Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg vil så også fremhæve Tom Hoppers version af "Les Miserables". Det var godt nok også en slem omgang. Til gengæld synes jeg, at han gjorde det fint med "The Danish Girl".

    Måske Tom Hooper bare helt skulle holde sig fra at lave musicals. 

    Jeg var heller ikke vild med den (fandt den vist hæderlig eller lige over middelmådig). Det var derfor jeg skrev “objektivt set”, for den blev vel netop hæderligt modtaget? 

    T. Nielsen21-12-19 16:25

  • ★★★★★1

    Jeg var heller ikke vild med den (fandt den vist hæderlig eller lige over middelmådig). Det var derfor jeg skrev “objektivt set”, for den blev vel netop hæderligt modtaget? 

    Ja men det har du også fuldstændig ret i. Den blev slet ikke på samme måde svinet til som "Cats" og klarede sig ganske fornuftigt. Jeg synes personligt dog, at den var ret dårlig. 

    NightHawk21-12-19 16:33

  • ★★★★3

    Jeg vil så også fremhæve Tom Hoopers version af "Les Miserables". Det var godt nok også en slem omgang.

    Til gengæld synes jeg, at han gjorde det fint med "The Danish Girl". Og "The Kings Speech" og "The Damned United" er også glimrende film. Plus mini-serien "John Adams", som også skulle være rigtig god

    Måske Tom Hooper bare helt skulle holde sig fra at lave musicals. 

    John Adams er fantastisk. Spørg bare Benway

    chandler7521-12-19 16:34

  • ★★★★1

    Jeg brød mig ikke om Les Miserables og Danish Girl. 

    Babo21-12-19 16:39

  • ★★★★0

    Jeg var heller ikke vild med den (fandt den vist hæderlig eller lige over middelmådig). Det var derfor jeg skrev “objektivt set”, for den blev vel netop hæderligt modtaget? 

    Jeg mener Prequel trilogien SW også var hæderligt modtaget. Ikke for at køre på den, men eftertiden kan godt have ændret syn på tingene. 

    Babo21-12-19 16:41

  • ★★★2

    Plus mini-serien "John Adams", som også skulle være rigtig god

    Den er bedre end rigtig god - den er fantastisk.

    Steffan Rasmussen21-12-19 16:51

  • ★★★1

    John Adams er fantastisk. Spørg bare Benway

    Jeg er enig med dig og mig selv.

    Benway21-12-19 16:58

  • ★★★★★1

    John Adams er fantastisk. Spørg bare Benway

    Den er bedre end rigtig god - den er fantastisk.

    Jeg er enig med dig og mig selv.

    Jamen, det vil jeg da så tage som en kæmpe anbefaling og få gjort noget ved. Jeg sætter straks "John Adams" på min must see liste. :)

    NightHawk21-12-19 17:07

  • ★★★1

    Jamen, det vil jeg da så tage som en kæmpe anbefaling og få gjort noget ved. Jeg sætter straks "John Adams" på min must see liste. :)

    Good man! :)

    Benway21-12-19 17:15

  • ★★★★★★0

    Jeg mener Prequel trilogien SW også var hæderligt modtaget. Ikke for at køre på den, men eftertiden kan godt have ændret syn på tingene. 

    Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg måske synes du blander æbler og pærer, ved at blande andre film ind i ligningen om Tom Hooper? Man kan jo altid mere eller mindre finde eksempler på den slags tænker jeg. Det er dog jo kun netop et eksempel. Det ikke rigtigt et argument der siger noget om at du måske har ret, uret eller andet i din påstand, hvad den så end er? Er det et argument der retter sig imod at det er gået ned ad bakke for Hooper eller er det filmen "Les Miserables“ du tænker på? Er det Hooper, så er jeg ikke enig i at det er gået ned ad bakke, uden med “Cats” ser det ud til. Med “Les Miserables” er det da muligt den i dag har et dårligt ry. Aner det ærligt ikke. Hvad så hvis den har?

    T. Nielsen21-12-19 17:19

  • ★★★★0

    Det korte af det lange; han startede fint og er gradvist ved at blive undergravet. 

    Babo21-12-19 17:50

  • ★★★★★★0

    Det korte af det lange; han startede fint og er gradvist ved at blive undergravet. 

    Objektivt set er det da noget vrøvl? Muligt han bliver det fremover og med Cats lader det til han vitterligt skider i bukserne. Men ellers kræver det da du er synsk, for at vide dette. Men alt før Cats viser ikke tegn på, at han startede fint (med hvad?) og så er han ved at blive undergravet. 

    T. Nielsen21-12-19 20:14

  • ★★★★0

    Objektivt set? Så er Southanland Tales vel heller ikke så slem, objektiv set? Jeg har tabt tråden og vildt du kan få mig ud af kurs over en simpel udmelding fra min side :)

    Babo21-12-19 20:34

  • ★★★★★0

    The Box er sgudda betydeligt bedre end Southland Tales. Ingen af dem er dog særligt vellykkede.

    David Lund21-12-19 20:41

  • ★★★★★★0

    Objektivt set? Så er Southanland Tales vel heller ikke så slem, objektiv set? Jeg har tabt tråden og vildt du kan få mig ud af kurs over en simpel udmelding fra min side :)

    Ja, jeg gjorde klart fra starten af at objektivt set synes jeg ikke din påstand nødvendigvis gav mening. Så bad sådan set bare om at du argumenterede for dette. Værre var det sådan ikke. Du undlod bare at svare på dette:)

    T. Nielsen21-12-19 20:43

  • ★★★★★★1

    Jeg synes nu ikke det er så svært at forstå. Du, Babo, skriver at han er ved at blive undergravet og Thomas skriver at han mener at det er noget vrøvl, fordi Hoopers film generelt set er blevet godt modtaget, bortset fra Cats.

    Så objektivt set, som i at anmelderne og publikum generelt set kan lide hvad han har lavet, igen, bortset fra Cats, er der ikke noget der tyder på at han bliver undergravet, hvad det end skal betyde.

    Det er jo først hvis han laver flere katastrofer i streg, at man kan begynde at spekulere i, om der er mere på spil, end at han en enkelt gang har skidt i bukserne. Vi kan jo alle komme til at trække den lidt for lang tid, før vi kommer på potten.

    Zero Cool21-12-19 20:43

  • ★★★★★1

    Jeg synes stadig, vi hellere skal diskutere The Box vs. Southland Tales..

    David Lund21-12-19 20:44

  • ★★★★★★0

    Jeg synes nu ikke det er så svært at forstå. Du, Babo, skriver at han er ved at blive undergravet og Thomas skriver at han mener at det er noget vrøvl, fordi Hoopers film generelt set er blevet godt modtaget, bortset fra Cats.

    Så objektivt set, som i at anmelderne og publikum generelt set kan lide hvad han har lavet, igen, bortset fra Cats, er der ikke noget der tyder på at han bliver undergravet, hvad det end skal betyde.

    Det er jo først hvis han laver flere katastrofer i streg, at man kan begynde at spekulere i, om der er mere på spil, end at han en enkelt gang har skidt i bukserne. Vi kan jo alle komme til at trække den lidt for lang tid, før vi kommer på potten.

    Lige præcis. Mere kompliceret var det såmænd ikke. 

    T. Nielsen21-12-19 20:45

  • ★★★★★★0

    Jeg synes stadig, vi hellere skal diskutere The Box vs. Southland Tales..

    The Box er bedre, enig;)

    T. Nielsen21-12-19 20:47

  • ★★★★★1

    The Box er bedre, enig;)

    Tak for diskussionen! =)

    David Lund21-12-19 21:07

  • ★★★★★★0

    Tak for diskussionen! =)

    Kort og fri for drama....lige som mit sexliv:D

    T. Nielsen21-12-19 21:13

  • ★★★★★1

    Pest eller kolera. “The Box” er også pivringe.

    Kruse21-12-19 21:26

  • ★★★★★2

    Pest eller kolera. “The Box” er også pivringe.

    • The Box - 115 min lang
    • Southland Tales - 160 min lang

    Har du brug for flere argumenter? =)

    David Lund21-12-19 21:32

  • ★★★★★★0
    • The Box - 115 min lang
    • Southland Tales - 160 min lang

    Har du brug for flere argumenter? =)

    Haha præcist sagt og godt argumenteret!

    T. Nielsen21-12-19 21:36

  • ★★★★★1
    • The Box - 115 min lang
    • Southland Tales - 160 min lang

    Har du brug for flere argumenter? =)

    Og hvis man springer dem begge over, så er det kun 0 min. man spilder :)

    Kruse21-12-19 22:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen