Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Lady Bird er på listen over film, hvor kritikerne er mest enige - og det er vel at mærke ud fra en metascore på 94 - det tegner sgu godt! 

    Det er lidt en mærkelig liste, for rigtig mange af filmene er dem, der rangerer i midten. 

    Er det en kommentar til den liste jeg postede? Kan ikke se Lady Bird på listen. 

    Babo24-11-17 17:20

  • ★★★★★★0

    Den er på listen nedenunder - over film, hvor kritikerne er mest enig.

    Guldager24-11-17 17:37

  • ★★★★★★0

    Min store datter og jeg afholdte en pruttekonkurrence (sådan er vi:) og så fik jeg pludselig lyst til at se nogle Bud Spencer/Terence Hill film. Go figure:-D

    T. Nielsen24-11-17 17:43

  • ★★★★0

    Den er på listen nedenunder - over film, hvor kritikerne er mest enig.

    Så langt nåede jeg ikke. Fik det set først nu. Tror ikke jeg forstår systemet. MI3? 

    Babo24-11-17 17:44

  • ★★★★★★0

    Det er ligemeget om en film er god eller dårlig, der er kun set på enighed. Så hvis langt de fleste anmeldere nu mener, at MI3 er til 3/6, vil den være den nederste liste. 

    Guldager24-11-17 17:53

  • ★★★★0

    Det er ligemeget om en film er god eller dårlig, der er kun set på enighed. Så hvis langt de fleste anmeldere nu mener, at MI3 er til 3/6, vil den være den nederste liste. 

    Det er jeg med på. Men de har stadig taget den over nogle andre titler, som ligger over i den høje ende på metacritic. Baby Driver er f eks på. Men Dunkirk har bedre score. Så jeg forstår ikke helt systemet :)

    Babo24-11-17 18:15

  • ★★★★★★0

    Metacritic-scoren er irrelevant i den her sammenhæng. Det kun filmens standsrdafvigelse, der har betydning for, om de er på listen. 

    Guldager24-11-17 18:21

  • ★★★★★★1

    Så fylder min fantastiske kone 35 år (ja, jeg har en “ung” kone), så pigerne og jeg har været tidligt oppe og bage boller:-D

    T. Nielsen25-11-17 06:31

  • ★★★★★★1

    Kunne du ikke have været tidlig op og bolle, mens pigerne bager? :) 

    Guldager25-11-17 08:34

  • ★★★★★★0

    Kunne du ikke have været tidlig op og bolle, mens pigerne bager? :) 

    Haha....den måtte komme....Jo, men så skrev jeg det sgu ikke her....eller jo måske:-D

    T. Nielsen25-11-17 08:37

  • ★★★★★★1

    Jeg havde skrevet det her! Tillykke med hende :)

    davenport25-11-17 09:16

  • ★★★★★★0

    Jeg havde skrevet det her! Tillykke med hende :)

    Jeg ville ikke tvivle:D Tak:-)

    T. Nielsen25-11-17 09:32

  • ★★★★1

    Tillykke med hende Thomas. Du har scoret stort med hende :-)

    Bruce25-11-17 09:53

  • ★★★★★★0

    Tillykke med hende Thomas. Du har scoret stort med hende :-)

    Tak og ja:-)

    T. Nielsen25-11-17 09:55

  • ★★★★0

    Den første trailer til Martin McDonaghs("In Bruges", "Seven Psychopaths") nyeste film "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri". Den ser yderst glimrende ud og har et forrygende cast.

    Hold da kæft ja! Det ligner seriøst Oscarpotentiale og 10/10 fra Brian Orndorf

    Bruce25-11-17 10:04

  • ★★★★★★0

    Skal til julefrokost med firmaet i dag, og gider det egentlig ikke. Jeg bryder mig ikke om at blande privatliv og arbejde, og folk bliver tossede i hovedet til den slags arrangmenter. Plussiden: Restaurant Skamlingsbanken (nærmest i baghaven - sidste år var det Cirkusbygningen) og de laver godt mad. Så er det annonceret, at der kommer en stand-up komiker, så det kan jo være hvem som helst. De plejer ikke være gnattede, så håber på Anden eller Mickkeren, meeen... Håber også jeg kan holde mig i skindet, og holde mig fra at danse på bordene...

    davenport25-11-17 10:18

  • ★★★★★★0

    Holde dig i skindet...Er hjernen pikstyret:-D

    T. Nielsen25-11-17 10:24

  • ★★★★★1

    Så fylder min fantastiske kone 35 år (ja, jeg har en “ung” kone), så pigerne og jeg har været tidligt oppe og bage boller:-D

    Tillykke med hende, Thomas. :) 

    NightHawk25-11-17 10:41

  • ★★★★★★0

    Nej, nej! Mere at man skaber sig åndsvagt, når man bliver fuld. Og der er fri bar, så allerede her kl. 10.42, ved jeg jo godt hvad den kommer til at stå på. (!)

    davenport25-11-17 10:42

  • ★★★★★★0

    Tillykke med hende, Thomas. :) 

    Tak Nighthawk:)

    T. Nielsen25-11-17 10:44

  • ★★★★★★0

    Nej, nej! Mere at man skaber sig åndsvagt, når man bliver fuld. Og der er fri bar, så allerede her kl. 10.42, ved jeg jo godt hvad den kommer til at stå på. (!)

    Åh ja, det kender jeg godt:-/ Sidste år smuttede jeg tidligt (dog i en kæmpe brandert:), men endte da alligevel på forsiden af den lokale sprøjte sammen med en smuk politikvinde:-D 

    T. Nielsen25-11-17 10:46

  • ★★★2

    Jeg har har ikke det store behov for andre mennesker og jeg kan ofte have lyst til at mure mig inde i en mørk kælder hvor jeg kan nørde i fred, men man kan ikke holde sig 100% til arbejde på en arbejdsplads. Man bliver nød til at pleje de sociale relationer med kollegaerne og snakke privat engang imellem. Jeg er pissedårlig til det der "smalltalk" og kan ikke se meningen med det, men jeg prøver da. Derfor tager jeg også altid med til sociale aktiviteter som julefrokoster og den slags, selvom jeg ofte føler mig distanceret og ligesom udenfor det hele.

    Aranyhajú Nyárszépe25-11-17 10:50

  • ★★★1

    Så fylder min fantastiske kone 35 år (ja, jeg har en “ung” kone), så pigerne og jeg har været tidligt oppe og bage boller:-D

    Tillykke med overscoringen, din gamle gris. ;) Jeg håber, I får en herlig dag. :)

    Benway25-11-17 10:59

  • ★★★★★★0

    Tillykke med overscoringen, din gamle gris. ;) Jeg håber, I får en herlig dag. :)

    Tak Søren....og så gammel er jeg da heller ikke;-)

    Anette er på job og skal til julefrokost i aften, så kun et par timer i eftermiddag som går med danseskolens julefest bliver det til:-) I morgen dåb hos et vennepar, så livet drøner derudaf som altid.

    T. Nielsen25-11-17 11:09

  • ★★★★★★0

    Jeg er som oftest mest stresset i weekenderne, så det tit er en befrielse mandag morgen, når man hopper på cyklen. Men familien smutter inden så længe til julehyggedag ved HelmerJ og kone, og bliver der til ud på aftenen, så jeg har hele eftermiddagen for mig selv.

    davenport25-11-17 11:21

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen