Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Jeps, og nu der nævnes Luke Cage Season 2 jeg ved ikke rigtig hel med den, men de formåede da endelig at fjerne et element derfra der har trukket ned i lang tid, nu er det så blot spændende, hvordan de fortsætter med den drejning herfra.

    Hvis du tænker på Alfe Woodwards karakter Maria, er jeg helt enig. Hun var meget teatralsk og temmelig irriterende at se på i store perioder af både sæson 1 og 2. 

    Jeg synes det er en super fed drejning serien tog til sidst i sæson 2, hvor Luke Cage bliver en ny chef/pimp/ ganster i Harlem. Bliver spændende at se, om magten stiger ham til hovedet. I så fald at han skulle blive for dominerende, kunne det derfor være fedt at få Iron Fist tilbage i sæson 3, så han kan banke noget fornuft ind i skallen på Luke Cage igen. Glemmer aldrig da Iron Fist knockouter Luke, da han for første gang bruger sin iron fist direkte på en anden person. Det var en episk scene. :)

    NightHawk14-10-18 23:25

  • ★★★★★0

    Yep det var præcis hende jeg tænkte på :) (jeg vidste man ikke bhøvede sige meget mere end det) egentlig også lidt Shades, selv om han får en lidt mere underbygget ark den her gang, så var hans gemick mest han går med solbriller indedørs, scenen hvor han sidder på vagt med sin buddy der så er the snitch synes jeg var ganske fin, man prøver at give ham lidt mere karakter, men han har altid været lidt en komisk rolle for mig, hvor han nærmest blot competer med Mariah om at være mest intens, og overspillende på hver deres måde. og hele deres forhold tl hinanden var så komisk synes jeg. Bushmaster var dog cool karakter jeg elsker at da de leder efter Luuuke Cage, skal siges på den hel rigtige måde :)


    Så blæser de tyk regga musik ud af højtalerne på deres Biler mens de cruiser rundt. Og scenen på Bro'en hel uformel var også fedt sat op. Elsker også scenen med hans kald det Pr. ansvarlig der indser Luke har ændret sig til noget skidt. Og dælme også godt det endelig fik konsekvens for Clauir og Luke's forhold, han har sluppet lidt for let for det i lang tid synes jeg.



    Men ja Mariah var en hæmsko fra starten af, og det var så skidt da Cottonmouth blev dræbt, han var en god skurk og en god pedant til Luke Cage, så da hun fik The Kiss of Death fra sin "datter" sagde jeg blot yes endelig! :)

    Og ja det er da en intressant udvikling med ham til sidst, håber lidt han blir magtbegærlig et godt stykke tid, indtil f.eks. Danny Rand banker fornuft ind i ham, men nu har han jo ikke Iron Fist længere, det er jo kun på grund af de her særlige pistoler vi ser ham med en power til slut i Season 2 af Iron Fist, så der blir meget forklaring, hvis han pludselig har fået sin Iron Fist tilbage igen, hvis han vender tilbage.

    Elwood14-10-18 23:59

  • ★★★★0

    Har vundet 200 kr. på min gevinstopsparing i Nordea. Jeg troede ikke, det rent faktisk var muligt :)

    chandler7515-10-18 11:52

  • ★★★★★0


    Så blæser de tyk regga musik ud af højtalerne på deres Biler mens de cruiser rundt. Og scenen på Bro'en hel uformel var også fedt sat op. Elsker også scenen med hans kald det Pr. ansvarlig der indser Luke har ændret sig til noget skidt. Og dælme også godt det endelig fik konsekvens for Clauir og Luke's forhold, han har sluppet lidt for let for det i lang tid synes jeg.



    Men ja Mariah var en hæmsko fra starten af, og det var så skidt da Cottonmouth blev dræbt, han var en god skurk og en god pedant til Luke Cage, så da hun fik The Kiss of Death fra sin "datter" sagde jeg blot yes endelig! :)

    Og ja det er da en intressant udvikling med ham til sidst, håber lidt han blir magtbegærlig et godt stykke tid, indtil f.eks. Danny Rand banker fornuft ind i ham, men nu har han jo ikke Iron Fist længere, det er jo kun på grund af de her særlige pistoler vi ser ham med en power til slut i Season 2 af Iron Fist, så der blir meget forklaring, hvis han pludselig har fået sin Iron Fist tilbage igen, hvis han vender tilbage.

    Jeg er fuldstændig enig i det du har skrevet i de to første afsnit. Og ja, angående Kiss of Death, der tænkte jeg det præcis samme. :)

    Angående det jeg skrev med Iron Fist, så mente jeg det med, at han skulle banke noget fornuft ind i skallen på Luke ikke som i, at han direkte skulle bruge sin næve på Luke igen. Som du jo helt rigtig skriver er den magi jo flyttet over i de to pistoler. Jeg tænkter så lidt på, om det mon så betyder, at Iron Fist nye våben er i stand til kunne bryde den panser-hud, som Luke Cage har. Fordi hvis pistolerne er i stand til det, så har Danny Rand da bestemt en god mulighed for at kunne besejre ham igen, hvis det skulle komme så vidt, at de ender med at blive fjender i en periode. :)  

    NightHawk16-10-18 00:03

  • ★★★★★0

    Det ku være en mulighed ja, det ville også gøre det lettere at forklare i stedet for vi skal ha en mega lang flashback sekvens med Ward og ham, selv om jeg dælme godt gad og se mere til deres teamup, men nu nærmere tiden sig jo snart en hvis anden skurk som Mariah blot ønskede hun var en my af :)

    Daredevil Season 3 The Kingpin is back.

    You’re Damm right I’m gonna flip, Vincent! :)

    Elwood16-10-18 09:21

  • ★★★★★1

    Moovy har ikke lavet en nyhed om det her endnu :) så ville blot lige henlede til at en gammel never released dokumentar omkring Star Wars The Empire Strikes back er dukket op til overfladen, og ligger på Youtube lige pt.

    Se den, download den før Lucasfilm advokater tager den ned, it could happen.

    The "Lost" Empire Strikes Back Documentary by Michel Parbot (1980)

    Elwood16-10-18 09:26

  • ★★★★★★1

    Er i sommerhus på Langeland. Vi æder så vi er ved at sprække og render rundt i naturen. 

    davenport16-10-18 10:37

  • ★★★★★★0

    Har lige været på Næstved Sygehus’ lungeafdeling og give endnu et blowjob. Det gik mindre godt. Testen måtte afbrydes inden jeg var halvvejs, da min lungefunktion faldt med over 20% pga de stoffer de testede med. Så astmamedicin, vente 20 min og så blæse igen. 

    Ja ja som man siger, at intet er så skidt så det ikke er godt for noget. Staten sparer vel en folkepension, så deeeet:-D

    T. Nielsen16-10-18 11:24

  • ★★★★★★0

    Det slog mig først i sidste uge, at der selvfølgelig også er stand up på Spotify. Så har de sidste par dage hørt et der:

    Sarah Silverman - We Are Miracles. Et genhør, men jeg elsker den.

    Amy Schumer - Live at the Apollo. Ok fin, men hun bliver lidt repetetiv.

    Patton Oswalts Finest Hour, Tragedy plus Comedy Equals Time og Talking For Clapping. Jeg har kun set få klip af ham, men damn de var gode. Er ret vild med hans stil.

    Lewis Blacks Grammy-vindende Stark Raven Black, In God We Rust og Black to the Future. Kan også rigtig godt lide dem - ret politisk, men det er fint.

    Jeg gik i gang med, men stoppede igen, med Brian Posehns 25x2. Det var ikke dårligt, men kan dog bruge min tid bedre end at høre det færdigt. 

    Jeg tænker, at jeg også hellere må få hørt lidt Carlin, Hicks og Burr, men det lidt jeg har hørt, har ikke sagt mig så meget. 

    Guldager16-10-18 19:42

  • ★★★★★★0

    Jeg prøvede med Mitch Hedberg og Steven Wright, men det virker ikke som audio only... Det skal nok ses for at være godt. Men nu prøver jeg med Bill Hicks  en af de store. 

    Guldager16-10-18 20:53

  • ★★★★★0

    Det ku være en mulighed ja, det ville også gøre det lettere at forklare i stedet for vi skal ha en mega lang flashback sekvens med Ward og ham, selv om jeg dælme godt gad og se mere til deres teamup, men nu nærmere tiden sig jo snart en hvis anden skurk som Mariah blot ønskede hun var en my af :)

    Daredevil Season 3 The Kingpin is back.

    You’re Damm right I’m gonna flip, Vincent! :)

    Ja, ham når Mariah ikke til sokkeholderne. :)

    Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson. Det kan kun blive godt. :) 

    NightHawk16-10-18 22:40

  • ★★★★0

    Har fået utallige spam-opkald i lang tid, og frekvensen lader til at være skruet i vejret, så nu har jeg forsøgt mig med et nyt nummer for at se om det vil virke. Heldigvis fik jeg et nummer, der er meget nemt at huske, og som indeholder det magiske tal 666!

    dyg17-10-18 14:24

  • ★★★★★★0

    Bill Hicks var ikke lige mig. George Carlin kan jeg godt lide, og Bill Burr virker også godt. Jeg tænker lidt, der er en råd tråd i det, jeg kan lide. Enten er det vredt eller bittert, eller temmelig absurd. 

    Guldager17-10-18 15:41

  • 0

    www.youtube.com/watch

    Bobby Long17-10-18 19:14

  • ★★★★★0

    Jeg more mig en del over det her jeg faldt over på Føtex hjemmeside, da jeg var ved at tjekke noget.

    En oplevelsespakke der kan købes i Føtex

    Men husk lige at læse det med Småt eller nærmere Fed.

    BEMÆRK: Deltagelse i Rumrejsen er forbundet med risiko for personskade, herunder død.

    Leverandøren gør sit bedste for at minimere denne risiko, men deltagelse i Rumrejsen, træning samt øvrige aktiviteter relateret til Rumrejsen sker på eget ansvar.

    GO DREAM kan således ikke holdes ansvarlig for person- eller materielskader i forbindelse med deltagelse i Rumrejsen, træning samt øvrige aktiviteter relateret til Rumrejsen, herunder som følge af Leverandørens eller Gavekortholderens handlinger eller undladelser.

    Gavekortholderen bør undersøge egne forsikringsforhold inden deltagelse i Rumrejsen.

    Hvis den oplevelses pakke er tilgængelig i Føtex Fysisk, så skal man bare gå og ligge den i tilfælde folks indkøbsvogne, og så se dem få chokket oppe ved kassen når det køre scannes ind :)

    Elwood19-10-18 14:13

  • ★★0

    Jeg more mig en del over det her jeg faldt over på Føtex hjemmeside, da jeg var ved at tjekke noget.

    En oplevelsespakke der kan købes i Føtex

    Men husk lige at læse det med Småt eller nærmere Fed.

    BEMÆRK: Deltagelse i Rumrejsen er forbundet med risiko for personskade, herunder død.

    Leverandøren gør sit bedste for at minimere denne risiko, men deltagelse i Rumrejsen, træning samt øvrige aktiviteter relateret til Rumrejsen sker på eget ansvar.

    GO DREAM kan således ikke holdes ansvarlig for person- eller materielskader i forbindelse med deltagelse i Rumrejsen, træning samt øvrige aktiviteter relateret til Rumrejsen, herunder som følge af Leverandørens eller Gavekortholderens handlinger eller undladelser.

    Gavekortholderen bør undersøge egne forsikringsforhold inden deltagelse i Rumrejsen.

    Hvis den oplevelses pakke er tilgængelig i Føtex Fysisk, så skal man bare gå og ligge den i tilfælde folks indkøbsvogne, og så se dem få chokket oppe ved kassen når det køre scannes ind :)

    Du sprang vel til på dette fantastiske tilbud :D

    Tiany19-10-18 14:25

  • ★★★★★0

    Du sprang vel til på dette fantastiske tilbud :D

    :) naaa jeg har allerede bestilt tur til Mars jeg tænker jeg Kan nøjes. Men jeg kan bare lige det for mig hvis lille Tim eller ligende smider sådan en pakke i mor og fars indkøbsvogn og de først opdager det efter den er scannet ind, de får først et chock og så et grin over det :)

    Elwood19-10-18 14:32

  • ★★★★★★0

    :) naaa jeg har allerede bestilt tur til Mars jeg tænker jeg Kan nøjes. Men jeg kan bare lige det for mig hvis lille Tim eller ligende smider sådan en pakke i mor og fars indkøbsvogn og de først opdager det efter den er scannet ind, de får først et chock og så et grin over det :)

    En virkelig tur til Mars eller med Rekall?

    T. Nielsen19-10-18 14:44

  • ★★★★★1

    En virkelig tur til Mars eller med Rekall?

    Ja det jo så lige det :)

    Elwood19-10-18 15:23

  • ★★★★★★0

    Ja det jo så lige det :)

    :-D

    T. Nielsen19-10-18 16:12

  • ★★★0

    Jeg har haft en fin uge, startede på noget der hedder væksthuset, virker som et roligt og seriøst sted, til trods for vi ikke lavede det vilde pga. efterårsferien, men det gør heller ikke mig noget nu når det var min første uge. 

    Har i andre haft en god uge? måske lavet noget spændende i efterårsferien, til dem har haft fri?

    MOVIE100019-10-18 18:04

  • ★★★★★★0

    Lege med sønnen, druk, nørderi og lege med sønnen :) - så det er en fin ferie. 

    Guldager19-10-18 18:15

  • ★★★★★★0

    Job, fri, job fri job fri....Dejlig tur i Svømmecenter Falster i dag med Fruen og de to små banditter:) 

    T. Nielsen19-10-18 18:20

  • ★★★★★★0

    Læser lige at Luke Cage nu også aflyses. Er i gang med første sæson og finder den ærligt også lidt kedelig. 

    T. Nielsen20-10-18 13:55

  • ★★★★★0

    Læser lige at Luke Cage nu også aflyses. Er i gang med første sæson og finder den ærligt også lidt kedelig. 

    Øv, altså det er fanme noget lort. Jeg synes at begge sæsoner af "Luke Cage" har været helt forygende gode og jeg elsker hvorledes serien har været i stand til at skabe bro mellem fortid og nutid mht at give serien en markant anderledes profil, hvor den sorte amerikanske kultur brager igennem på herlig vis, både angående det visuelle udtryk og musikken, som også spiller en stor rolle i "Luke Cage". 

    "Daredevil" vil altid være min yndlings-karakter og serie men lige efter kommer "Luke Cage",  og jeg synes det er ekstremt ærgerligt og ærlig talt totalt uforståeligt, at den serie også må lade livet. Og igen, som det også var tilfældet med "Iron Fist", så droppes serien lige efter en mega fed og interessant cliffhanger. Aaaarrggg! :( 

    NightHawk20-10-18 14:14

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen