Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Øv en lortedag....år! Den mindste på 2 år røg jo op hospitalet for lidt tid siden med hvad der viste sig at være feberkramper (som heldigvis sjældent er farlige, selv om det ser skræmmende ud!!!).

    Ved samme lejlighed blev hun undersøgt med blodprøver, hjertet osv. Der var en mislyd ved hjertet, hvad der er ubehageligt at få at vide som forældre. Det var dog ikke unormalt når man havde feber, så vi skulle ikke tillægge det ret meget. For en sikkerheds skyld ville de dog gerne se hende igen, på et tidspunkt hvor hun var rask og det jo godt nok. Det tidspunkt var så i dag her til formiddag og der var desværre stadig en mislyd:-( Så nu indkaldes vi til en større undersøgelse af hendes hjerte på Næstved Sygehus, hvor jeg også er tilknyttet grundet min sygdom. Ved sgu snart ikke hvad jeg skal føle, eller rettere hvor meget kroppen/sindet snart kan holde til flere ubehageligheder. Kan græde og føler frustrationen over magtesløsheden brede sig, men holder igen og forsøger at fokusere og være rationel. Livet skal jo gå videre, jobbet passes og glæden skal bibevares i min familie. Jeg beder og håber (naturligvis!) til at det intet alvorligt er, men puh hvor det trykker bag facaden:-(

    Det er jeg ked af at læse. Det må være ganske forfærdeligt at gennemgå. Ligesom Davenport har jeg også prøvet noget tilsvarende, og jeg ønsker ikke alle de tanker og den frygt, der følger med, over nogen.

    Benway18-12-17 14:29

  • ★★★★★★0

    Ja, jeg tænkte jo nok, du allerede er inde i sådanne ting. Men der er alt for mange wannabe macho "mænd græder ikke"-typer derude, som ikke er så smarte som dig, så hellere at det siges en gang for meget end for lidt. 

    True! Jeg er faktisk opvokset i et sådan macho miljø så at sige, hvor rigtige drenge ikke græder og slår før de tænker, sat lidt på spidsen. Af en eller anden grund, er jeg blot faldet lidt udenfor!?! 

    T. Nielsen18-12-17 16:27

  • ★★★★★★0

    Det er jeg ked af at læse. Det må være ganske forfærdeligt at gennemgå. Ligesom Davenport har jeg også prøvet noget tilsvarende, og jeg ønsker ikke alle de tanker og den frygt, der følger med, over nogen.

    Tak Søren. 

    T. Nielsen18-12-17 16:24

  • ★★★★★0

    True! Jeg er faktisk opvokset i et sådan macho miljø så at sige, hvor rigtige drenge ikke græder og slår før de tænker, sat lidt på spidsen. Af en eller anden grund, er jeg blot faldet lidt udenfor!?! 

    Gudskelov. 

    Eller, Gud ske lov ;) 

    Lars!18-12-17 18:03

  • ★★★★★★0

    Gudskelov. 

    Eller, Gud ske lov ;) 

    Måske <3

    T. Nielsen18-12-17 18:14

  • ★★★★★1

    Øv en lortedag....år! Den mindste på 2 år røg jo op hospitalet for lidt tid siden med hvad der viste sig at være feberkramper (som heldigvis sjældent er farlige, selv om det ser skræmmende ud!!!).

    Ved samme lejlighed blev hun undersøgt med blodprøver, hjertet osv. Der var en mislyd ved hjertet, hvad der er ubehageligt at få at vide som forældre. Det var dog ikke unormalt når man havde feber, så vi skulle ikke tillægge det ret meget. For en sikkerheds skyld ville de dog gerne se hende igen, på et tidspunkt hvor hun var rask og det jo godt nok. Det tidspunkt var så i dag her til formiddag og der var desværre stadig en mislyd:-( Så nu indkaldes vi til en større undersøgelse af hendes hjerte på Næstved Sygehus, hvor jeg også er tilknyttet grundet min sygdom. Ved sgu snart ikke hvad jeg skal føle, eller rettere hvor meget kroppen/sindet snart kan holde til flere ubehageligheder. Kan græde og føler frustrationen over magtesløsheden brede sig, men holder igen og forsøger at fokusere og være rationel. Livet skal jo gå videre, jobbet passes og glæden skal bibevares i min familie. Jeg beder og håber (naturligvis!) til at det intet alvorligt er, men puh hvor det trykker bag facaden:-(

    Det er er jeg virkelig ked af at høre, Thomas. Det har da godt nok været en barsk omgang, som både du og din familie har været igennem på det sidste, først med din sygdom og så de skræmmende ting med din datter. Jeg håber i får en hurtig afklaring på, hvad der er galt (selvfølgelig underforstået at det bliver undersøgt ned i mindste detalje) og at det forhåbentlig ikke er noget alvorligt, så i ikke skal gå og spekulere over det her i juledagene. Jeg krydser fingre og håber det bedste for din datter, for dig og din familie.

    En kæmpe stor virtuel krammer herfra. 

    NightHawk18-12-17 18:21

  • ★★★★★★0

    Tusind tak Nighthawk, for de omsorgsfulde tanker. Ja, det har stresset lidt, for at sige det mildt. 

    T. Nielsen18-12-17 19:47

  • ★★★★1

    Øv en lortedag....år! Den mindste på 2 år røg jo op hospitalet for lidt tid siden med hvad der viste sig at være feberkramper (som heldigvis sjældent er farlige, selv om det ser skræmmende ud!!!).

    Ved samme lejlighed blev hun undersøgt med blodprøver, hjertet osv. Der var en mislyd ved hjertet, hvad der er ubehageligt at få at vide som forældre. Det var dog ikke unormalt når man havde feber, så vi skulle ikke tillægge det ret meget. For en sikkerheds skyld ville de dog gerne se hende igen, på et tidspunkt hvor hun var rask og det jo godt nok. Det tidspunkt var så i dag her til formiddag og der var desværre stadig en mislyd:-( Så nu indkaldes vi til en større undersøgelse af hendes hjerte på Næstved Sygehus, hvor jeg også er tilknyttet grundet min sygdom. Ved sgu snart ikke hvad jeg skal føle, eller rettere hvor meget kroppen/sindet snart kan holde til flere ubehageligheder. Kan græde og føler frustrationen over magtesløsheden brede sig, men holder igen og forsøger at fokusere og være rationel. Livet skal jo gå videre, jobbet passes og glæden skal bibevares i min familie. Jeg beder og håber (naturligvis!) til at det intet alvorligt er, men puh hvor det trykker bag facaden:-(

    Ah for helvede da :( Ked af at høre I rammes så hårdt med usikkerhed! Håber det bedste for jer og at det nye år vil behandle jer med noget mere mildhed. :-/

    Bruce18-12-17 20:04

  • 1

    Nielsen, for helvede. Sikke da noget lort.. Tanker til jer alle sammen. :-(

    Bony18-12-17 21:04

  • ★★★★★★0

    Tak B&B. Det har været et frustrerende halvt år, så mærker jeg lever. 

    T. Nielsen18-12-17 21:08

  • ★★★★★★0

    Så døde vores "Lille Olde" i nat (min farmor - hun var mindre end min mormor er, så...) Hun var alzheimers dement og gudskelov døde hun, før hun gik helt i barndom, som vi havde frygtet. Ved godt det lyder lidt kynisk, men for både hendes og vores egen skyld. Det skulle være sket for en uge siden, hvor vi huhej blev tilkaldt for at sige farvel, men så livede hun op igen.

    Nu er der begravelse fredag kl. 11. Det kunne ikke være værre. Jeg skal have køkkenet klar til hele julen frem til d. 27., og jeg ved ikke hvordan fanden jeg skal kunne klemme en begravelse og gravøl ind i det skema. Men det løser sig sgu nok. Lige nu er jeg sådan lidt Fuuuucccckkk!!! (Min farmor ville grine sin røv i laser)

    Har heldigvis en uddannet kok i køkkenet weekenden over, så det går nok.

    davenport19-12-17 17:41

  • ★★★★0

    The Real Reason Why These 2017 Films Flopped At The Box Office

    m.youtube.com/watch

    Håb forude. Bortset fra BR-2049, så må det her være en god advarsel til Hollywood. 

    Babo19-12-17 21:40

  • 0

    Jeg kæmper stadig med at få solgt mine PS1 spil, men det går nu noget sløvt for tiden. Får i snit solgt 4-5 stykker om ugen, hvilket irriterer mig lidt, da jeg har besluttet mig for ikke at åbne og bygge mere LEGO førend de er væk. Lang vej endnu. :-(

    Bony20-12-17 23:33

  • ★★★★0

    Hvad i al verden er det her: www.postnord.dk/globalassets/danmark/pdf/priser/2018/adressevask-2.pdf

    chandler7521-12-17 19:50

  • ★★★0

    Hvad i al verden er det her: www.postnord.dk/globalassets/danmark/pdf/priser/2018/adressevask-2.pdf

    En service hvor de opdatere dit adressekartotek.

    www.postnord.dk/erhverv/fa-radgivning/tillaegsydelser/traefsikkerhed/adressevask

    Aranyhajú Nyárszépe21-12-17 20:04

  • ★★★★★★0

    ???

    davenport21-12-17 20:54

  • ★★★★★★0

    Adressevask lød ellers lige så pivfrækt, at jeg næsten kom ud over min PC:-/

    T. Nielsen21-12-17 20:55

  • ★★★★★★0

    Min PC er så fedtet ind, at A og H ikke rigtig virker mere, pga. størknet sæd...

    davenport21-12-17 21:10

  • ★★★★★★0

    Min PC er så fedtet ind, at A og H ikke rigtig virker mere, pga. størknet sæd...

    Fy for satan...Hvor jeg kender det:-D

    T. Nielsen21-12-17 21:10

  • ★★★★★★0

    Min PC er så fedtet ind, at A og H ikke rigtig virker mere, pga. størknet sæd...

    Husk ikke at sparke i det;-)

    T. Nielsen21-12-17 21:13

  • ★★★★★★0

    Man sparker kun i frisk sæd... Alt andet ville virke sært...

    davenport21-12-17 21:36

  • ★★★★★★0

    :)

    T. Nielsen21-12-17 21:46

  • ★★★★★★0

    Ser Netflix og spiller lidt Magic på computeren med den testikel hængende ud af mine lasede underbukser...

    Guldager21-12-17 21:49

  • ★★★★★★0

    Hvarfor en testikel?

    davenport22-12-17 17:42

  • ★★★★★★0

    Så fik vi begravet min farmor. Nu kan det blive jul.Fint arrangement på Den Gyldne Hane, hvor de serverede smørrebrød. Fanme i orden!!

    davenport22-12-17 19:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen