Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Begynder på The God Delusion på lydbog.

    Guldager 1-08-18 07:59

  • ★★★★★★2

    Fik kniven. Der skal spares, og jeg er den mest løntunge, så min assistent skal overtage min stilling, da hun går for 6000,- mindre end jeg. Jeg er pisse bitter. Jeg har ene mand bygget det her køkken op fra bunden. Det er mit hjertebarn. Så kunne de sgu fyre nogle af de dovne pædagoger, der bare sidder og drikker kaffe hele dagen. Men har 3 mdr. til at finde noget andet. Det bliver ikke let, for jeg skal ikke arbejde restaurant, grundet det Thomsen beskriver.

    Det er også meget akavet, da jeg jo går op og ned af min assistent, og hun er pisse led ved det, selvom det ikke er hendes skyld. Hun opfordrer mig nærmest til at sygemelde mig, men jeg har nu tænkt mig, at gå herfra med panden hævet. Gider ikke sværte mit navn til, og jeg har fået lovning på, at jeg forlader det her med de bedste ord fra ledelsen. De har understreget, at det KUN er pga besparelser, og ikke mine evner eller person. Det er da i det mindste noget.

    Men nu skulle vi lige til endelig at nyde livet i det nye hus, og komme os over det anno horribilis vi har været igennem. Selv om der ikke er en højere magt der styrer slagets gang, så føler man sgu, at det aldrig bare bliver min tur til at nyde det hele lidt. Jeg føler mig lidt forbandet, og det er måske naturlig nok.

    davenport 1-08-18 08:17

  • ★★★0

    Det er rent ud sagt sur røv :( håber virkelig du finder noget som du bliver ligeså glad for.

    MOVIE1000 1-08-18 08:54

  • 0

    Pokkers, Davenport!

    Når du nu bliver tvunget til at skulle se dig omkring, vil jeg i det mindste ønske dig pøj pøj med dét. Jeg håber, du får vendt de frustrerende følelser nu til en motivation til at komme videre; du kender jo dit værd som kok og køkkenchef.

    Muldgraver 1-08-18 09:01

  • ★★★★★★0

    Stort øv Davenport. Godt at høre du vælger at forlade stedet med hovedet løftet. 

    Håber for dig og familien at dette fører til nye positive muligheder, selv om det er sort lige nu.

    T. Nielsen 1-08-18 09:06

  • ★★★★★0

    Øv, at høre. Jeg håber på det bedste for dig, Davenport. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du vil være en gevinst for enhver arbejdsplads. Jeg håber du finder en hurtigt.

    Kruse 1-08-18 09:09

  • ★★★★★0

    Begynder på The God Delusion på lydbog.

    Du har vel læst den før, går jeg ud fra. 

    Lars! 1-08-18 09:26

  • ★★★★★0

    Hold kæft, det er surt, davenport. Efter alt du har fortalt om hvordan du kæmpede for at komme ind og gøre et godt stykke arbejde... Al sympati herfra!

    Lars! 1-08-18 09:30

  • ★★★★★★0

    Tak skal i ha :)

    davenport 1-08-18 09:32

  • ★★★0

    Ej, det er trist  at læse, Davenport. :( Jeg håber, du finder noget andet. Alt godt herfra.

    Benway 1-08-18 09:44

  • ★★0

    Pis, det er trist at høre :(

    MadMartigan 1-08-18 09:59

  • ★★★★0

    Fuck, det er jeg ked af at læse, René. Nu MÅ der sguda snart komme noget godt jeres vej! 

    Sender dig lige en varm tanke og en virtuel krammer. 

    thomsen 1-08-18 10:21

  • ★★★★★★0

    Det' sgu noget skidt, herr Davenport. Det lød ellers som et ret godt gig.

    Zero Cool 1-08-18 10:26

  • ★★★★★★0

    Du har vel læst den før, går jeg ud fra. 

    Nej, ikke det hele. Kan ikke huske hvor langt jeg nåede  men har kun læst de første ca 3 kapitler. Jeg har aldrig været en specielt interesseret ateist i ateisme :) 

    Guldager 1-08-18 11:19

  • ★★★★★0

    Fik kniven. Der skal spares, og jeg er den mest løntunge, så min assistent skal overtage min stilling, da hun går for 6000,- mindre end jeg. Jeg er pisse bitter. Jeg har ene mand bygget det her køkken op fra bunden. Det er mit hjertebarn. Så kunne de sgu fyre nogle af de dovne pædagoger, der bare sidder og drikker kaffe hele dagen. Men har 3 mdr. til at finde noget andet. Det bliver ikke let, for jeg skal ikke arbejde restaurant, grundet det Thomsen beskriver.

    Det er også meget akavet, da jeg jo går op og ned af min assistent, og hun er pisse led ved det, selvom det ikke er hendes skyld. Hun opfordrer mig nærmest til at sygemelde mig, men jeg har nu tænkt mig, at gå herfra med panden hævet. Gider ikke sværte mit navn til, og jeg har fået lovning på, at jeg forlader det her med de bedste ord fra ledelsen. De har understreget, at det KUN er pga besparelser, og ikke mine evner eller person. Det er da i det mindste noget.

    Men nu skulle vi lige til endelig at nyde livet i det nye hus, og komme os over det anno horribilis vi har været igennem. Selv om der ikke er en højere magt der styrer slagets gang, så føler man sgu, at det aldrig bare bliver min tur til at nyde det hele lidt. Jeg føler mig lidt forbandet, og det er måske naturlig nok.

    Øv, noget møg. Det er jeg sgu ked af at høre, Davenport. Kan sagtens forstå din frustration og bitterhed, og set i lyset af det hårde arbejde du har lavet, er det dybt urimeligt, at du er endt i denne triste situation. Jeg synes sgu det er sejt, at du trods alt fortsætter og forlader stedet med oprejst pande. Det siger sgu rigtig meget om dig som person og jeg er derfor ikke et sekund i tvivl om, at du nok skal finde et nyt arbejde rimelig hurtigt igen. 

    En varm tanke og en virtuel krammer herfra til dig og din familie. 

    NightHawk 1-08-18 15:11

  • ★★★0

    Jeg håber også det lykkes dig hurtigt at finde noget nyt.

    Aranyhajú Nyárszépe 1-08-18 15:42

  • ★★★★0

    Fuck det er jeg ked af Davenport :( Jeg ved du er en kæmpe gevinst i den stilling og nyder dit job..6000 det er dæleme et dumt hjørne at spare på.

    Håber du hurtigt finder noget ligeså godt. Hvilket område søger du i og må man promovere dig?

    Bruce 1-08-18 17:00

  • ★★★★★★0

    Det sucks, Davenport... Du skal selvfølgelig nok klare det. Er det måske nu, du skal lave den pølsevogn? :) - jeg vil hvertfald gerne have en frankfurter hos dig med dertilhørende bonderant! 

    Guldager 1-08-18 17:23

  • ★★★★★★0

    Hvor er i søde :D

    Bruce - du må promovere mig til køerne kommer hjem :D

    Allan - Det er ikke et utænkeligt senarie :D Har jo før snakket med REMA, Bjert om muligheden. Vil lige høre uddeleren igen :)

    Og fælles-knuser hele vejen rundt :D

    davenport 1-08-18 18:00

  • ★★★★0

    Super, og hvilket område Davenport? :)

    Bruce 1-08-18 18:42

  • ★★0

    Hvor er i søde :D

    Bruce - du må promovere mig til køerne kommer hjem :D

    Allan - Det er ikke et utænkeligt senarie :D Har jo før snakket med REMA, Bjert om muligheden. Vil lige høre uddeleren igen :)

    Og fælles-knuser hele vejen rundt :D

    Jamen for fanden da... jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, for intet kan gøre den dumme situation bedre. Jeg holder øjne og ører åbne, for om der skulle være noget.

    Tiany 1-08-18 19:09

  • ★★★★★★0

    Bruce - 6000 - 6094

    davenport 1-08-18 19:19

  • ★★★★0

    Bruce - 6000 - 6094

    Dank U

    Bruce 1-08-18 19:48

  • ★★0

    Øv Davenport det er jeg ked af at læse. Har altid været imponeret af det du har skrevet du har serveret for folk. Er sikker på du snart finder noget andet, der er mindst lige så godt:-)

    Weird_J 2-08-18 16:43

  • ★★★★3

    Enig. Davenport, du må kunne skrive en bestseller kogebog eller blive madblogger på YouTube :-)

    chandler75 2-08-18 17:47

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen