Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Jeg bruger den gerne, ligesom til at vise folk at jeg evt har læst deres indlæg, så det ikke føles forgæves at skrive hvis ingen skriver noget. Men også som det som det er, et like.

    Man kan godt se, at profilbillede-glorien passer perfekt. :)

    Benway10-11-17 17:16

  • ★★★★★★0

    Man kan godt se, at profilbillede-glorien passer perfekt. :)

    Nå nå.......... sådan tænkte jeg det faktisk ikke, men okay da:-D

    T. Nielsen10-11-17 17:29

  • ★★★★★0

    Tak:)

    Jeg bruger den gerne, ligesom til at vise folk at jeg evt har læst deres indlæg, så det ikke føles forgæves at skrive hvis ingen skriver noget. Men også som det som det er, et like. Det kan måske virke poppet og ligegyldigt, men nu er den her og så bruger jeg den vist ret ofte.

    Havde dog været hyggeligt at se hvem som likede, så man ikke bare gik rundt og antog, at Nielsen var gavmild igen. 

    Lars!10-11-17 19:10

  • ★★★★★★0

    Havde dog været hyggeligt at se hvem som likede, så man ikke bare gik rundt og antog, at Nielsen var gavmild igen. 

    Enig!

    T. Nielsen10-11-17 20:32

  • ★★★★★0

    Bedrager mine øjne mig eller ser det ud som om at den der nye Jackie Chan-film med Pierce Brosnan kunne være voldsomt fed? 

    Lars!11-11-17 08:53

  • ★★★0

    Jeg kunne ret godt li' "The Foreigner" -  underholdende no bullshit 80'er-ish hævn-thriller. En imponerende fit og velspillende Chan og ikke mindst én af Brosnans bedre præstationer, trækker også op.

    Dolphinfriendly11-11-17 14:47

  • ★★★★★★0

    Har brugt eftermiddagen i Bowl ń Funs legeland og lorte-buffet. Men slap da med kun godt 700,- Hvad man ikke gør for de børn...

    davenport11-11-17 16:59

  • ★★★★★★0

    Aaahhh...billige buffet...garanteret halvlunken, halvfabrikata og halvfesen...

    Har selv fået frokost i Odenses nye street food-sted, Storms Pakhus. Fik confiteret, paneret, friturestegt andelår med hjemmelavede fritter fritteret i andefedt...og en tomatmayo dip og en gin-dip til.

    Det er et ganske interessant sted, og skal helt sikkert prøve de andre madboder der også.

    Guldager11-11-17 17:52

  • ★★★★★0

    ARGH!! Min glorie er væk, og min browser går amok!! :O 

    Lars!11-11-17 18:03

  • ★★★★★★0

    Fritteret i andefedt.... Det var fanme en god ide! Det skal jeg lige prøve på mandag, da jeg har ca. 1 kg andefedt stående. Nøj, det bliver sjovt at prøve :D (Således også det tætteste man kommer på et hjerteanfald!)

    davenport11-11-17 18:35

  • ★★★★★★0

    Riqon - er det mon ikke fordi det er tid til at donere igen? Tror næsten der er gået et år.

    davenport11-11-17 18:39

  • ★★★★★0

    Riqon - er det mon ikke fordi det er tid til at donere igen? Tror næsten der er gået et år.

    Aner det ikke, men jeg sendte i hvert fald 150 kroner af sted for en sikkerheds skyld! Jeg er ikke svær at overtale!! 

    Lars!11-11-17 19:02

  • ★★★★★★0

    Fritteret i andefedt.... Det var fanme en god ide! Det skal jeg lige prøve på mandag, da jeg har ca. 1 kg andefedt stående. Nøj, det bliver sjovt at prøve :D (Således også det tætteste man kommer på et hjerteanfald!)

    Det var også ret tungt for maven - især den confiterede, panerede, friturestegte and :)

    Guldager11-11-17 19:08

  • ★★★★0

    I er nogle stykker fra Odense området og skal over at spille DM i bowling et par gange i januar februar. Hvis man gerne vil ud at spise noget godt kød derovre og have gode øl, hvor skal man så gå hen?

    Bruce11-11-17 19:26

  • ★★★★0

    Det er rigtig nok ca. et år siden, at donationssystemet blev indført, så hvis reklamerne dukker op, når man er logget på, og glorien er væk, er det derfor :)

    www.moovy.dk/moovy-exclusive/film/Nyt-pa-Moovy-Doner-og-slip-for-banner-reklamer

    chandler7511-11-17 19:49

  • ★★★★0

    Har været i Ålborg hele dagen hos brormand. Fik købt lidt, spist meget, taget lidt streetfoto og nu skal vi se The Killing of a Sacred Deer. 

    Babo11-11-17 19:52

  • ★★★★★★0

    Min glorie er væk, men reklamerne er ikke kommet tilbage. Det er sgu da service :D (Skal nok betale igen i morgen!)

    davenport11-11-17 20:00

  • ★★★★★★0

    I er nogle stykker fra Odense området og skal over at spille DM i bowling et par gange i januar februar. Hvis man gerne vil ud at spise noget godt kød derovre og have gode øl, hvor skal man så gå hen?

    Der er en MASH i Odense. Men har faktisk aldrig været der, så aner ikke, om det er godt...og jeg tænker ikke, de har det vilde udvalg af øl.

    Så er der Bryggeriet Flakhaven, det skulle være ret godt. Det er et mikrobyggeri/restaurant: www.flakhaven.dk/

    Der er kommet et nyt sted, som jeg ikke ved så meget om: salinaz.restaurant/restaurant/

    Men hvis I er til gode øl, så vil jeg anbefale Christian Firtal - det ligger lige ved siden af Salinaz - og de har masser af lokale øl og et godt whisky-kort. De har vist altid 20 forskellige øl på fad.

    Guldager11-11-17 20:03

  • ★★★★★★0

    Christian 4-tal kan jeg bifalde og før i tiden var Carls Kvarter også god til øl.

    T. Nielsen11-11-17 20:07

  • ★★★★★★0

    Christian 4-tal kan jeg bifalde og før i tiden var Carls Kvarter også god til øl.

    Carlsens Kvarter - det er den stadig. Jeg foretrækker bare selv Christian 4-tal :)

    Guldager11-11-17 20:09

  • ★★★★★★0

    Carlsens Kvarter - det er den stadig. Jeg foretrækker bare selv Christian 4-tal :)

    Det var sådan den hed ja:) Ost og pølser!

    T. Nielsen11-11-17 20:12

  • ★★★0

    Har været i Ålborg hele dagen hos brormand. Fik købt lidt, spist meget, taget lidt streetfoto og nu skal vi se The Killing of a Sacred Deer. 

    Det er da også sulens jeg ikke har vagt i dag, så kunne vi have hilst på hinanden. (Hvis i er taget i Biffen selvfølgelig).

    Steffan Rasmussen11-11-17 20:16

  • ★★★★★0

    Min glorie er væk, men reklamerne er ikke kommet tilbage. Det er sgu da service :D (Skal nok betale igen i morgen!)

    Havde helt glemt jeg kunne bruge ad blocker. 

    Lars!11-11-17 20:23

  • ★★★★0

    Det er da også sulens jeg ikke har vagt i dag, så kunne vi have hilst på hinanden. (Hvis i er taget i Biffen selvfølgelig).

    Jeg ville have været forbi biffen, men brormanden mente vi skulle se den i Kennedy :) Men ellers vil jeg da gerne give besked i god tid til næste film, så kunne vi mødes i snuppe en varm kakao i biffen ;)

    Babo11-11-17 21:03

  • 0

    Det er et stykke tid siden jeg boede i Odense men Christian firtal var også min favorit af pubber, barer eller hvad de nu kalder sig. MASH er kommet til efter jeg er flyttet, men en kammerat har været der og siger det er god kvalitet, men de har vist kun 3-4 øl at vælge i mellem.

    Kok og vin har jeg selv været på i sin tid og det er rigtig godt. De havde ikke så mange retter, da jeg var derinde i sin tid, men kvaliteten var meget god. Kvalitet over kvantitet. Om udvalget er blevet større skal jeg ikke kunne sige. 

    Jeg kan ikke rigtigt komme i tanke om nogle restauranter som både har en god menu og et godt ølkort. Flakhaven som Guldager nævner er nok det bedste bud, umiddelbart. Jeg kender ikke til deres mad, men deres øl er gode.

    Der er selvfølgelig også Eydes, som har et ok udvalg af øl og deres mad, synes jeg, er ganske fint, men slet ikke af den samme kvalitet som Kok og vin eller MASH og Flakhaven, kunne jeg forestille mig.

    Whispering Horse11-11-17 21:18

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen