Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Så er der lige kommet en teaser trailer til 8. og sidste sæson af Homeland, som denne gang vender tilbage til Afghanistan og samler op på en række plottråde fra sæson 4. Det skal nok blive en spændende omgang særligt med Carries tilstand in mente.

    soundvenue.com/film/2019/11/homeland-slutter-endegyldigt-i-afghanistan-se-den-mystiske-teaser-med-carrie-mathison-under-afhoering-385468

    NightHawk12-11-19 18:12

  • ★★★★★★0

    Det er nu smukt, når man modtager en trashy film (Chained Heat) og finder ud af at der er en toer, hvor Brigitte Nielsen spiller hovedrollen, som en lesbisk dominatrix. Den blev selvfølgelig bestilt omgående.

    Zero Cool12-11-19 22:00

  • 0

    Så er Bolt, tidligere taxify, kommet til Sverige. Så nu er der lidt konkurrence til Uber. Og de er ret aggressive, da de tilbyder 50 procent på deres rejser.

    Whispering Horse12-11-19 23:22

  • ★★★★★★0

    Wroooooooom Wrooooooooooom!


    Så er billetterne købt til Le Mans ‘66 IMAX

    Det bliver (forhåbentligt) SÅ godt....

    Wayne12-11-19 23:22

  • ★★★★★★1

    Wroooooooom Wrooooooooooom!


    Så er billetterne købt til Le Mans ‘66 IMAX

    Det bliver (forhåbentligt) SÅ godt....

    Den ser feee ud!

    T. Nielsen13-11-19 08:25

  • ★★★★★★1

    Den ser feee ud!

    Le Mans og Oldschool bilræs - what’s not to like :-)

    Wayne13-11-19 08:58

  • ★★★★★★1

    Le Mans og Oldschool bilræs - what’s not to like :-)

    Bilrace interesserer mig nada....medmindre det er på film, sjovt nok:-D

    T. Nielsen13-11-19 09:39

  • ★★★★★★0

    Bilrace interesserer mig nada....medmindre det er på film, sjovt nok:-D

    Jeg har det egentligt på samme måde - Formel 1 er dødkedeligt, pånær i starten hvor de ofte brager ind i hinanden. Men min ældste søn er bidt af biler og motorsport, så for at have noget sammen med ham så hygger vi os med at se det. Så kan jeg gå til og fra en gang imellem, og det varer trods alt kun 1½ time ;-)

    Jeg fulgte dog også med i Le Mans, sålænge Tom K kørte - fedt at vi som danskere kan bryste os af at have den mest vindende på den legendariske bane.

    Wayne13-11-19 09:46

  • ★★★★★★0

    fedt at vi som danskere kan bryste os af at have den mest vindende på den legendariske bane.

    Ja det er flot nok. Har dog aldrig helt fulgt det. Ser i øvrigt meget sjældent sport, da der er så mange andre ting jeg ender med at prioritere mere. Var ellers bidt af en gal fodbold i mine unge dage og så ALT!!!

    T. Nielsen13-11-19 09:59

  • ★★★★★★0

    Så købte jeg også billetter til Midway - man kan lige så godt udnytte "Den store biografdag" søndag. 

    50 kr's biff er ok - og kaster også lidt ekstra omsætning af sig til popcorn mm. Og fyldte sale må være sjovere, generelt.

    Kigger man hos IMDb, så kravler Midway stille og roligt fremad - den startede lavere (stemt ned af Emmerich - haters?). Og der er overraskende mange rigtigt pæne anmeldelser, som påstår at det er årtiers bedste WW2 film.

    Hos Rotten Tomatoes får den en audience score på 92%

    Brugerne hos Kino giver den 4,9/6

    I det hele taget kunne det tyde i retning af en positiv oplevelse, hvis man kan abstrahere for patriotismen :-)

    Wayne13-11-19 10:04

  • ★★★★★★1

    Det kunne måske også have noget at gøre med, at det lige har været Veterans Day i USA og der er ikke noget som giver en rejsning med Stars & Stripes for enden af den, som en krigsfilm med amerikanerne i fokus.

    Zero Cool13-11-19 10:08

  • ★★★★★★1

    Ja det er flot nok. Har dog aldrig helt fulgt det. Ser i øvrigt meget sjældent sport, da der er så mange andre ting jeg ender med at prioritere mere. Var ellers bidt af en gal fodbold i mine unge dage og så ALT!!!

    Fodbold, kan huske at jeg så lørdagsbold med fatter (ære være hans minde) - men hyggeligt at have det sammen, og få historier om Spurs, The Gunners, The Red Devils osv. imens.

    Men der er gigantisk forskel på om en kamp er underholdende, eller ikke.

    Jeg er generelt sportsnørd, men ser dog mindre end jeg har gjort - og helst noget hvor der er garanteret spænding. Og enig det er umuligt at få plads til det hele.

    Wayne13-11-19 10:13

  • ★★★★★★0

    Det kunne måske også have noget at gøre med, at det lige har været Veterans Day i USA og der er ikke noget som giver en rejsning med Stars & Stripes for enden af den, som en krigsfilm med amerikanerne i fokus.

    Det spiller sikkert også ind. Vi får se - men ser frem til Dog Fights.

    Wayne13-11-19 10:15

  • ★★★★★★0

    De der halo's - er det til Moovy's englebasser? :-)

    Wayne13-11-19 10:28

  • ★★★★2

    De der halo's - er det til Moovy's englebasser? :-)

    Så havde T. Nielsen da aldrig fået en ;) 

    Åkepool13-11-19 10:32

  • ★★★★★★2

    Så havde T. Nielsen da aldrig fået en ;) 

    Gnæk, gnæk :-)

    (har du glemt de 5 stjerner? - hvis der kommer en mørk 4 hjulstrækker, med 4 mænd med solbriller eller elefanthuer - så løb!).

    Wayne13-11-19 10:52

  • ★★★0

    De der halo's - er det til Moovy's englebasser? :-)

    De er en del af pakken, når man selvopofrende donerer til sitets fortsatte drift.

    gi-jones13-11-19 13:49

  • ★★★★1

    hvis der kommer en mørk 4 hjulstrækker, med 4 mænd med solbriller eller elefanthuer - så løb!

    Så har du ikke set mig. Alt løb foregår i gang ;)

    Åkepool13-11-19 12:03

  • ★★★★★★0

    Så havde T. Nielsen da aldrig fået en ;) 

    Hahaha, man skulle tro du havde mødt mig:-D

    T. Nielsen13-11-19 12:04

  • ★★★★★★1

    Gnæk, gnæk :-)

    (har du glemt de 5 stjerner? - hvis der kommer en mørk 4 hjulstrækker, med 4 mænd med solbriller eller elefanthuer - så løb!).

    He can run, BUT....He can't hide;-)

    T. Nielsen13-11-19 12:05

  • ★★★★★★0

    Så har du ikke set mig. Alt løb foregår i gang ;)

    :-)

    Wayne13-11-19 12:06

  • ★★★★★★2

    Så har du ikke set mig. Alt løb foregår i gang ;)

    Okay Wayne....He can't run:-D

    T. Nielsen13-11-19 12:07

  • ★★★★★★2

    He can run, BUT....He can't hide;-)

    Ja, snøvlet kapgang i pingvinstil kan vel kaldes løb ;-)

    Wayne13-11-19 12:08

  • ★★★★★★1

    Okay Wayne....He can't run:-D

    Præcist :-)

    Wayne13-11-19 12:08

  • ★★★★1

    Ja, snøvlet kapgang i pingvinstil kan vel kaldes løb ;-)

    Why you little......!!

    Åkepool13-11-19 12:14

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen