Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Why you little......!!

    Lille bliver jeg ellers aldrig kaldt - så tak :-)

    Wayne13-11-19 12:16

  • ★★★★★0

    På fredag skal jeg (som præst) begrave en bekendt (ja, en ven, kan man vel godt sige), som døde af en hjernetumor efter to års kamp. Han var 62 år gammel og alle som kendte ham holdt meget af ham. Det er både en svær opgave og et stort privilegium. Ser frem til at det er overstået. 

    Lars!13-11-19 12:58

  • ★★★★★★0

    På fredag skal jeg (som præst) begrave en bekendt (ja, en ven, kan man vel godt sige), som døde af en hjernetumor efter to års kamp. Han var 62 år gammel og alle som kendte ham holdt meget af ham. Det er både en svær opgave og et stort privilegium. Ser frem til at det er overstået. 

    Kondolerer - er sikker på at du giver de pårørende lindring.

    Wayne13-11-19 13:02

  • ★★★★★★0

    Ja, snøvlet kapgang i pingvinstil kan vel kaldes løb ;-)

    :-D

    T. Nielsen13-11-19 13:11

  • ★★★★★★0

    På fredag skal jeg (som præst) begrave en bekendt (ja, en ven, kan man vel godt sige), som døde af en hjernetumor efter to års kamp. Han var 62 år gammel og alle som kendte ham holdt meget af ham. Det er både en svær opgave og et stort privilegium. Ser frem til at det er overstået. 

    Trist! Hvordan undgår man, at blive al for rørt, så man dårligt kan sige noget?

    T. Nielsen13-11-19 13:12

  • ★★★★★★0

    De er en del af pakken, når man selvopofrene donerer til sitets fortsatte drift.

    Hvor er din ;-)

    Nå, skal overveje det ... siden er bestemt værd at bevare :-)

    Wayne13-11-19 13:13

  • ★★★★★★0

    Hvor er din ;-)

    Nå, skal overveje det ... siden er bestemt værd at bevare :-)

    Man slipper for reklamer..............

    T. Nielsen13-11-19 13:13

  • ★★★★★★0

    Man slipper for reklamer..............

    Må jeg anbefale en Adblocker ;-)

    Jeg ser ikke nogen....

    Men vil godt overveje det, hvis siden balancerer på total ruin :-)

    Wayne13-11-19 13:15

  • ★★★★1

    Hvor er din ;-)

    Nå, skal overveje det ... siden er bestemt værd at bevare :-)

    Jonas kan ikke få én, da han er nødt til at tjekke, at reklamerne overholder standarderne :)

    chandler7513-11-19 13:16

  • ★★★★★★2

    Må jeg anbefale en Assblocker

    What?

    T. Nielsen13-11-19 13:20

  • ★★★★★★0

    Jonas kan ikke få én, da han er nødt til at tjekke, at reklamerne overholder standarderne :)

    Aha :-)

    Wayne13-11-19 13:22

  • ★★★★★★1

    Må jeg anbefale en Assblocker

    What a nice device!

    Ja, du må vide det :-)

    Wayne13-11-19 13:26

  • ★★★★0

    På fredag skal jeg (som præst) begrave en bekendt (ja, en ven, kan man vel godt sige), som døde af en hjernetumor efter to års kamp. Han var 62 år gammel og alle som kendte ham holdt meget af ham. Det er både en svær opgave og et stort privilegium. Ser frem til at det er overstået. 

    Trist! Hvordan undgår man, at blive al for rørt, så man dårligt kan sige noget?

    Præcis mine tanker.

    Håber det trods alt går rigtig godt, Riqon.

    Åkepool13-11-19 14:01

  • ★★★★★★6

    De er en del af pakken, når man selvopofrende donerer til sitets fortsatte drift.

    Så blev far her, også til en engel :-)

    Wayne13-11-19 14:11

  • ★★★★0

    Så blev far her, også til en engel :-)

    Så nydeligt. Et sandt forbillede :-)

    gi-jones13-11-19 14:12

  • ★★★★★★1

    Så blev far her, også til en engel :-)

    Good boy;-)

    T. Nielsen13-11-19 14:12

  • ★★★★1

    Så blev far her, også til en engel :-)

    Det fortjener en stjerne

    chandler7513-11-19 14:14

  • ★★★★★★0

    Så nydeligt. Et sandt forbillede :-)

    Takker :-)

    Går til et godt formål.

    Wayne13-11-19 14:18

  • ★★★★★★0

    Good boy;-)

    Thanx Mate.

    Wayne13-11-19 14:19

  • ★★★★★★0

    Det fortjener en stjerne

    ;-) Jamen, altså

    Wayne13-11-19 14:21

  • ★★★★★★0

    Har været til kontrol på jobcenteret, så i Bilka, så i Billige Blomster, hentet svigermor og drukket kaffe på Marinaen. Dertil handlet ind. Alt dette inden kl. 14. Nu har jeg gjort mit for i dag... Når der er lavet mad, ryttet væk, smurt madpakker og puttet unger, altså.

    davenport13-11-19 14:27

  • ★★★★★★0

    Så kom min datter lige og spurgte om hvad det betyder at onanere.. Det måtte jeg jo så forklare, uden at blive særlig specifik. Jeg synes lige hun var en baby med sut i munden, nu er hun snart teenager. Fatter ikke  hvor de år er blevet af??

    davenport13-11-19 14:51

  • ★★★★0

    Jeg synes lige hun var en baby med sut i munden, nu er hun snart teenager.

    Hvor gammel er hun?

    Jeg ved ikke om drenge ikke snakker så meget om sådanne ting (jeg gjorde ikke) med deres forældre, men ellers kunne jeg vel også snart forvente noget lignende fra den store af mine drenge.

    Åkepool13-11-19 15:01

  • ★★★★0

    Hvis jeg havde haft en datter, ville jeg nok havde lavet den der: "Spørg din mor" :)

    chandler7513-11-19 15:02

  • ★★★★★★0

    Hun er 11. Men jeg er opvokset med at sex og samliv ikke er noget tabu, så jeg tog den stille og roligt. Det var fordi der var et indslag i radioen om emnet, og hun stod og smurte en sandwich. Så det blev bare en casual samtale. 

    davenport13-11-19 15:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen