Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Det kører for Post Nord. Fik lige en besked i morges, om at de er på vej med en pakke til mig, der bliver leveret den 27/12! :D

    Nå, men i det mindste lader det til, at min bestilling fra Severins Black Friday-udsalg endeligt er ved at være her. 

    thomsen28-12-19 13:19

  • ★★★★★★0

    Jeg tør næsten ikke svare, at du har fuldkommen ret. Det kan være nok til, at han stædigt trækker den. Blot så jeg ikke får ret:D

    Selvom vi ikke er de tunge drenge - så kan han ikke undvære os :-)

    Wayne28-12-19 19:51

  • ★★★★★★0

    Det er nok på grund af en emergency - Babo Babo!

    Hov - det er jo mobberi!

    Det gør vi kun når han er der ;-)

    Wayne28-12-19 19:54

  • ★★★★★★0

    Nok om Babo’s BN. Har lige nattet de små og fruen er småsyg og gået i seng. Så tror jeg snupper dagens anden film. Ved endnu ikke hvilken. 

    T. Nielsen28-12-19 20:29

  • ★★★★★0

    Nok om Babo’s BN. Har lige nattet de små og fruen er småsyg og gået i seng. Så tror jeg snupper dagens anden film. Ved endnu ikke hvilken. 

    The Bouncer var en positiv overraskelse! Køb eller lej den digitalt, og giv mig ret!

    David Lund28-12-19 21:12

  • ★★★★★★0

    The Bouncer var en positiv overraskelse! Køb eller lej den digitalt, og giv mig ret!

    Van Damme? 

    T. Nielsen28-12-19 21:54

  • ★★★★★1

    Van Damme? 

    Ja! Bedste Van Damme film i mange år =)

    David Lund28-12-19 22:06

  • ★★★★★0

    Hov - det er jo mobberi!

    Det gør vi kun når han er der ;-)

    Jeg må finde en anledning på Facebook til at smide den efter ham. 

    Lars!28-12-19 22:17

  • ★★★★★★0

    Ja! Bedste Van Damme film i mange år =)

    Det er bestemt noteret. Savner et godt spark fra hans side. 

    T. Nielsen28-12-19 22:51

  • ★★★★★1

    Det er bestemt noteret. Savner et godt spark fra hans side. 

    Det er mere et drama med spændingsmomenter, så sparkene må du vente med. Eller se Jean-Claude Van Johnson som jo også er ret fantastisk.

    David Lund28-12-19 23:17

  • ★★★★★★0

    Et Van Damme drama....Hmm, jeg snupper den nu du anbefaler den. 

    T. Nielsen28-12-19 23:46

  • ★★★★★1

    Et Van Damme drama....Hmm, jeg snupper den nu du anbefaler den. 

    Haha ja, drama efter hans standard i hvert fald. Bare rolig - der er lidt action i også =)

    David Lund28-12-19 23:58

  • ★★★★★★0

    Jeg må finde en anledning på Facebook til at smide den efter ham. 

    Gør det :-)

    Wayne29-12-19 01:16

  • ★★★★★★0

    Haha ja, drama efter hans standard i hvert fald. Bare rolig - der er lidt action i også =)

    :)

    T. Nielsen29-12-19 08:12

  • ★★★★★★0

    Sidder og ser Troldspejlet & Co. Der genså jeg et klip fra Irishman, der hvor Niro banker købmanden. Det skulle jeg ikke have gjort. Kæft det er ufrivilligt komisk. Her anden gang ødelægger det fuldstændig lysten til et gensyn. 

    T. Nielsen29-12-19 22:19

  • ★★★★★★0

    Ja, det er en skidt scene. (Så det første gang...)

    davenport29-12-19 22:32

  • ★★★★★★0

    Ja, det er en skidt scene. (Så det første gang...)

    Ja meget skidt. Gjorde jeg egentlig også, men slet ikke i det omfang som det ødelagde “filmen” som nu. Cgi’en er slem. Bevægelserne jo næsten endnu værre. Ville egentlig have nævnt det, da jeg skrev om den i What We Saw. Men kom fra det. 

    T. Nielsen29-12-19 22:38

  • ★★★★★★0

    Det hedder "fortrængning"

    davenport29-12-19 23:01

  • ★★★★★★0

    Det hedder "fortrængning"

    Haha ja det kunne man måske godt kalde det. Tror desværre blot det er “dårlig hukommelse”.

    T. Nielsen29-12-19 23:12

  • ★★★★★★0

    Begge pigerne har veninder på besøg. Umiddelbart skulle man tro, at det gav et frikvarter til mor og far. Men ved ikke hvad der er med børn i dag (laver lige en generalisering), men det som om de slet ikke er i stand til at lege i længere tid, uden at komme rendende og forstyrre, fordi de så vil have en til det ene eller andet. Måske jeg husker forkert, men mindes det som om at vi, da jeg var den alder, legede i timevis uden at blande mor og far ind i det. 

    T. Nielsen30-12-19 10:35

  • ★★★★3

    Begge pigerne har veninder på besøg. Umiddelbart skulle man tro, at det gav et frikvarter til mor og far. Men ved ikke hvad der er med børn i dag (laver lige en generalisering), men det som om de slet ikke er i stand til at lege i længere tid, uden at komme rendende og forstyrre, fordi de så vil have en til det ene eller andet. Måske jeg husker forkert, men mindes det som om at vi, da jeg var den alder, legede i timevis uden at blande mor og far ind i det. 

    Du kan roligt generalisere, for det er det samme her.

    Og det er måske os forældre der har fejlet i opdragelsen eller noget, men jeg tror også det har noget med alt det spilleri (hos os, ikke at de spiller meget, men de spiller nok i min verden og for lidt i deres) at gøre. For når de ikke spiller, så kører deres tanker allerede på næste gang de får lov til det.

    Den mest brugte sætning i vores hus er "Må vi spille?"

    Deres fantasi rækker ikke til at lege i særlig lang tid og det er sgu ikke fordi de mangler legetøj, fodbolde, basketnet eller diverse havelegeting.

    Og ja, de jeg/vi var børn, der var vi ude hele dagen, kom lige hjem og spiste og så afsted igen.

    Men det er vel bare andre tider nu og det skal man prøve at acceptere.

    Åkepool30-12-19 10:50

  • ★★★★★★1

    Du kan roligt generalisere, for det er det samme her.

    Og det er måske os forældre der har fejlet i opdragelsen eller noget, men jeg tror også det har noget med alt det spilleri (hos os, ikke at de spiller meget, men de spiller nok i min verden og for lidt i deres) at gøre. For når de ikke spiller, så kører deres tanker allerede på næste gang de får lov til det.

    Den mest brugte sætning i vores hus er "Må vi spille?"

    Deres fantasi rækker ikke til at lege i særlig lang tid og det er sgu ikke fordi de mangler legetøj, fodbolde, basketnet eller diverse havelegeting.

    Og ja, de jeg/vi var børn, der var vi ude hele dagen, kom lige hjem og spiste og så afsted igen.

    Men det er vel bare andre tider nu og det skal man prøve at acceptere.

    Her har vi ikke engang "problemet" med, at de spørger om de må spille og ofte, når de spiller, så gider de ikke ofte i længere tid ad gangen. Så der kan gå dage uden de spiller. De har spillet en dag og der spillede de i måske en time, i hele juleferien indtil videre. Der var det endda mig der opfordrede, fordi jeg trængte til lidt fred i ørerne. Men de kommer rendende hvert andet minut, for så vil de males, så vil de høre om de ikke må gå ud. Så vil de ind. Så kan de ikke finde dit eller dat. Så er de tørstige, sultne eller begge dele. Så vil de have far med i legen (jeg snakker ikke engang om, når mine to bliver uvenner...oh boy, hvis jeg talte det med!)...the list goes on...and on.....and on....and on...:-D

    Jeg så det også lidt, da vi gik tur i skoven i går alle 5 ( 5 inklusiv hunden). Megahyggelig tur. Men brok og klager, indtil jeg begyndte at springe rundt som en anden indianer, lave vandrestokke osv osv. Fint nok, at jeg skal være på. Men at det er et must, FØR de i det hele taget kommer i gang og så i øvrigt skal holdes i gang det meste af turen. Når vi blev sluppet løs i skoven, så var vi flyvende og vores forældre gik bare og snakkede. Jeg får næsten aldrig snakket med fruen på sådanne ture. 

    T. Nielsen30-12-19 11:04

  • ★★★★0

    Så vil de have far med i legen (jeg snakker ikke engang om, når mine to bliver uvenner...oh boy, hvis jeg talte det med!)

    Fuldstændig det samme her.

    Men brok og klager, indtil jeg begyndte at springe rundt som en anden indianer

    Ha ha, også det samme. Man skal simpelthen være aktiv sammen med dem, for at de selv gider.

    Jeg legede ALDRIG med mine forældre.

    Jeg får næsten aldrig snakket med fruen på sådanne ture. 

    Nej, det kan man bare opgive.

    Vi arbejder henholdsvis dag og aften, så når vi har noget tid sammen, så skal vi lige få snakket en masse hverdagsting igennem og vi siger pænt til drengene, at nu skal de lige selv finde på noget så mor og far kan få snakket sammen og de kommer bare og forstyrrer konstant. Der går seriøst ikke over 3 minutter, uden en af dem kommer og "forstyrrer".

    Jeeeeeeeesus!

    Åkepool30-12-19 11:33

  • ★★★★★★0

    Vores mindste kan slet ikke lege uden en skærm foran sig. Igår tvang jeg ham til at sidde og tegne med mig, men det blev en god dag og det tog nogle timer. Når de endelig leger, så leger de youtubere. Drengene sidder også og kommenterer de spil de spiller. Min datter er ved at blive teenager, så det er mest at sidde og snakke med de andre piger og se serier. (Hun er startet på Venner)

    I dag er det blevet proklameret, at man skal ud at lege, og Ipads er gemt væk. Det tager lige en times tid med hyl og skrig.

    Meget af problemet er jo også, at i dag leger legetøjet med sig selv. Mikkel fik et Legosæt, som han fik bygget, og så skal man ellers bruge en mobil, for at man kan lege. (Mobil ikke inkluderet - som der står på æsken...) 

    davenport30-12-19 12:01

  • ★★★★0

    (Mobil ikke inkluderet - som der står på æsken...) 

    ha ha :) 

    Åkepool30-12-19 12:46

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen