Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    The Oscar’s har aldrig snydt med at ha folk fra det nye år med i deres Memoriam vel, det går vel stik imod id’en bag det.

    Jeg er ret sikker på, at de før har haft afdøde med der stod af i jan/feb. det samme år som en Oscaruddeling.

    Åkepool 6-02-20 11:39

  • ★★★★0

    Der havde været god aktivitet omkring min andelsbolig - de tre første dage havde jeg to fremvisninger, hvoraf det ene par faldt pladask for den og var klar til at købe (men skulle have bankgodkendelse).

    Og så kommer hele det her Blackstone-indgreb, hvor flere banker nu er ude og sige, at det betyder, at prisen på andelsboliger vil falde 10-20 % (hvor boligministeren havde skønnet et fald på maks. 3 %). Fantastisk timing...

    chandler75 6-02-20 11:44

  • ★★★★★0

    Helt enig. Det plejede at være virkelig bevægende, men nu er det bare endnu et indslag.

    Er det virkelig en regel, at det kun må være for sidste år, for det er da tåbeligt. Det burde da bare være i det forgangne år.

    Jeg ved ikke om det deciderede er en regel men synes bare altid det netop har passet med at det var sidste år, men det kan være jeg husker forkert.

    Elwood 6-02-20 11:55

  • ★★★★★★0

    Postmanden kom sgu mens jeg sad på potten.

    Zero Cool 6-02-20 12:02

  • ★★★★0

    Er det virkelig en regel, at det kun må være for sidste år, for det er da tåbeligt. Det burde da bare være i det forgangne år.

    Jeg har lige tjekket det og det er mere eller mindre det forgangne år.

    Det skulle vist være sådan, at de får med fra 1. feb. året før, til og med 31. jan. det år det holdes.

    Der er dog undtagelser, som Harold Ramis der døde d.24. feb. 2014 (ja, det er allerede så længe siden) og  var med samme år, mere præcist d.2. marts 2014.

    Bill Paxton døde som bekendt mindre end et døgn før Oscaruddelingen 2017 og det blev først rigtig kendt søndag morgen hvor Oscar var om aftenen, så han kom ikke med.

    Jennifer Anniston fik dog æret ham lidt inden deres In Memoriam. Det underlige er så, at han heller ikke var med i 2018?

    Så jeg er ret sikker på, at Kirk Douglas kommer med på søndag.

    Åkepool 6-02-20 12:05

  • ★★★★★★1

    Postmanden kom sgu mens jeg sad på potten.

    De er nogle svin, de postmænd :-)

    Wayne 6-02-20 12:12

  • ★★★★★0

    Jeg kan se Harold Ramis var med i Memoriam 2014, hvor Oscar var i marts og han døde i Feb. samme år
    Så Kirk Douglas er nok også med på Søndag.

    De skriver bare tit past year når de snakker om det, men det er nok mere en regel med undtagelser, som i de her tilfælde. 

    Elwood 6-02-20 12:15

  • ★★★★★★2

    De er nogle svin, de postmænd :-)

    Det har vel tændt postbudet at se Bruno lave en brun, siden han kommer pga det?

    T. Nielsen 6-02-20 12:25

  • ★★★★0

    Jeg kan se Harold Ramis var med i Memoriam 2014, hvor Oscar var i marts og han døde i Feb. samme år
    Så Kirk Douglas er nok også med på Søndag.

    De skriver bare tit past year når de snakker om det, men det er nok mere en regel med undtagelser, som i de her tilfælde. 

    Har du set den smøre jeg har skrevet lidt længere oppe.

    Der står også en smule om datoer ;) 

    Åkepool 6-02-20 12:30

  • ★★★★★★1

    Det har vel tændt postbudet at se Bruno lave en brun, siden han kommer pga det?

    Ja - hver sin lyst - åbenbart ;-D

    Wayne 6-02-20 12:30

  • ★★★★1

    Postmanden kom sgu mens jeg sad på potten.

    Kinky! :)

    thomsen 6-02-20 14:05

  • ★★★★0

    Har stadigvæk naller i ryggen. 

    Jeg syntes eller, at det var begyndt at gå den rigtige vej, og jeg kunne så småt gå længere ture med hunden igen. Men sidste weekend var var nogle fyre hjemme at spise hos en fra karateklubben, og jeg må have siddet forkert hele aftenen, for søndag morgen kunne jeg igen absolut ingenting. 

    Nu har jeg fået endnu en recept på smertestillende, og det hjælper at lave de øvelser for ryggen, man kan finde inde på sundhed.dk. Men det tager godt nok sin tid denne gang. Det irriterer mig også grusomt, at jeg slet ikke kan træne, for det hjælper jo ikke på det hele, at der kommer flere kilo på. :/

    thomsen 6-02-20 14:10

  • ★★★★★★1

    Kinky! :)

    Næsten ligeså kinky som det han havde med: The Angel Collection og Vice Academy 1-3 fra Vinegar Syndrome.

    Zero Cool 6-02-20 14:10

  • ★★★★★★0

    Næsten ligeså kinky som det han havde med: The Angel Collection og Vice Academy 1-3 fra Vinegar Syndrome.

    No wonder he came....

    Wayne 6-02-20 14:12

  • ★★★★★★0

    No wonder he came....

    He came to “rock”.

    T. Nielsen 6-02-20 14:19

  • ★★★★★0

    Jeg har lige tjekket det og det er mere eller mindre det forgangne år.

    Det skulle vist være sådan, at de får med fra 1. feb. året før, til og med 31. jan. det år det holdes.

    Der er dog undtagelser, som Harold Ramis der døde d.24. feb. 2014 (ja, det er allerede så længe siden) og  var med samme år, mere præcist d.2. marts 2014.

    Bill Paxton døde som bekendt mindre end et døgn før Oscaruddelingen 2017 og det blev først rigtig kendt søndag morgen hvor Oscar var om aftenen, så han kom ikke med.

    Jennifer Anniston fik dog æret ham lidt inden deres In Memoriam. Det underlige er så, at han heller ikke var med i 2018?

    Så jeg er ret sikker på, at Kirk Douglas kommer med på søndag.

    Og Bruno Ganz var med sidste år. Han døde den 16. februar. Selvfølgelig kommer Kirk Douglas med i år. Han er jo en legende.

    David Lund 6-02-20 14:24

  • ★★★★1

    Selvfølgelig kommer Kirk Douglas med i år. Han er jo en legende.

    Ja da.

    Åkepool 6-02-20 14:26

  • ★★★★★0

    Har du set den smøre jeg har skrevet lidt længere oppe.

    Der står også en smule om datoer ;) 

    Weird den så jeg slet ikke mens jeg skrev mit korte indlæg :)

    Elwood 6-02-20 14:35

  • ★★★★1

    Postmanden kom sgu mens jeg sad på potten.

    Var der ikke også noget med, at et kvindeligt postbud engang bad om at låne dit toilet...? Det må være en helt særlig wc-karma...

    chandler75 6-02-20 15:01

  • ★★★★0

    Weird den så jeg slet ikke mens jeg skrev mit korte indlæg :)

    Hmm, jeg fornemmer en smule ironi/sarkasme her. Jeg kan bare ikke lige fange hvorfor? :/

    Åkepool 6-02-20 15:01

  • ★★★★0

    Hmm, jeg fornemmer en smule ironi/sarkasme her. Jeg kan bare ikke lige fange hvorfor? :/

    Det tror jeg nu slet ikke, der er tale om. Hvorfor skulle Elwood ellers have skrevet det præcis samme som dig, medmindre han overså indlægget? :)

    chandler75 6-02-20 15:09

  • ★★★★0

    Hvorfor skulle Elwood ellers have skrevet det præcis samme som dig, medmindre han overså indlægget? :)

    Der var bare et eller andet med det der "mit korte indlæg".

    Det er i øvrigt ikke super vigtigt, det var bare som jeg læste det og Elwood må da bruge så meget ironi som han lyster, det er da fint ;)

    Jeg fangede bare ikke hvorfor, hvis det var tilfældet :) 

    Åkepool 6-02-20 15:20

  • ★★★★★★0

    Var der ikke også noget med, at et kvindeligt postbud engang bad om at låne dit toilet...? Det må være en helt særlig wc-karma...

    Jo, endda en dag, hvor jeg ikke havde fået gjort rent og dårligt var stået op.

    Zero Cool 6-02-20 15:27

  • ★★★★0

    Der var bare et eller andet med det der "mit korte indlæg".

    Men det er jo hans eget indlæg, han refererer til, og som rigtig nok var noget kortere end dit...

    chandler75 6-02-20 15:28

  • ★★★★0

    Men det er jo hans eget indlæg, han refererer til, og som rigtig nok var noget kortere end dit...

    Tja, det har nok bare været det.

    Åkepool 6-02-20 15:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen