Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★0

    Jeg plejer bare at oplyse min tlf nr ved afhentningen.

    HelmerJ11-12-17 11:50

  • ★★★★★0

    Man kan også printe dem ud med Telefon nr. visse steder, hvor de har opstillede automater f.eks. Cinemaxx

    Elwood11-12-17 12:01

  • ★★★★★★0

    Når man køber billetter inde på kino skal man så printe billetterne ud? Eller er der andre metoder?

    Mail og fremvis dem via din mobil. Det gør jeg.

    T. Nielsen11-12-17 12:22

  • ★★★★★★0

    Sidder på skolen og laver praktikopgave - den må kun være 5 sider, og har nu brugt 2.5 side på de indledende kapitler...

    Guldager11-12-17 13:31

  • ★★★0

    Super tak for svarene, første gang jeg køber en billet, plejer altid at reservere. Havde dog lidt bøvl med hvilken app billetten skulle åbnes med, men det lykkedes. Så er jeg klar til Star Wars, har heller ikke været i biografen siden August sidste år.

    MOVIE100011-12-17 14:01

  • ★★★0

    I cinemaxx og nordisk Film kan man bare afhente dem på telefonnummeret ligesom ved bestillinger. Man skal så bare ikke have penge op af lommen. 

    gi-jones11-12-17 14:25

  • ★★★★0

    Vovede mig ud i juleræset i dag for at finde nogle grappaglas til den gamle. Det var som at frivilligt bevæge sig midt ind i zombieapokalypsen! 

    Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg hvert år altid skal gøre forsøget mindst én gang og glemmer, at jeg foretrækker at købe julegaver på nettet... 

    thomsen11-12-17 15:44

  • ★★★★1

    Sidder i øvrigt og hygger mig med noget så sjældent som en ny dansk filmbog. 

    Min gamle redaktørkollega og kammerat fra dengang, jeg selv sad i redaktionen på Filmmagasinet Mifune, Kristoffer Hegnsvad, har lige udgivet en imponerende monografi om Werner Herzorg

    Det er i forvejen sjældent, at der kommer filmbøger på dansk, men det er nærmest et julemirakel, når de så også er så flotte, som denne her: trykt på tykt, mat papir, gennemillustreret i farver og så oven i købet flot indbundet. 

    Jeg ved, at den kære Kristoffer har kæmpet hårdt for at få projektet til at se sådan ud, så det er fedt, når det endelig lykkes.

    Første indtryk er godt (den har også fået gode anmeldelser). Det er en filosofisk gennemgang af Herzogs værker, så man skal nok ikke være bange for, at der er noget at tænke over. 

    Kristoffer er i øvrigt til daglig redaktør på Politikens Film & TV-sektion, kritiker, og så har han selv lavet et par roste dokumentarfilm og deltog på Herzogs "Rogue Film School" sidste år. 

    thomsen11-12-17 15:59

  • ★★★★★1

    Det lyder sgu rigtig fedt. Jeg kan rigtig godt lide Werner Herzogs måde at lave film på samt hans måde at anskue verden på, som man bl.a. får et detaljeret og nuanceret indtryk af i boxen fra BFI.

    Både hans spillefilm, kortfilm og dokumentarfilm er dybt fascinerende, selv de mere besynderlige af slagsen, hvor Herzog filmer en kvæg-auktion, der så samtidig er en konkurrence i, hvem der kan snakke hurtigst. Og så er der jo selvfølgelig hele hans historik med Klaus Kinski, som er et kapitel helt i sin egen skæve verden. 

    Jeg har godt nok en biografi om Herzog, men er altid interesseret i at læse andres indtryk og analyser, så jeg vil helt bestemt også købe denne spændende udgave. :) 

    Min yndlingsfilm af Herzog er blandt mange gode "The Enigma of Kasper Hauser".

    NightHawk11-12-17 18:09

  • 0

    Så er Golden Globe nomineringerne ude og ikke overraskende topper The Shape of Water listen.

    Movies

    Best Motion Picture - Drama
    "Call Me by Your Name"
    "Dunkirk"
    "The Post"
    "The Shape of Water"
    "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"

    Best Motion Picture - Musical or Comedy
    "The Disaster Artist"
    "Get Out"
    "The Greatest Showman"
    "I, Tonya"
    "Lady Bird"

    Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Drama
    Jessica Chastain, "Molly's Game"
    Sally Hawkins, "The Shape of Water"
    Frances McDormand, "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"
    Meryl Streep, "The Post"
    Michelle Williams, "All the Money in the World"

    Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Drama
    Timothée Chalamet, "Call Me by Your Name"
    Daniel Day-Lewis, "Phantom Thread"
    Tom Hanks, "The Post"
    Gary Oldman, "Darkest Hour"
    Denzel Washington, "Roman J. Israel, Esq."

    Best Actress in a Motion Picture - Musical or Comedy
    Judi Dench, "Victoria & Abdul"
    Margot Robbie, "I, Tonya"
    Saoirse Ronan, "Lady Bird"
    Emma Stone, "Battle of the Sexes"
    Helen Mirren, "The Leisure Seeker"

    Best Director
    Guillermo del Toro, "The Shape of Water"
    Martin McDonagh, "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"
    Christopher Nolan, "Dunkirk"
    Ridley Scott, "All The Money in the World"
    Steven Spielberg, "The Post"

    Best Performance by an Actor in a Motion Picture - Musical or Comedy
    Steve Carell, "Battle of the Sexes"
    Ansel Elgort, "Baby Driver"
    James Franco, "The Disaster Artist"
    Hugh Jackman, "The Greatest Showman"
    Daniel Kaluuya, "Get Out"

    Best Supporting Actress in a Motion Picture
    Mary J. Blige, "Mudbound"
    Hong Chau, "Downsizing"
    Allison Janney, "I, Tonya"
    Laurie Metcalf, "Lady Bird"
    Octavia Spencer, "The Shape of Water"

    Best Supporting Actor in a Motion Picture
    Willem Dafoe, "The Florida Project"
    Armie Hammer, "Call Me by Your Name"
    Richard Jenkins, "The Shape of Water"
    Christopher Plummer, "All the Money in the World"
    Sam Rockwell, "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"

    Best Original Score in a Motion Picture
    "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"
    "The Shape of Water"
    "Phantom Thread"
    "The Post"
    "Dunkirk"

    Best Screenplay in a Motion Picture
    "The Shape of Water"
    "Lady Bird"
    "The Post"
    "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri"
    "Molly's Game"

    Best Motion Picture - Foreign Language
    "A Fantastic Woman"
    "First They Killed My Father"
    "In the Fade"
    "Loveless"
    "The Square"

    Best Animated Film
    "The Boss Baby"
    "The Breadwinner"
    "Ferdinand"
    "Coco"
    "Loving Vincent"

    Whispering Horse11-12-17 18:32

  • ★★★★★0

    Jeg er spændt på, at se om "Lady Bird" hiver et par statuetter hjem. :)

    Jeg havde dog samtidig gerne set Greta Gerwig var med blandt de nominerede for bedste instruktør, men sån skulle det desværre ikke gå. 

    NightHawk11-12-17 20:49

  • ★★★★★0

    disney.co.uk/

    Live fra premieren The Last Jedi, i London

    Elwood12-12-17 18:24

  • ★★★★★★0

    Im baccccck. Nettet døde lørdag hen under aften, da vores fiberbox stod af. Fik en ny i dag. Man bliver satme overrasket over, hvor afhængig man er af nettet, når det pludselig er væk. Ingen tv, radio, kommunikation, netbank... Alt er bare væk. Børnene har leget med legesager og spillet spil, samt læst i fysiske bøger. Prøv det ved lejlighed...

    davenport12-12-17 19:32

  • ★★★★★★0

    :)
    Critic Consensus: Star Wars: The Last Jedi honors the saga's rich legacy while adding some surprising twists -- and delivering all the emotion-rich action fans could hope for.

    T. Nielsen12-12-17 19:32

  • ★★★★★0

    Jeg går i black out mode fra i nat af af til d.14 om aften efter jeg har været inde og se den, det samme gjorde jeg emd Force Awakens :)

    Elwood12-12-17 19:35

  • ★★★0

    Im baccccck. Nettet døde lørdag hen under aften, da vores fiberbox stod af. Fik en ny i dag. Man bliver satme overrasket over, hvor afhængig man er af nettet, når det pludselig er væk. Ingen tv, radio, kommunikation, netbank... Alt er bare væk. Børnene har leget med legesager og spillet spil, samt læst i fysiske bøger. Prøv det ved lejlighed...

    Du havde ikke en telefon, ipad eller ligende med mobilt bredbånd du kunne lave hotspot på?
    Det plejer jeg at gøre når det sker en sjælden gang imellem. Det rykker selvfølgelig ikke særlig meget, men det er da nok til det mest livsnødvendige.

    Aranyhajú Nyárszépe12-12-17 19:57

  • ★★★★★★0

    Valgte at tage det som en sjælden oplevelse. Det dør man ikke af. Har læst godt 200 sider i Sommernattens Rædsel af Dan Simmons, som er mit første bekendskab med ham. Det tegner godt, og jeg har fulgt op på det til aften, selv om jeg kører 100/100 ;)

    davenport12-12-17 20:13

  • ★★★★0

    "Valgte at tage det som en sjælden oplevelse" = "Valgte at benytte denne sjælden lejlighed til at fortælle ungerne, at det var umuligt at komme på internettet"? :D

    chandler7512-12-17 20:23

  • ★★★★★★0

    De kom ikke engang i bad... Den lille fattede det simpelthen ikke. Han blev ved med at prøve Netflix, og spørge om hvor "Ninjago" var henne. De forstår det ikke. Kan huske min datter for 7-8 år siden gik amok over, at vi ikke kunne se Disney Sjov hele tiden. Tid+børn=fucked

    davenport12-12-17 20:35

  • ★★★★0

    Er det mon for sent at forlange, at børn først får adgang til internettet, når de er fyldt 18?

    chandler7512-12-17 20:39

  • ★★★★★0

    Jeg plejer og ku måle om jeg har tilbragt for meget tid på Youtube, ved og se hvor mange jeg kan genkende i deres rewind video'er de laver hvert år, heldigvis kan jeg stadigvæk kun tælle dem på en halv hånd.

    Elwood12-12-17 20:48

  • ★★★★0

    Jeg plejer og ku måle om jeg har tilbragt for meget tid på Youtube, ved og se hvor mange jeg kan genkende i deres rewind video'er de laver hvert år, heldigvis kan jeg stadigvæk kun tælle dem på en halv hånd.

    Samme her, og det var (heldigvis) meget få jeg kunne genkende i år.

    dyg12-12-17 21:16

  • ★★★★0

    Deftones og Alice in Chains på Copenhell. Stadigvæk ikke noget, der får mig til at komme nærmere en billet :(

    dyg13-12-17 11:56

  • ★★★★★★0

    Jeg er ret vild med Deftones, og Alice In Chains er det bedste grunge-band, synes jeg. Så på den måde har jeg det fint med de to bands, men har bare set Deftones 2 gange og Alice In Chains 1 gang. Begge er dog fede live.

    Guldager13-12-17 13:21

  • ★★★★★★1

    Min gamle arbejdsplads drejer nøglen om d. 27.1.18. Det blev jeg sgu ked af at høre, da jeg var med helt fra start, og det lidt er et hjertebarn, selvom det er længe siden jeg stoppede. Sad med tanker om at overtage forpagtningen, og lave en suppestegogis-fabrik med noget dagens ret og krostue med billige bajere, men man skal smide en lille million for maskiner og service samt husleje og depositum. Kunne ellers være fedt at ha en kro til Moovy-arrangmenter...

    davenport13-12-17 22:17

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen