Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg har kun set tre af hans film - og det er ikke en ubetinget succes. Synes Sidste Tango er overvurderet, og The Last Emperor er ret kedelig. 1900 og The Conformist skal jeg dog have set på et tidspunkt.

    Guldager26-11-18 12:15

  • ★★★★★0

    Ny trailer til They Shall Not Grow Old

    Elwood26-11-18 21:03

  • ★★★★★★0

    Har lige set NASA Live med landing af et fartøj på Mars. Selvom det sikkert er ekstra besværligt at sende det live, så er det en genistreg at gøre så meget ud af det. Spændende var det hvert fald :) 

    Guldager26-11-18 21:34

  • ★★★★★0

    Der går rygter om at den der Aquaman ikke stinker. At folk kommer glade ud fra pressevisningerne. 

    Lars!27-11-18 09:32

  • ★★★★★0

    Men det sagde de jo også om Wonder Woman..

    Lars!27-11-18 09:32

  • ★★★★0

    Det må være fordi der er noget i popcornene

    m.youtube.com/watch

    :)

    Babo27-11-18 09:52

  • ★★★★★★0

    Der går rygter om at den der Aquaman ikke stinker. At folk kommer glade ud fra pressevisningerne. 

    Men det sagde de jo også om Wonder Woman..

    Hvis de er på niveau, når de jo op på siden af Black Panther og det er jo tæt på middelmådigt. Så det vel ikke at stinke;-P

    T. Nielsen27-11-18 10:05

  • ★★★★★0

    Hvis de er på niveau, når de jo op på siden af Black Panther og det er jo tæt på middelmådigt. Så det vel ikke at stinke;-P

    Det er rigtigt. Det er heller ikke specielt velduftende. 

    Lars!27-11-18 10:52

  • ★★★★★★0

    Det er rigtigt. Det er heller ikke specielt velduftende. 

    Det er som Old Spice:)

    T. Nielsen27-11-18 12:22

  • ★★★★★★0

    YES! Min kasserer har lige betalt, så nu kan jeg hente en Bjørn Røremaskine i Esbjerg i morgen \O/

    davenport27-11-18 14:02

  • ★★★★★0

    En herlig parodi på VFX reels:

    youtu.be/_NTsbspMXaQ

    Kruse28-11-18 14:15

  • ★★★★★★0

    Vi har lige fået besked om, at en elev i 8. klasse på vores børns skole har begået selvmord. Det er godt nok forfærdeligt. Hvad mon der driver så ungt et menneske til den udvej?? Selvom jeg ikke kender drengen, så rammer det alligevel noget, når de kommer hjem og fortæller at alle børn græder.

    davenport28-11-18 15:56

  • ★★0

    Vi har lige fået besked om, at en elev i 8. klasse på vores børns skole har begået selvmord. Det er godt nok forfærdeligt. Hvad mon der driver så ungt et menneske til den udvej?? Selvom jeg ikke kender drengen, så rammer det alligevel noget, når de kommer hjem og fortæller at alle børn græder.

    Det er godt nok forfærdenligt, det er en sorg der tager lang tid, for skolen at bearbejde..

    MadMartigan28-11-18 20:57

  • ★★★0

    Vi har lige fået besked om, at en elev i 8. klasse på vores børns skole har begået selvmord. Det er godt nok forfærdeligt. Hvad mon der driver så ungt et menneske til den udvej?? Selvom jeg ikke kender drengen, så rammer det alligevel noget, når de kommer hjem og fortæller at alle børn græder.

    Det sker desvære engang imellem. Da jeg gik i folkeskole, var der også en elev fra en parallelklasse der begik selvmord ude i en skov. Det var noget underligt noget og jeg blev aldrig rigtig klog på hvad det gik ud på. Kendte ham ikke specielt godt, men mange var kede af det den dag.  

    Sundhed.dk har en artikel om det:
    Selvmordsforsøg hos børn og unge, til forældre

    Aranyhajú Nyárszépe28-11-18 22:24

  • ★★★★★★0

    Min datter har ikke fulgt så meget med i skak. Vi sad og så noget om skak, og så spørger hun "Far, hvor mange må jøden rykke?" :D

    davenport29-11-18 12:04

  • ★★★★★★1

    Hehe.

    Jeg forstår mig ikke på skak på det niveau, men jeg kan komme med lidt fun fact :)

    Der er ca. 10 opløftet i 120 antal lovlige spil i skak. For at forstå det nummer, så er det måske med sin plads på lidt sammenligninger....

    Antallet af atomer i hele universet er anslået til at være 10^80...

    Hvis hele universet blev fyldt med protoner, så anslås det, at der kan være 10^112 protoner.

    Det vil sige, at der er 10.000.000 gange så mange antal lovlige spil i skak, som der kan være i det observerbare univers, hvis det blev fyldt med protoner.

    Sådan lige tilfældigvis læste jeg en sjov artikel om meget store numre i går :)

    Guldager29-11-18 12:15

  • ★★★★★0

    The Little Drummer Girl

    Det her ser ikke dårligt ud, Park Chan-wook der laver en serie bygget over en John Le Carre historie.

    Elwood29-11-18 21:30

  • ★★★★2

    En dag tilbage
    Lev mens du gør det, elsk mens du tør det...

    Jeg har min sidste dag på arbejde i dag, inden jeg går på 12 ugers barsel! Det bliver fedt at kunne bruge mere tid med Benedikt, men det bliver vildt mærkeligt at være væk i så lang tid.

    Heldigvis slutter dagen af med den årlige firmajulefrokost, så kan jeg få en perfekt tømmermændsramt start på min barsel! 

    dyg30-11-18 09:59

  • ★★★★★★0

    En dag tilbage
    Lev mens du gør det, elsk mens du tør det...

    Jeg har min sidste dag på arbejde i dag, inden jeg går på 12 ugers barsel! Det bliver fedt at kunne bruge mere tid med Benedikt, men det bliver vildt mærkeligt at være væk i så lang tid.

    Heldigvis slutter dagen af med den årlige firmajulefrokost, så kan jeg få en perfekt tømmermændsramt start på min barsel! 

    Personligt synes jeg det er det helt rette valg og flere fædre burde springe ud i det. Det er det mest givende jeg har oplevet i forhold til mine to små. Håber du nyder det, selv om det også kan være hårdt.

    T. Nielsen30-11-18 12:08

  • ★★★★★★0

    Jeg har virkelig nydt godt af, at jeg har været studerende, mens Cicero* er lille. Så mens konen har været på barsel, har jeg også haft rigelig tid hjemme. Der er endda 2 måneder til overs. Jeg vil helt sikkert tage barsel ved en evt nummer 2.

    *Han hedder desværre ikke Cicero til fornavn, kun mellemnavn, det kunne jeg godt overtale konen til :) 

    Guldager30-11-18 12:24

  • ★★★★0

    Troede for en kort stund du skrev Sicario :)

    Babo30-11-18 12:58

  • ★★★★★★3

    Så kom man sgu i lokalavisen: www.bsavis.dk/UserFiles/BSA%20December%2018.pdf :D:D

    davenport30-11-18 16:08

  • ★★★★0

    Så kom man sgu i lokalavisen: www.bsavis.dk/UserFiles/BSA%20December%2018.pdf :D:D

    Thai-Massage der virker?

    Ej, tillykke - fedt med eksponering :-)

    chandler7530-11-18 16:32

  • ★★★★★★0

    Vi skal vel også snart til at snakke om den sponsor-ret for moovy.dk ? ;) 

    davenport30-11-18 16:47

  • ★★0

    www.thewrap.com/daredevil-canceled-netflix-three-seasons/

    :’(

    øv bøv bussemand

    Tiany30-11-18 17:18

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen