Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeps John Wick spillet af Keanue Reeves synes jeg nu også gør det godt i den genre selv om det er en lidt anden type af action, men manner et team-up med John Wick og Ethan Hunt :)

    Men ja det er rart der stadigvæk findes store actionfilm der ikke ender ud i ren CGI helvede når det kommer til finalen i en film.

    Wick er også god ja, enig:)

    T. Nielsen13-07-18 09:17

  • ★★★★★★0

    4 timer til ferie! Jeg gider bare ingenting i dag, så jeg har bare preppet hele morgenen, så jeg kan gå og slappe af her tilsidst. Så servering af kylling i fløde og peberfrugt, nye kartofler og en opvask, så er jeg den der er gawn. :)

    davenport13-07-18 09:45

  • ★★★★0

    IGN giver 7.7/10 til MI6. Fremragende action. Svagt plot. Ærgerligt. Hvorfor er det så svært at finde på et simpelt plot.

    m.youtube.com/watch

    Babo13-07-18 10:31

  • ★★★★★★0

    Selv om det bestemt ikke ville overraske mig, hvis plottet intet vildt særligt er, så er det vel ikke en ultimativ sandhed blot fordi det bliver sagt på youtube?

    T. Nielsen13-07-18 10:47

  • ★★★★★★0

    Fury Road har et forholdsvis svagt plot.

    Zero Cool13-07-18 10:49

  • ★★★★0

    Det er det vel aldrig, ultimativ sandhed, så det var ikke meningen med videoen. Det var blot ét review, som jeg delte. Så bare rolig. Nyd ferien. Spis noget vandmelon. 

    Babo13-07-18 10:55

  • ★★★★0

    Nej. Fury Road har ikke et svagt plot. Simpelt. Men ikke svagt. Ej hellere ‘convoluted’, som det ofte er tilfældet i big budget film med så meget kørende på én gang. 

    Babo13-07-18 10:57

  • ★★★★★★0

    Bruno mener, at Fury Road har et forholdsvis svagt plot.

    Zero Cool13-07-18 11:00

  • ★★★★0

    Jeg ved slet ikke hvorfor den kom ind i billedet, men okay. 

    Babo13-07-18 11:02

  • ★★★★★★0

    Det er det vel aldrig, ultimativ sandhed, så det var ikke meningen med videoen. Det var blot ét review, som jeg delte. Så bare rolig. Nyd ferien. Spis noget vandmelon. 

    Det var blot fordi du sukkede som havde du allerede nu dannet dig en mening om at så måtte dette være sandt:-)

    P.S. Jeg gider absolut ikke at spise vandmelon. Det smager af vand, der er løbet igennem en sur røv:-D

    T. Nielsen13-07-18 11:02

  • ★★★★★★0

    Fordi det er en actionfilm, ikke ulig M:I-filmene, som, ifølge Bruno, har et svagt plot.

    Zero Cool13-07-18 11:03

  • ★★★★★★0

    Læste forkert og fik svaret derefter (intet provokerende dog;)

    T. Nielsen13-07-18 11:04

  • ★★★★★★0

    Hvordan vil i definere et svagt plot, hvis dette er muligt at sætte ord på? En simpelt plot kan godt være stærkt fortalt og omvendt som vi nok kan blive enige om? Så er et svagt plot, fordi oplægget og bevæggrunde er tynde, eller er det fordi historien fortælles svagt f.eks.?

    T. Nielsen13-07-18 11:06

  • ★★★★0

    TN - intet er ‘dannet’. Jeg glæder mig til filmen. 

    Det gode ved Fury Road er, at den næsten fungerer som silent movie. Så simpelt og godt fortalt er den - med billeder. Det må for min skyld gerne komme noget mere af i storfilmene. Dyb er den ingenlunde, men det behøver en film ikke være, for at være suveræn. 

    Babo13-07-18 11:12

  • ★★★★0

    Hvordan vil i definere et svagt plot, hvis dette er muligt at sætte ord på? En simpelt plot kan godt være stærkt fortalt og omvendt som vi nok kan blive enige om? Så er et svagt plot, fordi oplægget og bevæggrunde er tynde, eller er det fordi historien fortælles svagt f.eks.?

    Det er en debat til anden tråd tror jeg. Men det kan være alt fra tynde bevæggrunde, som du siger, til mange og unødige plottråde. Vi kommer nok i sidste ende for actions skyld - i en actionfilm, men jeg synes når simpliciteten stråler i en film som fx Predator, der er jeg mere investeret, fremfor blot lægge hjernen ved døren og tro, det bare sådan det er. 

    Babo13-07-18 11:26

  • ★★★★★★0

    Du mener at Predator er brainy:-D

    T. Nielsen13-07-18 11:27

  • ★★★★0

    Du mener at Predator er brainy:-D

    Haha, dog ikke, men den er heller ikke dum, som andre actionfilm, som skider på plot :)

    Babo13-07-18 11:40

  • ★★★★★★0

    Haha, dog ikke, men den er heller ikke dum, som andre actionfilm, som skider på plot :)

    ;-P

    T. Nielsen13-07-18 11:43

  • ★★★★★0

    Die Hard er nok stadigvæk min farvorit dens manus er godt skrevet og lige ind til benet ingen reel filler. 

    Elwood13-07-18 12:52

  • ★★★★★0

    IGN giver 7.7/10 til MI6. Fremragende action. Svagt plot. Ærgerligt. Hvorfor er det så svært at finde på et simpelt plot.

    m.youtube.com/watch

    Og de gav Oceans 8 

    8.9 

    Elwood13-07-18 12:57

  • ★★★★★★0

    Og de gav Oceans 8 

    8.9 

    Har du eller andre set den egentlig? Jeg kender ingen der har synes jeg?

    T. Nielsen13-07-18 13:18

  • ★★★★0

    Og de gav Oceans 8 

    8.9 

    Nu må vi se. Jeg er generelt glad for instruktøren. Så jeg tror ikke på noget, før filmen er set :) Jeg overvejer en imax tur til Århus, for de roser dæleme meget actionscenerne. 

    Babo13-07-18 14:34

  • ★★★★★1

    Har du eller andre set den egentlig? Jeg kender ingen der har synes jeg?

    Jeg har set den!! Svagt plot.

    David Lund13-07-18 14:37

  • ★★★★★0

    Nu må vi se. Jeg er generelt glad for instruktøren. Så jeg tror ikke på noget, før filmen er set :) Jeg overvejer en imax tur til Århus, for de roser dæleme meget actionscenerne. 

    Jeg tænker også nok mere det har at gøre med der er mange forskellige anmelder ved IGN, og folks meninger er jo vidt forskellige, men min ven og jeg vi deler ret meget samme smag, lidt ligesom man har en ynglings anmelder man stoler mere på end andre, og det er primært hendes udsagn fra igår jeg hæfter mig ved om, hvor godt hun synes den var... Mission Impossible filmen that is :)

    Elwood13-07-18 15:36

  • ★★★★★0

    Jeg har set den!! Svagt plot.

    :)

    Elwood13-07-18 15:36

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen