Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Så fik vi hvalpen Tarzan hjem. Kæft han er sød:)

    Tillykke. Held og lykke. Husk at have nok hjemmesko til fodring :-)

    Wayne29-09-19 18:20

  • ★★★★★★0

    Tillykke :) og tillykke med ikke mere at have brug for at tørre dørkarme af :D 

    davenport29-09-19 18:24

  • ★★★★★★0

    Tillykke. Held og lykke. Husk at have nok hjemmesko til fodring :-)

    Tillykke :) og tillykke med ikke mere at have brug for at tørre dørkarme af :D 

    Haha tak....tror jeg nok:-D

    T. Nielsen29-09-19 18:25

  • ★★★★★★0

    Tillykke :) og tillykke med ikke mere at have brug for at tørre dørkarme af :D 

    Ja dem er der ikke mange af, bagefter :-)

    Wayne29-09-19 18:28

  • ★★★★★★0

    HVIS dørkarmene overlever :-)

    Åh ja:D

    T. Nielsen29-09-19 18:28

  • ★★0

    Av av av Astralis... det var godt nok ikke særlig kønt

    Tiany30-09-19 06:25

  • ★★★★0

    Ved ikke om andre her har det sådan:)

    Konen arbejder aften, så jeg er tit alene med drengene og det er det samme.

    Skal jeg have helt ro fra dem, så får de lov at spille computer eller Playstation, selvom der slipper jeg heller ikke helt for at høre fra dem.

    Åkepool30-09-19 08:46

  • ★★★★★★0

    Konen arbejder aften, så jeg er tit alene med drengene og det er det samme.

    Skal jeg have helt ro fra dem, så får de lov at spille computer eller Playstation, selvom der slipper jeg heller ikke helt for at høre fra dem.

    Jeg prøver ofte med deres IPads. Det giver som regel lidt ro (når den mindste ikke går i selvsving over at ville have nye spil og baner). De spiller sådanne dage nok også mere end burde. Men jeg begrænser det stadig. 

    T. Nielsen30-09-19 09:02

  • ★★0

    Av av av Astralis... det var godt nok ikke særlig kønt

    Nej de var ikke helt sig selv :( 

    Wangsgaard30-09-19 09:10

  • ★★★0

    Hvis pengene sidder løst har i nu mulighed for at købe en masse unikke props fra film/TV.

    Live auktion.

    Steffan Rasmussen30-09-19 16:30

  • ★★★★★★0

    Kylling i karry

    Wayne30-09-19 16:58

  • ★★★★0

    Hvis pengene sidder løst har i nu mulighed for at købe en masse unikke props fra film/TV.

    Live auktion.

    23000 gbp for Harry Potters brev fra Hogwarts.... Fucking hell! 

    dyg30-09-19 20:00

  • ★★★4

    23000 gbp for Harry Potters brev fra Hogwarts.... Fucking hell! 

    Er det ikke standard porto for PostNord?

    MOVIE100030-09-19 21:08

  • ★★★★★★0

    Lige et spørgsmål til sprognørderne: Sad lige og så noget med Chief1. Og de spillede "Engel" hvor de synger "Mit liv har du hængende på en snor". Hedder det ikke "i" en snor? Hvor "på" er horisontalt, og "i" er vertikalt? Har faktisk altid syntes det lød mærkeligt, eller er det noget amar´kansk?  

    davenport30-09-19 21:47

  • ★★★★0

    Jeg vil mene, at "på" er korrekt. Man hænger noget, fx vasketøj, på en snor...

    chandler7530-09-19 22:15

  • ★★★0

    Det korrekte er vel også "i en tynd tråd"? 

    Men lyt endelig ikke til mig som ikke kan finde ud af at sætte kommaer og andre gramatisk regler. Der fik jeg nærmest hele filmz på nakken da jeg begyndte at skrive derinde.

    MOVIE100030-09-19 22:29

  • ★★★★★★0

    Er det ikke standard porto for PostNord?

    :-)

    Wayne30-09-19 22:37

  • ★★★★★★0

    Så... Jeg fatter satanedeme ikke kællinger. Nu har både Obersten og min datter smadret deres telefoner på samme dag, fordi de ikke kan finde ud af at passe på deres ting. Når jeg så påpeger det, så er det pludselig mig, der er en idiot, fordi det jo ikke er deres skyld. Hvis skyld er det så?? Jeg har aldrig smadret en telefon, og man skulle satme tro, at de fik penge for at gøre det. "Og et nyt glas koster kun 500,-" Som hvem skal betale??? Men igen, det er mig der er en idiot!

    davenport 1-10-19 20:04

  • ★★★★★★0

    Giv dem en håndværkertelefon.

    Zero Cool 1-10-19 20:05

  • ★★★★★★2

    Pas på blodtrykket:)

    T. Nielsen 1-10-19 20:07

  • ★★★★★★0

    Jeg bliver bare så sur, når den ender ved mig, som ikke har noget med det at gøre. Det er at fralægge sig sit ansvar. Det er mig der har betalt de skide telefoner, så jeg forventer, at man passer på sine ting, og ikke bare ser det, som noget man bare får en ny af. Det er jo også mig der skal bruge tid på at installere og sætte op. Jeg har det bare sådan lidt, at så må man undvære, hvis man ikke kan passe på sine ting. Nu har min datter smadret tre telefoner. Det er vel ikke for meget at forlange??

    davenport 1-10-19 20:58

  • ★★★★★★0

    Jeg bliver bare så sur, når den ender ved mig, som ikke har noget med det at gøre. Det er at fralægge sig sit ansvar. Det er mig der har betalt de skide telefoner, så jeg forventer, at man passer på sine ting, og ikke bare ser det, som noget man bare får en ny af. Det er jo også mig der skal bruge tid på at installere og sætte op. Jeg har det bare sådan lidt, at så må man undvære, hvis man ikke kan passe på sine ting. Nu har min datter smadret tre telefoner. Det er vel ikke for meget at forlange??

    Nu ved jeg jo ikke hvor gammel din datter er. Men kunne man forestille sig at du krævede at hun måtte arbejde for at få en ny? Jeg tænker på hjemme, hjælpe mere til (hvis hun ikke allerede gør det?) Jeg ved godt det er et gammeldags forslag:)

    T. Nielsen 1-10-19 21:03

  • ★★★0

    Forestiller mig at hun har gået hen til mor og sagt "Moar, jeg er kommet til at smadre min telefon igen, og jeg tør ikke at sige det til far, han bliver så sur", hvor hun så har sagt "Lille skat det er helt okay, jeg smadrer også bare min, så bliver han sikkert ikke så sur når jeg fortæller det".

    MOVIE1000 1-10-19 21:49

  • ★★★★★0

    Du kan skaffe dem en sådan Nokia 3310, eller noget der ligner. 

    Lars! 1-10-19 22:12

  • ★★★0

    Du kan skaffe dem en sådan Nokia 3310, eller noget der ligner. 

    Så får de jo mærker i parketgulvet når de taber mobilen.

    Steffan Rasmussen 2-10-19 11:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen