og social udstødelse.

    Det er det meste kriminalitet vel. 

    gi-jones27-10-17 10:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen