Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Længe leve M :)

    Og Moneypenny! :)

    Bruce10-01-19 15:14

  • ★★★★★★0

    Og Moneypenny! :)

    Nu som mand;-)

    T. Nielsen10-01-19 15:19

  • ★★★★0

    Og Moneypenny! :)

    Jeg havde nu ikke glemt den Mås ;)

    Babo10-01-19 15:41

  • ★★★★★1

    Uhh? Kender ham ikke og har ikke set filmen, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om:-)

    Men du behøver heldigvis ikke at have set filmen, når nu Babo så skråsikkert kan udtale sig om den :)

    Kruse10-01-19 16:40

  • ★★★★★★0

    Men du behøver heldigvis ikke at have set filmen, når nu Babo så skråsikkert kan udtale sig om den :)

    Nej det har jeg noteret mig:D

    T. Nielsen10-01-19 16:51

  • ★★★★0

    Det er fordi jeg nemt kommer til at associere med Mona Lisa. 

    Babo10-01-19 17:05

  • ★★★★★0

    The Visit var en sorthumoristisk komedie og ikke som sådan en suspense-thriller. Det var Split. Alene åbningen på p-pladsen var eminent i mine øjne. Men jah, en instruktør, der straks får folk til at gribe til tastaturet bare ved synet af stort M. Personligt en jeg holder utrolig meget af, trods modgang i flere år. Så i dette tilfælde gør det ikke noget at være i mindretal. Derudover; en god film er en god film, uagtet tidligere CV. Han er tydeligvis en instruktør, der svinger utrolig meget. 

    Split er da mindst ligeså (sort)humoristisk som The Visit? Eller har du set filmen med helt andre briller på end jeg? Føler dog den klassiske suspense-del vejer tungere i The Visit end Split, der i langt højere grad hviler på overraskelsesmomenter og det fantastiske.

    På trods af at jeg faktisk stort set ikke kan lide nogle af hans film særlig meget (The Sixth Sense og Unbreakable er dog fremragende imens The Happening er utrolig morsom), ser jeg altid på en eller anden måde frem til hans næste film. Selv da han udgav det åbenlyst pureste lort med After Earth, kunne jeg ikke vente med at få den set. Jeg kan ikke selv forklare hvorfor.

    David Lund10-01-19 17:30

  • ★★★★0

    David, tror alle hans film har en humoristisk tilgang (i The Happening mere utilsigtet) men han beskriver jo selv Split som en Hitchcockian thriller. En kidnap-thriller med indbygget suspense. The Visit er jo en horror/komedie. Men jeg er egentlig glad for uenigheden, som demonstrerer hans film ikke helt er nemt at kategorisere :)

    Babo10-01-19 18:18

  • ★★★★★★0

    tror alle hans film har en humoristisk tilgang (i The Happening mere utilsigtet)

    Det er så ikke alle der fanger det har jeg bemærket. Heller ikke hardcore fans;-P

    T. Nielsen10-01-19 18:31

  • ★★★★★1

    David, tror alle hans film har en humoristisk tilgang (i The Happening mere utilsigtet) men han beskriver jo selv Split som en Hitchcockian thriller. En kidnap-thriller med indbygget suspense. The Visit er jo en horror/komedie. Men jeg er egentlig glad for uenigheden, som demonstrerer hans film ikke helt er nemt at kategorisere :)

    Ok, så er vi jo alligevel nogenlunde enige.

    David Lund10-01-19 18:58

  • ★★★★★★0

    Skal møde kl. 10 i aften, da der afholdes den årlige Bierfest i hallen, og jeg skal sælge hotdogs til ekstremt fulde mennesker. Jeg er meget spændt på det, da det med ekstremt fulde mennesker er spon on. Der er indkøbt en palle (!) shots. Heldigvis har jeg kun med hotdogs at gøre, og har 2 på til salg. Jeg har indkøbt til ca. 600 hotdogs, så håber på udsolgt. Det er et sats, men de solgte over 600 sidste år, så jeg håber...

    davenport11-01-19 16:38

  • ★★★★0

    Er du så kombineret kok/udsmider? :)

    chandler7511-01-19 16:43

  • ★★★★★★0

    Ej. Jeg gemmer mig i køkkenet, og lader de to andre om det med menneskekontakt ;) 

    davenport11-01-19 18:13

  • ★★★★★0

    The Hole In The Ground

    Elwood11-01-19 20:05

  • ★★★★★0

    The Hole In The Ground

    Den ser yderst interessant ud.

    Kruse11-01-19 20:16

  • ★★★★★0

    Den ser yderst interessant ud.

    Også min tanke, og så er den Irish :)

    Elwood11-01-19 20:21

  • ★★★★★0

    Også min tanke, og så er den Irish :)

    Den accent bliver jeg aldrig træt af :)

    Kruse11-01-19 20:51

  • ★★★★0

    Jamen horror for tiden... det er godt. 

    Babo11-01-19 21:05

  • ★★0

    The Hole In The Ground

    Hvorfor skal det altid være creepy børn

    Tiany11-01-19 22:19

  • ★★★★★★0

    Hvorfor skal det altid være creepy børn

    Fordi børn er creepy?

    T. Nielsen11-01-19 22:31

  • ★★★★★★1

    Så fik jeg overstået bierfesten, og et køligt estimat er, at der nok blev langet 5-600 hotdogs over disken. Vi solgte i 3 timer, og der var ikke pause i køen. Tror den lander på en 15-20 jern, når mad til personale og musikere er afregnet. Det kompenserer for de dage hvor der ikke er meget at lave. (Som i dag = 150,-)

    I aften skal vi familiehygge :) Og så er der håndboldstævne i morgen, hvor jeg skal lange fedtede pomfritter over disken :) 

    Kan godt se det der med, at man som selvstændig faktisk altid er på arbejde. Jeg har ikke én eneste fridag før midt i februar. Og mine børn er blevet hal-unger. Men jeg klager ikke! Det er hårdt men godt og spændende.

    Beklager at alle mine indlæg er så ensporede, men der foregår meget lidt andet i mit liv lige pt., og jeg vil jo godt lige melde klar fane, så Ruben ikke ringer og spørger til mig ;)

    davenport12-01-19 16:38

  • ★★★★0

    Jeg synes altid, det er en fornøjelse at læse om din nye karriere :-)

    Jeg er selv selvstændig, men i en noget anden branche. Det sker ofte, at jeg må arbejde et par timer i weekenden, men det er så kun fordi, jeg har valgt at holde tidligt fri eller stå sent op resten af ugen. Jeg tror ikke, jeg kunne holde til dit tempo, så jeg synes det er flot gået.

    Forhåbentlig bliver der på et tidspunkt økonomi til, at du kan hyre lidt flere medarbejdere og dermed holde lidt mere fri.

    chandler7512-01-19 16:59

  • ★★★0

    Andre der har problemer med Netflix?

    Startede med at jeg har modtaget et par mails om at min bruger er blevet brugt i indonesien og passwordet er ændret flere gange af vedkommende, så netflix har nulstillet mit password som jeg så har aktiveret igen med et nyt password, men jeg kan ikke åbne netflix apps med mit login og netflix hjemmesiden bliver ved med at sige error, så jeg kan ikke komme ind på deres side. Er det noget jeg skal være bekymret for eller?

    imgur.com/a/TRitjDo

    Kan dog godt logge ind på netflix hvis jeg slår mit wifi fra på min telefon app, og bruger mobil data istedet

    MOVIE100013-01-19 09:22

  • ★★★0

    Andre der har problemer med Netflix?

    Startede med at jeg har modtaget et par mails om at min bruger er blevet brugt i indonesien og passwordet er ændret flere gange af vedkommende, så netflix har nulstillet mit password som jeg så har aktiveret igen med et nyt password, men jeg kan ikke åbne netflix apps med mit login og netflix hjemmesiden bliver ved med at sige error, så jeg kan ikke komme ind på deres side. Er det noget jeg skal være bekymret for eller?

    imgur.com/a/TRitjDo

    Kan dog godt logge ind på netflix hvis jeg slår mit wifi fra på min telefon app, og bruger mobil data istedet

    Ringede til deres support, som hurtigt fixede det med at slette et eller andet, men det lød til at de havde prøvet det før, og der var hurtig svar og fin kundeservice så de får en thumbs up fra mig. Synes altid når man har problemer ala det her og ringer til noget kundeservice at man bliver sendte videre "host" yousee"host", så var glad for der sad en i den anden ende som vidste hvad han skulle gøre og hvad problemet var.

    MOVIE100013-01-19 10:17

  • 0

    Jeg synes altid, det er en fornøjelse at læse om din nye karriere :-)

    Enig. Er der egentlig en tråd herinde omkring brugernes profession?

    Bobby Long13-01-19 10:38

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen