Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Dels fordi jeg ville prøve det, fremfor hvad jeg “plejer” at gøre og dels fordi jeg havde hørt rygter om at det blev godt. 

    T. Nielsen28-12-17 14:40

  • ★★★★★★0

    Så brugte jeg lige lidt tid på køleskabet. Seriøst: jeg smed 20 kg. julemad ud. Det er kraftedeme noget forbandet madsvineri! Har sendt den kraftige ud at handle, så vi kan få noget normalt mad igen. Jeg skal ikke ha hverken rødkål eller flæskesteg i en overskuelig fremtid!

    davenport30-12-17 12:38

  • ★★★0

    Så brugte jeg lige lidt tid på køleskabet. Seriøst: jeg smed 20 kg. julemad ud. Det er kraftedeme noget forbandet madsvineri! Har sendt den kraftige ud at handle, så vi kan få noget normalt mad igen. Jeg skal ikke ha hverken rødkål eller flæskesteg i en overskuelig fremtid!

    Har i ikke en fryser?

    MOVIE100030-12-17 12:48

  • ★★★★★0

    Jeg anbefaler også en fryser. Den er ret handy til mad.

    David Lund30-12-17 13:22

  • ★★★★★★1

    Efter Davenports “formaning” om grydesteg, købte jeg en tyndsteg i stedet og smed den i sous vide’n i 10 timer på 55 grader, efterfølgende 10 min i oven på grill og resultatet var perfekt. Selv fruen roste det og hun er normalt ikke så vild med okse. Saftigt, mørt, tilpas rødt. Mums. Begynderheld jo, men en god start:) Gæsterne var også ellevilde. 

    T. Nielsen30-12-17 13:55

  • ★★★★★★10

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    davenport30-12-17 14:34

  • ★★★★★★0

    Må jeg kondolere!......!.......sludder, mener gratulere naturligvis;-P

    T. Nielsen30-12-17 14:46

  • ★★★0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Skal hun så til at kaldes for Generalen? :D Tillykke!! må jeg foreslå en fryser i bryllupsgave.

    MOVIE100030-12-17 15:20

  • ★★★★★0

    Jeg anbefaler også en fryser. Vi smider rundt regnet under 20 kg mad ud om året, så det er ret smart alligevel.

    David Lund30-12-17 15:24

  • ★★★★★0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Stort tillykke, Davenport. :) 

    NightHawk30-12-17 15:42

  • ★★★★0

    Tillykke Davenport og feltmarskal! :)

    Bruce30-12-17 17:39

  • ★★★0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Tillykke med at have indløst købsoptionen på lejemålet. :)

    Benway30-12-17 18:08

  • 0

    Så har vi strømafbrydelse, hvilket elforsyningen allerede arbejder på at løse. Men det får i hvert fald en til at tænke på hvor afhængig man egentlig er af strøm og hvad et terrorangreb på netop det vil betyde. 

    Whispering Horse30-12-17 18:46

  • ★★0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Tillykke med det.

    Prøveperioden har vist også været lang nok

    Tiany30-12-17 19:32

  • ★★★0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Tillykke mand!

    MadMartigan30-12-17 22:27

  • ★★★0

    Så har vi strømafbrydelse, hvilket elforsyningen allerede arbejder på at løse. Men det får i hvert fald en til at tænke på hvor afhængig man egentlig er af strøm og hvad et terrorangreb på netop det vil betyde. 

    Det værste er at det mad man har i fryser og køleskab fordærver, men ellers kan man sagtens klare sig.

    Aranyhajú Nyárszépe31-12-17 02:25

  • ★★★★★1

    Der bliver alligevel snakket mere om frysere på moovy, end jeg havde regnet med.

    David Lund31-12-17 08:03

  • 0

    Fedt! :D

    Friede iøvrigt til Obersten i aftes. Det bliver på rådhus osv., og ret fornuftsbetinget da vil sikre hinanden og børnene. (Hun sagde ja..)

    Tillykke! 

    Simon31-12-17 09:43

  • ★★★★★★0

    Godt nytår folkens:)

    T. Nielsen31-12-17 10:34

  • ★★★★0

    Ja, godt nytår og filmår. Jeg skåler for de her to mesterværker:

    10 Years Anniversary Tribute

    www.youtube.com/watch

    Babo31-12-17 11:16

  • ★★★★★★0

    Tak alle :)

    davenport31-12-17 12:33

  • ★★★0

    Godt nytår til jer alle og et tillykke til Davenport med det vellykkede frieri :-)

    HonoDelLoce 1-01-18 02:43

  • ★★★★★★0

    Surfede lige lidt rundt på IMDb og stødte på Olivia de Havilland, som åbenbart lever endnu og er på vej mod de 102 år. En af de store gamle skuespillerinder for mit vedkommende, fordi hun har spillet med i så mange af mine favoritter. Men tænk at have levet så længe, at man har spillet sammen med Errol Flynn helt tilbage i 1935 i Captain Blood (og flere andre) Det er alligevel vildt nok.

    T. Nielsen 1-01-18 13:01

  • ★★★0

    Hvis man er til nostalgi, så kan jeg anbefale Lindsay Anderson's The Whales of August fra 1987.
    De to hovedroller besættes af Bette Davis i alder af 79 og Lillian Gish i alder af 93. Sidst nævntes skulle være den ældste hovedrolleindehaver nogensinde. Ihvertfald på det tidspunkt.
    Et værdigt farvel til to af filmhistoriens store skuespillerinder.

    Aranyhajú Nyárszépe 1-01-18 13:59

  • ★★★★★★0

    Burger King overstået. Nytåret er fuldbyrdet!

    davenport 1-01-18 14:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen