Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Selv om jeg holder meget af at være sammen med familien, så bliver jeg bare aldrig god til at være hjemme alene med pigerne (deres mor er på job 8-18). Her i weekenden passer vi oveni deres 6 årig fætter. Kæft han har krudt i røven. Men det lange af det korte er, at jeg ofte føler tiden går helt ekstremt langsomt. Det der med at man er på, også når de bare leger selv, fordi man ikke helt kan fordybe sig i noget da man afbrydes konstant. Ved ikke om andre her har det sådan:)

    Det er nok helt anderledes at have én og ikke to :) Og så skulle være på halvt pga. skilsmisse og ikke helt.

    Jeg har været "på" 90% og nydt hvert et øjeblik, men ville formentlig have haft det præcis som du, havde jeg haft hende 7/7.

    Bruce28-09-19 12:21

  • ★★★★★★0

    Det er nok helt anderledes at have én og ikke to :) Og så skulle være på halvt pga. skilsmisse og ikke helt.

    Jeg har været "på" 90% og nydt hvert et øjeblik, men ville formentlig have haft det præcis som du, havde jeg haft hende 7/7.

    Når mam har to tæt på leger de ofte sammen (vores gør), det kan jo være en fordel indimellem....indimellem:D Der er så også flere til at forstyrre selvfølgelig, så det at læse i en bog er noget jeg i hvert fald har opgivet i disse år. Men ja, her er man jo på hele tiden på fuldtid:)

    T. Nielsen28-09-19 12:43

  • ★★★★★★0

    Jeg har bedt familien om "mig-tid" mellem 16-18 hver dag. Så laver jeg mad, og de laver noget andet, og kommer ikke rendende hele tiden. At de så har svært ved at overholde det, er en anden sag. Jeg har gjort det ifm. stress, og fik det anbefalet af en terapeut. Jeg har fået meget mere ro ved dette, men den går jo nok ikke for alle familier.

    davenport28-09-19 12:58

  • ★★★★0

    Min kæreste (eller skulle jeg sige forlovede?) ved godt, at jeg har brug for mig tid for at lade op, så derfor er hun også ret god til at tage sønnen og lade mig skride et par timer, når jeg har brug for det. 

    dyg28-09-19 14:30

  • ★★★★★★0

    Min kone er og har altid været enormt forstående for at jeg kan have brug for solotid. Jeg er bare ikke god til at benytte mig af det:-/ Men uanset, så rækker det selvfølgelig ikke langt når man er alene med børnene i næsten 11 timer. Her kunne jeg selvfølgelig så tage lidt solotid det når hun kommer hjem, det ville hun acceptere. Men der ville jeg blive ramt af dårlig samvittighed nu hun har stået op i tæt på samtlige 10 timer hun har været på job. Jeg ved jo hun er bombet. Men så snart hun er hjemme og vi har spist, så skal børnene i seng og så skal jeg have en ostemad;-P

    T. Nielsen28-09-19 15:20

  • ★★★★0

    ...og så skal jeg have en ostemad;-P

    Og om lidt ... er kaffen klar :-D

    Bruce28-09-19 17:54

  • ★★★★★★0

    Og om lidt ... er kaffen klar :-D

    ;)

    T. Nielsen28-09-19 17:57

  • ★★★★★★0

    Sætter lasagnen i ovnen :-)

    Wayne28-09-19 18:04

  • ★★★★★★0

    Sad lige og surfede mens jeg sad på tønden og faldt over, at i næsten samtlige C. Nolan film der har hovedpersonen mistet sin kone/kæreste. Det har jeg da egentlig ikke tænkt på før, at det er et tricks han bruger så ofte for at skabe lidt følelsesbundklang af trauma i hans karakterer. 

    T. Nielsen28-09-19 20:31

  • ★★★★1

    Har haft min far på besøg til lasagnette og Trivial Pursuit. Har nu skænket mig en whiskey og vil catche up på Ex on the Beach på Dplay (meget highbrow, I know...).

    chandler7528-09-19 23:21

  • ★★★★★★0

    Jeg har brugt hele morgenen på at mærke efter og er endelig kommet frem til den konklusion jeg burde have indset for længe siden. Jeg hader lige så meget at tømme opvaskemaskinen som jeg hader at vaske op! Eneste fordel er, at det gør hurtigere. 

    T. Nielsen29-09-19 08:12

  • ★★★★★★0

    Har haft min far på besøg til lasagnette og Trivial Pursuit. Har nu skænket mig en whiskey og vil catche up på Ex on the Beach på Dplay (meget highbrow, I know...).

    Må man spørge ind til hvilken whisky?

    T. Nielsen29-09-19 08:13

  • 1

    Jeg gik i YouTube fælden i går. Jeg så en spændende video og pludselig var der lige gået 2-3 timer med at se videoer omkring amerikanske accenter og Frank Kern. Jeg synes sprog og især amerikanske accenter er interessant. Både måden ord bliver udtalt på og de forskellige ord de bruger. Frank Kern har ikke noget med sprog at gøre, men er til gengæld en online marketing guru i Tony Robbins klassen. Fik genset noget af hans Core Influence video som på trods af at være 10 år gammel stadigvæk er relevant.

    Whispering Horse29-09-19 08:16

  • ★★★★★★0

    Nu har jeg lavet mig en kande Mocca Gourmet kaffe, så jeg ikke falder i Rema 1000 fælden;-P Og for at være helt postmoderne, har jeg naturligvis lavet den old school (da jeg nemlig aldrig har ejet en kaffemaskine). Modsat ellers har jeg dog ikke selv malet bønnen, da dette er en pose jeg har fået forærende. 

    Kæft jeg glæder mig til at hente Tarzan i aften:D Faktisk glæder jeg mig mere end jeg ville have troet muligt. 

    T. Nielsen29-09-19 09:17

  • ★★★★0

    Må man spørge ind til hvilken whisky?

    Bourbon, Four Roses. Ikke just nogen klasse-whiskey, men Benway og jeg drak den jævnligt i universitetsårene, fordi vores favoritdetektiv, Raymond Chandlers Philip Marlowe, drak den

    chandler7529-09-19 10:33

  • ★★★★★★0

    Bourbon, Four Roses. Ikke just nogen klasse-whiskey, men Benway og jeg drak den jævnligt i universitetsårene, fordi vores favoritdetektiv, Raymond Chandlers Philip Marlowe, drak den

    Haha ja det giver jo god mening:) Heldigvis lader det til at Benway ikke er blevet helt from (endnu). Der er nu noget litterært ved en fordrukken præst:D

    Jeg hælder selv mest til single malt. 

    T. Nielsen29-09-19 10:41

  • ★★★★0

    Jeg hælder selv mest til single malt

    Det er heller ikke skidt. Glenlivet eller Glenfiddish kan godt glide ned :)

    chandler7529-09-19 11:45

  • ★★★★★★0

    Jeg er oss' mest til single malt, selvom det er noget tid siden jeg har købt whisky. Ikke at jeg er superekspert på området, men noget røget noget fra Islay er sagen for mig.

    Zero Cool29-09-19 11:48

  • ★★★★★★0

    Det er heller ikke skidt. Glenlivet eller Glenfiddish kan godt glide ned :)

    Den sidste er ofte en god all around en.

    T. Nielsen29-09-19 11:51

  • ★★★★★★0

    Jeg er oss' mest til single malt, selvom det er noget tid siden jeg har købt whisky. Ikke at jeg er superekspert på området, men noget røget noget fra Islay er sagen for mig.

    Det er også noget jeg værdsætter. Sådan en god gang tørv:D F.eks en fra Beuichladdich. Eller den jeg startede med fra Laphroaig. 

    T. Nielsen29-09-19 11:54

  • ★★★★★★0

    Laphroaig er jeg med på!

    davenport29-09-19 16:45

  • ★★★★★★1

    Fedt. Danmark har netop fået sin først verdensmester i herrernes linjeløb, nogensinde.

    Wayne29-09-19 17:46

  • ★★★★★★1

    DET ER DA LØGN???

    davenport29-09-19 18:06

  • ★★★★1

    Fedt. Danmark har netop fået sin først verdensmester i herrernes linjeløb, nogensinde.

    Så fedt! Vildt hvor meget overskud han havde i sprinten! 

    dyg29-09-19 18:13

  • ★★★★★★0

    Så fik vi hvalpen Tarzan hjem. Kæft han er sød:)

    T. Nielsen29-09-19 18:13

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen