Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    A24's 'First Reformed' kan købes d. 27/9 fra cdon til 99kr. Så er der mulighed for at se den inden året er omme. 

    Babo11-07-18 14:29

  • ★★0

    A24's 'First Reformed' kan købes d. 27/9 fra cdon til 99kr. Så er der mulighed for at se den inden året er omme. 

    Sweet! Utroligt vi skal vente så længe og ikke engang nogle af de mindre biografer har haft den i kikkerten.

    Mikkel Abel11-07-18 16:25

  • ★★★0

    Sweet! Utroligt vi skal vente så længe og ikke engang nogle af de mindre biografer har haft den i kikkerten.

    Ikke helt sådant det fungerer. Det er en distributør der tager filmen hjem, og tilbyder den til biograferne. At der så er minimum to art house biografer der har deres eget distributionsselskab er en anden sag.

    Steffan Rasmussen11-07-18 16:34

  • ★★★★0

    Sweet! Utroligt vi skal vente så længe og ikke engang nogle af de mindre biografer har haft den i kikkerten.

    Vi kan konkludere den ikke kommer i biografen herhjemme :( Men jeg har det fint med BD skiven, som snart bliver lagt i indkøbskurven :)

    Babo11-07-18 17:40

  • ★★0

    Ikke helt sådant det fungerer. Det er en distributør der tager filmen hjem, og tilbyder den til biograferne. At der så er minimum to art house biografer der har deres eget distributionsselskab er en anden sag.

    Det var de to distributionsselskaber jeg havde i tankerne ift. biograferne, men du har selvfølgelig helt ret. 

    Mikkel Abel11-07-18 17:51

  • 0

    Sidder og ser en fantastisk tenniskamp mellem Roger Feder og Kevin Anderson. 9-9 i femte og afgørende sæt.

    Whispering Horse11-07-18 18:08

  • 0

    13-11 til Anderson. Hvilket comeback af ham. Nede med 2-0 i sæt og matchbold til Federer og alligevel har han den mentale styrke til at kæmpe videre. Fremragende kamp.

    Whispering Horse11-07-18 20:18

  • ★★★★★★0

    Aargh, cyklen er stjålet...så det er nu cykel nummer 4  jeg har fået stjålet... Dog den første, hvor jeg har forsikring... 

    Guldager11-07-18 21:50

  • ★★★0

    Aargh, cyklen er stjålet...så det er nu cykel nummer 4  jeg har fået stjålet... Dog den første, hvor jeg har forsikring... 

    Har du bare levet livet uden indboforsikring indtil nu? Modigt...

    gi-jones11-07-18 23:07

  • ★★★★0

    Om det så bliver lortevejr resten af året, har det sgu været en pragtfuld dansk sommer. Kæft det er varmt i dag. Men det må gerne fortsætte lidt endnu :)

    Babo12-07-18 10:35

  • ★★★★0

    Har hjemmearbejdsdag og kombinerer med at svede tran, med træning i pauserne. I aften er første dag i 8 måneder, hvor jeg skal forsøge at trille en bowlingkugle igen. Har ikke de store forhåbninger, men fysioterapeuten har givet god for at se, hvor jeg er henne i forløbet.

    Bruce12-07-18 11:59

  • ★★★★★★0

    Jeg skal lige tjekke et par småting på arbejdet, så hopper jeg på ferie i tre uger. Der skal satme slappes, drikkes et par øl og ses nogle film.

    Zero Cool12-07-18 12:30

  • ★★★★0

    Har hjemmearbejdsdag og kombinerer med at svede tran, med træning i pauserne. I aften er første dag i 8 måneder, hvor jeg skal forsøge at trille en bowlingkugle igen. Har ikke de store forhåbninger, men fysioterapeuten har givet god for at se, hvor jeg er henne i forløbet.

    m.youtube.com/watch

    :)

    Babo12-07-18 12:33

  • ★★★★1

    m.youtube.com/watch

    :)

    Det er for al tid en af de fedeste replikker :-D

    Bruce12-07-18 13:18

  • ★★★★★★0

    Er lige kommet hjem. Har stegt 10 kg nyretapper, som folk åd, så man skulle tro det var deres sidste måltid. De var også, hvis jeg selv skal sige det, helt perfekte. Skriver altid "hanger-steak" på menuen, for ellers er der ingen der vil spise det :D

    Der er ingen hjemme, så jeg kan slappe lidt af, inden ungerne kommer ind af døren og skændes som de plejer. 

    Men ja, der er godt nok hamrende varmt i dag. Det er skønt!

    davenport12-07-18 14:32

  • ★★★★0

    Er lige kommet hjem. Har stegt 10 kg nyretapper, som folk åd, så man skulle tro det var deres sidste måltid. De var også, hvis jeg selv skal sige det, helt perfekte. Skriver altid "hanger-steak" på menuen, for ellers er der ingen der vil spise det :D

    Der er ingen hjemme, så jeg kan slappe lidt af, inden ungerne kommer ind af døren og skændes som de plejer. 

    Men ja, der er godt nok hamrende varmt i dag. Det er skønt!

    Det smager vidunderligt og er super billigt ifht kvaliteten :)

    Er folk interesserede så prøv bistroen Melee på.Frederiksberg. De serverer det.

    Bruce12-07-18 14:44

  • ★★★★★★0

    Jeg sous videde det lige et par timer, selv om det jo ikke er nødvendigt. Men jeg elsker når et stykke rødt kød, er rødt helt ud til stegeskorpen. Og helt ensartet. Jeg er også overrasket over prisen. På fransk kalder man det jo "det stykke slagteren tager med hjem". Håber aldrig det bliver særligt populært, for så ryger prisen i vejret :) 

    davenport12-07-18 14:56

  • ★★★★0

    Jeg sous videde det lige et par timer, selv om det jo ikke er nødvendigt. Men jeg elsker når et stykke rødt kød, er rødt helt ud til stegeskorpen. Og helt ensartet. Jeg er også overrasket over prisen. På fransk kalder man det jo "det stykke slagteren tager med hjem". Håber aldrig det bliver særligt populært, for så ryger prisen i vejret :) 

    Præcis. Jeg må prøve det sous vide :)

    Bruce12-07-18 16:23

  • 0

    Så lidt live TV på DRs hjemmeside og kom så også til at se sommervejret på DR2 og blev i starten lidt forvirret over formatet, men godt er det. Hvis bare alle vejrudsendelser var så ærlige: "Og så på onsdag regner det. Og hvordan bliver det så ?  Det kan nå at ændre sig mange gange, men mon ikke det bliver ret dårligt".

    Whispering Horse12-07-18 23:49

  • ★★★★★★0

    Så lidt live TV på DRs hjemmeside og kom så også til at se sommervejret på DR2 og blev i starten lidt forvirret over formatet, men godt er det. Hvis bare alle vejrudsendelser var så ærlige: "Og så på onsdag regner det. Og hvordan bliver det så ?  Det kan nå at ændre sig mange gange, men mon ikke det bliver ret dårligt".

    Var det ikke den der satirebejrudsigt?

    T. Nielsen13-07-18 00:02

  • 0

    Jo det fandt jeg også ud af, men selve prognosen er rigtig nok, de giver den bare et humoristisk twist.

    Whispering Horse13-07-18 01:12

  • ★★★★★0

    Anmelderne rundt omkring er ret vilde med den nye Mission Impossible, og min ven der lige har set den i London siger også Tom Cruise har out-Cruised himself. med vilde setpieces og en finale der er hel sindsyg fedt lavet, samt Cavil er ikke pinlig i den, hendes udtalelse ikke min, men nu må vi se.

    Og traileren viser sig heldigvis at ha vildledt med vilje i stor stil

    Så ja nu glæder jeg mig da blot endnu mere til starten af august, hvor vi igen skal se en rigtig god gammeldaws actionfilm med vilde stunts :)

    Elwood13-07-18 08:37

  • ★★★★★★0

    Anmelderne rundt omkring er ret vilde med den nye Mission Impossible, og min ven der lige har set den i London siger også Tom Cruise har out-Cruised himself. med vilde setpieces og en finale der er hel sindsyg fedt lavet, samt Cavil er ikke pinlig i den, hendes udtalelse ikke min, men nu må vi se.

    Og traileren viser sig heldigvis at ha vildledt med vilje i stor stil

    Så ja nu glæder jeg mig da blot endnu mere til starten af august, hvor vi igen skal se en rigtig god gammeldaws actionfilm med vilde stunts :)

    Cruise føles snart som han er "last man standing", når det kommer til den slags!

    T. Nielsen13-07-18 08:45

  • ★★★★★0

    Cruise føles snart som han er "last man standing", når det kommer til den slags!

    Jeps John Wick spillet af Keanue Reeves synes jeg nu også gør det godt i den genre selv om det er en lidt anden type af action, men manner et team-up med John Wick og Ethan Hunt :)

    Men ja det er rart der stadigvæk findes store actionfilm der ikke ender ud i ren CGI helvede når det kommer til finalen i en film.

    Elwood13-07-18 08:56

  • ★★★★1

    Cruise/Neo er ægte actionstjerner. Gudskelov de stadig lever. Nu ser jeg endnu mere frem til MI6. 

    Babo13-07-18 09:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen