Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    Nu skal jeg så finde de 5000-6000 kr. en ny krone koster. :/

    Hvis du ikke har noget imod at rejse lidt, så kan jeg anbefale en tandlæge i Malmø, Michael Hellstrand her. Jeg har lige haft bare en tandrensning i Danmark for første gang i 10 år, fordi jeg blev lidt træt af at tage derover, men I guder, hvor var det en tynd omgang. Min mund ligner stranden på Omaha Beach, når man har været igennem meget omhyggelig tandrens derovre. Man er virkelig omhyggelige og prisen er rigtig god.

    Bruce29-01-20 08:00

  • ★★3

    Kender i det med at man ikke er blevet decideret mobbet i skole tiden, men bare virkelig har haft et ekstremt anstrengt forhold til en klassekammerat?

    Sådan har jeg det med vores boligminister - han var virkelig en opblæst nar, der ikke behandlede mig særligt pænt og derfor bliver jeg bare en smule skadefro over at hans forhandlinger er brudt sammen.

    Og jeg er helt med på at det er en god ide at stoppe boligspekulanter, det er mere det personlig nederlag der fryder mig.

    #noglegangeerjegetdårligtmenneske

    Tiany29-01-20 19:28

  • ★★★★★★0

    Det har du da lov til :)

    Fik nogen af jeres mødre egentlig spat da i var små? Min var ofte tæt på, men det gik såvidt jeg ved aldrig i udbrud. Jeg håber ikke jeg får spat af mine børn, men jeg er ret tæt på, synes jeg...

    davenport29-01-20 19:36

  • ★★★★0

    Jeg kendte en, der havde læst sammen med Magrete Vestager og fortalt, at hun var kynisk og kold som is.

    Det er generelt mit indtryk, at man skal være lidt af et røvhul for at gøre karriere som politiker, så det undrer mig ikke. Lige ham Dybvad forekommer mig dog også som en af de mindre kompetente...

    chandler7529-01-20 19:44

  • ★★★★★★0

    Jeg har været i samme spejdergruppe som Esben Lunde Larsen...ikke af egen vilje dog. En kæmpenar dengang og som politiker. 

    Det har du da lov til :)

    Fik nogen af jeres mødre egentlig spat da i var små? Min var ofte tæt på, men det gik såvidt jeg ved aldrig i udbrud. Jeg håber ikke jeg får spat af mine børn, men jeg er ret tæt på, synes jeg...

    Hun har engang helt mayonnaise i håret på mig :) - men ellers ikke, hvad jeg husker. 

    Guldager29-01-20 20:04

  • 1

    Jeg har været i samme spejdergruppe som Esben Lunde Larsen...ikke af egen vilje dog. En kæmpenar dengang og som politiker. 

    Ham har jeg gået i 9. klasse med. Notorisk løgner og utålelig at være sammen med. Allerede dengang vidste vi andre, at han blev politiker med hans manglende empati og narcissistiske træk.

    Popeye29-01-20 20:58

  • ★★★★★★1

    René Kauland, som var kommunalpolitiker i Greve, og som forsøgte at slå sin eks. ihjel og senere begik selvmord, kendte jeg. Han var med i en lille gruppe af mennesker, som fast lavede LAN sammen i 90'erne. Han var lidt af en sær snegl dengang, men det kom selvsagt som noget af en overraskelse for alle, da hans billede havnede på landsdækkende aviser pga. den sag.

    Jeg gik også på handelsskole med en fyr ved navn Dan, som jeg var ved at komme op at slå med til en fest dengang. Han havde et ry for at være småskør og super-racistisk. Han sad i bystyret i Kalundborg og sidst jeg hørte om ham, var han blevet smidt ud af DF, fordi han havde en fortid i White Pride eller en af de andre grupper med Dr. Strangelove-tendenser.

    Zero Cool29-01-20 21:24

  • ★★★★★★0

    Jeg har engang serveret hønsesalat til Jim Lyngvild, og sild og snaps til Villy Søvndal. There goes my celebeties thing...

    davenport29-01-20 21:40

  • ★★★★★★0

    Ham har jeg gået i 9. klasse med. Notorisk løgner og utålelig at være sammen med. Allerede dengang vidste vi andre, at han blev politiker med hans manglende empati og narcissistiske træk.

    Det tror jeg vist, du har nævnt før. Det var på efterskole, ik? 

    Guldager29-01-20 21:46

  • ★★★★★★0

    Jeg prøver at lave et cirkeltræningsprogram til herhjemme, men kan slet ikke finde hoved og hale i det...jeg kan godt lide at læse om sådanne ting før jeg går i gang, men kan slet ikke finde ud af, hvor mange øvelser, repetitioner eller hvilke øvelser... 

    Guldager29-01-20 21:50

  • ★★★★★★0

    Olie, også op og ned i et par minutter??? Hvad er problemet?

    davenport29-01-20 22:10

  • ★★★★★0

    Jeg prøver at lave et cirkeltræningsprogram til herhjemme, men kan slet ikke finde hoved og hale i det...jeg kan godt lide at læse om sådanne ting før jeg går i gang, men kan slet ikke finde ud af, hvor mange øvelser, repetitioner eller hvilke øvelser... 

    Haha, jeg læste det lige i farten som cirkelsparkstræningsprogram. :D

    NightHawk29-01-20 23:26

  • ★★★★1

    Haha, jeg læste det lige i farten som cirkelsparkstræningsprogram. :D

    Jeg er med på en lytter, hvis det er. Kunne godt have brug for hjælp til at få mine cirkelspark lidt højere op. I øjeblikket er de nærmest i smølfehøjde. :)

    thomsen30-01-20 10:16

  • ★★★★★★1

    Apropos cirkelspark: www.youtube.com/watch

    Zero Cool30-01-20 10:27

  • ★★★★2

    Haha, jeg læste det lige i farten som cirkelsparkstræningsprogram. :D

    Ha ha, det var også sådan jeg lige i et sekund fik det til :) 

    Åkepool30-01-20 11:58

  • ★★★★★★2

    Puha, sidder i det tætteste jeg har været på et angstanfald, noget jeg ikke lider af, kun stress.. Fik en udbetalingsmeddelse fra akassen, der sagde 0 dagpenge. Prøvede at ringe dem op, men der var kø. De ringede så tilbage efter lidt over en time, og sagde at det var en fejl. Men jeg ryster stadig i hele kroppen, og kan ikke rigtig komme ud af det igen. Kæft det er ubehageligt.

    davenport30-01-20 14:06

  • ★★★★★★0

    Fatter ikke rigtigt det her:

    Min Netflix afspiller altid uden problemer, den stopper ikke eller lagger. Min ViaPlay kan gøre det engang imellem, mens mit DR faktisk aldrig virker, og har afspillingspauser ca hver 10. sekund. Hvad kan det skyldes?? Jeg synes sgu det er underligt. 

    davenport30-01-20 21:46

  • ★★★0

    Fatter ikke rigtigt det her:

    Min Netflix afspiller altid uden problemer, den stopper ikke eller lagger. Min ViaPlay kan gøre det engang imellem, mens mit DR faktisk aldrig virker, og har afspillingspauser ca hver 10. sekund. Hvad kan det skyldes?? Jeg synes sgu det er underligt. 

    Hvad platform? DR og Viaplay virker fint her når jeg afspiller fra computer. Har før prøvet DR TV på PS4 og der var det heller ikke nemt at få til at kører uden lag. Det har jeg hørt at mange har problemer med, så går ud fra deres app er dårlig lavet. Jeg har en beskeden 100/50 og kører altid kabellet.

    Aranyhajú Nyárszépe30-01-20 21:58

  • ★★★★★★0

    Computer 500/500 (wifi)

    davenport30-01-20 22:06

  • ★★★★★0

    Så er der en trailer klar til Better Call Saul - sæson 5. Det bliver fedt endelig at se Bob Odenkirk tilbage som sin Saul Goodman karakter. :) 

    youtu.be/quC2GkURViU

    Og så er der også det her herlige interview med Bob Odenkirk, Rhea Seehorn og Jonathan Banks. :)

    youtu.be/e1cIOBoEGqc

    NightHawk31-01-20 15:53

  • ★★★★★★0

    Slapper lidt af med Seinfeld før jeg skal på Odenses brune værtshuse 

    Guldager31-01-20 17:07

  • ★★★★★★0

    Så fik jeg akonto 90% af mine dagpenge. Ved stadig ikke hvad fejlen var, men nu kan jeg da få betalt husleje og alt det andet pis man skal gå og betale til. Har været snublende tæt på et psykisk nedbrud de sidste par dage. Hader når andre skal diktere mit humør/helbred..

    davenport31-01-20 17:29

  • ★★★★1

    Så fik jeg akonto 90% af mine dagpenge. Ved stadig ikke hvad fejlen var, men nu kan jeg da få betalt husleje og alt det andet pis man skal gå og betale til. Har været snublende tæt på et psykisk nedbrud de sidste par dage. Hader når andre skal diktere mit humør/helbred..

    Det er egentlig grotesk, at man i et velfærdssamfund som vores skal gå og have bekymringer over penge - især hvis man ikke lever over evne, hvilket jeg er sikker på, at I ikke gør. Hang in there davenport og pas på dig selv.

    chandler7531-01-20 19:27

  • ★★★★0

    Hvis jeg koncentrerer mig og lytter efter, så kan jeg høre champagnepropperne springe i Moskva. Fredag var godt nok en fantastisk dag for Putin. 

    thomsen 1-02-20 10:07

  • ★★★★0

    Var inde og se Leonard Cohen udstilling på Gl. Strand og Nikolaj Kirke. Det var sgu en af de bedre udstillinger jeg har set. Meget imponerende og overvejer at se den igen.

    Kommer KUN i Danmark!

    Bruce 3-02-20 08:35

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen