Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    mmmm bryststørrelse.....

    davenport 8-11-19 23:51

  • ★★★★★0

    Hun havde været igennem en del ubehagelige ting i karrieren allerede. 

    Lars! 9-11-19 01:11

  • ★★★★★★0

    Oh no, der er et amerikansk remake på vej af The Killer, åbenbart instrueret af Woo selv.

    Zero Cool 9-11-19 09:44

  • ★★★★★★0

    Ser en live opførelse af the Wall på TV2. Fedt.

    Wayne 9-11-19 09:50

  • ★★★★★★0

    På mange måder vanvittigt at der er gået 30 år siden muren faldt. Da den gjorde følte man at den havde været der altid - på trods af at den "kun" eksisterede i 30 år.

    Wayne 9-11-19 09:55

  • ★★★★★★0

    Hvis man har Apple Tv+, hvad kræver det så at caste det til ens tv? Naivt troede jeg at jeg kunne Chrome Caste det som med alle andre streaming tjeneste vi har. Men det kan jeg åbenbart ikke.

    Anyone?

    T. Nielsen 9-11-19 13:11

  • ★★★★★★0

    Hvis man har Apple Tv+, hvad kræver det så at caste det til ens tv? Naivt troede jeg at jeg kunne Chrome Caste det som med alle andre streaming tjeneste vi har. Men det kan jeg åbenbart ikke.

    Anyone?

    Tror du skal købe noget i denne stil;

    www.elgiganten.dk/search

    Google og Apple er konkurrenter på området, så nok derfor de ikke tilbyder cast.

    Wayne 9-11-19 13:20

  • ★★★★★★0

    Tror du skal købe noget i denne stil;

    www.elgiganten.dk/search

    Google og Apple er konkurrenter på området, så nok derfor de ikke tilbyder cast.

    Ja det skal man desværre nok og regnede godt med noget i den retning. Så dropper jeg at se noget derfra. Jeg gider ikke se film på en tablet. 

    T. Nielsen 9-11-19 13:35

  • ★★★★★★0

    Ja det skal man desværre nok og regnede godt med noget i den retning. Så dropper jeg at se noget derfra. Jeg gider ikke se film på en tablet. 

    Kan du se det på din PC?

    Hvis, så kan man lave en finte - hvor du cromecaster et spejlbillede af det skærmbillede istedet. Det fungerede med Prime Video - indtil de lavede en app, så man ikke havde brug for det.

    Wayne 9-11-19 14:03

  • ★★★★★★1

    Kan du se det på din PC?

    Hvis, så kan man lave en finte - hvor du cromecaster et spejlbillede af det skærmbillede istedet. Det fungerede med Prime Video - indtil de lavede en app.

    Don’t know. Må se om jeg får afprøvet det. Tak for tippet.

    T. Nielsen 9-11-19 14:04

  • ★★★★★★0

    Kan du se det på din PC?

    Hvis, så kan man lave en finte - hvor du cromecaster et spejlbillede af det skærmbillede istedet. Det fungerede med Prime Video - indtil de lavede en app, så man ikke havde brug for det.

    Prime Video, er det Amazon? Hvis ja, kan man ikke bruge Chrome cast til deres?

    T. Nielsen 9-11-19 14:05

  • ★★★★★★1

    Prime Video, er det Amazon? Hvis ja, kan man ikke bruge Chrome cast til deres?

    Ja, det er Amazon - nu kan man cromecaste det, men det kunne man ikke fra start.

    Hvis du som sagt kan se Apple tv på din pc, og bruger Google Crome som din browser - så kan du caste spejlbilledet fra din pc til dit tv.

    Kig under de tre prikker i højre hjørne - der står cast.

    Wayne 9-11-19 14:09

  • 0

    Tim Goodman forlader THR, for hvem der har interesse for det.

    Whispering Horse 9-11-19 14:27

  • ★★★0

    Kan du se det på din PC?

    Hvis, så kan man lave en finte - hvor du cromecaster et spejlbillede af det skærmbillede istedet. Det fungerede med Prime Video - indtil de lavede en app, så man ikke havde brug for det.

    Håber ikke det er et spejlbillede :-)

    Steffan Rasmussen 9-11-19 14:32

  • ★★★★★★1

    Håber ikke det er et spejlbillede :-)

    Du mener at han ser sig selv ?

    Skrev du lige at Thomas er grim ;-)

    Wayne 9-11-19 14:37

  • ★★★★★★2

    Skrev du lige at Thomas er grim ;-)

    Det er velkendt, så det okay;)

    T. Nielsen 9-11-19 14:39

  • ★★★★★★1

    Don’t know. Må se om jeg får afprøvet det. Tak for tippet.

    My pleasure :-)

    Wayne 9-11-19 14:50

  • ★★★★★★1

    Det er velkendt, så det okay;)

    Ha, ha :-)

    Wayne 9-11-19 14:51

  • ★★★★★★0

    Er inviteret på Den Gyldne Hane af svigerfamilien. Masser af and!!

    davenport 9-11-19 15:18

  • ★★★★★0

    Nostalgi spiller nok også en rolle og jeg tror at hvis du tager et skarpt blik på (amerikanske, går jeg ud fra vi taler om her) komedier år for år fra 1970 til 1989, så er der måske 1-3 om året som stikker ud.

    Bemærk i øvrigt, at jeg ikke nævnte de to andre i Cornetto-trilogien som værende det nye højdepunkt for spoof-genren, men kun Shaun of the Dead. :) Jeg kan ikke komme på andre film, der i samme mesterfulde grad spoofer en hel genre, som Shaun og Black Dynamite gør, hvor begge film er fyldt med guf for fans af de genre, som der spoofes, samtidig med at de underholder folk, som slet ikke kender genrene.

    Black Dynamite var bare en sjov film for mig, indtil jeg tog et deep dive i blaxploitation og fik øjnene op for gennemført filmen er. Shaun er lidt anderledes, fordi allerede da jeg så den, var jeg blevet introduceret til en stor del zombiefilm.

    Hvis man ikke er nede med Freddy Got Fingered, så er det jo helt håbløst. :)

    Nostalgien spiller bestemt også en vigtig rolle i den sammenhæng der gør, at man nogle gange husker tingene mere rosenrødt end det egentlig var. Jeg vil dog stadig vove den påstand, at der overordnet set blev lavet flere gode komedier dengang end i dag, men det er så samtidig jo med det forbehold, at humor er en fuldstændig individuel størrelse som gør, at noget jeg synes er hylende morsomt for andre kan være det stik modsatte.

    Det kunne da være interessant at gå igennem de forskellige amerikanske komedier fra 70'erne og 80'erne og så sammenligne med komedier fra 2000 og frem for at se, om der så var hold i min påstand. Men det ville nok  kræve en hel del arbejde og igen være med det forbehold, hvor sjove man selv synes de forskellige komedier er 

    Jeg læste det faktisk som om, at du mente hele Cornetto-trilogien, så der læste jeg det forkert. Men altså, jeg er da helt enig med dig i, at "Shaun of The Dead" er et rigtig godt spoof og hører til blandt de bedste indenfor spoof-genren. Men er det ikke kun på baggrund af "Shaun" og så "Black Dynamite" et lidt tyndt grundlag at sige at spoof-genren generelt har nået et nyt højdepunkt?

    Jeg mener bare, at der vel skal væsentlig flere vellykkede spoofs til over en del år før end at man kan sige, at spoof-genren sådan overordnet set er tilbage på niveau med de spoofs, der blev lavet tidligere og til og med 90'erne, hvor bølgen mere eller mindre ebbede ud. Så "Shaun of The Dead" og "Black Dynamite" er vel mere blot to eksempler på et par særdeles vellykkede spoofs, der stikker ud blandt mange middelmådige eller dårlige spoofs, og ikke eksempler på at spoof genren generelt er tilbage på sporet.

    Jeg vil da også mene, at Mel Brooks spoofs som eksempelvis "Young Frankenstein", "High Anxiety" og "Spaceballs" gør det samme som "Shaun of The Dead" skal roses for. Dvs. at levere masser af sjove referencer til fans af hhv. "Frankenstein" filmene, Alfred Hitchcocks samlede værker og "Star Wars", men samtidig også er i stand til at være solid underholdning for dem, som ikke er så velbevandret i de film.

    Jeg er selv meget glad for blaxploitation-genren, så jeg er sikker på, at jeg også vil kunne lide "Black Dynamite". Jeg vil lige huske at få lagt den i kurven med det samme. :) 

    Ja, jeg beklager mht. "Freddy Got Fingered" og "Dirty Grandpa", men  de to film er bare ikke lige mig. :) 

    NightHawk 9-11-19 15:56

  • ★★★★0

    Ser også Berlin nostalgi og tænker på hin forne dag i 1988, da en amerikaner i Østberlin håbede på, at alle barrierer ville falde og tændte en gnist i østtysk ungdom.

    www.theguardian.com/music/2013/jul/05/bruce-springsteen-east-germany-berlin-wall

    mortenkoue.dk/da-springsteen-vaeltede-berlinmuren/

    Bruce 9-11-19 16:37

  • ★★★★★★0

    Ser også Berlin nostalgi og tænker på hin forne dag i 1988, da en amerikaner i Østberlin håbede på, at alle barrierer ville falde og tændte en gnist i østtysk ungdom.

    www.theguardian.com/music/2013/jul/05/bruce-springsteen-east-germany-berlin-wall

    mortenkoue.dk/da-springsteen-vaeltede-berlinmuren/

    Jeg føler mig sikker på, at Springsteen HAR gjort mere med sin musik, end nogen politiker;)

    T. Nielsen 9-11-19 16:42

  • ★★★★1

    Jeg føler mig sikker på, at Springsteen HAR gjort mere med sin musik, end nogen politiker;)

    Det ved vi to jo ;)

    Bruce 9-11-19 17:03

  • ★★★★★★0

    Det ved vi to jo ;)

    True!!!!!!!!!!

    T. Nielsen 9-11-19 17:15

  • ★★★★★★0

    Har lige ansigtsmalet pigerne. Heldigt de er så taknemmelige:D

    T. Nielsen10-11-19 10:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen