Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Kaffe, te og især 30 Seconds To Mars er ret nederen..

    David Lund21-04-18 20:52

  • ★★★★0

    Billig kaffe er for bitter. Der er masser af god, velafbalanceret kaffe. Billig kaffe er ikke andet end defekte bønner. 

    Jeg flækker iskaffe for tiden. Jeg fik sådan en med hasselnødsmag og fløde oveni, i Starbucks. Shit det er godt. 

    Babo21-04-18 21:14

  • ★★★★0

    Forkert ... ALTSÅ jeg kom til at poste et andet indlæg her, som skulle i en anden tråd.

    Jeg kan godt se, at det var et fucking forkert ord at bruge :-D

    Undskyld!

    Bruce21-04-18 21:32

  • ★★★★0

    Kan du være mere vag, tak? ;)

    Babo21-04-18 21:31

  • ★★★★0

    Kan du være mere vag, tak? ;)

    Hehe ... se min forklaring ovenfor ... jeg beklager forstyrrelsen! :)

    Bruce21-04-18 21:33

  • ★★★★0

    Haha. Skru ned på kaffen, ellers letter man :)

    Babo21-04-18 21:36

  • ★★★★0

    Haha. Skru ned på kaffen, ellers letter man :)

    Har kun fået 4 kopper i dag. Jeg har lige rodet med kloakvand på toilettet fordi vandet stod op og min krop smerter, fordi jeg for første gang har trænet SkiErg. Jeg har fortjent en øl tror jeg og en film :)

    Bruce21-04-18 21:40

  • ★★★★2

    Det bilder jeg mig også selv ind dagligt, at jeg har :)

    Babo21-04-18 21:46

  • ★★★★1

    Det bilder jeg mig også selv ind dagligt, at jeg har :)

    Lad ingen andre fortælle dig andet :)

    Bruce21-04-18 21:50

  • ★★★★★★1

    Lad ingen andre fortælle dig andet :)

    Jeg har besøgt Babo et par gange eller tre og tro mig, det gør han heller ikke:-D Glemmer aldrig hvordan hans frue engang fik et chok da hun kom hjem, fordi jeg havde tvunget ham til at vi vaskede op efter os. Det havde hun da ligegodt aldrig oplevet før;) 

    Vi andre kan jo kun se misundelige til over så meget mand:-D

    T. Nielsen21-04-18 22:29

  • ★★0

    Har set David Lettermans show på Netflix. Hvor er det rart at se interviews der går lidt mere i dybden og ikke handler om at nogen skal promovere deres nyeste musik eller film.

    Tiany21-04-18 22:35

  • ★★★★0

    Jeg har besøgt Babo et par gange eller tre og tro mig, det gør han heller ikke:-D Glemmer aldrig hvordan hans frue engang fik et chok da hun kom hjem, fordi jeg havde tvunget ham til at vi vaskede op efter os. Det havde hun da ligegodt aldrig oplevet før;) 

    Vi andre kan jo kun se misundelige til over så meget mand:-D

    www.youtube.com/watch

    Now, when I was a young boy
    At the age of five
    My mother said I was gonna be
    The greatest man alive
    But now I'm a man
    I'm age twenty-one
    I want you to believe me, honey
    We having lots of funI'm a man (yeah)
    I spell M
    A, child
    N
    That represent man
    No B
    O, child
    Y
    That spell mannish boy
    I'm a man
    I'm a full-grown man
    I'm a man
    I'm a rollin' stone
    I'm a man
    I'm a hoochie-coochie man

    Bruce21-04-18 23:37

  • ★★★★★★0

    :)

    T. Nielsen22-04-18 00:01

  • ★★★★★0

    All work and no play makes Anthony Hopkins go..... :D

    Kruse22-04-18 20:50

  • ★★★★★0

    All work and no play makes Anthony Hopkins go..... :D

    Endelig fik verden den rigtige Anthony Hopkins at se. 

    Lars!22-04-18 23:18

  • 0

    Sidder på arbejdet hvor netværket er røget. Så der er ligeså meget som ingenting at give sig til. 

    Whispering Horse22-04-18 23:31

  • ★★★0

    Sidder på arbejdet hvor netværket er røget. Så der er ligeså meget som ingenting at give sig til. 

    Hvis man har Chrome, kan man spille den der med den hoppende øgle.

    Jeg har sovet for godt og er ved at komme for sent på arbejde

    Aranyhajú Nyárszépe23-04-18 07:15

  • ★★★★★★0

    Jeg er så småt ved at gøre mig klar til en jobsamtale. Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg kommer til at jeg kommer til at falde lidt ud, der hvor jeg skal til samtale, men hey, man kan jo prøve.

    Zero Cool23-04-18 07:37

  • ★★★★★2

    Jeg er så småt ved at gøre mig klar til en jobsamtale. Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg kommer til at jeg kommer til at falde lidt ud, der hvor jeg skal til samtale, men hey, man kan jo prøve.

    Du begyndte i hvert fald at stamme allerede inden du kom dig ud af døren. Peace out. 

    Lars!23-04-18 07:56

  • ★★★0

    Jeg er så småt ved at gøre mig klar til en jobsamtale. Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg kommer til at jeg kommer til at falde lidt ud, der hvor jeg skal til samtale, men hey, man kan jo prøve.

    Nogle gange er det jo kun en god ting at falde lidt ud (hvis du mener det, som jeg forstår det i hvert fald) :)

    Jeg var til to jobsamtaler sidste efterår, hvor jeg decideret fik at vide, at de havde kaldt mig ind, fordi jeg "ikke var som de andre ansøgere, de havde". Det er selvfølgelig et skidt eksempel, fordi jeg ikke fik et af de to jobs, men mere for at sige, at det måske netop er derfor, de har hevet dig ind :)

    Så krydser vi fingre for, at de er mere eventyrlystne end dem, jeg var til samtale hos! :D

    HonoDelLoce23-04-18 10:18

  • ★★★★★★7

    Det var åbenbart ikke så slemt - jeg blev inviteret til anden samtale på onsdag.

    Zero Cool23-04-18 16:09

  • ★★★0

    Nåh, traileren er ude til Venom:

    www.youtube.com/watch

    På den ene side vil jeg rigtigt gerne se frem til den her. På den anden side giver denne her trailer mig ret dårlige vibes, når det kommer til manuskriptet...

    Jeg elsker Tom Hardy, men selv han kan ikke få "The guy you work for is an evil person" til at lyde særlig godt.

    HonoDelLoce24-04-18 08:28

  • ★★★★★★0

    Så napper vi lige anden samtale her kl. 8.30, Avengers kl. 10.40 og en tur i Huset senere som operatør. Det er et stykke tid siden, at jeg har haft så meget at lave på en enkelt dag. Aah, arbejdsløshed.

    Zero Cool25-04-18 07:13

  • ★★★0

    Så napper vi lige anden samtale her kl. 8.30, Avengers kl. 10.40 og en tur i Huset senere som operatør. Det er et stykke tid siden, at jeg har haft så meget at lave på en enkelt dag. Aah, arbejdsløshed.

    8:30 er en hel time siden! Don't leave us hanging!

    HonoDelLoce25-04-18 09:34

  • ★★★★★0

    8:30 er en hel time siden! Don't leave us hanging!

    Like Jesus on the Cross.

    Elwood25-04-18 10:29

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen