Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Burger King overstået. Nytåret er fuldbyrdet!

    Hehe, vores lokale kro, laver burgere og pommes, som man kan afhente mellem 1600 og 2000 i dag :D

    MadMartigan 1-01-18 14:49

  • ★★★★★★0

    Fedt koncept! Hvilken kro er der tale om?

    davenport 1-01-18 15:25

  • ★★★★★★0

    Et cafeteria i Horbelev (på Falster) kører det samme koncept. Har de gjort før.

    T. Nielsen 1-01-18 15:28

  • ★★★0

    Fedt koncept! Hvilken kro er der tale om?

    www.alskro.dk

    MadMartigan 1-01-18 15:44

  • ★★★★★★0

    Det ser hyggeligt ud, men de mangler godt nok et menukort på hjemmesiden.

    davenport 1-01-18 15:53

  • 0

    Jeg kunne godt spise en burger. :(

    Bony 1-01-18 16:04

  • ★★★★★★0

    Det er jo ikke et uopnåeligt ønske...

    davenport 1-01-18 16:06

  • 0

    Det er jo ikke et uopnåeligt ønske...

    Du har sgu' da fat i noget der. Og tillykke med frieriet i øvrigt.. (Y)

    Bony 1-01-18 16:07

  • ★★★★★★0

    ;)

    davenport 1-01-18 16:09

  • ★★★0

    Det ser hyggeligt ud, men de mangler godt nok et menukort på hjemmesiden.

    Ja, der mangler meget, på den side. De nye forpagtere tog over 1. Oktober, så jeg håber de snart kommer til hjemmesiden ..

    Jeg kunne godt spise en burger. :(

    Jeg tror jeg er den mand i DK der bor længest fra en Burger King eller McD (40 km), så kroens initiativ, hilser vi meget velkommen  :D

    MadMartigan 1-01-18 17:06

  • ★★★★0

    Godt nytår Moovy!

    Vi skulle til Vejle for at fejre nytårets komme, men ligesom vi skulle til at køre, så opdagede min gravide kæreste at hun havde blødt en smule, så vi ringede til lægen og tog derefter på visit på Hvidovre Hospital, for at tjekke at alt var ok.

    Efter halvanden time på hospitalet og 3-4 forskellige undersøgelser senere, så var både vi og lægerne beroligede om, at det blot kom fra nogle irriterede slimhinder, og vi kunne så køre videre mod Jylland.

    Ikke den mest behagelige slutning på 2017, men i det mindste fik vi bekræftet, at alt så helt perfekt ud.

    dyg 1-01-18 17:25

  • ★★★★★★0

    Ikke den mest behagelige slutning på 2017, men i det mindste fik vi bekræftet, at alt så helt perfekt ud.

    Godt det ikke var noget alvorligt. Har oplevet lidt det samme, da vi skulle have vores den første. Man bliver sgu lidt nervøs.

    T. Nielsen 1-01-18 17:35

  • ★★★★★★0

    Surfede lige lidt rundt på IMDb og stødte på Olivia de Havilland, som åbenbart lever endnu og er på vej mod de 102 år. En af de store gamle skuespillerinder for mit vedkommende, fordi hun har spillet med i så mange af mine favoritter. Men tænk at have levet så længe, at man har spillet sammen med Errol Flynn helt tilbage i 1935 i Captain Blood (og flere andre) Det er alligevel vildt nok.

    Jeg elsker Olivia De Havilland! Og som Aranyhajú Nyárszépe skriver, så er The Whales of August ret god. Til inspiration er mine karakterer her:

    Gone With the Wind, 10/10

    The Snake Pit, 9/10

    Dodge City, 9/10

    To Each His Own, 9/10

    The Adventures of Robin Hood, 9/10

    It's Love I'm After, 8/10

    Whales of August, 8/10

    In This Our Life, 8/10

    Hush...Hush, Sweet Charlotte, 8/10

    Captain Blood, 8/10

    They Died With Their Boots On, 8/10

    The Private Lives of Elizabeth and Essex, 7/10

    Hold Back the Dawn, 7/10

    The Heiress, 7/10

    Santa Fe Trail, 4/10

    Guldager 1-01-18 17:57

  • ★★★★★★0

    Har lige fodret de små svin af med rejemadder med top. Tror der var et kilo rejer. Det smagte nu fucking godt!

    Og så er Palle Piskat lige kommet hjem, efter 1½ dag på flugt fra fyrværkerne. Virker som en ret brugt piskat!

    davenport 1-01-18 18:24

  • ★★★0

    Surfede lige lidt rundt på IMDb og stødte på Olivia de Havilland, som åbenbart lever endnu og er på vej mod de 102 år. En af de store gamle skuespillerinder for mit vedkommende, fordi hun har spillet med i så mange af mine favoritter. Men tænk at have levet så længe, at man har spillet sammen med Errol Flynn helt tilbage i 1935 i Captain Blood (og flere andre) Det er alligevel vildt nok.

    Og Kirk Douglas er lige fyldt 101.

    Steffan Rasmussen 1-01-18 18:26

  • ★★★1

    Ja, der mangler meget, på den side. De nye forpagtere tog over 1. Oktober, så jeg håber de snart kommer til hjemmesiden ..

    Jeg tror jeg er den mand i DK der bor længest fra en Burger King eller McD (40 km), så kroens initiativ, hilser vi meget velkommen  :D

    I det mindste har du lige langt til begge dele, efter Burger King også indtog Haverslev ;-)

    HonoDelLoce 1-01-18 18:44

  • ★★★★★★0

    Da jeg lavede burgere på Kroen, var de på størrelse med et velvoksent børnehovede. De gik for en 128,- men så var man også mæt en i en god uge. Hjemmebagt brød med bøf sous vide. De var en god vare!

    davenport 1-01-18 18:51

  • ★★★★★★0

    Og som Aranyhajú Nyárszépe skriver, så er The Whales of August

    Den noterer jeg mig. Tak begge to:-) Og tak for den øvrigt inspiration. Jeg har set flere af dem, men dem jeg ikke har, skal jeg holde mig for øje. 

    T. Nielsen 1-01-18 19:28

  • ★★★★★★0

    Og Kirk Douglas er lige fyldt 101.

    Ja, det er vildt nok. Vidste dog han stadig holdt fast, den gamle legende. 

    T. Nielsen 1-01-18 19:28

  • ★★★0

    I det mindste har du lige langt til begge dele, efter Burger King også indtog Haverslev ;-)

    Yes, lige præcis ;)

    MadMartigan 1-01-18 19:50

  • ★★★★★★0

    Indenfor de sidste par år (eller kortere) har vi fået to Burger Kings på Falster. McD har vi haft en af i mange år. Jeg er ikke stor fan af nogen af dem, men har været en del på King, da det indimellem har været nemt og børnene elsker det (og deres legerum er bedre end McD's hernede:) Jeg bilder også mig ind, at maden smager et nøk bedre end McD, men det jo nok en smagssag;-) 

    T. Nielsen 1-01-18 20:06

  • ★★0

    Burger King er lige åbent her i december i Haderslev.

    Håber den er mindre varmestue for byens unge mennesker og at servicen er bedre end BK i Kolding, som har horrible betjening.

    Tiany 1-01-18 20:18

  • ★★★★0

    Jeg levede mere eller mindre af Burger King, da jeg boede i USA for over 20 år siden, men tror faktisk ikke, jeg har smagt det siden. Men jeg husker det også som noget bedre end McD's papmad.

    Der er dog lige åbnet den første Burger K her i Vanløse, så måske skulle jeg prøve det igen :)

    chandler75 1-01-18 21:23

  • ★★★★★★0

    Tilbage i 2008 var jeg i usa i en lille måned. Der besøgte jeg så mange af den slags kæder som muligt. Wendy's, Fat Burger  Jack In The Box osv. Forskellen var lille som jeg mindes det.

    T. Nielsen 1-01-18 21:35

  • 0

    Max er endnu bedre end både Burger King og McDonald's, når man nu endelig skal sammenligne disse steder, som alle har tvivlsom kvalitet. 

    Whispering Horse 1-01-18 21:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen